Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 23 november 2000

Ok, ik heb dus besloten deze mmorpg eens uit te proberen. Ziet er wel goed uit tot nu toe.. redelijke graphics en het voelt lekker verslavend aan :+

Ik ervaar alleen wel erg veel lag op de servers die ik tot nu toe geprobeerd heb. Is dat normaal (drukte/server in verweggiestan) of zou het aan m'n laptop icm wifi/firewall oid kunnen liggen?

Hoe gebruik je trouwens die alchemy skill? Er staat dat je een void stone oid nodig hebt.

lol
Reg. datum: 22 november 2005

quote:
Reconhell schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:17:
ik speelde echt heel lang, 12 of 18 uur per dag hehe, gap 0 , garment, golden ticket, konijntje :D geen nuker maar glavie.
dat is echt levenloos, sorry hoor :D

zelf van 45 naar 50 geleveled in de vakantie, wat een goldticket al wel niet kan doen :>

lel

Reg. datum: 26 december 2004

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop (super ! :) ) en heb er silkroad nu op gezet, nu krijg ik echter de volgende foutmelding wanneer ik het spel opstart: Unhandled exception at 0x0043f56c in Silkroad.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0x0000000c.

Dit had ik vroeger niet op m'n ander laptop. Iemand ook dit probleem gehad en (hopelijk) opgelost ?

edit: proberen te manually patchen, maar de patch patcht maar vanaf versie 1.062 :s en ik heb versie 1.060, mogen ze wel eens een nieuwere versie op hun servers zetten of een patcher die patcht vanaf versie 1.060

Storme wijzigde dit bericht 08-01-2007 05:02 (22%)

quote:
DeluxZ schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:51:
Een leuke link hier kan je een char maken :) Kan je zien of je uitkomt met je Mastery Level en hoeveel SP je nodig hebt enzo

http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Build_Applet/

Mijn char:

http://bobtheveg.dyndns.o...uild_Applet/?profile=5012
mooie build maar hou ga je het nu verder doen op lvl 80?

Pure Int Nuker with a spear

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
RedruM schreef op zondag 07 januari 2007 @ 19:20:
Ok, ik heb dus besloten deze mmorpg eens uit te proberen. Ziet er wel goed uit tot nu toe.. redelijke graphics en het voelt lekker verslavend aan :+

Ik ervaar alleen wel erg veel lag op de servers die ik tot nu toe geprobeerd heb. Is dat normaal (drukte/server in verweggiestan) of zou het aan m'n laptop icm wifi/firewall oid kunnen liggen?

Hoe gebruik je trouwens die alchemy skill? Er staat dat je een void stone oid nodig hebt.
mmm De lag is "normaal" sommige tijden zijn het minder, maar in de avonden is het echt erg. Buiten de stad is het wat minder erg.

Voor de Alchemy kijk de topics van SrO hier even door. op sro.mmosite.com staat volgensmij uitleg hoe het wat.

Anyway LOL 12 uur per dag haal ik niet eens.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Zyhro @ Silkroad

Hey silkroaders :P

Eerst keer hier op tweakers.net met een vraag gelijk ^^

Ik lees veel over de beste build maar die bestaat niet maar wat vinden jullie?

ik ben lv23 40% in acht dagen ;(

lv26 Zyhro @ Olypmia @ Silkroad Zoekt nog een guild.

Ik vind full STR glavie echt een goeie build. Maar pure INT nukers doen lekkere dmg. Tis maar wat je wilt, en wat je leuk vindt.

Ik heb zelf een pure STR glavie build, vind dat wel fijn :+ Sword vind ik zeer iritant, mede omdat je dan ook een shield nodig bent, en dat kost ook weer geld :9

Henk!

Zyhro @ Silkroad

Hehe, oke dan.
Ik heb ook Glavie maar wat houd dat precies in?

alle punten in STR of INT doen? bepaalde skills?

alvast bedankt O+

01000010 01101111 01110010

Ik heb silkroad net voor het eerst geinstalleerd. Wanneer ik het probeer op te starten gebeurt er echter niets. Ik heb de manual patch gedownload maar die kan ik niet installeren omdat de patch aangeeft dat de geinstalleerde versie (laatste van de site) te oud is om manual te patchen.

Geen schaap.

Zyhro @ Silkroad

Raar, heeft voldoet je pc wel aan de eisen? (staat op silkroad site)

en als je nieuwste hebt gedownload en installeert hoef je toch niet te patchen..? o.O

01000010 01101111 01110010

De nieuwste die te downloaden is is volgens de patch niet de laatste versie. Mijn pc voldoet meer dan aan de eisen.

Geen schaap.

Reg. datum: 27 augustus 2003

quote:
stoeber schreef op maandag 08 januari 2007 @ 08:33:
[...]

mooie build maar hou ga je het nu verder doen op lvl 80?
Zoals ik heb begrepen blijven de skills @ max 70, en misschien word bij europese versie de skilllvl (300) omhoog gedaan. Maar nu kan je volgens mij niet hoger dan lvl 70 met skills.

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

quote:
mc0il schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:18:
Hehe, oke dan.
Ik heb ook Glavie maar wat houd dat precies in?

alle punten in STR of INT doen? bepaalde skills?

alvast bedankt O+
Full STR doen, en dan Fire nemen. Je moet dan Fire Shield series goed uppen, omdat je zwakte dan een nuker is.

xzaz wijzigde dit bericht 08-01-2007 15:11 (11%)

quote:
Bor de Wollef schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:30:
De nieuwste die te downloaden is is volgens de patch niet de laatste versie. Mijn pc voldoet meer dan aan de eisen.
als je sro voor het eerst opstart moet hij eerst patchen. De manual patch werkt niet bij de versie die je download. alleen bij latere versies.
Ik denk dat je firewall het patchen tegenhoudt. Misschien eens proberen zonder?
succes :)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

quote:
xzaz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:58:
Full STR doen, en dan Fire nemen. Je moet dan Fire Shield series goed uppen, omdat je zwakte dan een nuker is.
Je bedoelt de fire protection series...

lol

eindelijk gaan ze wat doen tegen het CCF'en van de laatste tijd :)

lel

quote:
saviour schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 00:49:
[...]

Je bedoelt de fire protection series...
Idd ^^

Gewoon betalen met PayPal, helaas nog niet overal van toepassing maar nog wel veilig en zeer handig.
quote:
Rikmans schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:45:
Ik heb zelf een pure STR glavie build, vind dat wel fijn :+ Sword vind ik zeer iritant, mede omdat je dan ook een shield nodig bent, en dat kost ook weer geld :9
mm Mij heeft een shield al vaak men leven gered, vooral in PVP komt de Block goed uit :)

xzaz wijzigde dit bericht 09-01-2007 11:39 (79%)

lol

quote:
xzaz schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:29:
Gewoon betalen met PayPal, helaas nog niet overal van toepassing maar nog wel veilig en zeer handig.
k snap het niet :>

lel

Heheh, verdiep je er eens in, veilig simpel en snel. (2 daagjes dan :P voor NL)

lol

quote:
xzaz schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:37:
Heheh, verdiep je er eens in, veilig simpel en snel. (2 daagjes dan :P voor NL)
Ik had het over CCF'en, zelf heb ik silk gekocht via paypal. Ik neem aan dat je weet hoe ccfen werkt?

lel

hee, weet iemand hoe click and buy werkt? dat lijkt mij namelijk wel mooi maar ik snap er niets van :s en paypal heb ik niet want de site werkt bij mij niet héél vaag :p

weet er verder nog iemand hoe je skills goed verdeelt als pure int nukker?
ok dat ik de nukes van fire en elektrick nodig heb snap ik maar moet ik ook de normale skills voor spear doen dan?

clifdon wijzigde dit bericht 09-01-2007 15:26 (7%)

lol

quote:
clifdon schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:25:
hee, weet iemand hoe click and buy werkt? dat lijkt mij namelijk wel mooi maar ik snap er niets van :s en paypal heb ik niet want de site werkt bij mij niet héél vaag :p

weet er verder nog iemand hoe je skills goed verdeelt als pure int nukker?
ok dat ik de nukes van fire en elektrick nodig heb snap ik maar moet ik ook de normale skills voor spear doen dan?
als eerst zou ik sowiezo geen pure int spear worden, aangezien je finaal tegen de grond gaat in PVP.
sword/shield is veel beter.

lel

Óf hybrid spear, die kunnen ook erg sterk zijn. Maar pure is wel af te raden als je niet het geld hebt om heel erg goede equipment te kopen.

quote:
saviour schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:26:
Óf hybrid spear, die kunnen ook erg sterk zijn. Maar pure is wel af te raden als je niet het geld hebt om heel erg goede equipment te kopen.
hmm ok dan ga ik over op shield + sword maar dat vindt ik zo sloom gaan ik kill veel sneller met spear :S

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws