Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
RobIII schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:18:
[...]

Ik zie niet in waarom het dicht zou moeten om zoiets; als het topic verder in orde is kun je prima om een versienummer vragen en dat laten aanvullen in de TS.
Voorbeeldje binnen 24u:
quote:
RobIII schreef op maandag 12 februari 2007 @ 22:42:
Als je nou voortaan het versienummer in je topicstart vermeldt kun je je dit soort ellende al besparen en krijg je geen replies waar je niks aan hebt ;)
Deze opmerking was al nadat je de 1e reactie in het topic had. Goed, op slot gooien is misschien wat cru, maar als je het in die post al gevraagd had, had het al de nodige posts gescheeld.

TS is in dit voorbeeld uiteindelijk blij en goed geholpen, maar het had efficienter gekund. :P

Talkin.nl daily photoblog
Day 949: IR Bunkers
Foto specs: Canon 300D, Canon 60/2.8 Macro USM, 25s, f/7.1, ISO 100, IR

Acties: [view][quote]

Door: RobIII Moderator PRG/SEA/WEB
Papa van LucaIII \o/

quote:
Voutloos schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:41:
TS is in dit voorbeeld uiteindelijk blij en goed geholpen, maar het had efficienter gekund. :P
Mwo, to be honest vond ik het in dat topic gewoon een gevalletje: "stukje bij beetje helpen, niet in 1 keer de complete oplossing voorkauwen". Daar leren mensen ook weer van ;)
Ik heb daar redelijk bewust niet alles in 1 post "weggegeven" zodat betreffende user ook zelf een beetje moeite zou (moeten) doen.

RobIII wijzigde dit bericht 13-02-2007 10:49 (14%)

We all get along with some glue and duct tape here and there - but when the sh*t hits the fan, don’t blame the duct tape.

Trotse papa van Luca! | Pick My Icon!

IMHO --->

@RobIII:

Ik snap het niet helemaal, jullie vragen om feedback, geef ik een tip is het weer niet goed...

Die stomme mods altijd, denken alsmaar dat ze gelijk hebben :+

Het is maar een tip, er valt nu eenmaal niet veel te verbeteren.

En jij vraagt het je af of dat users anders naar je kijken, nou ik als user kan je vertellen dat posts van moderators heel anders bekeken worden als posts van andere users. Ook als is het niet zo bedoelt door de mod.

I'm always thinking one step ahead, like a carpenter - who makes stairs

Door: -NMe- Admin Devschuur®
Watching you I am.

Wat betreft het (tijdelijk?) dichtgooien van MySQL-topics zonder versienummer: daar zie ik niet echt brood in. Vragen naar meer info kan ook altijd nog als het topic open is, en dat komt nét even iets socialer over. Zeker op die doelgroep die zo'n versienummer zou vergeten: onervaren posters oftewel nieuwe gebruikers. :P
quote:
TRRoads schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:14:
@RobIII:

Ik snap het niet helemaal, jullie vragen om feedback, geef ik een tip is het weer niet goed...
Het is wel goed hoor, tips worden altijd gewaardeerd. :*

In de eerste plaats moedig ik mensen altijd aan om in elk geval mijn posts te lezen als iedere andere post. Ik ben in de eerste plaats gewoon een gebruiker zolang ik niet daadwerkelijk een topic sluit of een gebruiker bijstuur. Natuurlijk is het naïef om te denken dat mijn posts niet extra serieus genomen worden, en daarom neem ik ook meestal een passage in mijn posts op om aan te geven dat iets subjectief is, of als ik iets niet zeker weet. Door me iets kwetsbaarder op te stellen hoop ik toch een beetje fatsoenlijk mee te kunnen discussiëren. :)

Voor zover ik weet pakken de meeste crewleden dit overigens ook op deze manier aan, en dan niet eens alleen in de Devschuur. Het is natuurlijk wel iets dat nogal lastig kan zijn om altijd maar te doen, dus je kan je misschien voorstellen dat het er wel eens bij inschiet. We zullen in elk geval altijd zoveel mogelijk proberen dat te voorkomen. :)
quote:
RobIII schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:18:
edit:

Oh, ik krijg zojuist op m'n dak van andere mods. Het correcte antwoord had natuurlijk moeten zijn: Wij hebben altijd gelijk, wij weten het altijd beter en als je daar niet mee kunt leven, tough >:)

:+ :>
offtopic:
zeef will be proud. :P

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn

Electrons at work

quote:
TRRoads schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:14:...

En jij vraagt het je af of dat users anders naar je kijken, nou ik als user kan je vertellen dat posts van moderators heel anders bekeken worden als posts van andere users. Ook als is het niet zo bedoelt door de mod.
Ik ben het niet helemaal met je eens, in die zin dat ik niet denk dat elke mod alwetend is. :P
Als een moderator een topic in goede banen probeert te leiden zal ik zeker naar hem luisteren, maar als een modje als 'gewone user' reageert ben ik niet meteen overtuigd van zijn gelijk. Er lopen wat dat betreft ook meer dan genoeg kundige users rond hier. ;)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Papa van LucaIII \o/

quote:
-NMe- schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:50:
In de eerste plaats moedig ik mensen altijd aan om in elk geval mijn posts te lezen als iedere andere post. Ik ben in de eerste plaats gewoon een gebruiker zolang ik niet daadwerkelijk een topic sluit of een gebruiker bijstuur. Natuurlijk is het naïef om te denken dat mijn posts niet extra serieus genomen worden, en daarom neem ik ook meestal een passage in mijn posts op om aan te geven dat iets subjectief is, of als ik iets niet zeker weet. Door me iets kwetsbaarder op te stellen hoop ik toch een beetje fatsoenlijk mee te kunnen discussiëren. :)
Inderdaad, wat dat betreft ben ik misschien inderdaad wat anders gaan posten; phrases als "pin me er niet op vast" of "als ik me niet vergis" gebruik ik vaker dan voorheen.
quote:
:Y)

We all get along with some glue and duct tape here and there - but when the sh*t hits the fan, don’t blame the duct tape.

Bovendien, diegene die ècht alles weet is RobIII O-) :+

RobIII wijzigde dit bericht 13-02-2007 14:07 (26%)

Watching you I am.

We missen drm inderdaad heel erg. >:)

:+

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn

Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik zo'n n00b ben :(

RobIII wijzigde dit bericht 13-02-2007 16:18 (15%)

Papa van LucaIII \o/

Mod zijn roeleert ;)
Kunnen we weer ontopic? ;)

Ik wil niet zeuren (ookal doe ik het toch), maar het contest topic is dichtgegooit omdat mensen teveel zeurden tegen Roblll (stoute gotters) voor een nieuwe contest. Hij zij dat hij deze dezelfde avond nog af kon hebben. (Er hoefden alleen nog enkele kleine dingen te worden besproken).

Maar inmidddels zijn we toch wel weer een paar daagjes verder, en ben ik erg benieuwd wanneer we een nieuwe contest kunnen verwachten... Vandaag? Morgen? Volgende Week? over een maand?

P.S: Dit is niet bedoelt om Roblll op te fokken, maar ben net zoals velen hier zeer ongeduldig/benieuwd naar de nieuwe contest. En aangezien het volgende week vakantie is voor een aantal mensen komt dat misschien nice uit. :9

MacMini 1GB RAM, C2D 1,83Ghz -- HP nc6220 :: 1,5GB RAM, 1,73Ghz

Papa van LucaIII \o/

Ik kan daar wel op reageren:
Er is intern nog wat overleg, voornamelijk over de scoretelling. Daar zijn we nog niet helemaal uit, maar zodra dat rond is kan de contest gelanceerd worden. Helaas voor jullie (gelukkig voor ons) hebben we ook nog een real-life met vrienden, familie, werk en andere zaken. En daardoor kan het soms even duren voordat we van iedereen input hebben gehad (en dus wat langer duren dan verwacht/gewenst).

Ik ben echter zelf fout geweest door misschien de indruk te wekken dat het wel vlug klaar kon zijn; sterker: onder die indruk was ik zelf ook en daarop heb ik me dus (helaas) verkeken. Maar er geldt nog steeds: It's done when it's done.

RobIII wijzigde dit bericht 23-02-2007 17:00 (26%)

Watching you I am.

We zijn de afgelopen week ook een klein beetje ondermand geweest, ikzelf ben vanwege carnaval (Limburger he? :P) een paar dagen niet online geweest, en met een moderator die een weekend weg was en een moderator die tot komende zondag op vakantie is blijven er dan weinig mensen over voor de discussie over de contest. :P

Vanavond laat heb ik als het goed is wat tijd, en dan kan ik me er ook nog even op storten. Met wat geluk komt de contest er voor het eind van het weekend, maar ook ik beloof niks. :)

De Tweakers.net Tijdlijn

Vielen Dank modjes O+ ! (Ohja, And when it's done, don't forget to post it ;) )

MacMini 1GB RAM, C2D 1,83Ghz -- HP nc6220 :: 1,5GB RAM, 1,73Ghz

The Animaniac

Kan iemand de topic titel van topic [P]inky in "[JAVA] SimpleDateTime.parse() fout in te..." aanpassen het is niet SimpleDateTime maar SimpleDateFormat.

my bad.

Excuses voor het ongemak.

But then again, I could be wrong..

Door: whoami Moderator PRG/SEA/DTE
Voor dergelijke verzoeken hebben we TopicReports. Dit topic is niet echt bedoeld om deze dingen te vragen. Zowiezo is het voor ons makkelijker en sneller zichtbaar als je een title-change wil door dit mbhv topicreport aan te vragen.
Ik kan mijn topic niet meer vinden over de Melitta Utah Teepot die ik gekocht heb?? Daarover had ik hier een topic geopend.

Door: BtM909 Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )

quote:
pim schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:41:
Ik kan mijn topic niet meer vinden over de Melitta Utah Teepot die ik gekocht heb?? Daarover had ik hier een topic geopend.
Ik ben je, vanwege tijdgebrek, vergeten te DM-en / PM-en, hierbij mijn excuses. Het topic wat je hebt aangemaakt, pastte niet in GFX, maar veel eerder in het afgesloten gedeelte Tweakers Huiskamer. Helaas heb je daar nu geen toegang toe, je kan overwegen om toegang aan te vragen en dat kan volgens bovenstaande procedure :)

You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Ik heb geen toegang tot de huiskamer.. Wel eens gevraagd en niet gekregen.. Ik denk dat andere fora, zoals CGtalk, zo'n topic wél kunnen waarderen. Dus vanaf nu zal ik GoT niet meer lastig vallen.

quote:
pim schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:39:
Ik heb geen toegang tot de huiskamer.. Wel eens gevraagd en niet gekregen.. Ik denk dat andere fora, zoals CGtalk, zo'n topic wél kunnen waarderen. Dus vanaf nu zal ik GoT niet meer lastig vallen.
De selectie tot HK-toegang gaat over posts die je de laatste tijd gemaakt hebt. Wanneer je eerder afgewezen bent zou je er nu prima door kunnen komen.

Maar ik heb het topic gezien, en eigenlijk was de content te luchtig voor het subforum waarin je het geopend had, imho.

Column. Fervent. Sowieso. Tie-wrap. Interessant. Misschien. Puberteit. Prioriteit. Seks. Intelligent. Enigszins. Verrassing. Applaudisseren. Tekst.

Wat heeft de selectie-procedure voor HK toegang te maken met Devschuur moderatie ?
Gelieve het dus een beetje ontopic te houden.

Watching you I am.

quote:
pim schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:39:
Als je liever op zo'n manier wil reageren en wegblijven in plaats van domweg nog een keer HK-toegang aanvragen (wat gewoon mag/kan), dan moet je dat zelf weten. We bieden hier op GoT net zoveel plaats voor je topic, alleen niet in het publieke forum. :)

De Tweakers.net Tijdlijn

Kan iemand mij topic "[Xalan Java XSL] geen waarde uit XML in java" weer terug veranderen in "[Xalan Javascript XSL] geen waarde uit XML in javascript". Het gaat namelijk om Javascript en niet (specifiek) om Java.

En ja, het gaat hier o.a. om javascript, echter wel serverside uitgevoerd (en in combinatie met XSL, XML, HTML, Xalan, Java, BSF, Rhino).

Dit topic dient niet voor dergelijke requests; daar hebben we TopicReports voor.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws