lzfy.deviantart.com
Bedanktquote:
lzfy.deviantart.com
Ziet er zeer netjes uit. Ik heb wel 1 opmerking waar je nog aan zou kunnen werken.
Doordat de 1 kant hebt gespiegeld heb je 2 verdwijnpunten gecreerd. Dat kan opzich wel, maar brengt wat verwarring naar boven. Met name door de licht lijnen op het lage gras (die wel 1 verdwijnpunt heeft) geeft het beeld dat het hoge gras scheef is gemaaid.
Ik denk dat de plaat veel mooier is als het hoge gras in het hetzelfde verdwijnpunt laat verdwijnen als die van de licht lijnen van het lage gras.
-Edit
Hier is de nieuwe. Nog suggesties voordat ik het ga releasen?

mavi wijzigde dit bericht 26-03-2007 17:10 (20%)
lzfy.deviantart.com
Erg netjes idd, maar ik vind ze echt veel te geel eigenlijk
"The probability of life originating on earth is no greater than the chance that a hurricane sweeping through a scrap-yard would have the luck to assemble a Boeing 747"
De tweede heb ik expres zo gemaakt, om een oude feeling te geven. Bij de eerste valt het toch wel mee?quote:Aardbei. schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:01:
@mavi:
Erg netjes idd, maar ik vind ze echt veel te geel eigenlijk
lzfy.deviantart.com
Vind hem er erg sfeervol uitzien.. maar begrijp alleen die rare kronkelige strepen in de kleurverloop niet (boven de wolken in het lichtgroene waar het overloopt naar donker)quote:mavi schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:06:
Hmm, nu je het zegt... Maar er zitten meer fouten in. Zo is de lucht ook niet precies in het midden, dat ziet er ook niet zo leuk uit. Maar ik heb besloten om er niet veel meer aan te doen, ben inmiddels begonnen met een nieuwe. Bedankt voor de feedback overigens
-Edit
Hier is de nieuwe. Nog suggesties voordat ik het ga releasen?
[afbeelding]
wat moet het voorstellen?
Wie niks bewaart, is ook nooit wat kwijt..
Reg. datum: 05 augustus 2002
Lineage 2quote:Hahn schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:52:
Lineage 2Ziet er netjes uit, maar heb je het overgetrokken of helemaal zelf getekend? En er moeten natuurlijk nog wel vlammen omheen komen
Zelf getekend met de pen tool en ja vlammen die komen nog, was het een beetje zat maar wou het afronden (is wel te zien) hehe.
The time has come
Poster is inmiddels gedrukt en ik moet zeggen dat de kleuren er perfect uit gekomen zijnquote:Rakkerzero schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:24:
Bedankt
De poster is inmiddels ook al naar de drukker toe. Er worden er 60 op A3 formaat afgedrukt en door heel de regio opgehangen.
Kreeg net nog wat leuks te horen.
Ik mag een landscape versie van de poster gaan maken, want hij mag ook op de plaatselijke omroep
Het komt allemaal net ff niet uit.
Iemand tips?? laat maar.
IK ben er uit:

Rakkerzero wijzigde dit bericht 31-03-2007 15:07 (36%)
Ben een paar weken terug bezig geweest met een ontwerp voor een t-shirt (laatste-school-dag-shirt).
Wat dingetjes geprobeerd in Illustrator, maar ben d'r nog niet echt vertrouwd mee!
Meeste werk in photoshop gedaan, bevalt me toch wat beter

Dat witte doodskopje moet ik nog aanpassen, vind ik niet zo bij de rest passen..
30D | 350D | 18-50 | 50 | 85 | 70-200
Oei, ik zie een grote spelfout, ik weet niet of deze ook op de originele poster is beland, maar het is toch echt "presenteert" in plaats van "presenteerd".quote:Rakkerzero schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 14:41:
Pfff, die poster omzetten naar landscape formaat is echt kut
Het komt allemaal net ff niet uit.
Iemand tips?? laat maar.
IK ben er uit:
[afbeelding]
Verder: ik neem aan dat ie bedoeld is voor publicatie op tekst-tv? Let dan op de safety margins die voor tv's gelden: de buitenste randen van je afbeelding worden op veel televisies afgesneden en zouden dan ook geen tekst mogen bevatten. De bovenste regel en het tekstvak rechtsonder valt zeker weten buiten de safe area. Ik zou ook even checken wat de aanlevereisen zijn, aangezien televisies niet met square pixels werken. Vanaf Photoshop CS2 kun je PAL als preset kiezen, waarbij je automatisch guides krijgt voor de safety areas en de pixelratio is aangepast.
Leedbek Luuk - Lekker chillen, je weet toch!
Ben ik van bewust en is al corrigeert inmiddelsquote:Luuk-Online schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 19:26:
[...]
Oei, ik zie een grote spelfout, ik weet niet of deze ook op de originele poster is beland, maar het is toch echt "presenteert" in plaats van "presenteerd".
Oh das erg handigquote:Verder: ik neem aan dat ie bedoeld is voor publicatie op tekst-tv? Let dan op de safety margins die voor tv's gelden: de buitenste randen van je afbeelding worden op veel televisies afgesneden en zouden dan ook geen tekst mogen bevatten. De bovenste regel en het tekstvak rechtsonder valt zeker weten buiten de safe area. Ik zou ook even checken wat de aanlevereisen zijn, aangezien televisies niet met square pixels werken. Vanaf Photoshop CS2 kun je PAL als preset kiezen, waarbij je automatisch guides krijgt voor de safety areas en de pixelratio is aangepast.
Zou je misschien kunnen kijken voor mij hoeveel pixels hoog/breed die guides zijn? IK heb zelf namelijk geen CS2 waarbij je PAL met die guides kan krijgen. Draai nog met Photoshop 7.0.1
Reg. datum: 19 december 2005
grappig! zag deze gister hangen in een basisschool in Sassenheim! Zag er leuk uit hoorquote:eperon schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:16:
De poster is eindelijk af:
[afbeelding]
bedankt aan diegene die contructieve kritiek hebben gegeven, als je nog herinnert hoe ie ooit was, is zo'n beetje alles veranderdEr zijn er nu 150 op a3 geprint, en ook een aantal op A2, A1, en A0
dat is best gaaf om je eigen poster te zien op zo'n formaat
![]()
[afbeelding]
Canon 40d - 50mm f/1.8 - portfolio check mijn weblog www.koenvdzanden.nl
Op pal is het beeldvlak 720x560 (normaal 720x576) maar om rekening te houden met oudere tv's zou ik een iets grotere marge aan houden dan die 16 pixel en eerder richting de 20 gaan. Hou er ook rekening mee dat een tv minder scherp is, en kleine letters gewoon een brei worden ipv leesbaar.quote:Rakkerzero schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 20:43:
[...]
Ben ik van bewust en is al corrigeert inmiddels
[...]
Oh das erg handig
Zou je misschien kunnen kijken voor mij hoeveel pixels hoog/breed die guides zijn? IK heb zelf namelijk geen CS2 waarbij je PAL met die guides kan krijgen. Draai nog met Photoshop 7.0.1
Dat donateur stuk wordt gewoon onleesbaar. Kun je het beter weglaten denk ik.
bogusje wijzigde dit bericht 02-04-2007 12:52 (5%)
Reden: toevoeging kleine letters
- www.dutchphotozone.com - www.bogusland.com -
Het is nu zo geworden:quote:bogusje schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:51:
[...]
Op pal is het beeldvlak 720x560 (normaal 720x576) maar om rekening te houden met oudere tv's zou ik een iets grotere marge aan houden dan die 16 pixel en eerder richting de 20 gaan. Hou er ook rekening mee dat een tv minder scherp is, en kleine letters gewoon een brei worden ipv leesbaar.
Dat donateur stuk wordt gewoon onleesbaar. Kun je het beter weglaten denk ik.

Heb net ff voor je gechecked op een tv (werk bij tv-bedrijf): je tekst rechts onder , met de prijzen, is nog niet helemaal goed. Houd eigenlijk altijd een minimum van ongeveer 18 punts aan voor tv. Nu trillen ze (mede door het ook vrij dunne lettertype) een beetje.quote:
Ja, ik ga het niet meer aanpassen. Het al verstuurd naar het tv-station. Daarnaast was dit eigenlijk iets wat er fftjes bij gemaakt moest worden. Dus het maakt me allemaal niet zo uit. En de muziekvereniging vind het ook allemaal wel prima zo.quote:themaxter schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:01:
[...]
Heb net ff voor je gechecked op een tv (werk bij tv-bedrijf): je tekst rechts onder , met de prijzen, is nog niet helemaal goed. Houd eigenlijk altijd een minimum van ongeveer 18 punts aan voor tv. Nu trillen ze (mede door het ook vrij dunne lettertype) een beetje.
Daarnaast is dat prijzen lijstje niet zo boeiend.
Rakkerzero wijzigde dit bericht 03-04-2007 11:31 (3%)
Dan doe je toch iets verkeerd, vriend

Ik was gister een beetje aan het spelen met Paint.NET, en toen heb ik dit gemaakt.

Een ander plaatje waar ik wel tevreden mee ben, ook weer met Paint.NET gemaakt.
Care to comment?
A closed mind is like a closed book; just a block of wood
Dit topic is gesloten. ![]()