quote:
Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:47:
[...]
Noooit geweten
Maar zelfs met 250% vind ik niet veel @ scl.
Denk dat ik bijna al mijn SCL spullen dump.
Alleen mijn sorc hou ik.
Ben bij deze almost HCL only
blablablablabla
Iemand intresse in een hele setup voor ama of barb.
Arme gaan voor

zo ben ik ook begonnen en de meeste items komen van GoT af, en hiermee blijft het in GoT.
(thx voor de stuff , Blom Kwakke Rudi Row en Paar items van Gotrenta gear en ItemEzels)
(Frunz geeft de Andy face en Gladiators bane + pul maar aan iemand anders van de loting)
geen interesse erin, tja, een enkel item, highlords bijvoorbeeld, maar die ga ik dan enkel traden, dus een arme gotter is er veel blijer mee
ik heb zelf ook nog wel wat spullen waarvan ik geen zin heb om te traden en die ook te weinig opleveren maar toch wel goed zijn, zal ze misschien vanavond hier ff posten en anders gooi ik ze allemaal op gotrentagear (als die nog bestaat) voor de liefhebber dan
enne, over die mf, ik heb zelf een hele tijd met een mf cold sorc gespeeld, 550% mf en behoorlijke killspeed, maar er dropte nooit echt iets leuks
coldsorc gear
shako met +5-4 cold rbf
amu 36mf
spirit monarch 35fcr
war traveler 46mf
rings: 2x30mfnagel of ravefrost en dwarfstar
snowclash en goldwrap belt
magefist en perf chanceguards
occulus met ist
skullders p-topaz
charms: 3x cold skiller, sorc torch, 39%gheeds 6x 7mf sc, 6x 5mf sc, paar 4 en 3 mf sc
totaal: ONGEVEER 550% en dan toch nog redelijke blizzard damage dat hell meph hard neerging, deed vooral andy meph countess, niet de beste mf plaatsen maar bijna half jaar lopen mf-en en der dropte werkelijk bijna niks
nu sinds ik enigma van maruuuuk heb gekregen, ben ik van arme sloeber tot redelijk rijk gegaan (2 hoto's 2 cta's forti, zooi runes enz enz) terwijl ik dus alles met een hammerdin mf die dus maar 150% mf heeft
als je het dan bekijkt dat mijn huidige "rijkdom" 100% is, dan heb ik met mijn cold sorc 10% gedaan (van maand na patch 1.11 tot aan dat ik enigma kreeg) en de andere 90% heb ik met mijn enigma hammerdin gedaan
Dalyxia wijzigde dit bericht 13-11-2006 13:35 (34%)