Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 30 maart 2006

* Topic history:

* Patch 1.09Diablo 2
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 1
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 2
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 3
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 4
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 5
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 6
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 7
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 8
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 9
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 10
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 11
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 12
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 13
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 14
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 15
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 16
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 17
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 18
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 19
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 20
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 21
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 22
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 23
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 24
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 26
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 27
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 28
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 29
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 30
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 31
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 32

* Links

* GOT SPELERSLIJST
* Blizzards Diablo site!
* Diabloii.net! meest bekende onofficiele Diablo II site
* The Arreat Summit (Blizzard's Diablo II site)
* Diablo2.com forum
* Diabloii.net Forums

* Officiele Downloads

* Diablo II Playable Demo
* Patch 1.11b

* Nuttige Informatie / Tools

* v1.11 Magic Find guide
* Character Builds/Guides Collection
* Het antwoord op de meeste van je Diablo vragen
* Alles wat je maar wilt weten over items en item drops
* Uber Tristram Guide
* Site met statistieken van item drops e.d.
* Skill Calculator
* Diverse Calculators
* De Europe Ladder price list
* Nog een price list
* Price list 3
* Weapon Speed Calculator
* Diablo Clone Forum en Informatie
* Diablo Clone Server List

Of niet natuurlijk...

Zojuist voor het eerst een bak vol met Pgems geruild voor een Pul.

Toch voelt het ergens fout, om 30 pgems in je trade vak te stoppen, en er 1 dingetje voor terug te krijgen...

WoW: US-Arathor: Weyana - lvl 70 Blood Elf Paladin | http://cipri.com

goldwrap getrade O+ en ali baba ook. Samen met een lum voor 10 pgems :D
Lekker!

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Of niet natuurlijk...

Heb ook maar eens een signature gemaakt hiero, en daar netjes in gezet dat ik op Softcore speel! Wel zo handig voor wie het wil weten ;)

zo deel 33 alweer. gaat hard ^^.
quote:
Cipri schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:09:
EN let alsjeblieft op dat het een GRIJS schild is, en dus geen BLAUWE naam heeft! Werkt namelijk alleen op grijze namen-shields!
lol heb jij dan zon blauwe shield dan? nog nooit gezien, alleen met 2 sox ofzo ooit eens.
Of niet natuurlijk...

quote:
mrboomblaster schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:46:
zo deel 33 alweer. gaat hard ^^.

[...]

lol heb jij dan zon blauwe shield dan? nog nooit gezien, alleen met 2 sox ofzo ooit eens.

Naja, in't algemeen gesproken he ;)
Je heb wel eens mensen die een `Mechanics` of `Jewelers` item willen runeworden...
Ook kun je volgens mij sockets erin craften via Larzuk.

Maar idd, 4 sox op een magic item kan volgens mij niet echt :)

quote:
Cipri schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:24:
[...]

Naja, in't algemeen gesproken he ;)
Je heb wel eens mensen die een `Mechanics` of `Jewelers` item willen runeworden...
Ook kun je volgens mij sockets erin craften via Larzuk.

Maar idd, 4 sox op een magic item kan volgens mij niet echt :)
nee kan ook niet, als je het bij larzuc doet krijg je maar 1 sox net als bij rares en unique's (dacht ik) en idd kan je een mod hebben met een of twee sox
Iemand vraagt een ist voor circlet +2 fire skill, 20%fcr en 13% all resist en damage reduced by 2. Kan ik deze een ist geven en er dan meer voor terugkrijgen?

Ik zoek low druid torch op ladder, O pul O-) Ik zoek ook nog 14/15 str draculs, O pul.

quote:
Darx-Jordi schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:04:
Ik zoek low druid torch op ladder, O pul O-) Ik zoek ook nog 14/15 str draculs, O pul.

vandaag weer lekker bezig geweest; eth duriels geregeld voor mn merc (koste wel 2 pul, maar dan heb je ook wat ;) )
en passant eff een level gehaald; 82 nu.

@pheno, als je me kan helpen met baal, dan kan ik tenminste koeien maken @ hell. kom tot nu toe elke keer die gloams tegen in de ws...

zit qua resits nu @ hell op 80/68/75/75 dus nog eff een coldres SC vinden ;) heb 11xx life, ds dat gaat ook lekker, nu werken aan mn dex...

-edit- net een gheeds gevonden; krijg ik nog meer geld per monster :)

kwakke01 wijzigde dit bericht 12-11-2006 22:58 (5%)

quote:
kwakke01 schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:11:
[...]

@pheno, als je me kan helpen met baal, dan kan ik tenminste koeien maken @ hell. kom tot nu toe elke keer die gloams tegen in de ws...

zit qua resits nu @ hell op 80/68/75/75 dus nog eff een coldres SC vinden ;) heb 11xx life, ds dat gaat ook lekker, nu werken aan mn dex...

Mijn necro kan geheel niet tegen gloams, ook ik heb daar met de grootste moeite wp 2 kunnen halen (meer mazzel dan wijsheid). Ik wil wel helpen hoor, maar dan moet ik eerst mijn broer mijn skin weer terugvragen :D Dan ben ik denk ik samen met wat charms en amu+rings weer full res. Maar dan nog doen gloams heel veel pijn. Maar koeien @hell zijn leuk :D

Vanavond alleen een fal en een hel kunnen pakken, en die trade van hierboven. Niet echt wereldschokkend dus. Het lijkt wel of er nu juist minder valt met meer mf :?

Bijna lvl 85 nu, nog een kleine 20 mil te gaan :')
En dat zonder baalruns :X

Als je geduld kan hebben dan kan ik mijn barb naar hell brengen, mits de juiste gear (max DR en max light res) en die gast rent daar als een gek doorheen.

Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.

Ziet alles :|

quote:
Pheno79 schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:31:
[...]

Mijn necro kan geheel niet tegen gloams, ook ik heb daar met de grootste moeite wp 2 kunnen halen (meer mazzel dan wijsheid). Ik wil wel helpen hoor, maar dan moet ik eerst mijn broer mijn skin weer terugvragen :D Dan ben ik denk ik samen met wat charms en amu+rings weer full res. Maar dan nog doen gloams heel veel pijn. Maar koeien @hell zijn leuk :D

Vanavond alleen een fal en een hel kunnen pakken, en die trade van hierboven. Niet echt wereldschokkend dus. Het lijkt wel of er nu juist minder valt met meer mf :?

Bijna lvl 85 nu, nog een kleine 20 mil te gaan :')
En dat zonder baalruns :X

Als je geduld kan hebben dan kan ik mijn barb naar hell brengen, mits de juiste gear (max DR en max light res) en die gast rent daar als een gek doorheen.
Dat valt mij nou ook op... ik hoop dat het verbeelding is.

Athlon 2000+/2GB | meer dan 4 TB aan schijven | iBook G4 933/1128MB-Tiger | G4 733/1GB-Tiger | G5 Quad/4,5GB-Leopard

GVD, ik heb elke dag 2 tot 3 temps ban omdat ik te veel games maak/join T_T Ik kan gewoon niet leven met 20 per uur.

Ziet alles :|

Grappig, ik heb nog nooit een ban gehad, en ik mule me suf :D

Athlon 2000+/2GB | meer dan 4 TB aan schijven | iBook G4 933/1128MB-Tiger | G4 733/1GB-Tiger | G5 Quad/4,5GB-Leopard

Of niet natuurlijk...

Onzin, gewoon nog meer MF ertegenaan gooien :')
Speaking of MF, kan ik iemand nog blij maken met Milabrega's Shield? Heb er twee op men pala zitten nu, en dat is er dus een teveel :)

Heb vandaag wel een pul, ko en Ali Baba's erbij, en nog wat klein grut. Ook weer wat mensjes blij gemaakt, al met al een goeie dag!

quote:
Ramzzz schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:41:
[...]

Dat valt mij nou ook op... ik hoop dat het verbeelding is.
ik heb met mun necro iets van 650 mf maar echt veel dropt er niet :/. wil niet zeggen dat er elke 3 kills een unique moet liggen, maar naar een horde monsters neer te maaien zou je toch wel denken dat er iets moet vallen.
quote:
mrboomblaster schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:13:
[...]

ik heb met mun necro iets van 650 mf maar echt veel dropt er niet :/. wil niet zeggen dat er elke 3 kills een unique moet liggen, maar naar een horde monsters neer te maaien zou je toch wel denken dat er iets moet vallen.
Dat bedoel ik: ik heb nu een goldwrap en ali baba erbij gegooid (30+84) en opeens vallen er gewoon minder uniques en vooral rares. nou ja, misschien gewoon dikke pech.

Of niet natuurlijk...

quote:
Darx-Jordi schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:56:
GVD, ik heb elke dag 2 tot 3 temps ban omdat ik te veel games maak/join T_T Ik kan gewoon niet leven met 20 per uur.

Ik ken't probleem.
Heb vandaag een paar keer gemuled via bestaande games. ZOek een game uit die al een tijd bestaat(liefst met een name als 'Act3' of 'baalrun'. Drop je items in een hoekje van Act2, en switch naar je andere mule. Ja, het is gevaarlijk, maar als je zo vaak gebanned wordt :(

Of doe gewoon ff onz fokkers aan je /f toevoegen, meeste zijn niet te beroerd om even te helpen mulen if needed :)

Wrm hebben we geen trade topic?

RHCP
Reg. datum: 15 november 2000

^--Ja waarom niet eigenlijk :9~

pc | "So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?" | De gustibus non est disputandum

Of niet natuurlijk...

Omdat het een pokke werk is om al men mules af te gaan en hun items te listen :Y

GVD :( Denk ik de perfecte deal te hebben, Ist + Lidless voor Anni. Ik zo leuk snel traden. Blijkt het GVD een mephi. soulstone te zijn |:( Dag Dag dure ist + Lidless (was byna perf + sock met P diamond).

RHCP
Reg. datum: 15 november 2000

quote:
Darx-Jordi schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:44:
GVD :( Denk ik de perfecte deal te hebben, Ist + Lidless voor Anni. Ik zo leuk snel traden. Blijkt het GVD een mephi. soulstone te zijn |:( Dag Dag dure ist + Lidless (was byna perf + sock met P diamond).
Ah shit man, you've got scammed my friend ;( Zo ben ik ook een keer 2 mal's kwijtgeraakt voor een nep-soj :(

pc | "So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?" | De gustibus non est disputandum

quote:
Darx-Jordi schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:44:

zulk soort deals moet je ook niet aannemen, 99 van de 100 keer dat het een scammer is
heel vaak zie je het item de hele tijd knipperen (hij pakt hem op en dropped hem weer in trade screen) en op het moment dat jij je zooi er hebt staan krijg je de mephi soulstone

dus controleer altijd nog een keer extra of je wel het goede item krijgt
tal rasha armor, sojs, anni's, eni's, forti's zijn de favo items waar mensen mee scammen

een gewaarschuwd man telt voor 2 dus ik hoop dat het niet vaker gebeurd, altijd een teleurstelling om te horen dat er nog steeds van die gaste rondlopen
quote:
Pheno79 schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:31:
[...]

klopt volgens mij ook wel.
De meest nuttige hoeveelheid MF lag volgens mij rond de 450% alles wat je er over hebt, zorgt er voornamelijk voor dat er meer rare en magic items zullen vallen, je vergroot er de kans op unique wel, maar de kans op iets anders gaat harder omhoog.

van battlenet forum paragraaf 1.3.
quote:

Here are the formulas used during a drop to determine what the final outcome will be. The outcome of this formula is then applied to each drop.

Uniques
MF * 250 / (MF+250)

Sets
MF * 500 / (MF+500)

Rares
MF * 600 / (MF+600)

Magic items are not affected by diminishing returns.

Although your MF is diminished towards uniques, sets, and rares, it is never worse than it previously was. When adding to the total Magic Find of your character, the UmagicFind (or uMF {unique magic find}) will always rise. This rise is based on the above formula.

magic/normal rare set unique

200 150 143 111

400 240 222 154

600 300 273 176

800 343 308 190

1000 375 333 200

1200 400 353 207

1400 420 368 212

1600 436 381 216

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws