![]()
|
Mr. Bondt wijzigde dit bericht 01-02-2007 08:33 (100%)
CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt
GoT Index » Dutch Power Cows » WhatPulse - deel 21
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]![]()
|
Mr. Bondt wijzigde dit bericht 01-02-2007 08:33 (100%)
CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt
peeter123 wijzigde dit bericht 01-12-2006 14:30 (25%)
Amd Athlon 64 3500+ @ 4200+ San Diago | 1 GB Twinmos | EVGA Geforce 7900GS | Specs | Join het GoT Whatpulse team | Dream as if you will live forever, live as if you will die today!
Amd Athlon 64 3500+ @ 4200+ San Diago | 1 GB Twinmos | EVGA Geforce 7900GS | Specs | Join het GoT Whatpulse team | Dream as if you will live forever, live as if you will die today!
als je zelf een prog kan schrijven:quote:peeter123 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:45:
Ja, of er moet een of ander proggie zijn die de instellingen van Internet Explorer uitleest. Maar ik denk idd dat er niets anders op zit dan de bestanden naar huis te sturen om te pulsen.
er zijn 10 soorten mensen, mensen die binair kunnen rekenen en mensen die dat niet kunnen
peeter123 wijzigde dit bericht 30-11-2006 19:26 (6%)
Bij mij werkte het onder RC2 gewoon, dus denk dat het in de RTM versie ook wel gewoon doet.quote:syo schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:22:
Even een vraagje: Weet er iemand misschien of WhatPulse ook draait onder Vista het mooiste zou zijn als de 1.5 het deed. Maar 1.4 is natuurlijk ook al fijn.
Oke bedanktquote:Gekkenhuis schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:25:
[...]
Bij mij werkte het onder RC2 gewoon, dus denk dat het in de RTM versie ook wel gewoon doet.
qed
Ik heb ook wel eens wat verloren. Naja jammer. Wat is het probleem, er draait alleen wat mee in je tray? en zelf dat kan je met een tweakprogje wegslopen. Installeren dusquote:The_Zeroorez schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:13:
Nou.. Ik zat al enige tijd te twijfelen, maar weet het nu wel
Ik wilde al gaan stoppen met WhatPulse, omdat dit (wel leuke) projectje me een beetje teveel ging boeien, zegmaar. Omdat ik wel betere dingen te doen heb, moet ik sneller surfen, en niet zoveel toborammen tussendoor, etc.
Nu heb ik vandaag Windows opnieuw installed, en had ik alles van WhatPulse backupped. Met het configgen heb ik alleen wat verneukt, dus Windows moest er opnieuw op. Ik ben nu 1,6M aan keys kwijt geraakt, en heb besloten per direct te stoppen.
Het lijkt me mooi om dat nu te doen, in plaats van te wachten op een 'beter' moment..
qed
If you think you're the bomb, then I'm Hiroshima!
Launch Control! - Carnavalsmarkt.nl
Je bent af en toe de motivator van Team GoT, en dan ga je wegquote:The_Zeroorez schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:37:
Begrijp me niet verkeerd: Het komt niet door die 1500k
Ik wil alleen eens rustig achter de PC kunnen zitten, zonder steeds even met m'n vingers te rammelen, bijvoorbeeld.. Niet installeren dus.. Eens kijken hoelang het 'leuk' blijft.
Die keys had ik trouwens nog wel terug kunnen halen ook, denk ik.. Kost alleen meer tijd dan het mij waard is.
Ik zal wel eens in de zoveel tijd een aantal keys blijven pulsen.. Op m'n USB staat ook nog een k of 20.. Later on gewoon eens in de tijd dat progsel aanzwengelen en pulsenquote:n-i-x schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:43:
Kan je het er niet gewoon op laten staan, het daarna vergeten(jezelf niet verplichten tot rammen dus), en dan elke paar maanden pulsen?(eventueel automatisch)
Het zou toch jammer zijn als je account over een jaar verwijderd wordt omdat je inactief bent, dan heb je al die miljoenen voor niks geramd...
qed
Mjah, ik ben voor een nieuw draadje om de spijt van alle mensen onder elkaar te zetten en niet dit topic vol te spammen...quote:The_Zeroorez schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:07:
[...]
Ik zal wel eens in de zoveel tijd een aantal keys blijven pulsen.. Op m'n USB staat ook nog een k of 20.. Later on gewoon eens in de tijd dat progsel aanzwengelen en pulsen
Verder schrik ik wel van de crapload aan reacties
Trotse eigenaar van een Opel Astra 1.7 Station Wagen Executive Edition (kleur Metro)
Balen... Nouja, ik hoop dat je wel gewoon in het team blijft met je huidig aantal keys ? Dan kun je tenminste later nog, als je 'afgekickt' bent besluiten om weer terug te komen op een normale manierquote:The_Zeroorez schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:13:
Nou.. Ik zat al enige tijd te twijfelen, maar weet het nu wel
Ik wilde al gaan stoppen met WhatPulse, omdat dit (wel leuke) projectje me een beetje teveel ging boeien, zegmaar. Omdat ik wel betere dingen te doen heb, moet ik sneller surfen, en niet zoveel toborammen tussendoor, etc.
Nu heb ik vandaag Windows opnieuw installed, en had ik alles van WhatPulse backupped. Met het configgen heb ik alleen wat verneukt, dus Windows moest er opnieuw op. Ik ben nu 1,6M aan keys kwijt geraakt, en heb besloten per direct te stoppen.
Het lijkt me mooi om dat nu te doen, in plaats van te wachten op een 'beter' moment..
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan