fotos http://members.lycos.nl/kwakkel01/ DII: *NG-kwakke
Een sorc die loopt, ik mag hopen dat je dat op endgame niet meer doetquote:Cipri schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:58:
Kan ook, ja. Moet je wel die 75 Str hebben. Wellicht dat die combi met een pala lekkerder is ja, maar met bv een sorc is 75 str wel erg veel voor die +1 skill, wat eigenlijk een van de weinige plus punten is na afloop. Zeker omdat Mila's shield Light is en Sigon's heavy. Dus ook weer extra stamina en Faster run/walk nodig
Pff, wat zijn er toch ook veel combinaties mogenlijk zeg
Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.
Baranas star nodig?quote:kwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:14:
[...]
hmm, zit te denken; vengeance maxen gaat helemaal niet als ik idd voor de aura's ga:
HS-20
Convict- wss 15
fireres/coldres/lightres - 10/10/20
prereq's/1-point skills- ong 15
dan zit je al op 90 punten= lvl 80 kan ik ipv vengeance mss beter een wapen nemen met eledam..
met bovenstaande en de focus op double dream doe je met je normale attacks 5600 lightning dam. als je dan zeal gebruikt (1 pnt, rest met + skills van shako/spirit dimblade ofzo) doe je 5x5600 per attack, als je raak slaat...
Maar dan komt convict nog langs
Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.
Als je ze kan omzetten naar hcl zou ik het knap vindenquote:Dalyxia schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:20:
[...]
ik heb er nog 6, dus je mag er wel 1 hebben
quote:Dalyxia schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:20:
[...]
ik heb er nog 6, dus je mag er wel 1 hebben
Sorry dal ze hebben @HCL weer vergeten voor je
Vengeance kan wel, moet je een high damage weapon nemen die ook nog een snel is.
Dan synegize je ze met de resist aura.
Conv aan te raden om die op aantal lvl te zetten waarna je met +skills op lvl 25 komt (-150% resist en overide van uber mephi conv aura.
Als je voor zeal conv gaat.
Max Sacrifice, 5 attack zeal (1 - 4 lvl's) ligt aan je +skills))
Max Conv (als je 5+skills heb)
10-20 HS
Rest in resist aura's, tenzij je max res niet gaat halen in hell
Sacrifice geeft meer damage dan zeal.
AR heb je niet nodig
Weap baranar's (als je geen HoJ heb)
Shield tiamata's rebuke (als je alleen dream helm nog heb)
bijde 3 element damage
+Duress Cold damage (als je geen dragon heb)
+Lava Gout 20ias fire damage + enchant damage
Alle element damage + resist charms.
Weapon kan je ook nog voor Gimmershead gaan.
veel Element damage en ook nog te gooien als je in chaos sanc loop.
-edit-
BTW Mooie combi voor een CONV Pala din (alleen wat str nodig
Geen ik armor nemen te duur.
Derr_Hans wijzigde dit bericht 15-11-2006 15:42 (29%)
Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]
quote:Pheno79 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:16:
[...]
Een sorc die loopt, ik mag hopen dat je dat op endgame niet meer doet
hem idd nog geen setup voor nm, maar die komt nog
mila helm + shield vanwege de 20% mf, cold resist en de andere mods...
Thx dedl!
alleen kom ik dan skills tekort in resistquote:
Vengeance kan wel, moet je een high damage weapon nemen die ook nog een snel is.
Dan synegize je ze met de resist aura.
quote:Conv aan te raden om die op aantal lvl te zetten waarna je met +skills op lvl 25 komt (-150% resist en overide van uber mephi conv aura.
vandaar de lvl 15 (+10 skills moet te doen zijn, kan met spirits en shako al op 6 komen en override mephy dan dus (-130)...
lightresist heeft een synergy met schock, dus die MOET maxed, de andere kunnen op 10 voor 5%maxresist; de rest doe ik met guardianquote:
Als je voor zeal conv gaat.
Max Sacrifice, 5 attack zeal (1 - 4 lvl's) ligt aan je +skills))
Max Conv (als je 5+skills heb)
10-20 HS
Rest in resist aura's, tenzij je max res niet gaat halen in hell
Sacrifice geen punten voor; daarnaast doe ik eledam, geen physic dam, immers, conviction gets rid of the immunitiesquote:
Sacrifice geeft meer damage dan zeal.
AR heb je niet nodig
tia is idd leuk, heb hem samen met een demon arch op de swich @ sclquote:
Weap baranar's en tiamata's rebuke (als je alleen dream helm nog heb)
bijde 3 element damage
+Duress Cold damage
+Lava Gout 20ias fire damage + enchant damage
Alle element damage + resist charms.
zou kunnen, maar ik doe het eerst met wat ik heb; heb vast nog wel ergens een slaghout.quote:
Weapon kan je ook nog voor Gimmershead gaan.
veel Element damage en ook nog te gooien als je in chaos sanc loop.
kwakke01 wijzigde dit bericht 15-11-2006 15:48 (70%)
quote:
eeh, neej, te hoge lvl req, en tegen die tijd hoop ik een ander weap te hebben die m'n aura's onder steund
kan bv een venom in een crystal doen; geen physic dam, wel ignore defense dus altijd hits, en dan komt de dam van shock erbij
zelfde voor een cresent moon, maar die heeft dan weer edam...
of toch de lawbringer, behoorlijke stats voor ale je geen physic dam wil doen!
Reg. datum: 11 maart 2005
En dan op switch nog ff een wand plakken en je kan zonder problemen met IM boven je doormeppen
dat gaat ook op met zeal (getest) dan gaan de beestjes echt snel liggen.
Oh en conviction breekt niet alle imunities...... er zijn er die imune blijven.
Een aurdin is echt lachen (gewoon gillend rond rennen
Als goed is heb je fire en ligght aura, je zou er alleen nog een cold aura bij willen. Dan slow je ook nog een keer alles.
Charsi food
quote:freggell schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:07:
Met de pala die je wil maken, wil je zo min mogelijk phys damage. Dus sacra alleen als p[rereq.
En dan op switch nog ff een wand plakken en je kan zonder problemen met IM boven je doormeppen
Een aurdin is echt lachen (gewoon gillend rond rennen)
Als goed is heb je fire en ligght aura, je zou er alleen nog een cold aura bij willen. Dan slow je ook nog een keer alles.
Doom in een axe
lvl 12 holy freeze +2 skill hoop physical damage
Samen met 2 dreams en een dragon
quote:kwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:33:
[...]
hem idd nog geen setup voor nm, maar die komt nog
mila helm + shield vanwege de 20% mf, cold resist en de andere mods...
Thx dedl!
[...]
alleen kom ik dan skills tekort in resist
[...]
vandaar de lvl 15 (+10 skills moet te doen zijn, kan met spirits en shako al op 6 komen en override mephy dan dus (-130)...
genoeg ja,
[...]
lightresist heeft een synergy met schock, dus die MOET maxed, de andere kunnen op 10 voor 5%maxresist; de rest doe ik met guardian
Light res eerst maxen dan de rest
[...]
Sacrifice geen punten voor; daarnaast doe ik eledam, geen physic dam, immers, conviction gets rid of the immunities
Zie er wel mogelijk heden voor.
20 sacrifice
1 zeal
20 light res
20 HS
15 Conv
9preqs
85 skills
- 11 quest (1ste den niet mee gerekend) lvl 74 klaar.
wil je lvl 84 halen doe dan .
10 in salvation voor meer light damage
OF
-10 HS en +10-20 salvation
is meer light damage minder def en lvl 74-84 klaar
max fire cold res haal je met de gaurdian.
Skills niet nodig
Maar vengeage zijn damage komt als een soort endam
als vengeance gaat gebruiken neem hoog damage weapon.
Anders haal je niet je vengeance damage die je wil.
geen physcal dan moet je wel voor een djin slayer gaan.
de 250-500 fire dam is enorm met conv.
Anders een famine rw (beetje duur maar wel lekker)
Derr_Hans wijzigde dit bericht 15-11-2006 16:35 (57%)
Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]
You got the ideaquote:freggell schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:07:
Met de pala die je wil maken, wil je zo min mogelijk phys damage. Dus sacra alleen als p[rereq.
Een aurdin is echt lachen (gewoon gillend rond rennen)
voordat je charsi gaat versieren met al je kado's, check eff of er toch misschien niet iets bij zit wat mss leuk zou kunnen zijn voor onsquote:Pheno79 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:09:
Oh ja, ik moet nog bumpen. Ook dat traden gaat niets uithalen ben ik bang.
Charsi food
Mijn lijstje staat op 2 sites, niemand reageert, dus ik kan me niet voorstellen dat er iets bij zit.quote:kwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:27:
[...]
voordat je charsi gaat versieren met al je kado's, check eff of er toch misschien niet iets bij zit wat mss leuk zou kunnen zijn voor ons(bood jij bv. een talhelm aan??)
Ook hier op GoT?quote:Pheno79 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:38:
[...]
Mijn lijstje staat op 2 sites, niemand reageert, dus ik kan me niet voorstellen dat er iets bij zit.
WoW: US-Arathor: Weyana - lvl 70 Blood Elf Paladin | http://cipri.com
wil wel een 4s CV en de P&B skiller (alvast voor mn psn-necro).... als je ze toch weg wou doenquote:Pheno79 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:38:
[...]
Mijn lijstje staat op 2 sites, niemand reageert, dus ik kan me niet voorstellen dat er iets bij zit.
Reg. datum: 07 maart 2001
Nog boeiende dingen gebeurd de laatste tijd? Komt er nog een ladderreset?
Ik zag net op d2jsp dat Um evenveel waard is als een HR, maar dat mal wel 2HR's waard is. Is dat niet gewoon een fout?
Upd:
Upd2: en wie heeft alle chars op itemezels gewist, die waren allemaal hellrushed en de meesten hadden nog 3 socketquests....
Rudy_V wijzigde dit bericht 15-11-2006 17:56 (24%)
149% enhanced Spirit Forge Linked mail. Totalle def van 430. TOch lekker voor een mid NM Frenzy Barb!
Nog 2 sockets erin om mee te spelen ook *is happy*
quote:Rudy_V schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:39:
Hoi lui, long time no see enzo, net maar ff mijn characters weer gerivived, en ze zaten op 8 dagen to expiry. Als ik een weekje later was geweest, was ik 100 ist aan spullen kwijtgeweest ofzo
Nog boeiende dingen gebeurd de laatste tijd? Komt er nog een ladderreset?
Ik zag net op d2jsp dat Um evenveel waard is als een HR, maar dat mal wel 2HR's waard is. Is dat niet gewoon een fout?
Upd:, op US East zijn twee godly chars verlopen.....naja, ik speelde daar al helemaal nooit meer....
Upd2: en wie heeft alle chars op itemezels gewist, die waren allemaal hellrushed en de meesten hadden nog 3 socketquests....
Heej mark; al een poosje niet meer op SCL geweest, dus ik zou het niet weten. Zijn met een clubje nu druk bezig HC onveilig te maken... De acct-gegevens van Itemezels zijn niet wijd verspreid (niet voor zover ik weet iig) dus ik weet niet wat daar de status van is... Wel bale nidd.. stonden best leuke dingen op voor een starter/midgamer
Kom je weer spelen? of 'slechts op bezoek'??
Darkmoon Faire [EU] Craoker - Undead Warrior
Over twee weken zullen we zien, als ik dan nog niets fatsoenlijks heb dan kap ikquote:kwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:20:
[...]
wil wel een 4s CV en de P&B skiller (alvast voor mn psn-necro).... als je ze toch weg wou doen
Grote hoeeelheid Normal en Exceptional Elites, en de lagere sets.
Zal eens kijken of ik alles zo in een Excel kan dumpen, misscien wel zo handig...
Heerlijk zo'n tempban, echt superhandig.
quote:Cipri schreef op woensdag 15 november 2006 @ 22:07:
Zijn er nog Beginnende/lower level SCL spelers hier? Heb een giga bak aan items die'k kwijt moet, maar om nou maar alles aan Charsi te voeren vind ik ook weer zo zonde.
Grote hoeeelheid Normal en Exceptional Elites, en de lagere sets.
Zal eens kijken of ik alles zo in een Excel kan dumpen, misscien wel zo handig...
Altijd fijn
Ik heb vooral een lading Ama-wapens over. Arbalests, 4sox Chu-ko-nu, dat werk. En veel middelmatig spul, handig voor NM-spelen. Die wil ik graag kwijt, Chars is geduldig
En wat andere druid/sorc/necro/pala/assa/ama zooi, wat ik niet speel... o.a. wat skillers.
Athlon 2000+/2GB | meer dan 4 TB aan schijven | iBook G4 933/1128MB-Tiger | G4 733/1GB-Tiger | G5 Quad/4,5GB-Leopard
Kratjes vol Blubjes Blubbers
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.