klopt, die is er uit gehaald, maar als je een beetje googled is dat programmatje gewoon te vinden op internet. http://forum.xda-developers.com daar kun je m waarschijnlijk wel ergens vinden
Hah mijn oude post.
BTW, WM6 lost idd de "kaart-veranderd-in-bagger" bug op. Heb sinds de upgrade geen last meer gehad van dat probleem gelukkig.
Wat ik nu wel heb trouwens is dat het USB poortje van de 4350 niet meer zo goed aansluit op mijn min-usb kabels. Opladen wil normaal totaal niet. Ik laad hem nu op door een elastiekje om de kabel en telefoon te binden. Het is waarschijnlijk gekomen door fietsen met de telefoon in men broekzak. Ging meer dan een jaar goed though.
Ook mijn koptelefoon heeft het begeven trouwens. Heb nu een andere van iemand geleend waarvan het 1 oortje het maar doet. Waar krijg ik nieuwe? Media markt & Saturn hebben slappe kloon koptelefoons die geen volumeslidertje hebben en die is toch wel erg handig als ik met muziek richting werk fiets.
BTW, WM6 lost idd de "kaart-veranderd-in-bagger" bug op. Heb sinds de upgrade geen last meer gehad van dat probleem gelukkig.
Wat ik nu wel heb trouwens is dat het USB poortje van de 4350 niet meer zo goed aansluit op mijn min-usb kabels. Opladen wil normaal totaal niet. Ik laad hem nu op door een elastiekje om de kabel en telefoon te binden. Het is waarschijnlijk gekomen door fietsen met de telefoon in men broekzak. Ging meer dan een jaar goed though.
Ook mijn koptelefoon heeft het begeven trouwens. Heb nu een andere van iemand geleend waarvan het 1 oortje het maar doet. Waar krijg ik nieuwe? Media markt & Saturn hebben slappe kloon koptelefoons die geen volumeslidertje hebben en die is toch wel erg handig als ik met muziek richting werk fiets.
Reg. datum: 04 januari 2006
Reg. datum: 04 januari 2006
koop een mooie bluetooth koptelefoonquote:Captain_Duck schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:42:
ik heb zelf de logitech freepulse een tijd gebruikt (eerst met mn iriver mp3speler, later direct bluetooth aan de telefoon) en gebruik nu de sony DR-BT21G, werkt erg goed!
Maar dan heb je alsnog maar 1 oortje en heb je weer extra batterijen om op te laden
Of zijn er bluetooth apparaten met 2 oortjes?
EDIT: oh idd, dubbele oortjes, das een goed idee idd. Ik zal eens rondkijken.
EDIT: oh idd, dubbele oortjes, das een goed idee idd. Ik zal eens rondkijken.
Captain_Duck wijzigde dit bericht 08-08-2008 13:50 (23%)
Hebben jullie ook dat de lak vrij makkelijk loslaat? Ik had toen ik hem tweedehands al wat lak er af, en ik heb nu al nog meer beschadigingen er af waardoor je witte plekken krijgt.
Iemand een G11/G15 pootje polssteun over? PM Me plz!
bij mij vooral op de randen aan de voorkant en dan vooral bovenop... opzich jammer zeker omdattie nog maar 1 jaar oud is,
Reg. datum: 14 augustus 2008
Kan iemand mij vertellen waar de SMSjes worden opgeslagen op de P4350? Ik kan alleen zowel de Verzonden als de Ingekomen SMSjes verwijderen maar ik wil alleen de Verzonden SMSjes wissen. Dus moet ik het kennelijk doen door een map via de Verkenner leeg te maken maar ik weet niet waar ik die kan vinden. Weet iemand van jullie dat?
Huh je kan toch gewoon in de map verzonden bij berichten alles selecteren en deleten?
misschien weet ie niet waar hij dat kan vinden.
als je in je inbox kijkt, kun je links boven op inbox klikken. Dan krijg je een mappenlijst te zien, met o.a. ook je verzonden smsjes
als je in je inbox kijkt, kun je links boven op inbox klikken. Dan krijg je een mappenlijst te zien, met o.a. ook je verzonden smsjes
Maar hoe selecteer ik dan alles?quote:MsG schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:32:
Huh je kan toch gewoon in de map verzonden bij berichten alles selecteren en deleten?
Gewoon slepen met je stylus?
Ja lukt wel, maar duurt erg lang om dan 3100 berichtjes naar beneden te scrollen...........
On screen toetsenbord openen en ctrl+a doen?quote:borismccutcheon schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 14:02:
Ja lukt wel, maar duurt erg lang om dan 3100 berichtjes naar beneden te scrollen...........
haha, nooit geweten dat dat hier ook kon. ik gebruik namelijk altijd het uitschiuftoetsen bord of de block recogniser
Gelukt, bedankt, ik wist ook niet dat dat kon!quote:On screen toetsenbord openen en ctrl+a doen?
Maar, ik krijg volgende week een nieuwe telefoon (Touch Pro) en wil dan graag de bestaande SMSjes en MMSjes overzetten. Dus dan moet ik denk ik toch de plaats van de mappen waar ze opgeslagen worden even weten denk ik. Kan iemand me vertellen waar SMSjes en MMSjes op de P4350 worden opgeslagen?
Hebben jullie ook wel eens een hoge piep uit de telefoon? Ik heb het regelmatig met wifi aan.
Google -> PIMBackup, moet die wel veel backuppen, maar het "does the job". 3000 sms'jes dude? Jij word zeker geen dinges.quote:borismccutcheon schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:12:
[...]
Gelukt, bedankt, ik wist ook niet dat dat kon!
Maar, ik krijg volgende week een nieuwe telefoon (Touch Pro) en wil dan graag de bestaande SMSjes en MMSjes overzetten. Dus dan moet ik denk ik toch de plaats van de mappen waar ze opgeslagen worden even weten denk ik. Kan iemand me vertellen waar SMSjes en MMSjes op de P4350 worden opgeslagen?
Had ik bij mijn P4350 ook, maar volgens mij kwam het bij mij meer van het scherm af. Zogauw ik die uit drukte, was de toon ook weg.quote:MsG schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:20:
Hebben jullie ook wel eens een hoge piep uit de telefoon? Ik heb het regelmatig met wifi aan.
BioHazard wijzigde dit bericht 15-08-2008 13:21 (23%)
Ondertussen wordt het opladen van de HTC4350 moeilijker en moeilijker. Alleen mini-usb kabels die een beetje dikker zijn dan normaal werken nog, samen met een postbode elastiek om hem in plaats te helpen. Heel erg irritant.
Ik heb geprobeerd de foon wat uit elkaar te schroeven om het usb poortje van binnen eens te bekijken maar ik kom niet erg ver. Je kunt 4 schroeven onder de achterplaat losdraaien maar dan krijg je de achterkant nog niet af. Mischien als je de foon dan openklapt en de schroefjes daar losmaakt, maar ik ben bang om aan het slidemechanisme te zitten. Ik zal eens naar vodafone gaan van de week, mischien dat die iets kunnen. Hebben jullie mischien nog tips over hoe ik het opladen aan het werk kan krijgen?
Ik hoop dat hij nog even meegaat, het is nog tot maart voor mijn abbo afloopt en dan wil ik voor een nvidia tegra gebaseerde telefoon gaan, die hopelijk dan uitzijn.
Ik heb geprobeerd de foon wat uit elkaar te schroeven om het usb poortje van binnen eens te bekijken maar ik kom niet erg ver. Je kunt 4 schroeven onder de achterplaat losdraaien maar dan krijg je de achterkant nog niet af. Mischien als je de foon dan openklapt en de schroefjes daar losmaakt, maar ik ben bang om aan het slidemechanisme te zitten. Ik zal eens naar vodafone gaan van de week, mischien dat die iets kunnen. Hebben jullie mischien nog tips over hoe ik het opladen aan het werk kan krijgen?
Ik hoop dat hij nog even meegaat, het is nog tot maart voor mijn abbo afloopt en dan wil ik voor een nvidia tegra gebaseerde telefoon gaan, die hopelijk dan uitzijn.
Captain_Duck wijzigde dit bericht 23-08-2008 20:35 (4%)
Er zijn wel dismantle PDF's van HTC zelf in de omloop. Google doet wonderen
.
Ik heb ook vandaag PIMBackup gebruikt om ongeveer zoveel smsjes op te slaan, werkte perfect. Backuppen duurde ongeveer 3 minuten, restoren zo'n kwartier. Heb nu de Open Touch v6.0 ROM op m'n Herald gezet.. ziet er leuk uit met leuke effectjes en programmaatjes maar hij is tergend traag.. ik zoek eigenlijk een rom die gewoon sneller is dan de standaard rom met zo weinig mogelijk extra dingen...quote:BioHazard schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 13:20:
[...]
Google -> PIMBackup, moet die wel veel backuppen, maar het "does the job". 3000 sms'jes dude? Jij word zeker geen dinges.
[...]
Had ik bij mijn P4350 ook, maar volgens mij kwam het bij mij meer van het scherm af. Zogauw ik die uit drukte, was de toon ook weg.
Edit; na een restartje is hij aanzienlijk sneller. De leuke progrs in deze rom zijn iContact en een tool (Mode SMS) die je SMSjes als Conversations laat zien, net als op de iPhone. Verder is het erg handig dat het Programma's menu en het Instellingen menu nu van die uitvouwmenuutjes zijn.
Verder nog een tweetal aanraders als game: Pocket Uno en Distant Galaxies (beide freeware).
Nog een toevoeging: Movavi Video Converter: hiermee kan je Divx files omzetten naar formaat voor op je HTC. SUPERŠ en PocketDivxEncoder.exe zijn hier ook goede voor. Gebruik dan Card Export II om je WM device als een schijf onder Deze Computer toe te voegen zodat je ze direct na het exporteren naar je device kan laten kopieren.
Peedy wijzigde dit bericht 24-08-2008 15:57 (46%)
Ik heb laatst bij een vriend van me de TNT custom rom met WM 6.1 op een Wizard gezet. Echter deed de wizard alles veeeeeeel sneller. Echt veel sneller, als ik de 4 druktoets naar onderen klik waardoor de pagina naar onderen scrollt, gaat dit véél sneller dan bij de herald naar beneden. Ook het startmenu klapt veel sneller open. Ik gebruik zelf Aserg, maar hebben meer mensen dat de Herald relatief trager is dan de Wizard?
Ik heb ondertussen de 4350 teruggebracht naar vodafone en die hebben hem opgestuurd voor reparatie, wat ongeveer 10 werkdagen zou duren yay. Gelukkig had een maat een simlock vrije nokia N73. Opzich is dat toestel best goed maar man ik mis touchscreen en het toetsenbordje. Fuck T9
Iets te vroeg geluld, ik kreeg gister een SMSje en heb mijn 4350 weer terug. Dat is vrij snel gegaan, precies 7 dagen. Op donderdagavond gebracht en de donderdagavond erna opgehaald. En belangrijkste, hij laadt weer op
. Ook kosteloos gedaan maar dat was ook omdat ik een verzekering bij het toestel had. In ieder geval nice werk van vodafone.
Wel trouwens tijdens het wachten mijn stylus gebroken, oeps. Weet iemand een goede goedkope webwinkel voor 4350 stylussen ?
Wel trouwens tijdens het wachten mijn stylus gebroken, oeps. Weet iemand een goede goedkope webwinkel voor 4350 stylussen ?
eBay.
Maar hoe breek je dat ding ffs
Maar hoe breek je dat ding ffs
Teveel met de bovenkant spelen hah. Die zit vast met vrij zwakke lijm en als je er iets te veel mee kut dan gaat ie eruit en krijg je hem niet meer vast.quote: