Reg. datum: 16 januari 2005
[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 11
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 651
Hey, ik ben nog een beginner in 2D en ik was wat aan het proberen met een oog. Nu wou ik hiermee een wallpaper maken, ondanks dat de afbeelding zo klein is.
Nu heb ik een tekst erbij gezet, wat gespeeld met buitenrand enzo...
Maar ik mis nog iets, jullie weten vast wel wat er beter kan of er nog bij moet komen.
Ik had al zitten spelen met gradients en splines, maar dat werd niks.
Tips?
*klickable*
Het is de bedoeling dat het een beetje dramatisch is, en dat is me niet gelukt vind ik
Maar ik mis nog iets, jullie weten vast wel wat er beter kan of er nog bij moet komen.
Tips?
*klickable*

Het is de bedoeling dat het een beetje dramatisch is, en dat is me niet gelukt vind ik
L i m a wijzigde dit bericht 18-01-2007 09:26 (7%)
Techno>Music
Ik zou dat text echt weg halen. Het is wel lekker clean met enkel dat oog.quote:L i m a schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:24:
Hey, ik ben nog een beginner in 2D en ik was wat aan het proberen met een oog. Nu wou ik hiermee een wallpaper maken, ondanks dat de afbeelding zo klein is.
Tips?
*klickable*[afbeelding]
Als je meer drama wilt moet je denk ik een ander fontje nemen. Dit is eerder sierlijk en aandoenlijk dan dramatish en donker. Oog is wel leuk gelukt, proficiently bewerkt, maar zoals ZktaS de typografie verpest het een beetje.quote:L i m a schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:24:
|{ ribbit }] |
Ok, dan zal ik eens kijken voor eventueel een andere font. De tekst weglaten kan ik ook doen natuurlijk.
Dus geen gemors meer met kleuren enzo voor wat "opvulling"?
Ik vind het nog niet goed, ik ga het lettertype donkerder maken denk ik..en nog steeds mis ik iets. Desnoods doe ik die tekst gewoon weg.
edit:
Ik heb wat inspiratie gekregen, binnenkort een "update", ik ga ee ander lettertype nemen, dat wat gothic uitsraalt en dus drama. En van links naar rechtsboven ga ik ofwel met verschillende brushes te werk gaan of een soort van vlam creëren met de kleuren die ik wil. Ik zie wel nog.
Dus geen gemors meer met kleuren enzo voor wat "opvulling"?
Ik vind het nog niet goed, ik ga het lettertype donkerder maken denk ik..en nog steeds mis ik iets. Desnoods doe ik die tekst gewoon weg.
edit:
Ik heb wat inspiratie gekregen, binnenkort een "update", ik ga ee ander lettertype nemen, dat wat gothic uitsraalt en dus drama. En van links naar rechtsboven ga ik ofwel met verschillende brushes te werk gaan of een soort van vlam creëren met de kleuren die ik wil. Ik zie wel nog.
L i m a wijzigde dit bericht 18-01-2007 16:50 (94%)
Techno>Music
Poster voor een expositie in studio Pulchri in Den Haag: het Paradijs door Siebrand Weitenberg.
Formaat: a2

Formaat: a2

Ziet er goed uit, alleen ik hoop dat de witte tekst op de (voornamelijk) rode achtergrond op de print iets beter uitkomt, want nu kan ik sommige stukjes toch net moeilijk lezen 
Schuurpapier achterkant, wie zou dat verwachten 
Ik moet zeggen dat ik maar moeite heb met het maken van duidelijk navigatie voor in portfolio's. Eigenlijk wilde ik het per catagorie doen (drukwerk, fotografie, websites, etc) maar dan kom ik toch altijd uit op vreemde situaties.
Bijvoorbeeld, eerst klikken mensen op portfolio, dan moeten ze op een catagorie klikken, dan kunnen ze een project bekijken met de next/prev knoppen en dan heb je misschien ook nog meer dan 1 plaatje per project. Dat is navigatie in 4 lagen zeg maar, das echt niet leuk meer.
De gemiddelde ('domme') klant ziet waarschijnlijk weinig meer dan het eerste plaatje van je projecten.
On the other hand... Als je overal je beste/meest uitnodigende plaatje vooraan zet hoeft het geen punt te zijn, maar de gemiddelde klant zal toch details missen.
Maarrr, je kunt natuurlijk je overzicht sorteren op klant en dan heb je een navigatielaag minder. Tja. Lastig allemaal, als je sterrenbeeld weegschaal is tenminste
Nice! Leuk concept/uitgevoerdquote:MaKK0 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:07:
Ja, het was een ontzettend brede opdracht. Enige gegevens waren dat het een kijkdoos moest worden, het moest een object worden, iets ruimtelijks. Als tweede moest het te maken hebben met binnen/buiten.
[cut]
Daar komt het in het kort een beetje op neer....
Thanks. Ik ben er mee aan de slag geweest en een aantal dingen zijn wat verbeterd, binnenkort komt er denk ik nog wel een previewtje langs maar ik ga me eerst even concentreren op e.e.a online zetten en uitproberen.quote:Over je nieuwe website.
Een paar puntjes.
Ik moet zeggen dat ik maar moeite heb met het maken van duidelijk navigatie voor in portfolio's. Eigenlijk wilde ik het per catagorie doen (drukwerk, fotografie, websites, etc) maar dan kom ik toch altijd uit op vreemde situaties.
Bijvoorbeeld, eerst klikken mensen op portfolio, dan moeten ze op een catagorie klikken, dan kunnen ze een project bekijken met de next/prev knoppen en dan heb je misschien ook nog meer dan 1 plaatje per project. Dat is navigatie in 4 lagen zeg maar, das echt niet leuk meer.
De gemiddelde ('domme') klant ziet waarschijnlijk weinig meer dan het eerste plaatje van je projecten.
On the other hand... Als je overal je beste/meest uitnodigende plaatje vooraan zet hoeft het geen punt te zijn, maar de gemiddelde klant zal toch details missen.
Maarrr, je kunt natuurlijk je overzicht sorteren op klant en dan heb je een navigatielaag minder. Tja. Lastig allemaal, als je sterrenbeeld weegschaal is tenminste
Booster wijzigde dit bericht 19-01-2007 19:55 (5%)
@craze_ Gebruik je en tablet of heb je het met een muis gemaakt?
lzfy.deviantart.com
Techno>Music
offtopic:
Ik twijfel nog steeds of ik het mocht posten. Tien minuten werk en het is niet zo moeilijk maar hopelijk mag 'ie blijven.
Ik twijfel nog steeds of ik het mocht posten. Tien minuten werk en het is niet zo moeilijk maar hopelijk mag 'ie blijven.
Ik wou vanavond weer gaan lezen in mijn favoriete boek en daar wou ik een boekenlegger voor gaan maken met afbeeldingen van de film.

D. Ninjai wijzigde dit bericht 20-01-2007 19:17 (41%)
met de muisquote:mavi schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:49:
@craze_ Gebruik je en tablet of heb je het met een muis gemaakt?
Reg. datum: 22 juni 2006
Zie ook hier aardig wat leuke dingen gemaakt worden, echter heb ik geen idee of ik het juiste topic te pakken heb, maar wilde toch even dit ontwerp met jullie delen dat ik gemaakt heb voor een bedrijf dat ik en een vriend van me aan het oprichting zijn.
De bedoeling van de header voor onze website, is dat deze per seizoen / feest / evenement / gebeurtenis zal veranderen (beetje het idee als wat Google op het moment doet) Wij vonden dit zo'n pakkent concept dat we dit wilde doorvoeren in ons ontwerp. Hierbij de screens :

Graag horen wij jullie mening!
Groeten
Marcel
De bedoeling van de header voor onze website, is dat deze per seizoen / feest / evenement / gebeurtenis zal veranderen (beetje het idee als wat Google op het moment doet) Wij vonden dit zo'n pakkent concept dat we dit wilde doorvoeren in ons ontwerp. Hierbij de screens :

Groeten
Marcel
Reg. datum: 13 september 2004
Reg. datum: 13 september 2004
Ik vind hem super ! Leuk uitgewerkt. Enige puntje van kritiek is dat ik de combinatie van het font - button niet zo mooi vind. Je hebt glossy buttons met een "getekent" font. Vind het niet lekker bij kaar passen maar das mijn mening. Voor de rest dus superquote:Marss911 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 01:44:
Zie ook hier aardig wat leuke dingen gemaakt worden, echter heb ik geen idee of ik het juiste topic te pakken heb, maar wilde toch even dit ontwerp met jullie delen dat ik gemaakt heb voor een bedrijf dat ik en een vriend van me aan het oprichting zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
Groeten
Marcel
@ L I M A
Ik vind dat je bij de laatste eigenlijk alles wat er goed aan was weg hebt gegooit. Hij kwam eerst mooi "clean" over en nu ziet het er uit als een plaatje waarbij foute PS tutorials zijn gebuikt zoals de bliksem en de glow om je tekst. Ook de kleur vind ik niet gepast. Kwam de kleur van het oog eerst erg mooi uit op het wit. Nu met de zelfde kleur naar mijn mening totaal niet. Klinkt mischien wat hard maar ik vond de vorige zo mooi en nu ben ik shocked ofzo
Ik zal binnenkort ook nog wel wat posten na deze ongezoute comment
Join or beat me
vind hem ook leuk, netjes uitgewerkt en alles ziet er goed geplaatst uit...quote:Marss911 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 01:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
Groeten
Marcel
ik denk wel dat je moet uitkijken met die tekeningen, dat ze er ook nog netjes uitzien op andere resoluties, maar het concept ervan is leuk...
Reg. datum: 19 april 2006
Reg. datum: 19 april 2006
Mooi gedaan! De header vindt ik erg origineel, ik zelf had ook een idee om dit per seizoen (of zelfs met ochtend, middag en avond) te veranderen maar omdat ik geen idee had hoe ik dit kon toepassen heb ik het toch maar niet gedaan. Erg leuk idee en ik zal het doorzetten als ik jou was!quote:Marss911 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 01:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
Groeten
Marcel
Wat betreft de rest van de site vindt ik ook erg goed. De buttons vindt ik inderdaad ook niet hellemaal kloppen, dat zal dan misschien ook het minst originele onderdeel van de site zijn. De font veranderen zal misschien het probleem op kunnen lossen.
Het kleur gebruik vindt ik erg verfrissend. Misschien een idee om dit ook per seizoen te veranderen? De groene kleuren passen erg goed bij de header en in combinatie met oranje vindt ik het ook erg mooi staan.
Top website! Paar kleine dingetjes nog maar zeker niet slecht!
Canon EOS 400D | 18-55mm EF-s USM | Sigma 70-300mm f/4,0-5,6
Nou, na een tijdje stil te hebben gezeten, ga ik weer 's aan de slag voor 'me eigen' 
Ik wil deze headphones tracen, met daarna het snoer dat doorloopt in de tekst, ik denk dat ik de tekst met lusletters wil schrijven 'met het snoer' zeg maar.. Dus koptelefoon -> snoer -> Stevenp in lusletters aan een stuk door.
Ik ga dus nog wat oefenen op het schrijven vrees ik met mijn wacom
Nog niet echt hele enorme skills, maar ik vind dat dit er al wel aardig uitziet.

Het origineel, gewoon een foto van een Sony headphones
reflect'ed en kleuren vernacheld om het beter te kunnen zien/onderscheiden

Het stukje wat ik nu tot flink af beschouw, de ronding is nog niet 100%, dat weet ik.. Ik heb nog een beetje ruzie met illustrator soms met die 'convert anchor point tool'.
Mocht je nog C&C hebben, ik sta open voor een hoop! (al moet ik toegeven dat ik het ook nog niet perfect vind, dus roepen dat het 0 is voegt weinig toe aan het beeld
)
Ik wil deze headphones tracen, met daarna het snoer dat doorloopt in de tekst, ik denk dat ik de tekst met lusletters wil schrijven 'met het snoer' zeg maar.. Dus koptelefoon -> snoer -> Stevenp in lusletters aan een stuk door.
Ik ga dus nog wat oefenen op het schrijven vrees ik met mijn wacom

Het origineel, gewoon een foto van een Sony headphones
reflect'ed en kleuren vernacheld om het beter te kunnen zien/onderscheiden

Het stukje wat ik nu tot flink af beschouw, de ronding is nog niet 100%, dat weet ik.. Ik heb nog een beetje ruzie met illustrator soms met die 'convert anchor point tool'.
Mocht je nog C&C hebben, ik sta open voor een hoop! (al moet ik toegeven dat ik het ook nog niet perfect vind, dus roepen dat het 0 is voegt weinig toe aan het beeld
Reg. datum: 11 november 2003
Reg. datum: 11 november 2003
OMG!!! Jong en dynamisch.......................quote:Marss911 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 01:44:
blabla+plaatjes
http://www.google.nl/search?q=jong+en+dynamisch+webdesign
Een succesvolle onderneming begint door je te onderscheiden van je concurrenten...
Netjes, ik vind het wel mooi geworden. Ik wil zelf ook een tablet kopen maar weet niet echt wat goed is en wat niet.quote:craze_ schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:19:
[...]
met de muisik zou graag een tablet willen aanschaffen maar heb helaas andere zaken die urgenter zijn.
lzfy.deviantart.com
Tuurlijk, dat klopt! Al is het tegenwoordig steeds moeilijker om uniek te zijn in een branche die steeds sneller groeit. Maar daarvoor poste ik onze ontwerpen hier nietquote:BertusG schreef op zondag 21 januari 2007 @ 22:22:
[...]
OMG!!! Jong en dynamisch.......................
http://www.google.nl/search?q=jong+en+dynamisch+webdesign
Een succesvolle onderneming begint door je te onderscheiden van je concurrenten...
Bedankt in ieder geval voor alle complimentjes en tips! Ik ga er eens achter zitten, kijken wat ik kan verbeteren.
Bedankt voor je C&C jupjup!
Ik had zelf ook hetzelfde gevoel een beetje...Mijn mooie oog komt helemaal niet meer tot zijn recht..maar de plaat had wel opvulling. Kzal nog eens moeten wachten op een inval waar ik de plaat kan opvullen en clean en netjes strak houden.
De glow om de tekst, waarom vind je die eigenlijk lelijk? Ik vind het juist goed, zodat je dan de rande van de letters duidelijker ziet. Rechtsonder is het misschien wel overdreven....
Hopelijk binnenkort een mooiere plaat.
Ik had zelf ook hetzelfde gevoel een beetje...Mijn mooie oog komt helemaal niet meer tot zijn recht..maar de plaat had wel opvulling. Kzal nog eens moeten wachten op een inval waar ik de plaat kan opvullen en clean en netjes strak houden.
De glow om de tekst, waarom vind je die eigenlijk lelijk? Ik vind het juist goed, zodat je dan de rande van de letters duidelijker ziet. Rechtsonder is het misschien wel overdreven....
Hopelijk binnenkort een mooiere plaat.
Techno>Music
Plaatje op imageshack (popups!)
Ik ben bezig met een nieuwe wallpaper. Bedoeling is dat ik een soort 3d effect creëer met 2d tools. Het is al bijna af, ik denk niet dat ik er nog veel aan verander.
Ik ben bezig met een nieuwe wallpaper. Bedoeling is dat ik een soort 3d effect creëer met 2d tools. Het is al bijna af, ik denk niet dat ik er nog veel aan verander.
lzfy.deviantart.com
Voor een commerciele site is de header te groot. Het is een z-z-z-zexy idee, maar zoals het nu is uitgevoerd vind ik het niet hip. Voor een "hobby site" zou het kunnen, maar voor een professionele website zou ik het wat compacter maken. Wil de content meteen zien niet na wat scroll werk. Tagline bij je logo zou ook niet mistaan in al die nutteloze leegte.quote:Marss911 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 01:44:
Het algehele stijltje vind ik wel wat hebben. Zacht en verzorgd. Ik zou zelf nog een extra kleurtje gebruiken, je zit nu vast aan oranje en groen, maar met nog een derde kleur wordt het geheel wat sterker. Gok ik.
Ik zou ook een copywriter inhuren of om een gunst vragen. Hoeft niet duur te zijn, maar het zal ongetwijfeld de professionele finishing touch zijn. Jong en dynamish is inderdaad erg dot.com bubble.
www.sitechecks.nl is meestal handiger als je je site wilt laten checken
|{ ribbit }] |
Ik ben maar eens aan de slag gegaan met illustrator:
Verkeerde plaatje, geen goedde save, sorry voor het ongemak. (had een trace helemaal verandert heel anders dan wat je nu ziet)
Verkeerde plaatje, geen goedde save, sorry voor het ongemak. (had een trace helemaal verandert heel anders dan wat je nu ziet)
Cablekevin wijzigde dit bericht 26-01-2007 18:48 (64%)
dit is nou zoiets waar ze het over hebben als ze zeggen werk van kwaliteit waar tijd in is gestoken, dit is niet meer dan LIVE TRACE. misschien heb je wel met de settings zitten spelen, maar lijkt me toch dat je hier wat meer mee moet doen voordat je het hier showt.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.