Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
GAIAjohan schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:31:
[...]

Meh er is een disconnection patch voor GTL, en die zal dan ook wel voor GTR2 gemaakt worden of er al zijn :). En dan kan je online zonder lobby. Gewoon ip invoeren en je bent done _/-\o_
Gaat het niet om. Gaat erom dat zoiets zo gecanceled wordt zonder dat er naar verdere opties gekeken wordt. Dat recht zou je niet eens mogen hebben als gamebedrijf, ook al ga je failliet.
Dat spel is verdomd vaak verkocht, en dit zou betekenen dat niemand meer gebruik kan maken van een overzicht van servers, maar straks misschien alleen via een IP kan connecten.

Waardeloos ;(

Positief blijven jongens. Ze komen vast wel met een oplossing. * Gelink wacht af :)

quote:
Crusher77 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:34:
[...]

Gaat het niet om. Gaat erom dat zoiets zo gecanceled wordt zonder dat er naar verdere opties gekeken wordt. Dat recht zou je niet eens mogen hebben als gamebedrijf, ook al ga je failliet.
Dat spel is verdomd vaak verkocht, en dit zou betekenen dat niemand meer gebruik kan maken van een overzicht van servers, maar straks misschien alleen via een IP kan connecten.

Waardeloos ;(
Misschien hebben ze wel naar meerdere opties gekeken. En opzich vind ik dat de servers lang open bleven (vergeleken EA en sommige Sony titels). De lobby van GTR1 werkte nog steeds, terwijl er niemand meer in speelde..
En voor GTR2 komt er vast wel een oplossing, en -opzich- is er een oplossing voor GTL.

quote:
GAIAjohan schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:46:
[...]

Misschien hebben ze wel naar meerdere opties gekeken. En opzich vind ik dat de servers lang open bleven (vergeleken EA en sommige Sony titels). De lobby van GTR1 werkte nog steeds, terwijl er niemand meer in speelde..
En voor GTR2 komt er vast wel een oplossing, en -opzich- is er een oplossing voor GTL.
lol sorry maar GTR2 is uit 2006. Als je dat lang openblijven noemt... 8)7
Zolang een spel gespeeld wordt, moeten er een lobby server zijn. Of in ieder geval een fatsoenlijk manier om naar een server te connecten. Niet een 3rd party patchje dat zorgt dat je naar een IP kunt connecten.

Om maar even met wat positiever nieuws te komen:
http://nl.youtube.com/watch?v=9cObmmGhD0o

GTR Evo review op motorsTV.
Wel even op hoge kwaliteit zetten :P

Geachte , ik lieg wel eens ...
Reg. datum: 19 maart 2006

quote:
GAIAjohan schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:00:
Om maar even met wat positiever nieuws te komen:
http://nl.youtube.com/watch?v=9cObmmGhD0o

GTR Evo review op motorsTV.
Wel even op hoge kwaliteit zetten :P
Lol :) de commentator doet echt ze best om alle partijen tevreden te maken , mij heeft die zowieso .
Om eerlijk te zijn denk ik dat je met soort simulaties heel ff kopen en ff racengamers mist en dat zijn meestal de grootste % kopers , grid is daar een voorbeeld van -mooie graphics en veel snelle fun (en ook leuk). Ik ben zeer blij met deze serie maar begrijp ook wel dat dit niet echt een verkoop knaller wordt.
Op de reacties van het failliet gaan van 10Tacle lees je op veel gamessites van wie? nooit van gehoord . RaceSimulaties zijn geen verkoopknallers omdat je geduld en ook een goed racestuur moet hebben voor de meeste die dit leuk gaan vinden .

p.s. thx voor de link want ziet er weer hetzelfde maar laat maar komen graag uit .

Ten4 wijzigde dit bericht 12-08-2008 00:45 (4%)

.

Hier heb je nog een filmpje van met 9 verschillende wagens over de Nordschleife.

R.I.P Mama :: 05-06-2008 :(

quote:
Dutch3men schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:09:
Hier heb je nog een filmpje van met 9 verschillende wagens over de Nordschleife.
[video]
Het geluid van de banden is wat overdreven, verder ziet het er goed uit :*) De Koenigsegg CCX is wel erg snel zeg. 370KM/H op het rechte stuk :9

quote:
Gelink schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:36:
[...]

Het geluid van de banden is wat overdreven, verder ziet het er goed uit :*) De Koenigsegg CCX is wel erg snel zeg. 370KM/H op het rechte stuk :9
En dat is nog maar de straat versie he ;)

quote:
Dutch3men schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:43:
[...]

En dat is nog maar de straat versie he ;)
De Koenigsegg CCGT heeft een lagere topsnelheid ;)

quote:
Hi,

Unfortunately the publisher for the game, 10Tacle Studios has filed for insolvency which now seems to has started to effect the games on the market.
Unfortunately SimBin is prevented by law to intervene due 10Tacle being the publisher of these titles, and we are limited by contracts preventing us to do anything to act as a publisher for those titles atm.

We are doing what we can but it aint much we can do atm as the problem lies with 10Tacle which we no longer have any business with and all employees at 10Tacle has probably gone home due to the file for insolvency.

There is nothing SimBin can do to resolve this situation now but we are checking the alternatives.

Best Regards
Johan Roos

Johan Roos
CMO - Chief Marketing Officer
Direct Phone: +46 512 819 72
Cell Phone: +46 708 702 468
E-mail: johan.roos@simbin.comThis e-mail address is being protected from spam bots, you need JavaScript enabled to view it
SimBin Studios AB
Stora Torget 4 | 534 31 Vara | Sweden
Phone: +46 512 819 70
Fax +46 512 197 39 www.simbin.com

quote:
josh-hill schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:14:
[...]

Volgens mij kun je niet direct met een IP verbinden. Je kan overigens met Hamachi wel met een server verbinden als die op hetzelfde Hamachi netwerk zit (via Local Network).

edit:
Ik lees net dat je mbv "Tyka" kan racen: http://www.tyka.net/
ja, via Tyka kun je zelf een room of dedicated opzetten.
Tevens wordt er dan continu gechecked op o.a. ram-cheats

League administrator @ www.f1rst3.com

Het probleem is verholpen blijkbaar. De lobby is weer online :o hulde@simbin

Gelink wijzigde dit bericht 12-08-2008 17:18 (9%)

quote:
Gelink schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:17:
Het probleem is verholpen blijkbaar. De lobby is weer online :o hulde@simbin
Zag het net. Oude logins werken ook nog _/-\o_

Inderdaad. Dat was wel even schrikken gisteren... -O-

...maar dit maakt het weer helemaal goed! *O*

quote:
RESTART YOUR ENGINES - GTR, GT LEGENDS AND GTR2 LOBBY SERVERS ARE UP AND RUNNING.

The lobby servers for GTR, GT Legends and GTR2 went down due to 10Tacle Studios AG’s insolvency situation causing a major disappointment among the fans of the games. The games have been published by 10Tacle Studios AG including the responsibility for the lobby. SimBin is the developer behind the acclaimed game titles GTR, GT Legends and GTR2 of which the GTR brand is a registered brand owned by SimBin.

“We want to make sure that our fans can continue to enjoy our games on line and we are very happy that we could find a fast and positive solution together with KGN” said Henrik Roos, SimBin CEO. “It is of course sad to hear that our former partner has ended up in this situation”, added Roos.

“KGN’s K-Play has been supporting „GTR“, “GTL” and “GTR 2” from the start and we are proud to be the key service-provider for these great games. Therefore we will continue our service in cooperation with SimBin in spite of the unfortunate insolvency of 10tacle. The cooperation will have K-Play continuing all the online-services for “GTR”, “GTL” and “GTR 2” waiving all additional fees and SimBin covering only the arising costs of keeping the server-infrastructure online” said Götz Klingelhöfer, CEO of KGN.

“We feel that the “GTR” games are still the best racing games of their kind on the market and we’ll continue to support the community together with SimBin for as long as possible.

Restart your engines, guys!" added Klingelhöfer.

GTR Evolution scheduled for release in the second half of August will not be affected under any circumstances since SimBin is the publisher and responsible for the GTR Evolution lobby servers.

quote:
Zeker, binnenkomt komt de ALMS 2007 mod uit voor GTR2.
Hier een preview video van de mod klik

Ziet er prima uit.

Ik had even een vraagje: kunnen er virussen etc. binnenkomen als ik GTR2 online speel met de virusscanner uit?

Geachte , ik lieg wel eens ...
Reg. datum: 19 maart 2006

quote:
nick9319 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:42:
Ik had even een vraagje: kunnen er virussen etc. binnenkomen als ik GTR2 online speel met de virusscanner uit?
Lijkt mogelijk maar kans is klein . moet eerlijk bekennen ik speel vaak zonder virusscanner en als ik een virus heb dan los ik het wel , desnoods mer reinstal .

Ten4 wijzigde dit bericht 15-08-2008 20:48 (19%)

.

http://www.virtualr.net/a...es-gtr-evolution-release/

hier nog niks over bekend..zou vandaag uit moeten komen :9

virusscanner...was da ?

Mr. Detonator wijzigde dit bericht 21-08-2008 14:11 (14%)

CFF: Heinzketchup - 3A

GTR EVOLUTION

PC
Corse
Data d'uscita: 25-09-2008

Van de Atari site geplukt. ;)

This dependency has no dependencies!

Voor GTR Evolution verwijs ik jullie graag door naar dit topic [PC] RACE 07 - The Official WTCC Game + Addons

Dutch3men wijzigde dit bericht 21-08-2008 15:06 (6%)

Ik heb hier een raar probleem met hamachi en GTR2, ik kan alle andere spelers redelijk pingen in hamachi (30ms) maar in de game hakkelt iedereen en zie ik spontaan mensen voor me opduiken, in de game zie ik dus ook pings van 120ms en hoger. De server zelf (in het browse scherm) heeft een normale ping van 20-30ms.

Heeft dit te maken met een instelling oid?
ph34r my [OGR-25] Cows

GTR2 en Hamachi ... een ramp !! Probeer in ieder geval iedereen zover te krijgen dat ze alleen het GTR2 kanaal joinen en de rest weggooien dat wil weleens helpen.
Online Dedicated draaien is echter het beste IMHO :Y)

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws