quote:
snoeki schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:30:
Dat begrijp ik ook niet. Ik dacht dat alle fast abonnementen al gratis naar ultra waren omgezet? Ik heb in iedergeval een maand of 2 geleden een 20mbit abonnment bij xs4all gehad om te zien of dat wat voor mij was en daar betaalde ik 79,95 in de maand voor. Ik kwam toen op fora mensen tegen die fast hadden en gratis waren omgezet naar ultra.
Vond dat bij voorbaat al een vaag verhaal. Ik ben oud-cistron, kreeg direct na overname al te horen dat ik begin 2006 een aanbieding zou krijgen voor upgrade naar 12 (of mogelijk 20mbit). Ruim een jaar verder, zit ik nog steeds 8mbit @79 euro. Echter nu kan ik alleen nog maar 12/20mbit als ik overstap naar KPN (zit nu BBned). Helpdesk maakt het helemaal vaag, ik kan nu alleen nog maar overstappen op XS4all only abbonnement.
Xs4all lijkt een beetje massive klanten garing te zijn gaan doen, wat enorm ten koste gaat van de klantenservice (de beste is allang achterhaald imho).
Deze aanbieding is btw met Voip, valt onder het 'pack' pakket.
This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..