eh zou je niet wachten met de downgrade aan te vragen tot je overgezet bent naar xs4all only ?quote:
McL@N 8.1 ?? 2006....http://www.mclan.nl
GoT Index » Internetproviders en Hosting » XS4ALL Only
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 102 103 104 105 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]eh zou je niet wachten met de downgrade aan te vragen tot je overgezet bent naar xs4all only ?quote:BachW schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:55:
Ik heb me ook aangemeld. Ik ga straks het huis en dus kan er gelijk een downgrade naar een lite abbo. Dat beetje downloaden en gamen van mijn broertje gaat daar prima op.
Ik hoop dat ze snel komen met bellen via Xs4all. In juni ga ik verhuizen dus dat zou wel mooi zijn
Dat zou dus echt ideaal zijn ,quote:snoeki schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:57:
[...]
Nee, maar per januari kan je ervoor kiezen om je huidige KPN nummer te laten overzetten naar VOIP van XS4ALL. Ik kies daar niet voor, telefonie bevalt mij prima zoals het nu is. Het is een optie die je kan nemen, maar die staat los van dit ONLY abonnement.
degroot wijzigde dit bericht 11-12-2006 16:32 (22%)
alle gekheid op 1 site op www.zatteadjes.tk
De prijs blijft 39,95. Echter, als je je kpn abonnement opzegt, dan betaal je niet 10 euro (belbudget) of 18 euro (belbasis) meer aan kpn.quote:degroot schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:29:
Of blijft die prijs altijd 39,95?
Dus wat ik eigenlijk wil vragen... Is dit hetzelfde als KPN InternetPlusBellen en Orange ADSL Met vaste telefonie?
Wij bellen amper met de gewone telefoon , dus wij betalen abo kosten aan KPN voor niks dus.
Daar wil vaders graag vanaf....
snoeki wijzigde dit bericht 11-12-2006 16:35 (19%)
_Rayman_ wijzigde dit bericht 11-12-2006 18:42 (1%)
Reden: typo ;-)
...
Aha, zit dat zo?quote:Riddler85 schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:00:
De user van HCCNET die BBnet / Tiscali hebben deze pakketen al sinds de migratie![]()
Ik kan zeggen dat mijn 4 om 1 connectie van Xs4all goed bevalt en kan iedereen het aanraden
⌘ | PC | Last.fm profile
1) Die 'oude' algemene voorwaarden slaan op het product ADSL van KPN in de oude situatie. Zie ook de info:quote:_Rayman_ schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:06:
Vandaag XS4ALL een e-mailtje gestuurd met de vraag om het volgende tegenstrijdigheid toe te lichten:
Via http://www.xs4all.nl/allediensten/voip/faq.php#algemeen4
Kan ik mijn KPN telefoonlijn opzeggen als ik XS4ALL VoIP ga gebruiken?
Nee, dit kan niet om de volgende redenen:
- Voor een ADSL verbinding van XS4ALL is een telefoonlijn noodzakelijk. XS4ALL levert geen ADSL aansluitingen zonder vaste telefonie aansluiting.
- Indien u wilt besparen op de abonnementskosten van uw telefoonaansluiting kunt u wellicht Belbudget of ISDN1 overwegen. Meer informatie hierover kunt u vinden op de website van KPN onder trefwoord 'belbudget' of 'ISDN1'.
- Nog niet alle telefoonaanbieders ondersteunen het bellen naar 087-nummers. U zou via Tele2 bijvoorbeeld niet bereikbaar zijn (op te lossen met KPN Carrierselect, 1655 voor het nummer draaien).
Via https://www.xs4all.nl/xs4allonly/xs4allonly.php
De voordelen van XS4ALL Only in het kort:
- hogere snelheden voor dezelfde abonnementsprijs
- één factuur voor uw complete internetverbinding
- opzeggen telefoonabonnement mogelijk, indien gewenst
Tevens aangegeven, dat ik het niet begrijp dat je je telefoonnummer niet mee kan nemen.
Ffies wachten op antwoord.
In de aanvullende voorwaarden wordt gesproken over een Netwerkaansluitpunt (ISRA) en aangesloten telefoonkabel (niets over signaal op deze lijn)quote:Opzeggen telefoonabonnement ADSL van KPN: Niet mogelijk - XS4ALL Only: Mogelijk
GraveR wijzigde dit bericht 11-12-2006 18:01 (7%)
Edit: ik had hier een vraag staan hoe dat nu zit, maar zelf google opstarten wil ook helpen. Hier wat meer info voor de leek (waaronder ik):quote:GraveR schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:54:
2) Het wordt begin 2007 ook mogelijk je oude KPN-nummer mee te nemen naar XS4ALL. Tevens gaat het 08787-nummer verdwijnen en hernummerd naar 085-87, dit ivm de woekerprijzen die sommige telco's hanteren naar het bellen van 087-nummers
quote:13 nov 06 - AMSTERDAM - Nu de populariteit van internetbellen in rap tempo toeneemt, beginnen ook de klachten over de soms torenhoge tarieven naar boven te komen. XS4ALL wil dat de Opta zich ermee gaat bemoeien.
Sinds enige tijd biedt XS4ALL een dienst aan waarbij abonnees voordelig naar vaste en mobiele nummers vanaf de pc kunnen bellen. De provider gebruikt hiervoor nummers die beginnen met 087. Voor de consument is het handig dat hij dit nummer overal op de wereld kan gebruiken.
Probleem is echter wel dat voor het bellen naar de 087-nummers geen vaste gesprekstarieven zijn toegekend. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die naar een voip-nummer van een abonnee van XS4ALL belt, torenhoge tarieven moet betalen.
snoeki wijzigde dit bericht 11-12-2006 19:15 (82%)
Neen. Voor de rest wijzigt er niets bij een overstap. Je behoudt gewoon je KPN-telefonie abonnement.quote:The_Scarabial schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:50:
Is het nu zo dat xs4all automatisch je KPN nummer omzet in een VOIP nummer van xs4all of kan je nog gewoon met je vaste lijn blijven bellen?
En dat betwijfel ik nou juist. Ik vermoed dat deze aktie te maken heeft met de OPTA-eis dat men ADSL moet kunnen nemen zonder een KPN-abonnement. Dit zou per 1 januari volgend jaar mogelijk moeten zijn.quote:GraveR schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:54:
[...]
Neen. Voor de rest wijzigt er niets bij een overstap. Je behoudt gewoon je KPN-telefonie abonnement.
Take control of your BOINC clients
Dan is Voip een optie.quote:Sloompie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:49:
Ik gebruik de vaste lijn nooit.
Yossarian lives!
Nogmaals, XS4ALL neemt echt alleen het ADSL-gedeelte over. Begin 2007 kun je ook je vaste nummer naar XS4ALL VoIP porteren. Ook is het mogelijk na de omzetting naar XS4ALL Only je KPN-lijn op te zeggen. Maar dat moet je allemaal zelf doen, er gaat niets vanzelfquote:Sloompie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:49:
[...]
En dat betwijfel ik nou juist. Ik vermoed dat deze aktie te maken heeft met de OPTA-eis dat men ADSL moet kunnen nemen zonder een KPN-abonnement. Dit zou per 1 januari volgend jaar mogelijk moeten zijn.
Volgens mij neemt XS4ALL dan de koperlijn plus bijbehorend telefonie-abonnement (inclusief nummerbehoud) over van KPN, en zo wordt XS4ALL ook jouw "spraak-provider" (dat dit onderwater misschien nog steeds deels KPN is, is een ander verhaal). Volgens mij heb je dus niks meer met KPN rechtstreeks te maken, en krijg je ook je gesprekken door XS4ALL aangerekend. Vervolgens kan je eventueel de spraak-functionaliteit opzeggen BIJ XS4ALL.
Anyway, we gaan het zien, heb me ook aangemeld. En zodra het werkt zeg ik het spraakgebeuren op, of dat nou bij KPN of bij XS4ALL moet. Ik gebruik de vaste lijn nooit.
Nee, de voorinschrijvingen zijn begonnen. Gezien alles nog 'nieuw' is, zullen ze 'handmatig' enkele aanvragen per dag doen. Overname duurt ongeveer 3 weken, zo had ik begrepenquote:sjukke schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:09:
Dit klinkt goed hehe. Heb me nu ook aangemeld. Is er al iemand overgezet of zijn ze daar nog niet aan begonnen?
Volgens de FAQ niet, maar als je vantevoren je abonnement met een jaar verlengt, dan krijg je wel een grateloos modem via https://oms.xs4all.nl/adsl/wijzigen/index.php en dan 'wijzigen' naar je bestaande abo, tevens kun je daar je modemkeuze aangeven.quote:wontcachme schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:12:
Dit is heel erg mooi van xs4all. Toch maar eens gaan overwegen dit. Maar wat ik me afvraag is of als ik dan xs4all only neem of ik dan ook een nieuw modem ga krijgen.
je krijgt wel een ander ip adres. ook bbned klanten die nu bij xs4all zitten worden overgezet naar ONLY bbonementen, die dus dan voortaan via KPN lijnen zijn verbonden.quote:Sloompie schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:49:
[...]
En dat betwijfel ik nou juist. Ik vermoed dat deze aktie te maken heeft met de OPTA-eis dat men ADSL moet kunnen nemen zonder een KPN-abonnement. Dit zou per 1 januari volgend jaar mogelijk moeten zijn.
Volgens mij neemt XS4ALL dan de koperlijn plus bijbehorend telefonie-abonnement (inclusief nummerbehoud) over van KPN, en zo wordt XS4ALL ook jouw "spraak-provider" (dat dit onderwater misschien nog steeds deels KPN is, is een ander verhaal). Volgens mij heb je dus niks meer met KPN rechtstreeks te maken, en krijg je ook je gesprekken door XS4ALL aangerekend. Vervolgens kan je eventueel de spraak-functionaliteit opzeggen BIJ XS4ALL.
Anyway, we gaan het zien, heb me ook aangemeld. En zodra het werkt zeg ik het spraakgebeuren op, of dat nou bij KPN of bij XS4ALL moet. Ik gebruik de vaste lijn nooit.
engelbertus wijzigde dit bericht 12-12-2006 22:40 (9%)
zou ik niet doen, only is voor minimaal weer een extra jaar, en je kunt niet tegelijk met overstap naar only een goedkoper abonement nemen. dus eerst downgraden en dan pas kun je only aanvragen. maar wie weet zit je bij een downgrade ook eerst weer een jaar vast aan je gekozen abo..quote:DDX schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:08:
[...]
eh zou je niet wachten met de downgrade aan te vragen tot je overgezet bent naar xs4all only ?
Yup, als ik het vergelijk met Solcon, komen de snelheden overeen. Solcon levert o.a. via het BitStream2 netwerk (KPN).quote:engelbertus schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:27:
[...]
je krijgt wel een ander ip adres. ook bbned klanten die nu bij xs4all zitten worden overgezet naar ONLY bbonementen, die dus dan voortaan via KPN lijnen zijn verbonden.
AntecP160*Antec Trueblue 480watt*DFI Ultra-D*Athlon X2 4600+@2,94Ghz*Artic Freezer 64 pro*Kingston 2x1Gb pc3200 valueram*Gainward 7800GS+@584/1430 AGP*Samsung SP2004C 200Gb SATAII*Samsung T166 320Gb
ik wacht wel tot ze me bellen, vraag ik wel ff hoe/watquote:engelbertus schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:42:
[...]
zou ik niet doen, only is voor minimaal weer een extra jaar, en je kunt niet tegelijk met overstap naar only een goedkoper abonement nemen. dus eerst downgraden en dan pas kun je only aanvragen. maar wie weet zit je bij een downgrade ook eerst weer een jaar vast aan je gekozen abo..
Dat netwerk kreeg ik te horen dat Cistron klanten heen zouden worden gezet. Maar gisteren nog eveng gebeld met migratielijn (doorzeuren omdat ze je afwimpelen als je geen brief hebt - ik bewaar alles netjes, alleen facturen maar geen brief), waar ze nu weer zeggen dat ik naar Xs4all Only ga. Met de uitleg dat netwerk =! abbo-vorm.. kwam ik ook weinig verder.quote:GraveR schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:45:
[...]
Yup, als ik het vergelijk met Solcon, komen de snelheden overeen. Solcon levert o.a. via het BitStream2 netwerk (KPN).
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..
AntecP160*Antec Trueblue 480watt*DFI Ultra-D*Athlon X2 4600+@2,94Ghz*Artic Freezer 64 pro*Kingston 2x1Gb pc3200 valueram*Gainward 7800GS+@584/1430 AGP*Samsung SP2004C 200Gb SATAII*Samsung T166 320Gb
GoT Index » Internetproviders en Hosting » XS4ALL Only
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 102 103 104 105 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona