Hoofdcategorieën
Topicacties

Feedback op moderatie binnen de Devschuur

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 november 2003

Dankjewel :>

benoni wijzigde dit bericht 31-10-2008 10:27 (173%)

Acties: [view][quote]

Door: RobIII
Moderator PRG/SEA/WEB
Papa van LucaIII en DanuIII

Nee, jij dank je wel :Y)
Had nog wat poep in m'n ogen van een veel te kort slaapje vannacht :P

Lead me not into temptation, I can find it myself.

Trotse papa van Luca en Danu! | Pick My Icon!

Is het niet een idee om DTE en SEA met elkaar te mergen? DTE loopt vrij slecht en SEA sluit daar denk ik het meest op aan.
PM FroPod
Reg. datum: 26 september 2000

Waarom in hemelsnaam? DTE gaat over tools. SEA over programmeerproblemen. Ik snap niet wat een topic over bijvoorbeeld een photoshop plugin met software engineering te maken heeft :)

Moderator PRG/SEA/WEB

Die discussie is ook al vaker gevoerd en (IMHO) kan het zoals het nu is nog wel even blijven. We hebben momenteel belangrijker zaken lopen achter de schermen ;)

PM FroPod
Reg. datum: 26 september 2000

*zucht* zijn jullie nou alweer penislengtes aan het vergelijken?
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

quote:
.oisyn schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:35:
*zucht* zijn jullie nou alweer penislengtes aan het vergelijken?
Ja we zijn er nog steeds niet te boven van die kleine van jou ;)

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!

quote:
HawVer schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:20:
Is het niet een idee om DTE en SEA met elkaar te mergen? DTE loopt vrij slecht en SEA sluit daar denk ik het meest op aan.
Wat is het raakvlak tussen DTE & SEA ? :?

Ik zie eerder een raakvlak tussen SEA & PRG.

Waarom loopt DTE volgens jou slecht ? Goed, het is er atm idd wat minder 'druk', maar is dat dan een probleem ?
Reg. datum: 20 november 2008

Mooi! ;-)

Ik loop al minstens een jaar of vijf hier rond op GoT. Heb eigenlijk nooit vragen want meestal lukt het me wel om het zelf op te lossen met wat zoek- en denkwerk. Inloggegevens kwijt en e-mailadres is veranderd dus me opnieuw geregistreerd. Stel ik eens een vraag, word ik van harte welkom geheten en mijn topic binnen 20 minuten afgesloten met de mededeling dat de topicstart niet duidelijk genoeg is, ik de FAQ's maar eens moet lezen en dat eigen inzet wordt verwacht. Kijk, dat zijn nou eens mooie vooroordelen :-) Was druk bezig om mijn topicstart aan te passen om mijn vraag te verduidelijken gezien de eerste reactie erop maar het bleek al niet meer te kunnen. Beetje erg kort door de bocht lijkt me. Nou ja, ik waag morgen nog wel eens een poging. Eens kijken of ik dan verder kom.

Moderator PRG/SEA/WEB

quote:
Cel321 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:55:
Ik loop al minstens een jaar of vijf hier rond op GoT. Heb eigenlijk nooit vragen want meestal lukt het me wel om het zelf op te lossen met wat zoek- en denkwerk. Inloggegevens kwijt en e-mailadres is veranderd dus me opnieuw geregistreerd.
Je weet dat clonen niet toegestaan is/zijn? ;) Je kunt je wachtwoord opvragen in het inlogscherm en als dat email adres niet (meer) beschikbaar is kun je contact op nemen met ons (zie alle info in het login scherm).
quote:
Stel ik eens een vraag, word ik van harte welkom geheten
Hoe moeten wij ruiken dat je een clone account gebruikt?
quote:
en mijn topic binnen 20 minuten afgesloten met de mededeling dat de topicstart niet duidelijk genoeg is
Dat is 'ie ook niet.
quote:
ik de FAQ's maar eens moet lezen en dat eigen inzet wordt verwacht. Kijk, dat zijn nou eens mooie vooroordelen :-) Was druk bezig om mijn topicstart aan te passen om mijn vraag te verduidelijken
En ook dat kunnen wij niet ruiken.
quote:
Nou ja, ik waag morgen nog wel eens een poging. Eens kijken of ik dan verder kom.
Doe dat dan wel op je eigen account ;)

( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

quote:
Wat was je oudere account?

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!

Reg. datum: 20 november 2008

"Drowner71" maar mijn onbedoelde pogingen mezelf te verzuipen tijdens het duiken behoren tot het verleden ;) En volgens mij is de gebruikersnaam niet standaard te wijzigen. Wist niet dat clonen hier verboden is, doe het niet dagelijks :) Had eerder verwacht dat na zolang niet inloggen mijn account wel op inactief zou zijn gezet.

Is de avater van Terw_Dan wel gepast? Zeker omdat het een modje is.

Door: crisp
Devver / Moderator WEB
Papa van Jeremy \o/
Reg. datum: 24 februari 2000

quote:
CyCloneNL schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 01:40:
Is de avater van Terw_Dan wel gepast? Zeker omdat het een modje is.
Dat heeft niets met de devschuur te maken vziw :? Dat soort zaken kan je posten in Schop een Modje maar ik geef je weinig kans aangezien recentelijk nog is beoordeelt dat deze avatar niet in strijd is met onze policy.

Moderator PRG/SEA/WEB

quote:
En waarom zou een modje dat wel mogen dan volgens jou :? Ik vind het nogal een insinuatie die je maakt... En waar lees je in de policy dat in strijd met de policy zouden zijn?

RobIII wijzigde dit bericht 26-12-2008 02:03 (42%)

Door: NMe
Admin Devschuur®
Koos Alberts-pauper
Reg. datum: 25 februari 2004

quote:
RobIII schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 01:55:
[...]

En waarom zou een modje dat wel mogen dan volgens jou :? Ik vind het nogal een insinuatie die je maakt... En waar lees je in de policy dat in strijd met de policy zouden zijn?
Psst, hij bedoelt dat juist een modje het goede voorbeeld moet geven. Lijkt me niet helemaal ongegrond. :+

Maar goed, dit kun je beter even met Terw_Dan opnemen, die is ook niet onredelijk. ;) Het heeft in elk geval niet zo gek veel met de Devschuur en dus met dit topic te maken. ;)

Over MySQL:
NMe: Als je weet waar de gaatjes zitten, dan kun je er prima mee werken.
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.

Keep at hand the Troll Spray
Reg. datum: 08 januari 2004

Niet zozeer feedback, eerder een vraag. De vandaag door Zeef afgekondigde wijziging in het beleid, hoe gaat deze hier van invloed zijn? Het aantal UTFS replies in topics die echt te slecht voor woorden zijn wil hier nogal eens explosief stijgen namelijk. Ik heb absoluut geen probleem met nieuwelingen, maar het gemiddelde niveau van een nieuweling uit zich meestal in ontzettend helpdeskend gedrag. Aangezien Devschuur zo'n beetje het enige onderdeel is waar ik actief post, heb ik graag wat reactie van de lokale opperhoofden.

Rhyaehar ~ L60 Hunter | Rhyaewald ~ L60 Warden
Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Admin Devschuur®
Koos Alberts-pauper

We modden al stiekem een maandje of anderhalf volgens die principes, alleen was dat nog niet naar buiten toe gecommuniceerd. Er zal dus niet zo gek veel gaan veranderen, we hebben nu alleen een stok achter de deur voor notoire veelplegers die bot bezig zijn. :P

Over MySQL:
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.

Keep at hand the Troll Spray
Reg. datum: 08 januari 2004

Bah. Ik moet dus voorzichtig zijn :+

Rhyaehar ~ L60 Hunter | Rhyaewald ~ L60 Warden
Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Reg. datum: 05 oktober 2002

quote:
NMe schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:36:
We modden al stiekem een maandje of anderhalf volgens die principes, alleen was dat nog niet naar buiten toe gecommuniceerd. Er zal dus niet zo gek veel gaan veranderen, we hebben nu alleen een stok achter de deur voor notoire veelplegers die bot bezig zijn. :P
Er is in de jaren die ik hier op GoT (in de devschuur) aanwezig ben erg veel veranderd. Vroegah was het 'het' onderdeel waar je flink kon laten gaan als een nieuweling een vraag stelt die makkelijk te vinden is. Ik vind het zeker een vooruitgang dat de devschuur zelfs als vriendelijk gezien kan worden.

Toch heb ik de neiging om te zeggen dat het vroeger beter was. Dat het afzeiken er vanaf is, is prima. Maar tegenwoordig wordt wel erg veel toegestaan. Programmeren is nog altijd een vak, net zoals het een vak is om een netwerk te maken die voldoet aan de wensen van een bedrijf.

Ik wil niet zeggen dat simpele vragen niet toegestaan moeten worden, maar tussen de leuke onderwerpen (voor iemand die iets verder dan helloworld is) staat veel rommel. Ik snap dat er ergens een afweging moet zijn, maar ik heb niet het idee dat deze gevonden is. :)
quote:
AlainS schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 00:10:
[...]

Er is in de jaren die ik hier op GoT (in de devschuur) aanwezig ben erg veel veranderd. Vroegah was het 'het' onderdeel waar je flink kon laten gaan als een nieuweling een vraag stelt die makkelijk te vinden is. Ik vind het zeker een vooruitgang dat de devschuur zelfs als vriendelijk gezien kan worden.

Toch heb ik de neiging om te zeggen dat het vroeger beter was. Dat het afzeiken er vanaf is, is prima. Maar tegenwoordig wordt wel erg veel toegestaan. Programmeren is nog altijd een vak, net zoals het een vak is om een netwerk te maken die voldoet aan de wensen van een bedrijf.

Ik wil niet zeggen dat simpele vragen niet toegestaan moeten worden, maar tussen de leuke onderwerpen (voor iemand die iets verder dan helloworld is) staat veel rommel. Ik snap dat er ergens een afweging moet zijn, maar ik heb niet het idee dat deze gevonden is. :)
Terechte opmerking denk ik. Maar dat heeft ook te maken met je eigen ontwikkeling. Vroeger vond je veel topics interessant en deed je kennis op, tegenwoordig weet je al een heleboel en lijkt het daardoor minder interessant. Dit is een proces wat de meeste forumgebruikers meemaken, ik post de laatste tijd ook veel minder omdat er minder kennis te halen is.

Daarnaast is het niveau niet gedaald door soepelere moderaties denk ik, er zijn gewoon minder interessante vragen omdat veel zaken tegenwoordig goed te vinden zijn op Got en internet.

Achter de schermen bespreken we dit ook wel, dus er is ook zeker wel een duidelijke consistentie in de afwegingen die we maken :)

andrescholten.nl, SEO en Web Analytics blog

Admin Devschuur®
Koos Alberts-pauper

Het is sowieso lastig om voor een ander te bepalen wat hij makkelijk zelf had kunnen vinden. Jij kent als ervaren gebruiker de zoekwoorden, de topicstarter misschien niet. We maken tijdens het modden steeds de afweging of iets wel of niet makkelijk te vinden is, en zo ja: dan gaat het dicht.

Over MySQL:

Beer 'n' Tea
Reg. datum: 16 januari 2005

Ik denk dat het mooie aan een forum als GoT is dat je van beginner (vraagsteller) steeds meer de rol van expert (vraagbaak) gaat vervullen. Inderdaad, hoe meer je leert, hoe minder je hebt aan veel van de vragen, maar aan de andere kant wil dat wel heel veel zeggen over je eigen ontwikkeling.

Admin Devschuur®
Koos Alberts-pauper

Het moet natuurlijk wel ook leuk blijven voor de mensen die je nu als "vraagbaak" bestempelt. ;)

Over MySQL:

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: