Hoofdcategorieën
Topicacties

[LCD TV] Sony Bravia (alle series) topic deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 70 71 72 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 november 2006

quote:
GaMeOvEr schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 00:47:
[...]

Backlight op 7 en helderheid op 63? Als ik dat instel is het echt een fletse rotzooi hoor. :P Dan is er niet eens meer iets wat maar lijkt op zwart. :P

Ik heb de baclight op 5 en helderheid op 50 ofzo. Is natuurlijk wel persoonlijk, maar het wijkt wel erg veel af.
Heb jij de settings van Daniel overgenomen ?
Zal wel fijn zijn dat als ik de X straks binnen heb meteen de goede settings kan instellen :)

Reg. datum: 12 mei 2004

Kun je zorgen voor 1:1 mapping met een HTPC aan je Bravia middels een DVI-->HDMI kabel? Want hier krijg ik zware overscan. :S
Ik krijg het ook allemaal niet lekker in MCE aan de praat.

Reg. datum: 16 november 2002

quote:
Jeroenz18 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:55:
Om toch in de trend te blijven van het topic, hier wat foto's van mijn recente aankoop. Een Sony KDL-26S2000, gekocht bij Polectro Plaza voor ¤ 995,-.

Overzichtsfoto
[afbeelding]

Andere foto
[afbeelding]

Muurbeugel gemonteerd (wat een werk!)
[afbeelding]

Hier kan je zien hoe weinig ruimte je hebt nadat je de muurbeugel hebt gemonteerd op de tv
[afbeelding]

Als hij binnenkort hangt + de kabelgoot is gemonteerd, dan plaats ik goede foto's.

Edit ... de forum img tags werken niet :s ...
dat probleem heb ik dus ook. Ik vind die beugel van Vogels wel prima.. maar ik heb zo'n verleng kabeltje moeten kopen voor de audio (rood/wit) bij de compoment aansluiting want anders kon ik mijn xbox 360 er niet op aansluiten |:( .. En de scart kabels die passen echt net.. maar goed. Dat is het enig minpuntje dat ik eigenlijk zie.. Verder is het een prima tv.. Ik heb de V2500 en ben er echt blij mee _/-\o_

AMD Athlon64 X2 3800+ @ 2.5GHz, Asus AN8 Premium, Asus NGT7800, 2x Corsair TWINX1024-3200XL @ DDR500, WD Raptor 150Gb, 3x WD 500GB, 2x Samsun 250GB, Antec 550W NeoH, Samsung 215TW, Creative Audigy 2, B&W 685 + Rotel RA-04

Is een hork.

quote:
Kolvy schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:19:
[...]

Heb jij de settings van Daniel overgenomen ?
Zal wel fijn zijn dat als ik de X straks binnen heb meteen de goede settings kan instellen :)
Neu, maar ik zit er wel in de buurt. :) Zit natuurlijk altijd iets van persoonlijke voorkeur bij, dus ik stel ze gewoon per bron in. Ik heb nu mijn satbox en dvd speler aan de component hangen en mijn htpc aan de vga, maar zodra mijn nieuwe videokaart binnen is, gaat de htpc over hdmi. (Ik heb nu maar 1 DVI uitgang en die gaat naar mijn beamer.) Ik stel dus gewoon per input in wat er het beste uitziet. Dus kleur en brightness enzo is bij alles wel zo'n beetje hetzelfde, maar op de satbox heb ik dus wel een beetje noisefilter aanstaan. :)

Huis kopen in Tiel? Grote tuin, garage, oprit, etc. :)

Reg. datum: 20 juni 2003

Hoi,

Ik heb sinds dit weekend eindelijk ook mijn KDL32V2000. Mijn eerste LCD nadat onze CRT 2 weken terug een beetje ontploft is. Echt tevreden over deze Sony, het beeld is super!

Nu had ik graag mijn laptop aan deze LCD gehangen. Ik heb een DVI en een VGA uitgang. Wat zou nu eigenlijk de beste manier zijn om mijn laptop aan te sluiten, DVI --> HDMI of VGA --> VGA? Zal het meest gebruikt worden om eens een game te spelen op groot scherm.

Alavst bedankt,

Bjorn

Fluo

Reg. datum: 13 februari 2001

quote:
Fluo schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 13:06:
Hoi,

Ik heb sinds dit weekend eindelijk ook mijn KDL32V2000. Mijn eerste LCD nadat onze CRT 2 weken terug een beetje ontploft is. Echt tevreden over deze Sony, het beeld is super!

Nu had ik graag mijn laptop aan deze LCD gehangen. Ik heb een DVI en een VGA uitgang. Wat zou nu eigenlijk de beste manier zijn om mijn laptop aan te sluiten, DVI --> HDMI of VGA --> VGA? Zal het meest gebruikt worden om eens een game te spelen op groot scherm.

Alavst bedankt,

Bjorn
gewoon vga = 1:1 pixelmapping = goed

Reg. datum: 31 mei 2004

heb mijn s2020 ook gewoon via vga er aan hangen , werkt prima en mooi beeld ook :)

LOST...niet de serie.

Vanuit Sharp XD1-serie LCD TV's
quote:
Trouwens de prijzen zijn recent absurd gezakt in de .uk op het moment.
De 37xd1e gaat daar voor 1000pond over de toonbank en en de 42xd1e voor 1100pond. Dat is 1400e voor de 37" en 1533e voor de 42".
...daar begint het grote prijszakfestijn al... ;) Laten de geruchten van tot 30% prijsdaling waar zijn !

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl

[DPC]Team Grazzie
Reg. datum: 01 april 2005

quote:
LOST schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 20:37:
Vanuit Sharp XD1-serie LCD TV's
...daar begint het grote prijszakfestijn al... ;) Laten de geruchten van tot 30% prijsdaling waar zijn !
Ik heb altijd zo iets dat je altijd kan wachten totdat de prijzen gaan dalen.....maar hier begin ik toch even te twijfelen voor de bestelling van mijn 32V2500.
Ik heb de tv op de 19e besteld, maar door de feestdagen waren ze niet op voorraad en werd er niet tussentijds geleverd

Wat zouden jullie doen? Mijn bestelling cancellen en wachten totdat de prijzen zijn gedaald of toch door laten gaan?
In mijn orderbevestiging staat dat ie 1400 en nogwat euro euro gaat kosten, en dat is al een stuk goedkoper dan de standaard prijs van 1600-1800 euro. Maar kijkend naar bovenstaande prijs voor een 42 inch TV...

Heeft iemand wat inside info met betrekking tot de Bravia lijn. Via Google kon ik weinig vinden...

......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee...... | Boinc FAQ | SETI FAQ

Reg. datum: 28 december 2002

quote:
BrBuggyB schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:28:
Kun je zorgen voor 1:1 mapping met een HTPC aan je Bravia middels een DVI-->HDMI kabel? Want hier krijg ik zware overscan. :S
Ik krijg het ook allemaal niet lekker in MCE aan de praat.
heb het zelfde probleem met de X en de V

Reg. datum: 13 februari 2001

wat een k*t handleiding zit bij die vogels dingen :/

is er online niks uitgebreiders te vinden??

Reg. datum: 06 juli 2005

ik had ook die settings van die calibratie cd op me 32v2000 maar vond het echt niet mooi.
tot nog toe zijn dit voor mij echt de beste settings

backlight - max
contrast - 85
kleur en helderheid - 50
beeldscherpte - 0
ruis verminderingen - uit
zwart verbeteraar - midden
powersaving en extra opties allemaal uit.

Ik heb een klv-s32a10 goedkoop kunnen krijgen,en heb hem nu een maand of 4 in mijn bezit.

het volgende is mij opgevallen:

de Deinterlacer is behoorlijk brak , sommige sat kanalen geven combing.
Bij dvd lijkt het of het beeld om de seconde opnieuw word "scherpgestelt" , van "wazig" naar scherp.
via hdmi aansluiten van de pc is niet echt soepel (tv houdt er niet van om steeds van mode te switchen (bij opstarten).
via hdmi, en de resolutie op 1368X768 geeft wel beter beeld dan via vga (wazig).

*hdmi via sapphire x1600 pro hdmi

kortom, omdat ik hem goedkoop kon krijgen hangt hij er,maar ik zou hem anders nooit gekocht hebben.
nu hebben jullie het vooral over andere series, zijn deze problemen daar opgelost (vooral deinterlacer en scherpstellen zijn hinderlijk)?

Reg. datum: 01 mei 2000

quote:
Black Piet schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 01:02:
[...]

Ik heb altijd zo iets dat je altijd kan wachten totdat de prijzen gaan dalen.....maar hier begin ik toch even te twijfelen voor de bestelling van mijn 32V2500.
Ik heb de tv op de 19e besteld, maar door de feestdagen waren ze niet op voorraad en werd er niet tussentijds geleverd

Wat zouden jullie doen? Mijn bestelling cancellen en wachten totdat de prijzen zijn gedaald of toch door laten gaan?
In mijn orderbevestiging staat dat ie 1400 en nogwat euro euro gaat kosten, en dat is al een stuk goedkoper dan de standaard prijs van 1600-1800 euro. Maar kijkend naar bovenstaande prijs voor een 42 inch TV...

Heeft iemand wat inside info met betrekking tot de Bravia lijn. Via Google kon ik weinig vinden...
Het blijft een grote gok altijd

ik wacht tot max eind Januari, als dan de prijzen niet gedaald zijn dan ga ik hem kopen

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

LOST...niet de serie.

quote:
DarkHelmet schreef op zondag 24 december 2006 @ 13:36:
[...]Het blijft een grote gok altijd

ik wacht tot max eind Januari, als dan de prijzen niet gedaald zijn dan ga ik hem kopen
..mwoh... zo groot is de gok niet dat de prijzen na december dalen imho. Is gewoon een jaarlijks terugkerend verschijnsel, waarbij het er meer om gaat of je je geduld kan bewaren in de schijnbare wereld van december-aanbiedingen ;)

Mijn ervaring is dat prijzen (na een aanbieding) eigenlijk niet stijgen over het algemeen, en mocht dat wel zo zijn, dan is het wel zo dat aanbiedingen altijd wel weer terugkomen (of dat nieuwe modellen scherp(er) geprijsd in de markt worden gezet, en dat is zo rond feb/maart). Je kan imho dus niet verkeerd "gokken" door deze weken wachtend door te brengen.

(...waarbij ik niet voobij loop aan het de uitspraak dat "je wel kan blijven wachten", maar soms zijn er wel verstandige momenten te kiezen om te kopen, en december is er daar over het algemeen NIET een van ;) ). ...just my 2 cents...

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl

quote:
GaMeOvEr schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:40:
Owh OK, dus alleen een antenne, ik hoef geen CAM aan te schaffen of de één of andere smartcard? Want volgens mij is dat PCMCIA slot in de TV bedoeld voor een CAM. :)
ik wil hier even op terugkomen.

vandaag heb ik de 32S2030 gekocht.

- waar kan ik zo'n CAM kopen?
- heb ik dan de mogelijkheid om alle ongecodeerde zenders te bekijken? (NED1,2,3)

laat maar, heb al antwoorden op deze vragen :)

prachtig scherm overigens. heb hem gekocht omdat ik sony-minded ben. ik zat te twijfelen tussen deze en een samsung maar het is toch een sony geworden omdat ik gewoon alles al van sony heb

SURFivor wijzigde dit bericht 24-12-2006 21:33 (20%)

[DPC]Team Grazzie
Reg. datum: 01 april 2005

quote:
LOST schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:23:
..mwoh... zo groot is de gok niet dat de prijzen na december dalen imho. Is gewoon een jaarlijks terugkerend verschijnsel, waarbij het er meer om gaat of je je geduld kan bewaren in de schijnbare wereld van december-aanbiedingen ;)
Sinds ik de beelden en de vormgeving van die Bravia begin dit jaar heb gezien in London was ik al verkocht. Geduld heb ik zeker gehad :9
quote:
Mijn ervaring is dat prijzen (na een aanbieding) eigenlijk niet stijgen over het algemeen, en mocht dat wel zo zijn, dan is het wel zo dat aanbiedingen altijd wel weer terugkomen (of dat nieuwe modellen scherp(er) geprijsd in de markt worden gezet, en dat is zo rond feb/maart). Je kan imho dus niet verkeerd "gokken" door deze weken wachtend door te brengen.

(...waarbij ik niet voobij loop aan het de uitspraak dat "je wel kan blijven wachten", maar soms zijn er wel verstandige momenten te kiezen om te kopen, en december is er daar over het algemeen NIET een van ;) ). ...just my 2 cents...
Dit is geen decemberaanbieding....dit is gewoon bij een winkel. En de prijzen zijn weer 20 euro gedaald. Maar daar ga ik nog even een mailtje over sturen :9

......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee...... | Boinc FAQ | SETI FAQ

Reg. datum: 13 oktober 2004

quote:
SURFivor schreef op zondag 24 december 2006 @ 21:11:
[...]

ik wil hier even op terugkomen.

vandaag heb ik de 32S2030 gekocht.

- heb ik dan de mogelijkheid om alle ongecodeerde zenders te bekijken? (NED1,2,3)

prachtig scherm overigens. heb hem gekocht omdat ik sony-minded ben. ik zat te twijfelen tussen deze en een samsung maar het is toch een sony geworden omdat ik gewoon alles al van sony heb
hoi ik wil dus ook graag een 26 inch (26U2000) sony kopen te samen met Dvb-T ontvangst. in de televisie schijnt een Pcimia te zitten. WAt moet ik nou kopen om digitenne goed te kunnen bekijken?

quote:
markmg schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 08:04:
heb het zelfde probleem met de X en de V
Je moet ergens in het menu Full Pixel instellen, schijnt per resolutie apart te moeten. Als ik Madden 07 speel heb ik in het normale game-menu (1024x768) overscan maar in het spel zelf (1600x900) niet.

<Jur> sta je op zaterdagavond je best te doen voor een of ander sletje
<Jur> en dan gaat die zwerver met zn terroristendoekje even op een feestje hangen en hooppppaaaaa

Reg. datum: 02 mei 2004

heeft iemand nu de smartcard van digitenne direct op de 32v2500 aangesloten? heb je dan dat kastje idd niet nodig. En hoe zit het dan met je eigen dvd recorder? Werkt dit gewoon goed?
Gaarne jullie ervaringen!

ik heb een andere vraag.

zaterdag heb ik een dvd-speler gekocht. gewoon een simpele. gisteren dus vrij toevallig een nieuwe tv.

nu weet ik dat er een dvd-speler stond met een hdmi-uitgang erop. heeft dit veel voordelen tov scart? want ik zit te denken om woensdag mijn dvd-speler in te ruilen voor die andere met hdmi.

LOST...niet de serie.

quote:
Black Piet schreef op zondag 24 december 2006 @ 22:16:
Dit is geen decemberaanbieding....dit is gewoon bij een winkel.
...ik heb nergens in mijn bewering gesproken over internetshop of reguliere winkel... mijn verhaal geldt, wat mij betreft, voor beide soorten winkels. En met "decemberaanbieding" bedoel ik dus de beschreven schijnaanbiedingen ;)

LOST wijzigde dit bericht 26-12-2006 13:51 (10%)

Reg. datum: 31 juli 2005

quote:
SURFivor schreef op zondag 24 december 2006 @ 21:11:
[...]

Mogen wij dan ook weten WAAR je z'n CAM kan kopen...?? en of dit ook goed werkt met een digitenne abbo

GA-P35-S3 E6750 C2D GV-NX85T 4GB 667-C4 Maxtor 500GB HD

Reg. datum: 09 januari 2006

Iemand gaf aan dat de 40x2000 voor 2900 stond bij de MM Heerlen. Ben dit weekend bij MM Eindhoven geweest en daar vragen ze nog ruim 3700 euro ervoor.

Staat hij echt voor 2900 (40X2000) bij MM Heerlen?

Thnx

Reg. datum: 02 maart 2006

Hoe kan ik de digitale ontvanger in een 32S2030 gebruiken icm digitale TV van @home? Moet ik dan iets extra's kopen? Ik lees steeds iets over een CAM voor digitenne, maar hoe zit dat met @home?

Wat kost een eventuele CAM voor @home?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 70 71 72 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: