Reg. datum: 08 november 2005
nieuwe pc samenstellen = leuk
Forum » Overige » Overige Mobiles » Het grote Nokia 6300 topic
ik kan de specs alleen helemaal niet vinden, ik vind het nogal onoverzichtelijkquote:Kaspers schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:22:
Ik vind het wel netjes gemaakt..
Gisteren om 17:15 besteld bij 2call, vandaag om 12:00 in huis! Netjes ;)! Eerste indruk, ik ben echt blij met de telefoon, gewoon een goede no nonsense telefoon in een super mooi jasje! Alles werkt meteen, internet via opera mini, smsen, bellen! Na 2 uurtjes instellen en testen natuurlijk wel batterij op, dus maar aan de lader gehangen en strax weer verder :)!quote:P!tR schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:32:
Mijne is besteld ;)!
Ik zie niets bijzonders ten opzichte van de afgelopen weken eigenlijk. De specs staan zover ik zie gewoon waar ze altijd gestaan hebben.quote:Blaasijzer schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:44:
off topic, zijn jullie ook zo blij met de nieuwe nokia site
Een percentage heb ik nog nooit gezien op een Nokia.quote:P!tR schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:50:
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien voor hoeveel procent de batterij vol is?? Of is er hiervoor alleen die indicator bovenaan??
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Blaasijzer wijzigde dit bericht 27-04-2007 11:51 (24%)
Dus heb er goed aangedaan hem via inet te bestellen volgens mij! Wel raar dat ze dat uitstellen.. gaat de reclamecampagne met de folders ;)! Na 2 dagen gebruik ben ik MEER DAN TEVREDEN! Echt een heel fijn toestel! Alleen heb ik mijn twijfels bij de gprs kosten van Hi.. weet iemand hier meer van?quote:Blaasijzer schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:44:
nokia heeft de levering aan de BC met een week uitgesteld... was precies hetzelfde verhaal toen met de 6280 ik snap er echt geen reet van.... ik wordt daar zo simpel van
het is dat het verschil met te groot is 59,99 of 90....
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
quote:Koos:
I can pay you using PayPal, but I can't do it via the Ebay site,
because it asks me for a CreditCard number, and I don't have
one.
I can just send you the money via paypal to your email, and
when you receive the money, you send the item to me.
On the paypal site i can add the ebay itemnumber + my
ebayusername to the shipment, do we have a deal ?
I hope so!
regards
joywong118:
pls you give to your paypal email (wtf bedoel je gast)
Koos:
my paypal address is koos@****.com
i can transfer you the money immediately via the paypal site
what is your paypal email address ? and do I have to use this
product id? 110116723224
Thanks
joywong118:
THANKS (ehm ja ik vroeg toch echt of dat product id juist was..)
Koos:
I have transfered the money via a manual way (NOT ebay!)
to your PayPal.
I transfered 20,60 EURO, thats a littie bit more than GBP 13,99
I've entered the correct Item and my ebay account information
Thank you
joywong118:
OK
Koos:
do you have already the money on your account ?
Thanks
joywong118
THANKS (zie je dat vraagteken niet ofzo)
Koos
(nog maar een keer proberen)
Do you already have the money ?
Here is a screenshot:
linknaarplaatje
thanks
(geen reactie)
Koos:
Hi, I really need to know if you have my money on your account so
you can ship the item.
Thanks !
joywong118:
ITEM IS POST TO YOU
Koos:
Thank you.
Kaspers wijzigde dit bericht 27-04-2007 18:21 (84%)
Ik ook, ik kreeg van de week wél onderstaand mailtje:quote:Yohan schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:45:
Ik heb 'em via eBay gekocht, dus hij zal er van lusten als 't ding niet aankomt
Nou, ik vind een score van 98.4% toch wel ok. Laatste maand 528 positieve feedback, 10 neutraal, en 11 negatief. Vind ik wel vertrouwenwekkend... Het kan geen sjoemelaar zijn, daarvoor heeft 'ie teveel positieve feedback. En ach, de ene keer doet de post er wat langer over dan de andere keer. En ook bij de post worden fouten gemaakt... Wie zal het zeggen? Hopelijk valt ie aankomende week op de mat!quote:Yohan schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 22:40:
Dat mailtje kreeg ik ook, een dag na aankoop. MIjn eerdere aankopen uit Hongkong kwamen veel sneller binnen. En dit figuur heeft toch wel een aantal negatieve feedbacks...
Ik heb de mijne uit Duitsland, maar in België zal het denk ik nog een maandje duren eer die hier in de schappen ligt..quote:shello schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 01:19:
Iemand die deze foon al in België is tegengekomen?
Ik heb al verscheidene winkels in het antwerpse afgezocht maar nog niets gevonden.
ScSi wijzigde dit bericht 28-04-2007 09:38 (6%)
Join Los Alcoholicos! Rondjes aan de bar, kroeggebrabbel en rondjes aan de bar!
http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561
Heeft niemand hier verder last van?? Welk model theme hebben jullie erop dan?quote:P!tR schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:41:
Ok heb zojuist even geprobeerd wat thema's te installeren, had bijvoorbeeld de n95 theme van zedge die was gemaakt voor de Nokia 6280 erop gezet, echter geeft hij een fout aan op t startscherm, aan de boven en onderzijde staan 2 blauwe balken! Na wat andere theme's voor de 6280 te hebben geprobeerd doet hij dit bij allemaal! Iemand die mij hiermee kan helpen?
Kan je iets meer ingaan op de batterijduur?quote:Ra_gdd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 09:44:
Shello:
Ik heb de mijne ontvangen via MPL bvba. (264 euro + 10 euro verzendkost)
http://www.mpl.be
Zeer blij met dit toestel.
Excellent geluidskwaliteit
Enorm goed scherm
Makkelijke connectie via bluetooth
Snelle en gemakkelijke menu.
Mooi gelikt en compact design.
Enigste minpuntje is batterijduur, maar m'n vorige model was de
Nokia 6310i, dus vandaar.
bear87 wijzigde dit bericht 28-04-2007 17:08 (8%)
Als je 11 negatieve feedbacks per maand haalt, dan heb ik het idee dat de verkoper één op de tien items gewoon niet verstuurt. Lekkere inkomstenbron, en door al die positieve feedback valt het niet echt opquote:siam4me schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 23:41:
[...]
Nou, ik vind een score van 98.4% toch wel ok. Laatste maand 528 positieve feedback, 10 neutraal, en 11 negatief. Vind ik wel vertrouwenwekkend... Het kan geen sjoemelaar zijn, daarvoor heeft 'ie teveel positieve feedback. En ach, de ene keer doet de post er wat langer over dan de andere keer. En ook bij de post worden fouten gemaakt... Wie zal het zeggen? Hopelijk valt ie aankomende week op de mat!
Ra_gdd wijzigde dit bericht 29-04-2007 23:37 (47%)
http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561
Heb pas een paar mailtjes rondgestuurd ter informatie. Een van de antwoorden:quote:shello schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 01:19:
Iemand die deze foon al in België is tegengekomen?
Ik heb al verscheidene winkels in het antwerpse afgezocht maar nog niets gevonden.
We zullen nog even geduld moeten hebben vrees ik.quote:Geachte,
De Nokia 6300 zou leverbaar zijn vanaf begin mei.
Een juiste leverdatum hebben wij helaas nog niet doorgekregen van Nokia.
De advies verkoopprijs bedraagt 259¤ inclusief BTW.
Met vriendelijke groeten,
A&C Systems
Doet die van mij ook. Waardeloze software. Zie ook de reacties op dit rare proggie in de T.net meuktracker.quote:Ra_gdd schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:07:
Heb wel probleemtje met bluetooth verbinden.
Windows XP blijft maar nieuwe hardware vinden (Nokia Windows Portable Device Driver).
Zelf met de Nokia 6300 uit.
Ik heb de nokia BH-501 gekocht. Is een stereo bluetooth hoofdtelefoon. Geluid is echt superieur.quote:siam4me schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:14:
Ik ben wel benieuwd naar wat voor headsets jullie gebruiken met de Nokia 6300. Ik heb zelf vandaag een Aliph Jawbone opgehaald en boy-o-boy is me dat een fijne headset zeg! Zie ook mijn review op: Aliph's Jawbone bluetooth headset
Is nog niet in NL verkrijgbaar, maar wordt volgens mij zeker een topper!
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Gebruik ook me bluetooth maar heb nergens last vanquote:Yohan schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:34:
[...]
Doet die van mij ook. Waardeloze software. Zie ook de reacties op dit rare proggie in de T.net meuktracker.
ASUS A8N-SLI || AMD 3500+ || MSI 7600 GT PCI Express || 2x 512 Gb Memory PC3200 || 2x SATA HD 250 GB || Audigy 2 || Zalman 400 watt
Kan iemand mij vertellen hoe de displayverlichting op 5 sec. gezet kan worden? Hier kan ik echt niets over vinden.quote:fabio-c schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:54:
[...]
Stel daarbij ook nog eens de screensaver in op 1 minuut en de displayverlichting op 5 seconden, en dan gaat ie misschien nog wel langer mee.
-
Vandaag is de postbode aan de deur geweest, maar er was niemand thuis, dus er lag een briefje in de bus. De goede man in Hong Kong heeft het zelfs aangetekend gestuurd, want er moet voor getekend worden op het postkantoor. Effe kijken of ik dat morgen tijdens m'n werk kan fixen!quote:Yohan schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:14:
[...]
Als je 11 negatieve feedbacks per maand haalt, dan heb ik het idee dat de verkoper één op de tien items gewoon niet verstuurt. Lekkere inkomstenbron, en door al die positieve feedback valt het niet echt op
Op één of andere manier heb ik het idee dat het hoesje nét niet precies is wat we bedoelen... We will see!quote:Yohan schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:32:
Ik heb ook een pakje uit Hongkong hoor ik net. Laat het vanavond als ik thuis kom even weten
Ik had 'm op 18 april besteld, da's dus precies 13 dagen geleden. Als het nou ook nog precies het goede hoesje is...quote:Kaspers schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:52:
Na hoeveel dagen wachten Yohan ?
Misschien krijg ik nog hoop.. heb hem al ff een mailtje gestuurd of hij het goede adres er wel op had gezet.
En???quote:Yohan schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:32:
Ik heb ook een pakje uit Hongkong hoor ik net. Laat het vanavond als ik thuis kom even weten
Nikon D7000, 18-105VR, 70-300VR, 12-24, 105 macro, 35/1.8, 50/1.4D, SB600
Misschien even opnieuw firmware op je telefoon zetten?quote:Yohan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:31:
Gegevens heb ik al meerdere keren gekregen, maar krijg het gewoon niet aan de praat. Anderen in dit topic (die ook Orange hebben) overigens wel.
HP Compaq 8510p (GB967EA#B1A)
Intel X25-M Postville 80GB (SSDSA2MH080G2C1) / Kingston ValueRAM 2x 2GB (KVR667D2S5K2/4G)
Creative Audigy 2 ZS Notebook (PCMCIA, 7.1) / Shinza ZeroShock III 15-Inch Widescreen (White)
Hier ookquote:Yohan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:04:
Het is 'em!
Het originele 6300-hoesje, geen twijfel mogelijk.
Kaspers wijzigde dit bericht 02-05-2007 16:01 (9%)
Klopt. De mijne wordt al wat soepeler. Maar dat ie er strak in zit is natuurlijk hartstikke safe voor je kostbare Nokia'tjequote:
Kijk! Dat is nog 's goed nieuws! Zie je, was die Hong Konger toch geen oplichter!quote:Yohan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:04:
Het is 'em!
Het originele 6300-hoesje, geen twijfel mogelijk.
Of je gebruikt dit als een mooie aanleiding om Orange eruit te kieperen... Ik hoefde bij Vodafone helemaal niks in te stellen! Ging helemaal automatisch... Perfect toch?quote:Rick Molema schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:02:
[...]
Misschien even opnieuw firmware op je telefoon zetten?
Pinin wijzigde dit bericht 02-05-2007 23:03 (25%)
Ik zal eens even informeren na aantal posts er in dit subforum normaal een nieuw deel begonnen wordtquote:Pinin schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:02:
Edit: tijd voor een deel 2 btw
Booster wijzigde dit bericht 02-05-2007 23:57 (19%)
| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: