Wat betreft het (tijdelijk?) dichtgooien van MySQL-topics zonder versienummer: daar zie ik niet echt brood in. Vragen naar meer info kan ook altijd nog als het topic open is, en dat komt nét even iets socialer over. Zeker op die doelgroep die zo'n versienummer zou vergeten: onervaren posters oftewel nieuwe gebruikers.

quote:
Het is wel goed hoor, tips worden altijd gewaardeerd.
In de eerste plaats moedig ik mensen altijd aan om in elk geval mijn posts te lezen als iedere andere post. Ik ben in de eerste plaats gewoon een gebruiker zolang ik niet daadwerkelijk een topic sluit of een gebruiker bijstuur. Natuurlijk is het naïef om te denken dat mijn posts niet extra serieus genomen worden, en daarom neem ik ook meestal een passage in mijn posts op om aan te geven dat iets subjectief is, of als ik iets niet zeker weet. Door me iets kwetsbaarder op te stellen hoop ik toch een beetje fatsoenlijk mee te kunnen discussiëren.
Voor zover ik weet pakken de meeste crewleden dit overigens ook op deze manier aan, en dan niet eens alleen in de Devschuur. Het is natuurlijk wel iets dat nogal lastig kan zijn om
altijd maar te doen, dus je kan je misschien voorstellen dat het er wel eens bij inschiet. We zullen in elk geval altijd zoveel mogelijk proberen dat te voorkomen.

quote:
RobIII schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:18:
edit:
Oh, ik krijg zojuist op m'n dak van andere mods. Het correcte antwoord had natuurlijk moeten zijn: Wij
hebben altijd gelijk, wij weten het altijd beter en als je daar niet mee kunt leven, tough

offtopic:
zeef will be proud.