Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo2/LoD: deel 34

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 december 2002

quote:
kwakke01 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:18:
[...]

wil jou wel eens zien meppen met een 3-7damage wand ;)

wel balen btw dat die sorc/pala torches zo duur moeten zijn... eigenlijk moeten we een clubje maken die met een man of 3-4 uber runs kunnen doen (pala/barb/necro?) met mijn conviction aura kan er ook nog wel een sorc mee wss voor de Pi's bij duriel
En de ele/magic damage ernaast ;)

Oh, met dat soort grappen doe ik wel mee hoor. Amp laat Pi's meestal ook huilen ;)
Broer met max fana, merc met lvl 19 might, dus dat is ook leuker voor de skellies. Toevallig nog iemand met concentration? Tollo, maak weer eens een hammerdin! :P :D

Volgens mij gaan die runs dan als mes door boter. Ik heb een natures peace voor nithla, dus ook die moet lukken. Heeft die gast weinig te exploden. Alleen die tombvipers vind ik zo irritant....

Maar vanavond ga ik eerst met rondrennende gillende konijnen met vliegenmeppers spelen :D
WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

http://images.metacafe.com/thumb/176773/1154515/4/catalog_item/0/rayman_bunnies_scientific_facts_1.jpg

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Reg. datum: 24 oktober 2005

Ik ga ook maar weer is met dit spel beginnen ff kijken of mijn chars nog intact zijn

Canon S2 IS

quote:
Skyclad schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:33:
[...]

Heb nog nooit de moeite genomen zo'n ding te upgraden. Geeft niet echt veel nuttigs.

[...]

Wat een aanrader is voor Smiter/Zealot mercs is Obedience.

Geef em Tal mask voor 10%LL, en samen met die 15% all res van het mask zit je op 35-45% all res erbij voor je merc. Dus vrij snel max op Hell. Aangezien je geen res meer nodig hebt bij zijn armor kan je daarvoor gewoon Shaftstop pakken (of Stone of zo als je voor Def gaat), en die en het mask socketten met een 15% IAS jewel of zoiets. Met Fanaticism zit hij dan met een erg hoge aanvalssnelheid, en erg hoge damage. Ook de extra def van Obedience helpt wel, net als de 40% CB en de Enchant, 40% FHR, 10 Str/Dex, en -20% req :)

Tomb Reaver is ook leuk voor Reanimate, aangezien je dan extra verdediging hebt. Maar dat is pas vanaf level 84 bruikbaar, en Obedience vanaf level 41, of in een Elite polearm vanaf level 53.
obedience, ik heb nog een eth 5s partizan... alleen, haalt ie die 900dam van de eth bonehew?? die heeft ook nog eens ctc bone spear. Ik zou in de bonehew nog 2 amns kunnen doen voor de LL, maar doe er liever ED-jewels in... Tal-mask heb ik nog niet, dus voorlopig moet ie het met een undead crown doen..
nadeel is dat ik geen fana heb, maar convict..

heb wel de runes ervoor, dus kan hem sowieso maken om uit te proberen... doet lvl 21 enchant nog iets??
Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:33:
[...]

Oh, met dat soort grappen doe ik wel mee hoor. Amp laat Pi's meestal ook huilen ;)
Broer met max fana, merc met lvl 19 might, dus dat is ook leuker voor de skellies. Toevallig nog iemand met concentration? Tollo, maak weer eens een hammerdin! :P :D

Volgens mij gaan die runs dan als mes door boter. Ik heb een natures peace voor nithla, dus ook die moet lukken. Heeft die gast weinig te exploden. Alleen die tombvipers vind ik zo irritant....

Maar vanavond ga ik eerst met rondrennende gillende konijnen met vliegenmeppers spelen :D
WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

[afbeelding]
Eledam? O-)

en nitha, daar heb ik FCR voor :) zit inmiddels op 75%, en daar moet die monarch dan nog bijkomen

(gister een 35% spirit sword gemaakt :) )

kwakke01 wijzigde dit bericht 11-12-2006 14:46 (7%)

quote:
kwakke01 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:40:
[...]

obedience, ik heb nog een eth 5s partizan... alleen, haalt ie die 900dam van de eth bonehew?? die heeft ook nog eens ctc bone spear. Ik zou in de bonehew nog 2 amns kunnen doen voor de LL, maar doe er liever ED-jewels in... Tal-mask heb ik nog niet, dus voorlopig moet ie het met een undead crown doen..
nadeel is dat ik geen fana heb, maar convict..

heb wel de runes ervoor, dus kan hem sowieso maken om uit te proberen... doet lvl 21 enchant nog iets??
Weet niet of je met een partizan ver komt qua damage, maar mijn eth elite wapen doet 270-10xx schade met Obedience erin. Might merc doet er met alleen zijn eigen aura nu iets van 1200-5600 schade mee geloof ik.

En die Enchant is leuk in zoverre dat er misschien niet veel fire schade bij komt, maar wel 200% AR. Dus erg grote kans om raak te slaan.

Canon S2 IS

quote:
Skyclad schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:59:
[...]

Weet niet of je met een partizan ver komt qua damage, maar mijn eth elite wapen doet 270-10xx schade met Obedience erin. Might merc doet er met alleen zijn eigen aura nu iets van 1200-5600 schade mee geloof ik.

En die Enchant is leuk in zoverre dat er misschien niet veel fire schade bij komt, maar wel 200% AR. Dus erg grote kans om raak te slaan.
zag het ja, ik kom met die partizan ergens op de 500 uit denk ik... de bonehew doet met 2 lege sox al 9xx dam, dus die houdt ik maar denk ik...
Reg. datum: 19 november 2006

quote:
duriel is bv een klote-ding voor met mules; gooi ik eerst mn highlvl char naar binnen, dan heeft mn merc duri al gesloopt voordat mn rush-char er is. Gooi ik eerst mn rush-char naar binnen...
kan je niet de te rushen persoon in de stad laten staan ? als ik door act2 moet, laat ik soms mijn char in de stad idlen in een game waar men uiteindelijk duriel wilt verslaan. Je moet dan de te rushen char nog jerhyn and meshif laten begroeten en je bent in act3

quote:
Ivaldir schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:34:
[...]

kan je niet de te rushen persoon in de stad laten staan ? als ik door act2 moet, laat ik soms mijn char in de stad idlen in een game waar men uiteindelijk duriel wilt verslaan. Je moet dan de te rushen char nog jerhyn and meshif laten begroeten en je bent in act3
Dan ben je dus in een pub game bezig over het algemeen en dus niet solo in een private game ;)

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Canon S2 IS

quote:
Ivaldir schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:34:
[...]

als je een game kan vinden waarin ze alle quests doen wel ja, maar vaak vindt je die niet...

hmm, maar als ik ze met m'n sors eff een beetje op weg help ;)

quote:
kwakke01 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:40:
[...]

als je een game kan vinden waarin ze alle quests doen wel ja, maar vaak vindt je die niet...

hmm, maar als ik ze met m'n sors eff een beetje op weg help;)
moeten ze alle quests doen ? vaak kom ik in zo'n game en zitten ze al in arcane sanctuary en kan ik dan niet meer mee en toch als duriel valt kan ik naar act3

Canon S2 IS

quote:
Pheno79 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:40:
[...]

Dan ben je dus in een pub game bezig over het algemeen en dus niet solo in een private game ;)
@normal vindt ik het niet zo erg om niet in een private te zitten, zeker niet zolang m'n mule lekker in town blijft ;)

zal het wel eff proberen vanaaf..
pewpew
Reg. datum: 10 mei 2004

Ik heb al een paar van mijn mules naar hell geholpen, makkelijker traden/mulen enzo. Gewoon een game aanmaken met je mule "free norm rush" misschien dat je in het begin andy solo moet doen maar bij mij zitten die games altijd snel ramvol. Moet je natuurlijk wel kunnen teleporten anders word het al snel te traag en gaan de mensen weg ;)

Moet je natuurlijk wel 2 computers of een mogelijkheid om 2 clients re draaien hebben.

BarryW wijzigde dit bericht 11-12-2006 16:50 (12%)

zuiphaas en kroegtijger
Reg. datum: 18 juli 2002

effe nog een stomme vraag ;)

Ik heb nu een 71 meteorb sorc, voornamelijk wat punten in str en heel wat in vit gestoken.
Ik heb nog 230 stat points om te verdelen..

nu heb ik ook een mooie wizardspike, maar die heeft 75 dex nodig.. zal ik mijn statpoints zo aanvullen dat ik 75 dex heb voor die wizardspike?

En over de rest van mijn gear:
welke items wil ik hebben, zowel MF als normale gear? EN voor mijn actII merc? ik heb nu een insight: lvl 17 meditation, maar een lage dmg range.. gewoon een nieuwe insight maken? Hij heeft verder nog geen life leech.. dat moet ik ook nog zien te fixen? Is er een leuke armor//headpiece daarvoor?

alvast bedankt!

Memories of yesterday, will grow, but never die

quote:
Pheno79 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:33:
[...]

ik ben nog bezig met een vanquisher pala (hammers + smite) :) lvl 45 ofzo

Canon S2 IS

quote:
Bint schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:20:
effe nog een stomme vraag ;)

Ik heb nu een 71 meteorb sorc, voornamelijk wat punten in str en heel wat in vit gestoken.
Ik heb nog 230 stat points om te verdelen..

nu heb ik ook een mooie wizardspike, maar die heeft 75 dex nodig.. zal ik mijn statpoints zo aanvullen dat ik 75 dex heb voor die wizardspike?

En over de rest van mijn gear:
welke items wil ik hebben, zowel MF als normale gear? EN voor mijn actII merc? ik heb nu een insight: lvl 17 meditation, maar een lage dmg range.. gewoon een nieuwe insight maken? Hij heeft verder nog geen life leech.. dat moet ik ook nog zien te fixen? Is er een leuke armor//headpiece daarvoor?

alvast bedankt!
als je de mf-kant op wilt gaan is tal-set een aardige, geeft resist en mf, en je killt er nog heel redelijk mee. Merc heeft traditiegetrouw :

head: vampire gaze/andy's face of een tal mask -> deze geven allemaal LL en andere nuttige mods
armor: hoeveel wil je besteden kan een upped duriels shell of upped shaftstop zijn, maar mooier is een fortitude.

Pole: standaard starters equip is een insight. Als je mana nodig hebt, ga je sparen voor een superior ethereal colossus voulge, en stop je hier insight of (veel duurder) infinity. als je geen mana nodig hebt zijn er legio mogelijkheden aan Runewords, die ik niet allemaal uitgeprobeerd heb. Wat ik Wél heb uitgeprobeerd is een ethereal bonehew met ed/maxdam jewels erin. dan doet ie over de 1000 dam, en dat is heel netjes.

wizzy is mooi als je fastcast én resist nodig hebt; krijg je je resist van andere items, dan zou ik voor een spirit sword gaan (goedkoop) of voor een hoto (heart of the oak) deze geven ook resist, maar hebben ook + skills, en die zoek je als sorc.

succes ermee!
Reg. datum: 24 augustus 2002

Ik zie dat er weer wat nieuwe of opnieuw begonnen spelers zijn om Dalyxia niet te laten vereenzamen op SCL :D. Als jullie me adden (*tollo71) gooi ik wat van mijn SCL-mules leeg.

Reg. datum: 28 oktober 2005

Ligt de server plat?

geraak niet meer aangelogd...

*Don_holio

quote:
yago schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:52:
Ligt de server plat?

geraak niet meer aangelogd...
bij mij ook

quote:
kwakke01 schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:09:
[...]

wizzy is mooi als je fastcast én resist nodig hebt; krijg je je resist van andere items, dan zou ik voor een spirit sword gaan (goedkoop) of voor een hoto (heart of the oak) deze geven ook resist, maar hebben ook + skills, en die zoek je als sorc.
wizzy heb ik nog wel voor je wisp me maar

*Don_holio

we zulllen toch geen ladder reset krijgen ;(

quote:
HawkEyez schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:57:
was ook al zoiets aan het denken...

hoop van niet want had weer bijna een ist bij elkaar gerund...

*Don_holio

Reg. datum: 16 juli 2006

quote:
yago schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:58:
[...]

was ook al zoiets aan het denken...

hoop van niet want had weer bijna een ist bij elkaar gerund...
ik hoop van wel... alles is inmiddels weer verneukt door die rune dupes en weet ik veel wat voor dupes er zijn.. coa's 2 soc 15 / 25 mag niet meer getraded worden etc :S..

en velen life skillers... =/

Reg. datum: 15 december 2001

Kan weer inloggen en mijn char staat er nogsteeds.

Would you rather be right or happy?

quote:
HawkEyez schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:57:
Nah, mijn broer op msn zegt dat ie gewoon nog kon spelen hoor :?
De ladder is toch al verneukt, al is non ladder nog erger: wizgloves (stats van wizzy voor de kenners) etc zijn nou niet echt legit ;)

pewpew
Reg. datum: 10 mei 2004

quote:
Pheno79 schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:42:
[...]

Nah, mijn broer op msn zegt dat ie gewoon nog kon spelen hoor :?
De ladder is toch al verneukt, al is non ladder nog erger: wizgloves (stats van wizzy voor de kenners) etc zijn nou niet echt legit ;)
Nah die zijn ram legit! Occy rings, die zijn wel illegaal :*)
Edit: Vind anders gisteren in chaos sanct een 30all res mara's :D _/-\o_ :*) :9 !!
Zo'n mazzel, helemaal omdat 2 dagen geleden mijn oude (getrade) mara's 25 gepoofed was! (Klote dupers!)

BarryW wijzigde dit bericht 12-12-2006 08:42 (20%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: