Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 06 augustus 2001

quote:
guido09 schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:56:
Of gaat het telefoneren via xs4all?? nee toch?
Nee, maar per januari kan je ervoor kiezen om je huidige KPN nummer te laten overzetten naar VOIP van XS4ALL. Ik kies daar niet voor, telefonie bevalt mij prima zoals het nu is. Het is een optie die je kan nemen, maar die staat los van dit ONLY abonnement.

De user van HCCNET die BBnet / Tiscali hebben deze pakketen al sinds de migratie 8)
Ik kan zeggen dat mijn 4 om 1 connectie van Xs4all goed bevalt en kan iedereen het aanraden

Parody to you all... ;)
Reg. datum: 06 december 2002

Ik heb wel 1 addertje gevonden: als langdurig abonnee krijg je op dit moment een korting, en die komt te vervallen als je overstapt. Voor mij is de overstap bijvoorbeeld niet gratis. :'(

quote:
nhimf schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:53:
[...]

Ik ben ook driftig op zoek naar het addertje, maar ik kom hem niet echt tegen.... :P
Je krijgt een nieuw telefoonnummer en IP adres

-=Specs=- TF2: [GoT|TheS4ndm4n L2: TheS4ndm4n (Bartz) AoC: Doll(Wildsoul)

quote:
Parody schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:00:
Ik heb wel 1 addertje gevonden: als langdurig abonnee krijg je op dit moment een korting, en die komt te vervallen als je overstapt. Voor mij is de overstap bijvoorbeeld niet gratis. :'(
Hoelang moet je klant zijn om korting te krijgen? Ik ben nu 2 of 3 jaar klant en heb nog niks over korting gehoort. Magoed, het is misschien een addertje, maar je hoeft niet over te stappen, het is aan jou of je de snelheidswinst op vind wegen tegen te hogere kosten.

Hierboven is mijn naam

quote:
Vanaf wanneer moest je nog eens abbonee zijn voor die korting? (heb nu geen toegang tot de rekening)

Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.

CCIE #21235

quote:
snoeki schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:57:
[...]

Nee, maar per januari kan je ervoor kiezen om je huidige KPN nummer te laten overzetten naar VOIP van XS4ALL. Ik kies daar niet voor, telefonie bevalt mij prima zoals het nu is. Het is een optie die je kan nemen, maar die staat los van dit ONLY abonnement.
staat dit ook ergens want dit kan ik zo 123 niet vinden

CCSP/CCIP/CCIE #21235
Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken...
vroeger ging je dood op je 40e

#</3.et

quote:
Deevay schreef op maandag 11 december 2006 @ 09:56:
Daarbij zou het vanaf januari eventueel mogelijk zijn om je KPN-nummer te porteren naar de VOIP-dienst van XS4ALL.
Dit is voor mij en mijn ouders een rede om misschien over te stappen naar KPN, InternetPlusBellen abbo. Naar mijn mening komt XS4ALL véél te laat met het aanbieden van een abbonement voor (normaal met je huidige nummer) bellen + internet. Dan zeggen ze wel dat ze VOIP hebben, heel handig, maar je krijgt wel een of ander wazig nummer, dat je weer aan iedereen zou moeten doorgeven e.d. Niet de ideale situatie lijkt mij.
Ik vraag me af waarom XS4ALL zolang hiermee wacht aangezien HetNet, Planet, KPN dit allang aanbieden.

public sealed class Woman : IDisposable

quote:
RocketKoen schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:02:
[...]

Je krijgt een nieuw telefoonnummer en IP adres
Ik heb nergens iets gelezen over een nieuw telefoonnummer, wel een nieuw IP adres.
Telefoon blijft vooralsnog lekker via KPN, zoals het nu ook is.

I heard that if you play the Windows XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward: It installs Windows XP.

#</3.et

quote:
Kev0 schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:03:
[...]

Vanaf wanneer moest je nog eens abbonee zijn voor die korting? (heb nu geen toegang tot de rekening)
Als je nu minder betaald dan de prijzen op de site staan, dan ga je dus meer betalen :)

Door de sneldheids verhogingen een tijd geleden zijn de prijzen iets omhoog gegaan voor nieuwe mensen. Mensen die toen al een abbo hadden, gingen voor hetzelfde geld omhoog met hun snelheid.

public sealed class Woman : IDisposable

CCIE #21235

quote:
Ik heb wel 1 addertje gevonden: als langdurig abonnee krijg je op dit moment een korting, en die komt te vervallen als je overstapt. Voor mij is de overstap bijvoorbeeld niet gratis. :&#039;(
zelfde geldt voor mij ik betaal voor basis totaal 46 euro denk ik per maand. Mischien is een downgrade naar Lite wel aardig. Iets meer upload download gebruik ik toch niet echt.

CCSP/CCIP/CCIE #21235

CCIE #21235

quote:
Piels schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:10:
[...]

Dit is voor mij en mijn ouders een rede om misschien over te stappen naar KPN, InternetPlusBellen abbo. Naar mijn mening komt XS4ALL véél te laat met het aanbieden van een abbonement voor (normaal met je huidige nummer) bellen + internet. Dan zeggen ze wel dat ze VOIP hebben, heel handig, maar je krijgt wel een of ander wazig nummer, dat je weer aan iedereen zou moeten doorgeven e.d. Niet de ideale situatie lijkt mij.
Ik vraag me af waarom XS4ALL zolang hiermee wacht aangezien HetNet, Planet, KPN dit allang aanbieden.
omdat XS4All liever niet bij Radar/Kassa/ander consumentenprogramma wil uitleggen waarom er noet gebeld kan worden.

CCSP/CCIP/CCIE #21235

Hierboven is mijn naam

quote:
TrailBlazer schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:13:
[...]

zelfde geldt voor mij ik betaal voor basis totaal 46 euro denk ik per maand. Mischien is een downgrade naar Lite wel aardig. Iets meer upload download gebruik ik toch niet echt.
Same here zie ik net. Krijg ook die korting omdat ik er al meer dan 4 jaar lid ben.
Word je eigenlijk nu met deze actie, als je wilt meedoen, een beetje gestraft als je lang lid bent :P

Kev0 wijzigde dit bericht 11-12-2006 10:23 (4%)

Snelheid standaard: 8000-12000/1024
Snelheid met ONLY: 20000/1024

Toch wel jammer dat ze dit zo 'geforceerd' willen doen. Kan trouwens niet vinden of je dan die extra 9,95 moet betalen als je KPN opzegt (tiscali doet dit bv).
* SinergyX is niet zo happy meer met XS4all.

SinergyX wijzigde dit bericht 11-12-2006 10:25 (7%)

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Naar mijn smaak is het nog steeds veel te duur voor die snelheden. :?
Het verhaal dat XS4all beter is dan de andere providers is allang achterhaald, andere providers zijn een stuk beter geworden en XS4all een stuk slechter. Dus ik denk niet dat dit ze veel nieuwe mensen zal trekken. Hooguit dat mensen die al bij XS4all zitten hun abbo overzetten naar een van deze abbo's.

en zit bij deze abbo's ook voip in. en gratis bellen naar vast in het weekeinde of s'avonds. Anders is het al helemaal een slappe hap. 8)7

Toppunt van ironie:
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren." - Femme

Reg. datum: 06 augustus 2001

quote:
SinergyX schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:24:

Toch wel jammer dat ze dit zo 'geforceerd' willen doen. Kan trouwens niet vinden of je dan die extra 9,95 moet betalen als je KPN opzegt (tiscali doet dit bv).
Dat begrijp ik ook niet. Ik dacht dat alle fast abonnementen al gratis naar ultra waren omgezet? Ik heb in iedergeval een maand of 2 geleden een 20mbit abonnment bij xs4all gehad om te zien of dat wat voor mij was en daar betaalde ik 79,95 in de maand voor. Ik kwam toen op fora mensen tegen die fast hadden en gratis waren omgezet naar ultra.

snoeki wijzigde dit bericht 11-12-2006 10:33 (46%)

CCIE #21235

quote:
Kev0 schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:22:
[...]

Same here zie ik net. Krijg ook die korting omdat ik er al meer dan 4 jaar lid ben.
Word je eigenlijk nu met deze actie, als je wilt meedoen, een beetje gestraft als je lang lid bent :P
dit is wel vaker zo nieuwe abonnees voordeeltjes krijgen en de trouwe klanten niet. Bij een mobiel abbonement krijg je een nieuwe telefoon als je verlengt bij je internetprovider niet :(

CCSP/CCIP/CCIE #21235

waarom zitten mensen hier de hele tijd te vragen of ze hun telefoonabo kwijtraken? of dat ze gaan bellen via xs4all?

de bedoeling van xs4all only, is dat je alles via hun rekening betaalt, wel erg onduidelijk trouwens
ik lees net dat je dan nog niet je telefoonabo hoeft op te zeggen
ook neemt xs4all het kpn-deel voor zijn rekening
zie ook http://www.xs4all.nl/xs4allonly/xs4allonly.php

me systeem en natuurlijk whatpulse

Hierboven is mijn naam

quote:
TrailBlazer schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:32:
[...]

dit is wel vaker zo nieuwe abonnees voordeeltjes krijgen en de trouwe klanten niet. Bij een mobiel abbonement krijg je een nieuwe telefoon als je verlengt bij je internetprovider niet :(
True :( zie je ook met modems en alles. Ik had nog in guldens betaald voor zon multipc modem, en niet zon beetje. En nu krijg je ze overal gratis bij. Maar goed, dat is nou helaas eenmaal zo.

Alleen in dit geval vind ik het net een tikkeltje anders. Want mensen die bv 2 jaar er al bij zitten (die zijn ook niet nieuw) die kunnen dan wel profiteren. En als je dan bijvoorbeeld 4 jaar erbij zit dan profiteer je wat minder met deze actie.. Dus in beide gevallen ben je wel al bestaande klant, maar is er alleen verschil met hoe lang je lid bent. Dus iets anders wanneer je 'nieuw' bent.
Helaas :P

Your Friendly Neighborhood...

quote:
TrailBlazer schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:32:
[...]

Mijjn ervaring is dat je bij xs4all gewoon lkan verlengen en een nieuw modem krijgt:
quote:
Afhankelijk van het abonnement en gewenst modem kan deze goedkoper tot
gratis zijn als u een verlenging van uw ADSL abonnement met een jaar
doet.

Meer informatie vindt u daarover via:
https://oms.xs4all.nl/adsl/wijzigen/index.php

Met vriendelijke groet,

quote:
snoeki schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:30:
Dat begrijp ik ook niet. Ik dacht dat alle fast abonnementen al gratis naar ultra waren omgezet? Ik heb in iedergeval een maand of 2 geleden een 20mbit abonnment bij xs4all gehad om te zien of dat wat voor mij was en daar betaalde ik 79,95 in de maand voor. Ik kwam toen op fora mensen tegen die fast hadden en gratis waren omgezet naar ultra.
Vond dat bij voorbaat al een vaag verhaal. Ik ben oud-cistron, kreeg direct na overname al te horen dat ik begin 2006 een aanbieding zou krijgen voor upgrade naar 12 (of mogelijk 20mbit). Ruim een jaar verder, zit ik nog steeds 8mbit @79 euro. Echter nu kan ik alleen nog maar 12/20mbit als ik overstap naar KPN (zit nu BBned). Helpdesk maakt het helemaal vaag, ik kan nu alleen nog maar overstappen op XS4all only abbonnement. :?

Xs4all lijkt een beetje massive klanten garing te zijn gaan doen, wat enorm ten koste gaat van de klantenservice (de beste is allang achterhaald imho).

Deze aanbieding is btw met Voip, valt onder het 'pack' pakket.

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
SinergyX schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:24:

Nope, die kosten neemt XS4ALL (voorlopig?) voor haar rekening, zie ook:

Opzeggen telefoonabonnement  Mogelijk - 
- additionele kosten 	- 	¤0,- (normaal ¤8,- p/m)

quote:
GraveR schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:57:
[...]

Nope, die kosten neemt XS4ALL (voorlopig?) voor haar rekening, zie ook:

Opzeggen telefoonabonnement  Mogelijk - 
- additionele kosten 	- 	¤0,- (normaal ¤8,- p/m)
Xs4all = (dochter)KPN lijkt erop dat ze hier een regeling voor hebben

Ik hoopte al tijden dat XS4ALL dit zou doen. Ben om meerdere redenen erg gehecht aan XS4ALL, maar wil al tijden van KPN af met hun te dure telefoonabo. En dat is nu eindelijk mogelijk.
* MIster X houdt van XS4ALL

wel weer jammer ;
quote:
7. Behoud ik mijn IP-adres bij omzetting naar XS4ALL Only? naar top

Nee, u krijgt een nieuw IP-adres toegewezen. Gezien de configuratie van IP-adressen in het netwerk is het niet mogelijk om een bestaand IP-adres te behouden.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws