Feedback op moderatie binnen de Devschuur
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
Reageer Nieuw TopicHad nog wat poep in m'n ogen van een veel te kort slaapje vannacht
Lead me not into temptation, I can find it myself.
Trotse papa van Luca en Danu! | Pick My Icon!
[T.net karma monitor] - [Deus Ex 3]
Ja we zijn er nog steeds niet te boven van die kleine van jouquote:.oisyn schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:35:
*zucht* zijn jullie nou alweer penislengtes aan het vergelijken?
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!
Reg. datum: 26 december 2000
Wat is het raakvlak tussen DTE & SEA ?quote:HawVer schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:20:
Is het niet een idee om DTE en SEA met elkaar te mergen? DTE loopt vrij slecht en SEA sluit daar denk ik het meest op aan.
Ik zie eerder een raakvlak tussen SEA & PRG.
Waarom loopt DTE volgens jou slecht ? Goed, het is er atm idd wat minder 'druk', maar is dat dan een probleem ?
Reg. datum: 20 november 2008
Ik loop al minstens een jaar of vijf hier rond op GoT. Heb eigenlijk nooit vragen want meestal lukt het me wel om het zelf op te lossen met wat zoek- en denkwerk. Inloggegevens kwijt en e-mailadres is veranderd dus me opnieuw geregistreerd. Stel ik eens een vraag, word ik van harte welkom geheten en mijn topic binnen 20 minuten afgesloten met de mededeling dat de topicstart niet duidelijk genoeg is, ik de FAQ's maar eens moet lezen en dat eigen inzet wordt verwacht. Kijk, dat zijn nou eens mooie vooroordelen :-) Was druk bezig om mijn topicstart aan te passen om mijn vraag te verduidelijken gezien de eerste reactie erop maar het bleek al niet meer te kunnen. Beetje erg kort door de bocht lijkt me. Nou ja, ik waag morgen nog wel eens een poging. Eens kijken of ik dan verder kom.
Je weet dat clonen niet toegestaan is/zijn?quote:Cel321 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:55:
Ik loop al minstens een jaar of vijf hier rond op GoT. Heb eigenlijk nooit vragen want meestal lukt het me wel om het zelf op te lossen met wat zoek- en denkwerk. Inloggegevens kwijt en e-mailadres is veranderd dus me opnieuw geregistreerd.
Hoe moeten wij ruiken dat je een clone account gebruikt?quote:Cel321 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:55:
Stel ik eens een vraag, word ik van harte welkom geheten
Dat is 'ie ook niet.quote:Cel321 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:55:
en mijn topic binnen 20 minuten afgesloten met de mededeling dat de topicstart niet duidelijk genoeg is
En ook dat kunnen wij niet ruiken.quote:Cel321 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:55:
ik de FAQ's maar eens moet lezen en dat eigen inzet wordt verwacht. Kijk, dat zijn nou eens mooie vooroordelen :-) Was druk bezig om mijn topicstart aan te passen om mijn vraag te verduidelijken
Doe dat dan wel op je eigen accountquote:Cel321 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:55:
Nou ja, ik waag morgen nog wel eens een poging. Eens kijken of ik dan verder kom.
Wat was je oudere account?quote:
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!
Reg. datum: 20 november 2008
Dat heeft niets met de devschuur te maken vziwquote:CyCloneNL schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 01:40:
Is de avater van Terw_Dan wel gepast? Zeker omdat het een modje is.
En waarom zou een modje dat wel mogen dan volgens jouquote:CyCloneNL schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 01:40:
Zeker omdat het een modje is.
RobIII wijzigde dit bericht 26-12-2008 02:03 (42%)
Psst, hij bedoelt dat juist een modje het goede voorbeeld moet geven. Lijkt me niet helemaal ongegrond.quote:RobIII schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 01:55:
[...]
En waarom zou een modje dat wel mogen dan volgens jouIk vind het nogal een insinuatie die je maakt... En waar lees je in de policy dat in strijd met de policy zouden zijn?
Maar goed, dit kun je beter even met Terw_Dan opnemen, die is ook niet onredelijk.
Over MySQL:
NMe: Als je weet waar de gaatjes zitten, dan kun je er prima mee werken.
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.
Rhyaehar ~ L60 Hunter | Rhyaewald ~ L60 Warden
Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Over MySQL:
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.
Rhyaehar ~ L60 Hunter | Rhyaewald ~ L60 Warden
Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Er is in de jaren die ik hier op GoT (in de devschuur) aanwezig ben erg veel veranderd. Vroegah was het 'het' onderdeel waar je flink kon laten gaan als een nieuweling een vraag stelt die makkelijk te vinden is. Ik vind het zeker een vooruitgang dat de devschuur zelfs als vriendelijk gezien kan worden.quote:NMe schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:36:
We modden al stiekem een maandje of anderhalf volgens die principes, alleen was dat nog niet naar buiten toe gecommuniceerd. Er zal dus niet zo gek veel gaan veranderen, we hebben nu alleen een stok achter de deur voor notoire veelplegers die bot bezig zijn.
Toch heb ik de neiging om te zeggen dat het vroeger beter was. Dat het afzeiken er vanaf is, is prima. Maar tegenwoordig wordt wel erg veel toegestaan. Programmeren is nog altijd een vak, net zoals het een vak is om een netwerk te maken die voldoet aan de wensen van een bedrijf.
Ik wil niet zeggen dat simpele vragen niet toegestaan moeten worden, maar tussen de leuke onderwerpen (voor iemand die iets verder dan helloworld is) staat veel rommel. Ik snap dat er ergens een afweging moet zijn, maar ik heb niet het idee dat deze gevonden is.
't Giet zoas 't giet | Nederlands en Belgisch [k]ubuntu forum
Terechte opmerking denk ik. Maar dat heeft ook te maken met je eigen ontwikkeling. Vroeger vond je veel topics interessant en deed je kennis op, tegenwoordig weet je al een heleboel en lijkt het daardoor minder interessant. Dit is een proces wat de meeste forumgebruikers meemaken, ik post de laatste tijd ook veel minder omdat er minder kennis te halen is.quote:AlainS schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 00:10:
[...]
Er is in de jaren die ik hier op GoT (in de devschuur) aanwezig ben erg veel veranderd. Vroegah was het 'het' onderdeel waar je flink kon laten gaan als een nieuweling een vraag stelt die makkelijk te vinden is. Ik vind het zeker een vooruitgang dat de devschuur zelfs als vriendelijk gezien kan worden.
Toch heb ik de neiging om te zeggen dat het vroeger beter was. Dat het afzeiken er vanaf is, is prima. Maar tegenwoordig wordt wel erg veel toegestaan. Programmeren is nog altijd een vak, net zoals het een vak is om een netwerk te maken die voldoet aan de wensen van een bedrijf.
Ik wil niet zeggen dat simpele vragen niet toegestaan moeten worden, maar tussen de leuke onderwerpen (voor iemand die iets verder dan helloworld is) staat veel rommel. Ik snap dat er ergens een afweging moet zijn, maar ik heb niet het idee dat deze gevonden is.
Daarnaast is het niveau niet gedaald door soepelere moderaties denk ik, er zijn gewoon minder interessante vragen omdat veel zaken tegenwoordig goed te vinden zijn op Got en internet.
Achter de schermen bespreken we dit ook wel, dus er is ook zeker wel een duidelijke consistentie in de afwegingen die we maken
andrescholten.nl, SEO en Web Analytics blog
Over MySQL:
Over MySQL:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last