Hoofdcategorieën
Topicacties

Diablo2/LoD: Deel 33

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 februari 2006

quote:
Darx-Jordi schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:44:
GVD :( Denk ik de perfecte deal te hebben, Ist + Lidless voor Anni. Ik zo leuk snel traden. Blijkt het GVD een mephi. soulstone te zijn |:( Dag Dag dure ist + Lidless (was byna perf + sock met P diamond).

omg, das wel erg stom van je hoor, maarja, zo heb iik ook wel dinge waarvan ik nu denk, jeetje wat dom

ten eerste: anni gaat nooit voor zo laag weg, zo laag is het altijd scammer of een dupe
ten 2e: altijd met je muis over het item voordat je op trade klikt\

edit: oh, der is ook al een pagina 2, tsss wat mis je toch veel als je een weekend er niet bent

Dalyxia wijzigde dit bericht 13-11-2006 11:34 (7%)

Reg. datum: 14 december 2001

quote:
Pheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:25:
[...]

Met de juiste charms en jewels (of hel rune) kom je een heel eind ;)
Mijn beserker heeft die hoeveelheid ook niet nodig, die pomp ik vol vita. Heb nu base 100 strength en dex. Dex zal ik eerder geneigd omhoog te gooien dan strength eigenlijk, al zou ik daar eens een calculator overheen moeten gooien. Mijn kans to hit is nog erg traag met lvl 1 beserk, maar bo en warcry hebben bij mij hogere prioriteit. Bo is na den of evil wel max, dan nog randy en izu doen op nightmare en warcry gaat ook lvl 14 zijn. Daarna is pas beserk aan de beurt, dan gaat die ar met sprongen vooruit.

Welke runes zijn nodig voor een faithbow trouwens? Of wat kost een lowlevel faith bow op hardcore?
Een beserk barb met een act 1 merc met fana onder zijn en haar voeten :9~
Of is "beast" een betere keuze? Nadeel is dan wel dat ik die in een pijnlijk wapen moet doen om de upped steeldriver te compenseren.

HCL@NM heb ik nu lvl 12 beserk en lvl 12 Leap Attack
Damage komt voor BO ;) lol soms wel risky. nu 8xx life met BO (lvl 5 +4warcry = lvl 9 nu) en geloof 75 of 80 vit.

3K ar is ook niet super NM is het 7x% to hit. Battle Cry (-50% def) raak ik ze wel.
Moet alleen 4 mana after kill hebben, mana is zo op met beserk ;) Doe nu wel 1K beserk damage met bloodstump warclub, en 1.2-1.7 K leap attack met 75% CB erbij. Resist is ook nog niet maxed ;)

quote:
bakbakbak schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:27:
[...]

Top man! Hartstikke bedankt alvast :D

Ik ben wel regelmatig op GoT maar ik post niet zo vaak, meer lezen omdat meestal alles wat ik wil weten wel terug te vinden is :) Speelde voorheen overigens ook voornamelijk classic terwijl Gotters over het algemeen LoD spelen. Maar ben nu ook met LoD begonnen, veel geleerd al en leer steeds weer dingen bij :)
NP, zie je vanavond ;)

Derr_Hans wijzigde dit bericht 13-11-2006 11:37 (14%)

Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]

quote:
Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:47:
[...]

Noooit geweten :D

Maar zelfs met 250% vind ik niet veel @ scl.

Denk dat ik bijna al mijn SCL spullen dump.
Alleen mijn sorc hou ik.
Ben bij deze almost HCL only ;)

blablablablabla

Iemand intresse in een hele setup voor ama of barb.
Arme gaan voor ;) zo ben ik ook begonnen en de meeste items komen van GoT af, en hiermee blijft het in GoT.

(thx voor de stuff , Blom Kwakke Rudi Row en Paar items van Gotrenta gear en ItemEzels)
(Frunz geeft de Andy face en Gladiators bane + pul maar aan iemand anders van de loting)

geen interesse erin, tja, een enkel item, highlords bijvoorbeeld, maar die ga ik dan enkel traden, dus een arme gotter is er veel blijer mee :)

ik heb zelf ook nog wel wat spullen waarvan ik geen zin heb om te traden en die ook te weinig opleveren maar toch wel goed zijn, zal ze misschien vanavond hier ff posten en anders gooi ik ze allemaal op gotrentagear (als die nog bestaat) voor de liefhebber dan

enne, over die mf, ik heb zelf een hele tijd met een mf cold sorc gespeeld, 550% mf en behoorlijke killspeed, maar er dropte nooit echt iets leuks

coldsorc gear
shako met +5-4 cold rbf
amu 36mf
spirit monarch 35fcr
war traveler 46mf
rings: 2x30mfnagel of ravefrost en dwarfstar
snowclash en goldwrap belt
magefist en perf chanceguards
occulus met ist
skullders p-topaz
charms: 3x cold skiller, sorc torch, 39%gheeds 6x 7mf sc, 6x 5mf sc, paar 4 en 3 mf sc

totaal: ONGEVEER 550% en dan toch nog redelijke blizzard damage dat hell meph hard neerging, deed vooral andy meph countess, niet de beste mf plaatsen maar bijna half jaar lopen mf-en en der dropte werkelijk bijna niks

nu sinds ik enigma van maruuuuk heb gekregen, ben ik van arme sloeber tot redelijk rijk gegaan (2 hoto's 2 cta's forti, zooi runes enz enz) terwijl ik dus alles met een hammerdin mf die dus maar 150% mf heeft

als je het dan bekijkt dat mijn huidige "rijkdom" 100% is, dan heb ik met mijn cold sorc 10% gedaan (van maand na patch 1.11 tot aan dat ik enigma kreeg) en de andere 90% heb ik met mijn enigma hammerdin gedaan

Dalyxia wijzigde dit bericht 13-11-2006 13:35 (34%)

Reg. datum: 26 april 2006

Iemand suggesties voor een Elemental Merc? (een merc die Pshycial Innumes kan killen).

Ik zelf dacht aan:
Dream Helm - lighting aura
6 sock spear - 3 rals (fire dmg) en 3 tirs (cold dmg)
En nog een armor die elemental dmg add.

Of is dit niet te realiseren een merc die pshycial innumes kan killen @ hell?

quote:
Dalyxia schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:38:
[...]

geen interesse erin, tja, een enkel item, highlords bijvoorbeeld, maar die ga ik dan enkel traden, dus een arme gotter is er veel blijer mee :)

ik heb zelf ook nog wel wat spullen waarvan ik geen zin heb om te traden en die ook te weinig opleveren maar toch wel goed zijn, zal ze misschien vanavond hier ff posten en anders gooi ik ze allemaal op gotrentagear (als die nog bestaat) voor de liefhebber dan

Dat heb ik ook, maak liever iemand blij dan dat ik uren gaat wachten en alles getrade is.
Maar daarbij heb ik de meeste spul van gotter gehad.

Als ramzzz alles gebruik dan blijft mijn barb ook een beetje in leven ;)

quote:
Darx-Jordi schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:39:
Iemand suggesties voor een Elemental Merc? (een merc die Pshycial Innumes kan killen).

Ik zelf dacht aan:

Duress Arm (Sheal+Um+Thul)
Heeft Cold Damage
37-133

Rift poleaxe (Hel-Ko-Lem-GUL)
20% Chance To Cast Level 16 Tornado On Striking
16% Chance To Cast Level 21 Frozen Orb On Attack
20% Bonus To Attack Rating
Adds 160-250 Magic Damage
Adds 60-180 Fire Damage
+5-10 To All Stats (varies)
38% Damage Taken Goes To Mana
75% Extra Gold From Monsters
Level 15 Iron Maiden (40 Charges)
Requirements -20%

Gul moet je geluk hebben uit de HellForge.
Een Conv pala met merc en rift is ideaal -150% coldres en lvl 21 orb :D
Een socr met lvl 22 orb (eigen sorc) en -80% Cold Res killed al aardig met orb.

Duress en Rift is
Crushing blow
Openwound
Magic damage
Fire Damage
Cold Damage
lvl 16 tornado physical
lvl 21 Frozen Orb Cold + veel cold lengt

geeft hem een Gullimens face en je hebt een leuke merc
Mis je alleen LL ;)

:+ :o Din belt net, scooter die anderhalf jaar geleden gejat was is terug gevonden :o :+

Derr_Hans wijzigde dit bericht 13-11-2006 12:01 (62%)

Reg. datum: 11 maart 2005

quote:
Darx-Jordi schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:39:

Ik zelf dacht aan:

waarom een elemental?

de meeste PI kan je ook aan met reapers toll. die op je merc, en dan kan je zelf ook nog helpen.
Daarnaast heeft je merc dan ook nog leuke LL

edit:
quote:
Pheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:25:
[...]
Bij beast alleen een ber en een mal nog nodig, bij faith alleen nog ohm, jah en een lem :')
Even doorsparen, al klinkt beast me beter in de oren door de ias en cb. Plus dat de mods op faith avoo rmijn merc gelden, niet voor mij, op fana na.
Zou ik als ik in een werebear verander nog kunnen beserken? Kan iemand dat via zo'n sp mod testen?

euh ja hoor, het testen daarvan is geen probleem, alleen de tijd hebben om het te testen wel :)
Maar zal kijken, en laat het dan Asap weten....

freggell wijzigde dit bericht 13-11-2006 12:08 (33%)

Reg. datum: 17 december 2002

quote:
freggell schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:01:
[...]

euh ja hoor, het testen daarvan is geen probleem, alleen de tijd hebben om het te testen wel :)
Het is niet dat ik een ber en mal zo 1 2 3 heb :)

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

quote:
Pheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:33:
[...]

Het is niet dat ik een ber en mal zo 1 2 3 heb :)
Beserk gaat niet werken in beast mode ;)

quote:
Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:45:
[...]

Beserk gaat niet werken in beast mode ;)
Jammer, wat flauw van Blizzard :)

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

quote:
Pheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:46:
[...]

Jammer, wat flauw van Blizzard :)

neem wolfhowl helm, deze heeft ook feral rage skill, dan kan je wel wat gebruiken in beast mode ;)
Ben je alleen een Wolf

Derr_Hans wijzigde dit bericht 13-11-2006 12:58 (4%)

quote:
Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:58:
[...]

neem wolfhowl helm, deze heeft ook feral rage skill, dan kan je wel wat gebruiken in beast mode ;)
Ben je alleen een Wolf
En dan dood gaan in de chaos omdat je gewend bent met beserk te slaan :D

quote:
Pheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:09:
[...]
En dan dood gaan in de chaos omdat je gewend bent met beserk te slaan :D

Ja dat valt dan onder de "zeer jammer" ;)

Wolf is alleen goed vanwegen de +25% life en de +30-45% life van lancrantopy (max 55-70%)
Feral rage heeft ook maar +75% damage.

Voordeel is de IAS en de AR +2xx%
Je moet wel een weapon mastery maxen anders is je damage om te huilen ;)
Wel veel LL ;)

quote:
Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:23:
[...]

Ja dat valt dan onder de "zeer jammer" ;)

Wolf is alleen goed vanwegen de +25% life en de +30-45% life van lancrantopy (max 55-70%)
Feral rage heeft ook maar +75% damage.

Voordeel is de IAS en de AR +2xx%
Je moet wel een weapon mastery maxen anders is je damage om te huilen ;)
Wel veel LL ;)

Het idee was om als beer te meppen, nog meer damage als ik me niet vergis, + life van lycan :)
Maar dat feest gata niet door. Maar dan nog is een beast runeword wel lekker. Ik ga mijn hellforge runner maar weer uit de kast halen, met 3 keysets moet ik toch snel mules in hell krijgen :7

ik heb nog een wolfhowl liggen enne, ik vind het ding kut, tis wel grappig, werewolf worden met barb, maar verder heb je er werkelijk niks aan en je kan dan dus alleen feral rage gebruiken als attack

je mag hem wel ff lenen om te testen hoor, btw is het wel een aardige low versie

Dalyxia wijzigde dit bericht 13-11-2006 13:42 (17%)

Canon S2 IS

quote:
freggell schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:01:
[...]

waarom een elemental?

de meeste PI kan je ook aan met reapers toll. die op je merc, en dan kan je zelf ook nog helpen.
Daarnaast heeft je merc dan ook nog leuke LL

edit:

[...]

voor de pi's had ik op mn pala altijd een paar psn SC's werkt prima; niet zo snel, maar het gaat heus

ben @hcl met mn sorc inmiddels lvl82,75 (20 mio to go) en dat zonder koeien en baalruns ;)

-edit- zit nadat we die blackbog vonden de hele tijd te denken over het maken van een psnnova-necro...

verhaal: ben ooit eens door een psnnova-necro gekilled 1-hit kill... Maakte blijkbaar behoorlijk veel indruk...

maar goed, t is een lekkere skill, samen met lower kom je er overal mee doorheen, en anders gebruikt je de prereq poison explosion (die moet je toch maxen ;) ) klein beetje CE af en toe..
heb al to-gloves, dus mn dam begint al goed!. nu nog een necro...

kwakke01 wijzigde dit bericht 13-11-2006 14:43 (26%)

Trang gloves en Trang shield en met lower heb je zo een hoop -res ;)

op 1.09 had ik een P.Dagger necro en raakte een barb er mee en die vond het ook wel aardig zoveel posion.

PNova is ook zeer goed, Cows liggen zo om ;)
PDagger zou ik nemen als synergie.
PNova maxen als laaste, tot op een bepaalde punt haal je meer damage uit synegie dan de skill zelf.

Hopen dat je een Bramble kan krijgen en dat i.c.m. trang gloves en shield =)
FCR is niet nodig, zit 2sec posion duration op.

Kijk ook eens naar een posion javazon, Rabie's werewolf druid.
Deze doen ook nog physical damage.

Poison necro kan hard gaan. Iemand in een clan waar ik bij zat kwam op 30k damage uit :D
Maar dan heb je werelditems nodig, maar het is te doen.

quote:
kwakke01 schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:55:
[...]

voor de pi's had ik op mn pala altijd een paar psn SC's werkt prima; niet zo snel, maar het gaat heus

ben @hcl met mn sorc inmiddels lvl82,75 (20 mio to go) en dat zonder koeien en baalruns ;)

-edit- zit nadat we die blackbog vonden de hele tijd te denken over het maken van een psnnova-necro...

verhaal: ben ooit eens door een psnnova-necro gekilled 1-hit kill... Maakte blijkbaar behoorlijk veel indruk...

maar goed, t is een lekkere skill, samen met lower kom je er overal mee doorheen, en anders gebruikt je de prereq poison explosion (die moet je toch maxen ;) ) klein beetje CE af en toe..
heb al to-gloves, dus mn dam begint al goed!. nu nog een necro...

psnnova nerco is alleen goed in pvp volgens mij

gear zoiets als dit? blackbog spirit bramble mara soj's to gloves torch anni skillers, op merc infi en in pvp de infi zelf vastpakken?

leuke setup, maar voor pve lijkt me dit niet werken

quote:
Pheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:15:
Poison necro kan hard gaan. Iemand in een clan waar ik bij zat kwam op 30k damage uit :D
Maar dan heb je werelditems nodig, maar het is te doen.

Death's web wand, bramble, trang glove's en shield + de nodige +skills
Dan red je het wel ja :D

quote:
Dalyxia schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:22:
[...]

psnnova nerco is alleen goed in pvp volgens mij

gear zoiets als dit? blackbog spirit bramble mara soj's to gloves torch anni skillers, op merc infi en in pvp de infi zelf vastpakken?

leuke setup, maar voor pve lijkt me dit niet werken

De chaos run je makkelijk door iig,maar act 5 wordt wat pittiger.
Daarom heb ik mijn beserk barb, straks massive damage en geen IM :*)
Ik heb voor start, de angelic ring en amu voor meer attackrating, totdat ik wat beters kan vinden.

Pheno79 wijzigde dit bericht 13-11-2006 15:53 (16%)

quote:
Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:02:
Trang gloves en Trang shield en met lower heb je zo een hoop -res ;)

op 1.09 had ik een P.Dagger necro en raakte een barb er mee en die vond het ook wel aardig zoveel posion.

PNova is ook zeer goed, Cows liggen zo om ;)
PDagger zou ik nemen als synergie.
PNova maxen als laaste, tot op een bepaalde punt haal je meer damage uit synegie dan de skill zelf.

Hopen dat je een Bramble kan krijgen en dat i.c.m. trang gloves en shield =)
FCR is niet nodig, zit 2sec posion duration op.

Kijk ook eens naar een posion javazon, Rabie's werewolf druid.
Deze doen ook nog physical damage.
ik vond rabies niet echt super, maar ik denk dat het er erg aan ligt of je infi hebt of niet, dan gaat het wel hard

quote:
Dalyxia schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:24:
[...]

ik vond rabies niet echt super, maar ik denk dat het er erg aan ligt of je infi hebt of niet, dan gaat het wel hard

infi heeft conv aura toch ??

Die lower geen posion dus die vlieger gaat niet op.

BTW posion necro's hebben altijd 1 skill in fire golem.
Posion kills niet in pvp maar gaan tot 1 hp en daar komt de fire golem kijken.
Holy Fire Aura rekend zo af met die ene hp ;)

rabies is 1 van de hoogste posion damage dealers van D2 ;)

Derr_Hans wijzigde dit bericht 13-11-2006 15:34 (27%)

quote:
Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:31:
[...]

Je vergeet dat sommige mensen cookiebuilds leuk vinden, killt het de minions niet in 2 seconde, dan is het geen goede build ;)

Ik heb een nieuwe build op het oog, kan er geen guide van vinden op het werk door die websense filter, maar ga het op hardcore gewoon proberen.
Eerst wat calculators er over heen halen of het uberhaupt wel leuk is, want bv TeleKinese van de lighttree is natuurlijk onzin om te gaan proberen als wapen :D (alhoewel, is dat zo :D ?)

Pheno79 wijzigde dit bericht 13-11-2006 16:09 (13%)

Canon S2 IS

quote:
Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:31:
[...]

Infi is sowieso niet nodig, je kan gewoon lower casten op de immunes, die gaan heus wel liggen als je er 20K poison op afstuurt!

moet btw nog steeds mn coldamu traden; daarna kan ik die 5/-5 light facet weer traden voor een forti of een dream helm?!? (moet kunnen denk ik) leuk voor op mn sorcmerc :)
Of niet natuurlijk...
Reg. datum: 07 januari 2001

Ach, cookie cutter builds zijn leuk om in den beginnen mee te spelen!
Men 1e smiter was ook zo'n build, en die speelde eerlijk is eelrijk prima!

Totdat ik in hell terecht kwam en zowel men damage output alsook men resistst nogal achterliepen en ik hard geowned werd door carvertjes.

AL doende leert men, en men 2e grote char(Frenzy barb!) zit nu eindelijk rustig in NM rond te lopen, maar is al behoorlijk aan't ownen!

WoW: US-Arathor: Weyana - lvl 70 Blood Elf Paladin | http://cipri.com

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: