Talkin.nl daily photoblog
Day 1376: Chalet
Foto specs: Canon 50D, Tamron 17-50 f/2.8, 1/80s, f/4.5, ISO 100
Feedback op moderatie binnen de Devschuur
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
Reageer Nieuw TopicMwo, to be honest vond ik het in dat topic gewoon een gevalletje: "stukje bij beetje helpen, niet in 1 keer de complete oplossing voorkauwen". Daar leren mensen ook weer vanquote:Voutloos schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:41:
TS is in dit voorbeeld uiteindelijk blij en goed geholpen, maar het had efficienter gekund.
Ik heb daar redelijk bewust niet alles in 1 post "weggegeven" zodat betreffende user ook zelf een beetje moeite zou (moeten) doen.
RobIII wijzigde dit bericht 13-02-2007 10:49 (14%)
Lead me not into temptation, I can find it myself.
Trotse papa van Luca en Danu! | Pick My Icon!
Ik snap het niet helemaal, jullie vragen om feedback, geef ik een tip is het weer niet goed...
Die stomme mods altijd, denken alsmaar dat ze gelijk hebben
Het is maar een tip, er valt nu eenmaal niet veel te verbeteren.
En jij vraagt het je af of dat users anders naar je kijken, nou ik als user kan je vertellen dat posts van moderators heel anders bekeken worden als posts van andere users. Ook als is het niet zo bedoelt door de mod.
Prof. Dr. Brian Cox is mijn held!
Boeiend dat ik een loser ben
Het is wel goed hoor, tips worden altijd gewaardeerd.quote:TRRoads schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:14:
@RobIII:
Ik snap het niet helemaal, jullie vragen om feedback, geef ik een tip is het weer niet goed...
In de eerste plaats moedig ik mensen altijd aan om in elk geval mijn posts te lezen als iedere andere post. Ik ben in de eerste plaats gewoon een gebruiker zolang ik niet daadwerkelijk een topic sluit of een gebruiker bijstuur. Natuurlijk is het naïef om te denken dat mijn posts niet extra serieus genomen worden, en daarom neem ik ook meestal een passage in mijn posts op om aan te geven dat iets subjectief is, of als ik iets niet zeker weet. Door me iets kwetsbaarder op te stellen hoop ik toch een beetje fatsoenlijk mee te kunnen discussiëren.
Voor zover ik weet pakken de meeste crewleden dit overigens ook op deze manier aan, en dan niet eens alleen in de Devschuur. Het is natuurlijk wel iets dat nogal lastig kan zijn om altijd maar te doen, dus je kan je misschien voorstellen dat het er wel eens bij inschiet. We zullen in elk geval altijd zoveel mogelijk proberen dat te voorkomen.
quote:RobIII schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:18:
edit:
Oh, ik krijg zojuist op m'n dak van andere mods. Het correcte antwoord had natuurlijk moeten zijn: Wij hebben altijd gelijk, wij weten het altijd beter en als je daar niet mee kunt leven, tough![]()
![]()
zeef will be proud.
Over MySQL:
NMe: Als je weet waar de gaatjes zitten, dan kun je er prima mee werken.
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.
Ik ben het niet helemaal met je eens, in die zin dat ik niet denk dat elke mod alwetend is.quote:TRRoads schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:14:...
En jij vraagt het je af of dat users anders naar je kijken, nou ik als user kan je vertellen dat posts van moderators heel anders bekeken worden als posts van andere users. Ook als is het niet zo bedoelt door de mod.
Als een moderator een topic in goede banen probeert te leiden zal ik zeker naar hem luisteren, maar als een modje als 'gewone user' reageert ben ik niet meteen overtuigd van zijn gelijk. Er lopen wat dat betreft ook meer dan genoeg kundige users rond hier.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Inderdaad, wat dat betreft ben ik misschien inderdaad wat anders gaan posten; phrases als "pin me er niet op vast" of "als ik me niet vergis" gebruik ik vaker dan voorheen.quote:-NMe- schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:50:
In de eerste plaats moedig ik mensen altijd aan om in elk geval mijn posts te lezen als iedere andere post. Ik ben in de eerste plaats gewoon een gebruiker zolang ik niet daadwerkelijk een topic sluit of een gebruiker bijstuur. Natuurlijk is het naïef om te denken dat mijn posts niet extra serieus genomen worden, en daarom neem ik ook meestal een passage in mijn posts op om aan te geven dat iets subjectief is, of als ik iets niet zeker weet. Door me iets kwetsbaarder op te stellen hoop ik toch een beetje fatsoenlijk mee te kunnen discussiëren.
quote:
RobIII wijzigde dit bericht 13-02-2007 14:07 (26%)
[T.net karma monitor] - [Deus Ex 3]
Over MySQL:
.oisyn: Tja, dat geldt ook voor vrouwen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze niet af en toe het bloed onder je nagels vandaan halen.
RobIII wijzigde dit bericht 13-02-2007 16:18 (15%)
[T.net karma monitor] - [Deus Ex 3]
Kunnen we weer ontopic?
Maar inmidddels zijn we toch wel weer een paar daagjes verder, en ben ik erg benieuwd wanneer we een nieuwe contest kunnen verwachten... Vandaag? Morgen? Volgende Week? over een maand?
P.S: Dit is niet bedoelt om Roblll op te fokken, maar ben net zoals velen hier zeer ongeduldig/benieuwd naar de nieuwe contest. En aangezien het volgende week vakantie is voor een aantal mensen komt dat misschien nice uit.
Specs: Christian, Male, Happy - :)
Er is intern nog wat overleg, voornamelijk over de scoretelling. Daar zijn we nog niet helemaal uit, maar zodra dat rond is kan de contest gelanceerd worden. Helaas voor jullie (gelukkig voor ons) hebben we ook nog een real-life met vrienden, familie, werk en andere zaken. En daardoor kan het soms even duren voordat we van iedereen input hebben gehad (en dus wat langer duren dan verwacht/gewenst).
Ik ben echter zelf fout geweest door misschien de indruk te wekken dat het wel vlug klaar kon zijn; sterker: onder die indruk was ik zelf ook en daarop heb ik me dus (helaas) verkeken. Maar er geldt nog steeds: It's done when it's done.
RobIII wijzigde dit bericht 23-02-2007 17:00 (26%)
Vanavond laat heb ik als het goed is wat tijd, en dan kan ik me er ook nog even op storten. Met wat geluk komt de contest er voor het eind van het weekend, maar ook ik beloof niks.
Over MySQL:
Specs: Christian, Male, Happy - :)
my bad.
Excuses voor het ongemak.
But then again, I could be wrong..
Reg. datum: 26 december 2000
Reg. datum: 11 juli 2001
Waarschijnlijk kan je er niet in omdat je geen HK-XS hebt. Daarover kan je hier terecht:
Voorwaarden aanvragen HK toegang
Ik ben je, vanwege tijdgebrek, vergeten te DM-en / PM-en, hierbij mijn excuses. Het topic wat je hebt aangemaakt, pastte niet in GFX, maar veel eerder in het afgesloten gedeelte Tweakers Huiskamer. Helaas heb je daar nu geen toegang toe, je kan overwegen om toegang aan te vragen en dat kan volgens bovenstaande procedurequote:pim schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:41:
Ik kan mijn topic niet meer vinden over de Melitta Utah Teepot die ik gekocht heb?? Daarover had ik hier een topic geopend.
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!
Reg. datum: 11 juli 2001
De selectie tot HK-toegang gaat over posts die je de laatste tijd gemaakt hebt. Wanneer je eerder afgewezen bent zou je er nu prima door kunnen komen.quote:pim schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:39:
Ik heb geen toegang tot de huiskamer.. Wel eens gevraagd en niet gekregen.. Ik denk dat andere fora, zoals CGtalk, zo'n topic wél kunnen waarderen. Dus vanaf nu zal ik GoT niet meer lastig vallen.
Maar ik heb het topic gezien, en eigenlijk was de content te luchtig voor het subforum waarin je het geopend had, imho.
Er is weinig waarvan ik alles weet, maar ik weet van alles wel iets.
Gelieve het dus een beetje ontopic te houden.
Als je liever op zo'n manier wil reageren en wegblijven in plaats van domweg nog een keer HK-toegang aanvragen (wat gewoon mag/kan), dan moet je dat zelf weten. We bieden hier op GoT net zoveel plaats voor je topic, alleen niet in het publieke forum.quote:pim schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:39:
Ik heb geen toegang tot de huiskamer.. Wel eens gevraagd en niet gekregen.. Ik denk dat andere fora, zoals CGtalk, zo'n topic wél kunnen waarderen. Dus vanaf nu zal ik GoT niet meer lastig vallen.
Over MySQL:
En ja, het gaat hier o.a. om javascript, echter wel serverside uitgevoerd (en in combinatie met XSL, XML, HTML, Xalan, Java, BSF, Rhino).
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last