Het is heel simpel; je dumpt in je topic een vraag en "hier is m'n site" en that's it. Zoals je in onze Quickstart (waar ik in de sluitmessage naar verwijs) kunt lezen verwachten we hier wel wat meer inzet; zoals ook al aangestipt door de mensen boven mij. We zijn geen afhaalbalie voor kant-en-klare oplossingen voor al uw kleine probleempjes.
Ik zie in je topic nergens terug waar je naar/op hebt gezocht, wat je hebt geprobeerd etc. etc. (zie allemaal de Quickstart). Daarbij is je vraag niet compleet duidelijk (want pas na bekijken van je site begreep ik wat je feitelijk bedoelde) en dat is natuurlijk wel zo handig als je een topic opent. Anders krijg je bij voorbaat al antwoorden waar je geen drol aan hebt. Daarbij post ik wel degelijk een relevante link voor je welke zal bewerkstelligen wat je wil, alleen waarschijnlijk niet zoals jij dat wil (zonder een reload van de pagina dus). Wat wil je dan nog meer?
Ik zie in je topic nergens terug waar je naar/op hebt gezocht, wat je hebt geprobeerd etc. etc. (zie allemaal de Quickstart). Daarbij is je vraag niet compleet duidelijk (want pas na bekijken van je site begreep ik wat je feitelijk bedoelde) en dat is natuurlijk wel zo handig als je een topic opent. Anders krijg je bij voorbaat al antwoorden waar je geen drol aan hebt. Daarbij post ik wel degelijk een relevante link voor je welke zal bewerkstelligen wat je wil, alleen waarschijnlijk niet zoals jij dat wil (zonder een reload van de pagina dus). Wat wil je dan nog meer?
Er zijn users met tientallen (en zelfs honderden) posts in uitsluitend eigen topics (en die dus zo goed als 0 aan de community bijdragen) en die topics blijven allemaal prima staan als ze voldoen aan onze basisregels. Hoewel we het heel fijn vinden als iemand ook eens wat teruggeeft aan de community (en we zo nu en dan ook mensen daarop aanspreken bij excessen) is het geen harde "eis". Maar dan is het minste wat je moet doen dus wél zorgen dat je topics in orde zijn.quote:TeeDee schreef op maandag 15 juni 2009 @ 23:37:
@Matis: ik denk dat de posthistory hier niet relevant is. Iemand die > 25 topics zelf geopend heeft en verder niemand geholpen (of een poging tot) heeft is veeeeuuuul erger. Dan mag je imo pas van een discutabele posthistory spreken.
RobIII wijzigde dit bericht 15-06-2009 23:48 (32%)
Lead me not into temptation, I can find it myself.
Trotse papa van Luca en Danu! | Pick My Icon!