Reg. datum: 15 september 2000
Leugen is waarheid, auteursrecht is innovatie, DRM is vooruitgang
GoT Index » Werk en Inkomen » Werk & Inkomen - Feedbacktopic
Leugen is waarheid, auteursrecht is innovatie, DRM is vooruitgang
Alea iacta est
Rukapul wijzigde dit bericht 08-08-2008 10:10 (23%)
Maar in feite is het een profielensite met weliswaar werkgerelateerde dingen. Wil niet zeggen dat het een toegevoegde waarde kan zijn aan WI, maar eerder aan HK.quote:Rukapul schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:10:
Het eerste wat me te binnenschiet is Tweakers Huiskamer vs Werk en Inkomen . De fora zijn van wezenlijk andere aard.
| Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert |
Werken in Tilburg bij een leuke, kleine IT-afdeling? Dat kan! Meer info per DM.
LinkedIn zomaar een profielenplatform noemen gaat me te ver. Het is het profielenplatform voor professionals en het wordt ook serieus als zodanig gebruikt, getuige mijn ervaringen en de discussie in het topic. Daarmee is het gewoon 100% ontopic in WIquote:Outerspace schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:23:
Maar waaorm een discussie over een profielenplatform in WI? Leg me dat eens uit?
Het enig raakvlak is omdat het ook gedeeltelijk werkgerelateerd is, maar dat is Hyves ook.
Ik zie dat ik mijn standpunt verkeerd heb gebracht in Outerspace in "Werk & Inkomen - Feedbacktopic". Ik wil alleen zeggen dat een profielensite (die in dit geval werkgerelateerd is) net zo goed in de HK terecht kan. Zeker omdat niet ten allertijde inhoudelijk gepraat wordt over LinkedIn, alleen wat de ervaringen zijn (en ja, die zijn dan wel weer WI gerelateerdquote:Rukapul schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:28:
[...]
LinkedIn zomaar een profielenplatform noemen gaat me te ver. Het is het profielenplatform voor professionals en het wordt ook serieus als zodanig gebruikt, getuige mijn ervaringen en de discussie in het topic. Daarmee is het gewoon 100% ontopic in WIDit maakt het ook meteen onlogisch om profielen op te gaan sommen, want de meeste mensen in WI kennen elkaar professioneel helemaal niet.
Het Hyves topic is evenzeer ontopic in de HK: Hyves is een sociaal profielenplatform en de HK is een sociale community
Volgens mij staan beide topics op de juiste plaats en hebben ze de inhoud die bij de respectievelijke fora horen
Outerspace wijzigde dit bericht 08-08-2008 11:42 (8%)
Alea iacta est
In de Huiskamer kan zeker een topic over LinkedIn maar zal het kwa niveau en inhoud vrijwel altijd anders zijn dan in WI. Een link naar je profiel spammen in zo'n HK-topic is mogelijk, in WI uiteraard niet omdat beide subfora een andere insteek hebbenquote:Outerspace schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:38:
[...]
Ik wil alleen zeggen dat een profielensite (die in dit geval werkgerelateerd is) net zo goed in de HK terecht kan. Zeker omdat niet ten allertijde inhoudelijk gepraat wordt over LinkedIn, alleen wat de ervaringen zijn (en ja, die zijn dan wel weer WI gerelateerd).
Wat mij betreft wel, maar hoe loos is enkel het spammen van je profiel zonder daar minstens wat interessants bij te vermeldenquote:Rukapul schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:50:
Wil men LinkedIn profielen uitwissen in de HK dan is men daar vrij in (denk ik, is aan de HK-mods)
-= Pick my icon =-
Commentaar over SG, WI, HK, SF of LA? Lucht je hart (onderbouwd) in een DM!
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus