quote:
Touchdomex schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:22:
[...]
Die spelfouten doe ik zo. Maar ik kijk nog een keer naar de TS en idd zie ik dat alle informatie over de Xubuntu en alles dat die mist

Ik wist dat ze er ooit helemaal uitgewerkt instonden, dit moet zeker in de loop van de tijd veranderd zijn

In eerste instantie had ik het stukje over het
downloaden van Ubuntu overgenomen uit
deel 2 ("Variaties binnen Ubuntu"), zie ook de disclaimer onderaan de TS. Er stond echter weinig informatie over, en het was niet functioneel ingedeeld. Vandaar dat ik het veranderd heb naar:
Omdat andere Windowmanagers ook erg geliefd zijn, is door Ubuntu ook een versie met KDE (Kubuntu) en een met Xfce (Xubuntu) uitgebracht.
Het was namelijk meer een stuk over het downloaden van Ubuntu, in plaats van de verschillend van Ubuntu, Kubuntu, Edubuntu, Xubunte en Fluxbuntu toe te lichten. Het zou ook veel te veel onnodige ruimte innemen.
Als (ooit

) de tweakers wiki komt, dan kan dit soort info mooi daarin opgenomen worden. Misschien dat jij wel een kort, bondig en mooi stukje kan schrijven over de verschillen en overeenkomsten van de versies?
quote:
Het heeft er nooit uitgebreider ingestaan dan nu al het geval is hoor. Deel 2 had het anders omschreven, deel 1 had geen uitgebreide TS.
mithras wijzigde dit bericht 04-12-2006 19:52 (12%)