Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo2/LoD: deel 34

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 maart 2006

Nou mannen... ik op HC, wie had dat ooit verwacht ;) !!

Maar goed, ik maak een skelliemancer en ben nu lvl 16. Ga vandeweek wel weer verder!

Man, HC is bijna niet te spelen met al die lag. ik moet 3 keer een nieuwe game maken, en maar hopen dat ik op een server IP kom met weinig lag.
/fps hou ik altijd in de gaten op HC...

Gisteren met mijn Assassin eindelijk The Underground passage door en Cain gered..

Vanmiddag snel op naar Andy!

Misschien nog eerst een paar trist runs organiseren..

pewpew
Reg. datum: 10 mei 2004

Het topic is toch een beetje dood zonder onze zeurpiet pheno, daar kon je tenminste 's morgens een aantal posts verwachten over het feit dat er weer niets gedropped was in mfplaats#1 of mfplaats#2 ! :(

quote:
BarryW schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:34:
Het topic is toch een beetje dood zonder onze zeurpiet pheno, daar kon je tenminste 's morgens een aantal posts verwachten over het feit dat er weer niets gedropped was in mfplaats#1 of mfplaats#2 ! :(
Pheno heeft mij gister door Normal geboost samen met nog een aantal! Was dan ook een hoe ren ik zo snel mogelijk door alle portals rush. Volgens mij had ie nog een Viper gevonden of was dat Mark?

GBlom wijzigde dit bericht 14-12-2006 10:46 (9%)

pewpew

quote:
GBlom schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:45:
[...]

Pheno heeft mij gister door Normal geboost samen met nog een aantal! Was dan ook een hoe ren ik zo snel mogelijk door alle portals rush. Volgens mij had ie nog een Viper gevonden of was dat Mark?
Ik wil ook nog wel eens een boostje weggeven links en rechts alleen heb ik de afgelopen dagen geen tijd ervoor gehad.. maar wellicht van het weekend weer of vanavond (laat). Mocht je dan hulp nodig hebben *chaffy at your service :)

Reg. datum: 24 augustus 2002

quote:
BarryW schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:50:
[...]

Ik wil ook nog wel eens een boostje weggeven links en rechts alleen heb ik de afgelopen dagen geen tijd ervoor gehad.. maar wellicht van het weekend weer of vanavond (laat). Mocht je dan hulp nodig hebben *chaffy at your service :)
Een lift van Chaffy is een aanrader _/-\o_ . Turbo-Enigma-Druid

Reg. datum: 14 december 2001

Turbo-Enigma-Druid :P

zozo ;)

Gister met blom een nieuwe char gestart.
B_Uglyzon is lvl 17 nu, en gaat goed.

Verbaasd hoe snel een ama met spear is ;)
Helaas was met een mule poging eergister geloof ik met hans mijn +1java/spear 10%ias gloves en +1java/spear 20% ias ama spear foetsie.

Ik ga volledig melee, geen Lightning Fury en dergelijke. Maar Fend (Geen D/E/A/Valk Skills) Charged Strike, Lightning Strike + Power Strike voor de synergie.

PS is ook voor de kleine single targets onder invloed van IM.
Dus javlin op switch hiervoor.

CS voor Bosses + High Damage 95%CB (hopelijk dus hone met 3x eth en goblin toe rattlecage )

LS voor grote packs die niet zo dicht op elkaar staan.
Compacte packs los meppen : fend met 100% Hit Causes monsters to flee ;)
Daarna LS op 1 monster en klaar ;)

Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]

Canon S2 IS

quote:
GBlom schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:45:
[...]

dat was mark...

EN IK! had er een bij baal gevonden 21% welliswaar, maar altijd beter dan que hagen. heb hem geupped, dus hij heeft nu 91x def :)

de 3lightskills circlet eff gesoxed, dus daar passen nog 2 um's in :)

dan kom ik qua resist op hell aardig weg, met nog een um in de viper zit ik wss op full resist :)

vandaag nog eff door hell A1 heen gegaan, maar da's nog wel tricky met maar 600 life... en lvl 69..

wel een guardian gevonden nog, en een dwarf, dus die occul doet z'n werk zeg maar..

moet tegenwoordig wel zelf de insight aan, want mn merc heeft nu fulltime de infy :P (hij heeft inmiddels 200 str)

als er vanaaf gerushed wordt, dan heb ik wss ook nog wel een mule voor hell.
Reg. datum: 17 december 2002

Op verzoek, gisteren weer niets gevonden :( :( :+
Mark wel een perf viper :)

Maar goed, ik ben voor de rushes, jullie zoeken maar :D
Mijn nieuwe rushchar staat al bij hell, om jullie peeps nog sneller door portals te laten rennen.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

quote:
kwakke01 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:32:
[...]

wel een guardian gevonden nog, ...
Ah, persoon meldt zich om te traden :D
Clean 4s monarch nodig? Of wil je die eth?

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

quote:
Pheno79 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:58:
Mark wel een perf viper :)

Maar goed, ik ben voor de rushes, jullie zoeken maar :D
Mijn nieuwe rushchar staat al bij hell, om jullie peeps nog sneller door portals te laten rennen.
Gister ging wel weer snel genoeg... ;) Portal bij Duriel was nog niet open en de messages over travi waren al binnen... dat kon ik wel waarderen! :P

quote:
GBlom schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:02:
[...]

Gister ging wel weer snel genoeg... ;) Portal bij Duriel was nog niet open en de messages over travi waren al binnen... dat kon ik wel waarderen! :P
Je raakt het gewend als er weer een gotter dood is, van mij kan het nog wle sneller ;)

Mijn necro is te traag om te rushen door hell, wel een veilige, zekere manier van rushen, maar snel zeker niet. Vandaar dat ik nu maar die pala heb laten werken, mijn merc moest toch nog omhoog. Maar dat is niet de nieuwe rush char :o

ach ja, of je laat je rushen met hans en dan als een kip zonder kop achter pheno aan rennen ;)
Kan je vertellen dat dat geen goed idee is, wel achter pheno aan maar niet als een kip zonder kop @ hc .
Koste me een twitcheroe :(

Ben nu iig weer lvl 17, kan stealth aan tot lvl 29 voor Rattle ;)
Mocht iemand nog een face of horror vinden /w* dedlmagik heb een face of horror voor je :D
Waarop ik zal gaan antwoorden, /f m yay!

quote:
Derr_Hans schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:08:
ach ja, of je laat je rushen met hans en dan als een kip zonder kop achter pheno aan rennen ;)
Kan je vertellen dat dat geen goed idee is, wel achter pheno aan maar niet als een kip zonder kop @ hc .
Koste me een twitcheroe :(

Ben nu iig weer lvl 17, kan stealth aan tot lvl 29 voor Rattle ;)
Mocht iemand nog een face of horror vinden /w* dedlmagik heb een face of horror voor je :D
Waarop ik zal gaan antwoorden, /f m yay!
Het probleem was dat je voor me liep :D Erg ver voor me :)

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:22:
[...]

Het probleem was dat je voor me liep :D Erg ver voor me :)
... liep jij zoo ver achter mij dan pheno :+

anyways, als mn sorc af is, kan ik onbeperkt door Hell-laland teleporten (kan nu al bijna, als ik mn merc de insight geef ;) ) maar als ik hem zelf houdt, dan heb ik tevens geen last van li's :D

zit nu boven het laatste bp, ook voor lightning!!
occul 30 spirit shield 35 to-gloves 20 , 6%fcr crafted belt, viper 30.

gaat als een speer dus :)

merc uitrusting van sorc is nu:
gaze, eth leviathan en een infi 272/-52

pala merc sinds gister forti diamond mail 15xx def/27 resall, talhelm en ethbonehew
pala zelf upped guardian, 2 dreams, gosu lightwand :+ e verders een hoop resist dingen..

heb de spirit intussen pheno, maar toch bedankt!

ben inmiddels bijna king of breastplates :D, vandaag weer 4 geruild (+ 4 ith's) voor 5 fg, business loopt goed :)
Reg. datum: 19 november 2006

Zo net weer geruild :

10 pgms voor een tal rasha's helm voor mijn merc en een gimmershred als lightning immune switch for de javazon

Mijn broer gisteren wat gelevelled, nu kan hij zijn titans eindelijk aan.

Om maar niet te spreken van een bepaalde private game die ruw verstoord werd :'( :X
FUCKING JAMMER, anni was ours! :(

Reg. datum: 09 februari 2006

quote:
Pheno79 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 06:45:
Mijn broer gisteren wat gelevelled, nu kan hij zijn titans eindelijk aan.

Om maar niet te spreken van een bepaalde private game die ruw verstoord werd :'( :X
FUCKING JAMMER, anni was ours! :(
hoe krijg je dat voor elkaar dan? geen password erop ofzo?

btw heb ik voor de gein een hele reeks stomme fouten achter elkaar gemaakt waardoor ik mijn pc flink in de soep had (popup, > virus > verkeerd geklikt > verkeerd geklikt > pc reboot > virus zelfs in veilige modus actief > alle data kwijt > geen backup > kut )

+ het feit dat ik de laatste tijd niet veel zin meer heb in diablo vraag ik hier wie er belang heeft bij mijn accounts, 2 ladder accounts en 4 non ladder accounts

ladder accounts hebben als goeie chars oa: hammerdin, smiter, li sorc
nonladder heeft als char niet veel maar items wel oa: sojs hoto anni infi chaos en nog meer (veel gekregen :) )

Wie o Wie heeft er belang bij?

pewpew

quote:
Dalyxia schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:04:
[...]

btw heb ik voor de gein een hele reeks stomme fouten achter elkaar gemaakt waardoor ik mijn pc flink in de soep had (popup, > virus > verkeerd geklikt > verkeerd geklikt > pc reboot > virus zelfs in veilige modus actief > alle data kwijt > geen backup > kut )

+ het feit dat ik de laatste tijd niet veel zin meer heb in diablo vraag ik hier wie er belang heeft bij mijn accounts, 2 ladder accounts en 4 non ladder accounts

nonladder heeft als char niet veel maar items wel oa: sojs hoto anni infi chaos en nog meer (veel gekregen :) )

Waarschijnlijk dat z'n game gewoon Interrupted werd door b.net :(
Ik zou wel eens wat PvP willen doen op SCL, dat doe je op HCL namelijk niet zo heel veel :) en misschien om iemand van GoT een keer een boost te geven oid. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die er meer baat bij hebben als ik mij, maargoed :)

quote:
[...]

Oe, oe, ik wel, ik ben net sinds 2 maandjes begonnen, en ik kan wel een flinke boost gebruiken..

anders gooi het maar in de grote pot die er hier is..toch????

*lightmakers is mijn account...

Reg. datum: 19 november 2006

quote:
[...]

mocht je materiaal over hebben voor mijn li sorc :
*ivaldir of *ivaldir2

pewpew

quote:
Pheno79 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:58:
_/-\o_

quote:
BarryW schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:33:
[...]

Waarschijnlijk dat z'n game gewoon Interrupted werd door b.net :(
Ik zou wel eens wat PvP willen doen op SCL, dat doe je op HCL namelijk niet zo heel veel :) en misschien om iemand van GoT een keer een boost te geven oid. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die er meer baat bij hebben als ik mij, maargoed :)
Nee, kwakke zat in een pw protected game en begon help te roepen. Dus ik pak mijn necro, mule mijn anni van die necro zodat ie kan droppen en ga helpen. Tollo komt er ook nog bij, 3 man, 1 uberdc, moet makkelijk lukken.
Opeens komt er een gast binnen (<blabla>memento of zoiets) en vertrekt weer. Nouja, wazig, hoe gokt hij het zo? Dus ik met goed emoed richting the stones in act 1, om ubertje alvast gedag te zeggen met een decryp-> tp->komt u alle 2 maar inslaan. Opeens joinen 3 duitsers en gaan op hem inhakken. Daar sta je dan. Tollo en kwakke kwamen niet omdat ze misschien wel gingen pk'en (ik was eigenlijk ook gek ook om daar in het veld te staan).
Ik zag anni droppen toen mijn laatste skellie weer neerviel en daarna weet ik niet eens wat er gebeurde. Ben even bij mark gaan vragen in zijn game of hij die namen kende of zo, of het truukje om uberdc games te vinden die pw protected zijn. Toen ik bij kwakke weer joinde waren ze aan het ruzieen wie de anni nu had. Vage lui.

Op de een of andere manier moeten die gasten in een friendlist hebben gestaan, en de pw van kwakke zijn niet zo heel lastig te raden. Vandaar dat ik die vage soepkippen altijd heb rondlopen, dit soort dingen gebeuren dan denk ik niet, want mijn pw zijn te vaag. maar hoe hij dan wist dat kwakke's game op een hot ip was? Echt wazig.
quote:
Graag gedaan :D ;)

Pheno79 wijzigde dit bericht 15-12-2006 10:22 (4%)

Jammmmer man, ja h3//h3 games zijn makkelijk ;)

Daarom doe ik altijd - qwsa of qasw of qwedsa of qasdew met pw Q
Niet iedereen raad een game naam tenzij in friend list, maar friend listr zit vol gotters ;)

quote:
Derr_Hans schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:40:
Jammmmer man, ja h3//h3 games zijn makkelijk ;)

Daarom doe ik altijd - qwsa of qasw of qwedsa of qasdew met pw Q
Niet iedereen raad een game naam tenzij in friend list, maar friend listr zit vol gotters ;)
mja, heb wel wat andere mensen er in zitten, maar die zijn ook betrouwbaar en zouden dit iig nooit doen. Gezien 1 mijn broer is en die in een soepkip zat....
Eindelijk weer een kans voor een hcl gotter om een anni te krijgen en dat krijg je dit. En uberdc is met een sorc/necro combi goed te doen, lower resist + zoveel mogelijk minions om als buffer te dienen (met tollo erbij dus veeeeeeel minions). Kwakke had kunnen lighten wat ie wilde.

Als ik speel dan is het altijd soepkip of een afgeleide (soeplag ofzo), hetzelfde pw als altijd. Ik heb nog nooit ongenode gasten gehad.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: