HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters. My rig -> DELL XPS 720 H2C (liquid cooling) | Intel® Core2 Extreme QX6850 @ 3.67GHz | 4GB Dual-Channel 800MHz | Dual 768MB NVIDIA GeForce 8800 GTX
1080p, 720p, 1080i. Wat is het nut van hoge resoluties?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicEn waarom moet 1080p de standaard worden? Dit topic toont nou net aan dat het voor de grotere tv's slechts een voordeel oplevert als je HEEL dicht bij het scherm gaat zitten. Voor 32" en kleiner is 1080p ondersteuning al helemaal onzin.quote:
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
1080P lijkt mij dan ook de beste keus, op kleine schermen misschien een beetje overkill maar de grotere jongens hebben er zeker baat bij. En aangezien het percentage grotere tv's hand over hand toeneemt lijkt me dat niet onbelangrijk..
Eh waarom niet? Als jij zo graag 720P wil kijken is dat heel erg fijn voor jou maar wat voor de mensne die houden van de wat grotere schermen? Daarbij is het belangrijker dat de kwaliteit van de bron het hoogst mogelijk is want downscalen is nog altijd beter dan upscalen. Bekijk HD films (720p of 1080p) eens op je gewone tv en je zal zien dat het maximale uit je tv word gehaald en het beeld toch gewoon scherper/beter is dan native 480p materiaal. Jaaaaaaaaaaa echt waar.quote:FaceDown schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:45:
[...]
En waarom moet 1080p de standaard worden? Dit topic toont nou net aan dat het voor de grotere tv's slechts een voordeel oplevert als je HEEL dicht bij het scherm gaat zitten. Voor 32" en kleiner is 1080p ondersteuning al helemaal onzin.
Maar ok, 720P en zo moet het 30 jaar blijven? Ga jij ipv de eerder genoemde tests maar eens gewoon zelf kijken en dan zul je het verschil snel genoeg merken.
HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters. My rig -> DELL XPS 720 H2C (liquid cooling) | Intel® Core2 Extreme QX6850 @ 3.67GHz | 4GB Dual-Channel 800MHz | Dual 768MB NVIDIA GeForce 8800 GTX
Reg. datum: 02 februari 2004
Op dit formaat lijkt het me toch wel een voordeel, ik heb het verschil van 720 en 1080 gezien op zelfde formaat schermen, en 720p leek iets mats te hebben door de lagere reso. Ik zag dus verschil.
Het tv uitzendingen verhaal, is even niet boeiend waar daar koop je al helemaal geen hdtv voor. Ik zou er mijn PC/360 en HDDVD of Bleu Ray aan hangen als wanneer ze er zijn.
In mijn situatie 1080p nog steeds niet erg zinvol denken julie?
Edit:
Ik zat dus te denken aan de philips 37 pf-9730, maar nu lees ik dus over dat die niet echt 1080p is.:(
Ik ga dus echt niet me huidige hdtv vernieuwen met nog steeds geen ultieme HD TV.
PROT wijzigde dit bericht 28-12-2006 21:37 (15%)
De situatie dat je een 37" TV hebt? Ja, maar dan alleen als je 1080 materiaal afspeelt en er niet verder dan anderhalve meter vanaf gaat zittenquote:PROT schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:49:
In mijn situatie 1080p nog steeds niet erg zinvol denken julie?
When in doubt, C4 :P
Als je een brakke scaler hebt wel ja. Anders is het gewoon onzin natuurlijk.quote:Iken374 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 18:49:
[...]
Eh waarom niet? Als jij zo graag 720P wil kijken is dat heel erg fijn voor jou maar wat voor de mensne die houden van de wat grotere schermen? Daarbij is het belangrijker dat de kwaliteit van de bron het hoogst mogelijk is want downscalen is nog altijd beter dan upscalen. Bekijk HD films (720p of 1080p) eens op je gewone tv en je zal zien dat het maximale uit je tv word gehaald en het beeld toch gewoon scherper/beter is dan native 480p materiaal. Jaaaaaaaaaaa echt waar.
Dat ligt weer aan de grootte van het scherm. Als tv's in de toekomst richting 80" standaard gaan dan is 1080p wel handig inderdaad. Met de huidige grootte van schermen (laten we zeggen tot 50") is het onzin, tenzij je er met je neus op wilt gaan zitten. Dat jij vervolgens een goed onderbouwde en uitgevoerde test niet serieus neemt maar op je eigen subjectieve waarnemingsvermogen, waarbij je je laat beinvloeden door allerlei factoren als reclame media en GoT, vertrouwt dat is jouw probleem. En dat probleem gaat je ook nog grof geld kosten; de fabrikanten knijpen weer in hun handjes.quote:Maar ok, 720P en zo moet het 30 jaar blijven? Ga jij ipv de eerder genoemde tests maar eens gewoon zelf kijken en dan zul je het verschil snel genoeg merken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Sorry maar ben jij echt zo ignorant? Als er iemand is die zich niet laat beinvloeden door zwakke reklames dan ben ik het wel en ik vind dat soort testen echt onzin want de beste test is nog altijd zelf ervaren dus zelf gaan kijken en bepalen wat jij zelf het mooiste vind. Ik weet zeker dat de meeste mensen het hier wel mee eens zijn.quote:FaceDown schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:48:
[...]
Als je een brakke scaler hebt wel ja. Anders is het gewoon onzin natuurlijk.
[...]
Dat ligt weer aan de grootte van het scherm. Als tv's in de toekomst richting 80" standaard gaan dan is 1080p wel handig inderdaad. Met de huidige grootte van schermen (laten we zeggen tot 50") is het onzin, tenzij je er met je neus op wilt gaan zitten. Dat jij vervolgens een goed onderbouwde en uitgevoerde test niet serieus neemt maar op je eigen subjectieve waarnemingsvermogen, waarbij je je laat beinvloeden door allerlei factoren als reclame media en GoT, vertrouwt dat is jouw probleem. En dat probleem gaat je ook nog grof geld kosten; de fabrikanten knijpen weer in hun handjes.
Elke upscaler legt het af tegen downscaling naar dezelfde resolutie, zo moeilijk is dat niet te begrijpen. En ja ook ik heb hier ervaring mee met het duurste van het duurste dus weet eigenlijk niet waar jij jouw verhaaltje op baseert.
Voor 1080 panelen betaal je op dit moment gewoon extra, maar zowel nu als in de toekomst heb je daar nagenoeg niks aan in kleinere TV's, of je moet er met je neus bovenop willen gaan zitten. Bronmateriaal in 1080 formaat is een ander verhaal, dat kun je nml. ook op enorme (50+") TV's afspelen en daar heb je dan weldegelijk wat aan. Ik geloof ook niet dat dit topic bedoeld was om 1080 bronmateriaal aan de kaak te stellen, want niemand heeft moeite met een downscaled bron en 1080p films zullen echt niet duurder zijn dan 720p films.
Ik ga gewoon voor de hoogste kwaliteit en dit hoeft gewoon niet duurder te zijn als er niet gewoon meerdsere opties geboden zouden worden. Dus geen hdready toestellen maar gewoon alleen maar fullhd en dat soort dingen.
Ik neem nogmaals de VS als voorbeeld. Ik wil ook gewoon TiVO samen met een FULLHD scherm om gewoon FULLHD televisie uitzendingen te bekijken & opnemen. Het word hier van alle kanten tegen gehouden om de consument nog meer uit te melken. Stellingen als dat dit allemaal overbodig zou zijn werken hier niet aan mee en juist heel erg vertragend. Ik weet hoe het er uit kan zien (in de VS) en dat moet iedereen hier ook gewoon willen.
btw. 42"en 1080p vind ik heel goed samen gaan hoor.
Iken374 wijzigde dit bericht 29-12-2006 15:42 (3%)
Het gaat ook goed samen, maar alleen als je 2m of dichter op je scherm zit. Dat het in de VS zo'n succes is, heel fijn. Maar ook als 1080p nog wel ooit de standaard is kun je nog perfect kijken op je 720p scherm. Dus waarom het uitmelken zou zijn snap ik niet goed. Er is namelijk geen enkele reden om dan van 720p naar 1080p over te stappen.quote:Iken374 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:40:[..]
btw. 42"en 1080p vind ik heel goed samen gaan hoor.
Reg. datum: 07 juni 2003
Ik heb eigenlijk nog wel een extra vraag:
Is 1080i ook een zinloze resolutie voor een Tv-scherm?
Er is al aangegeven, in Europa gaat dit de standaard worden. Maar helaas, de meeste schermen die verkocht worden kunnen dit niet aan. Als ik het komend jaar een mooi scherm ga aanschaffen zou ik toch wel willen dat deze 1080i aankan, ik wil er gewoon een jaar of 10 mee doen zonder spijt te hebben dat ik minder pixels zie.
Mijn eigen ervaring met HD-content is slechts op de computer met demo filmpjes. En al ga ik er 2 meter van af zitten, ik zie ECHT het verschil tussen 720 en 1080! Noem het maar eigenwijs dus, maar ik geloof gewoon die getallen niet met de maximale kijkafstand. Als ik het verschil op de pc op 2 meter zie, zie ik dat ook vast wel bij een 100+cm scherm op 4 meter.
Ik heb een beetje het gevoel dat we in 2006 een beetje een halve stap voorwaarts doen inplaats van direct een hele. Volgens mij is dat enkel marketingtechnisch handig om over een paar jaar alsnog de full-hd schermen te slijten. Dat we het scherm nog niet ten volle benutten is heel logisch, de HD-spelers zijn nog niet mainstream en TV-uitzendingen zijn nog voornamelijk in PAL, maar ik heb daar best vertrouwen in dat dat binnen een paar jaar 1080i wordt.
ook ik vind dat als er een standaard is en dat heet HD en die een resolutie aankan van 1920 1080 (al dan niet interlaced of progessive), dat je tv die ook gewoon moet kunnen laten zien. Misschien is er nu niet voor iedereen hd beschikbaar, dit komt zeker wel dichtbij. Mensen met een satelliet hebben al langere tijd van genoten maar ook kabelabbonees die een beetje vooruitstrevend zijn kunnen al genieten van HD. En het verschil tussen 720 en 1080 is echt te merken, niet alleen op >1m.
Reg. datum: 09 juli 2000
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏★━┓
Dan ben ik benieuwd met wat voor bronmateriaal en welke weergever je dit verschil precies hebt waargenomen (overgens geldt ook een afstand van +/- 2.30 voor het verschil tussen 720p en 1080p op 42" en niet 1 meter zoals hierboven wordt gezegd).quote:jozy schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:19:
ik ben het met alcatrez helemaal eens. Ik zie ook duidelijk het verschli tussen 720 en 1080 op mijn laptop maar ook op een grote tv. Dat gedoe met 'alleen als je er pal voor staat' gaat ook voor mij niet op, ook al kom je met al die benchmark sites.
ook ik vind dat als er een standaard is en dat heet HD en die een resolutie aankan van 1920 1080 (al dan niet interlaced of progessive), dat je tv die ook gewoon moet kunnen laten zien. Misschien is er nu niet voor iedereen hd beschikbaar, dit komt zeker wel dichtbij. Mensen met een satelliet hebben al langere tijd van genoten maar ook kabelabbonees die een beetje vooruitstrevend zijn kunnen al genieten van HD. En het verschil tussen 720 en 1080 is echt te merken, niet alleen op >1m.
Tja, op een laptop ziet iedereen het verschil natuurlijk. Wanneer je stelt dat je verschil ziet moet je wel enige nuancering toepassen, anders is het een opmerking zonder al teveel waarde. Ik heb zo-even een test gedaan. Met Quicktime heb ik telkens van dezelfde filmtrailer de 1080p en 720p versie opgeslagen en fullscreen bekeken op mijn 23" 1920*1200 scherm (720p versie dus upscaled). Op één meter afstand (gemeten van oog naar paneel met meetlint) zie ik geen verschil meer in scherpte/resolutie.quote:jozy schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:19:
ik ben het met alcatrez helemaal eens. Ik zie ook duidelijk het verschli tussen 720 en 1080 op mijn laptop maar ook op een grote tv. Dat gedoe met 'alleen als je er pal voor staat' gaat ook voor mij niet op, ook al kom je met al die benchmark sites.
Tevens ik heb naast elkaar stilstaande frames aandachtig bekeken op een meter afstand, bij sommige frames kan ik enkele kleine verschillen zien, maar die zijn met name toe te schrijven aan de upscaling van de 720p bron (jaggies, af en toe wat jpeg achtige artefacts en een minder gelijkmatige ruis in effen achtergronden), maar die verschillen zie ik niet wanneer de film loopt, dan heb ik gewoonweg te weinig tijd die kleine details te herkennen. Ga ik dichterbij dan een meter zitten, dan zie ik het verschil in detail, kleurovergangen en ruis wel.
Daarnaast valt het me op dat van de trailers die ik bekeken heb de 720p versie steevast iets donkerder is, in de schaduwen is b.v. minder detail te herkennen. Dit staat geheel los van de resolutie maar zorgt er wel voor dat je 'een duidelijk verschil' kunt zien.
Mijn voorbeeld kun je doortekken naar een 46" scherm en dan op twee meter afstand; je moet echt gaan pixelneuken bij met name stilstaande beelden om het verschil te zien. En wanneer ik een 23" scherm had met 1366*768 resolutie zouden de upscale effecten van de 720p bron kleiner zijn waardoor het verschil nog lastiger is te zien.
Neemt allemaal niet weg dat ik groot voorstander ben van 1080p; de beelden zien er van dichtbij genoeg gewoonweg prachtig uit
Over smaak en kleuren valt niet te twisten (bekend turkse maar ook nederlandse spreekwoord)
Het staat gewoon vast dat 1080 strakker is dan 720 en daar zal niemand over twijfelen hier. Alleen of je het wel kunt zien. Ik wil niet alleen films kijken op m'n tv maar ook foto cd's die ik neem van vakanties in turkije of als ik bijvoorbeeld naar mekka ga voor de hadj. Dan is een 1080 scherm ook gewoon mooier.
Tuurlijk zie je van een afstand minder detail maar om nou bij elke slechte kwaliteit je stoel een meter naar achter te schuiven vind ik ook niet kunnen. Tegenwoordig zijn fullhd schermen echt te betalen (check de tatung maar bijvoorbeeld). Als ze 1000 euro duurder waren had ik er ook niet naar gekeken.
Ik heb tijdens het 720p tijdperk (om het maar zo even te noemen) gewacht tot de full hd schermen betaalbaar werden. In het begin wilde ik de 46" sharp hebben maar die was veel te duur voor me (5000+ euro en nu niet eens meer te verkopen blijkens MM in Den Haag het ene showmodel niet kwijt kan). Nu zijn ze gewoon te betalen en wil ik alles uit de HD resolutie halen die er is. Dus waarom nu een 720 scherm kopen als er 1080 schermen te betalen zijn?
Reg. datum: 17 juni 2000
Net nog even langs het nieuwste Philips 1080 scherm gelopen in de winkel en dat zag er groot uit, alleen er draaide een PAL DVD op. Er was dus geen verschil met het kleinere scherm daaronder wat 720 was.quote:Dus waarom nu een 720 scherm kopen als er 1080 schermen te betalen zijn?
In ieder geval, voor mij geen 1080 momenteel om 2 redenen, samengevat en hierboven al vaak genoemd:
1. er is heel weinig 1080 bronmateriaal cq ik heb weinig 1080 bronmateriaal en ook geen speler om het af te spelen. Ik haal dus niet alles uit het 3-4x zo dure 1080 scherm. Als er meer materiaal beschikbaar is dan zijn de 1080 schermen intussen veel goedkoper geworden en de HDDVD/BR spelers ook. Voor mij is dit een goede reden, voor jou misschien niet.
2. een 1080 scherm heeft een zodanig hoge resolutie dat je er dicht bij moet zitten wil je oog de scherpte ook werkelijk meemaken. Ik vergelijk het met mijn 17" 1280x1024 computermonitor waar ik op zo'n 40 cm vanaf zit. Ga je verder zitten dan wordt het onscherper. Ga je dichterbij dan zie je de pixels te duidelijk. Ik wil op 3 meter afstand op de bank TV kijken en daar heb ik dan volgens de calculator (zie link boven) een 200 cm diagonaal 1080 scherm voor nodig anders ziet mijn oog de scherpte niet meer. Mijn vriendin ziet me al aankomen - die komt er hier niet in
Nou hier ben ik het niet mee eens. De stap van interlaced SD naar progressive met 720 beeldlijnen breedbeeld is wel zo enorm groot, dat kan je bijna niet missen. De stap 720p 1080p (over 1080i wil ik het niet hebben. dat is regelmatig nog minder gedetailleerd dan 720p door deinterlacing en vieze interlace artifacten) is er wel, maar die is echt klein.quote:alcatrez schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:48:
Ik heb een beetje het gevoel dat we in 2006 een beetje een halve stap voorwaarts doen inplaats van direct een hele.
Als je echt zeer gefrustreerd raakt van het feit dat je naar te wijnig pixels kijkt, dan moet je natuurlijk zeker een 1080p scherm nemen. Feit is simpelweg dat het verschil met 720p een stuk kleiner is dan dat van 576i > 720p. Dat verschil is zeker op kleinere TV's met videobronmateriaal niet waarneembaar. Het is jammer dat veel mensen tests niet geloven, maar 1080p is vast wel leuk en handig, maar ik zou het absoluut niet als uitgangspunt bij een scherm kopen gebruiken. Zaken die veeeeel belangrijker zijn voor de scherpte in beeld, zijn kleurweergave, contrast en andere zaken die je niet in specs kan lezen.
Als je een scherm als computerscherm gebruikt of voor spelletjes zonder anti aliassing, ligt dat weer wat anders omdat je daar gewoon meer informatie op het beeld kan weergeven met een hogere resolutie en in spellen minder aliassing krijgt.
Zinloos is 1080p dus niet helemaal, maar de manier waarop sommige mensen 1080p als uitgangspunt gebruiken begrijp ik niet. Leuk dat je dan over 8 jaar een scherm hebt dat meer pixels weer kan geven, ik heb over 8 jaar liever een scherm dat bijna net zo veel pixels weergeeft (amper verschil zichtbaar) dat qua kleurweergave en contrast een veel mooier beeld geeft
JvS wijzigde dit bericht 03-01-2007 14:36 (23%)
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
Reg. datum: 24 maart 2001
- Leesbare PC display. Ik heb zelf een 1080p scherm (Sony 40W2000). Heb geëxperimenteert met 1080i en 1080p met m'n MCE computer. Bij 1080i heb ik 'dansende' letters, bij 1080p niet. Relevant is dit voor mij eigenlijk niet aangezien ik nooit in de desktop werk met dit scherm, enkel met MCE (waar je het verschil niet meer ziet).
- Toekomst HD sportuitzendingen. Sportuitzendingen (met name voetbal/tennis) zien er beter uit met /p dan met /i, omdat /i de snelle balbewegingen niet goed kan volgen. Voetbal kun je beter bekijken op 720p dan op 1080i. Maar de markt gaat nu snel over van 1368x768 naar 1920x1080(i of p) schermen. Tevens is, zoals eerder vermeld de Europese standaard 1080i. Het zou best eens kunnen zijn dat als 1080 lijnen zijn ingeburgerd, men er over een paar jaar achterkomt dat sportuitzendingen beter als /p kunnen worden uitgezonden. Met een /i scherm vis je dan achter het net.
- Geen dubbele upscaling. Veel A/V apparatuur (dvd spelers / AV receivers / BR spelers / HD-DVD spelers) kunnen het uitgaande signaal upscalen naar 1080p. Als een TV geen 1080p accepteert krijg je echter 2x een upscale. Eenmaal door de 'leverancier' (naar 1080i), en vervolgens door de TV (naar 1080p). Dit lijkt me niet bevordelijk voor de kwaliteit. Heb zelf een Denon 3930 dvd speler die upscaled naar 1080p. Het resultaat is bijna gelijk aan HD. Ik denk niet dat het beeld er veel beter van wordt als ik de Denon een 1080i signaal laat produceren, waarna de TV er nog eens 1080p van moeten maken.
- Snelle overgang naar 1080p. Ik heb het in een andere thread eerder gezegd: 1080p is misschien een hype, maar mijn insziens wel een hype die aanslaat. Fabrikanten (ook Philips, dat momenteel geen 1080p scherm in zijn programma heeft) haasten zich te zeggen dat ze met full HD schermen gaan komen. M.i. worden er over 1 à 2 jaar alleen nog maar 1080p schermen aangeboden.
alexbl69 wijzigde dit bericht 29-12-2006 23:59 (10%)
Core 2 Quad Q9450 @ 3,2Ghz. || 8Gb PC2-8500 4-4-4-12 || 4x Raptor 37Gb RAID0 || 2x XFX 8800GTX SLI || 24" WS LCD || Xbox 360 || PS3 || Denon 4306/3930
Leesbaar ? Met 1920x1080 op een 40" scherm? Over welke afstand hebben we het dan.... niet relaxed vanaf de bank denk ikquote:alexbl69 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:52:
De enige voordelen die 1080p tov 1080i in mijn optiek heeft zijn:
[list]
• Leesbare PC display. Ik heb zelf een 1080p scherm (Sony 40W2000). Heb geëxperimenteert met 1080i en 1080p met m'n MCE computer. Bij 1080i heb ik 'dansende' letters, bij 1080p niet. Relevant is dit voor mij eigenlijk niet aangezien ik nooit in de desktop werk met dit scherm, enkel met MCE (waar je het verschil niet meer ziet).
Ik ben het met je eens dat het een groot voordeel is, een hogere resolutie op een scherm voor pc-gebruik maar ga het niet over leesbaar hebben met die verhoudingen. Voor leesbaar kun je juist beter 1360x768 hebben.
Courage wijzigde dit bericht 30-12-2006 00:19 (15%)
Hoe zit dat dan Iken374?quote:Iken374 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:46:
[...]
Sorry maar ben jij echt zo ignorant? Als er iemand is die zich niet laat beinvloeden door zwakke reklames dan ben ik het wel en ik vind dat soort testen echt onzin want de beste test is nog altijd zelf ervaren dus zelf gaan kijken en bepalen wat jij zelf het mooiste vind. Ik weet zeker dat de meeste mensen het hier wel mee eens zijn.
Elke upscaler legt het af tegen downscaling naar dezelfde resolutie, zo moeilijk is dat niet te begrijpen. En ja ook ik heb hier ervaring mee met het duurste van het duurste dus weet eigenlijk niet waar jij jouw verhaaltje op baseert.
Upscalen is slechter dan downscalen? Ik ben rustig op zoek namelijk naar een ander scherm en ik wil er alleen maar mee gamen (xbxo360 720P, 1080P-games duurt nog wel ff?) en misschien een hd-dvd kijken met die nieuwe uit te komen HD DVD-speler voor de xbox360).
Als ik dus ga gamen op 720P, moet ik dan een scherm kiezen met een resolutie die zo dicht mogelijk ligt bij 1280x720?
Ik weet bijv dat Face Down een Hitachi 42" plasma heeft gekocht, maar die heeft n resolutie van 1024x1920. Dat betekent dat t toestel moet gaan omrekenen en dat is eigenlijk niet goed en kan ik dan beter een scherm kopen met een gangbare resolutie van 1024x766?
Pioneer KRP600M Kuro 60 inch plasma; Panasonic TH42PX80; Onkyo TX-SR606 met Harman/Kardon HKTS11;xbox360 met hd-dvd; ps3; shuttle-achtige pc met 3 vensters met neon; iPhone 3G; msi wind 10 inch netbook
Reg. datum: 02 augustus 2004
Ik vind beeldkwaliteit belangrijkerquote:Dj-sannieboy schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:49:
En toch zou ik een Full HD kopen, als ik toch een nieuwe moet.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last