Device Settings
Topicacties

Mitac Mio A701 - Part 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
Software Engineer

De Mitac Mio A701 - Part 3

Previews

A701: Voor diegenen die alles verwachten van één enkel draagbaar toestel
Met de Mio A701 bereik je het maximum op gebied van navigatie, communicatie en entertainment - met slechts één product dat perfect in je hand past. Dit toestel is net zo veelzijdig en legendarisch als het Zwitserse zakmes. De Mio A701 combineert een geintegreerde GPS, een mobiele telefoon en een PDA. De volledig functionele quad-band (GSM/GPRS) Windows Smartphone, gebaseerd op het Microsoft Magneto (Windows Mobile 5) besturingssysteem, daarbij een volledig functionele PDA met een 2.7 inch TFT touchscreen 2 en de ultragevoelige SirfStar III chipset, waarover ook de andere nieuwe toestellen beschikken, maken van dit product een echte topper.

Uitgerust zijn met een supersnelle 520 Mhz processor en 192 MB geheugen betekent dat de Mio A701 uitermate geschikt is voor zowel routeberekening als email als gaming. Een 1.3 megapixel camera en Bluetooth 1.2 vervolledigen het lijstje. De Mio A701 wordt één van de meest complete, modieuze en stijlvolle toestellen op de markt.
http://www.mio-tech.be/

Mio A701: navigerende telefoon
"Met de Mio A701 smartphone bereik je het maximum op gebied van navigatie, communicatie en entertainment - met slechts één product dat perfect in je hand past. Dit
De Mio A701: de eerste telefoon met geïntegreerde GPS-antenne
toestel is net zo veelzijdig en legendarisch als het Zwitserse zakmes," aldus een woensdag verspreid persbericht.
Uniek is navigatie op een smartphone zeker niet. Op een Windows-telefoon als de Orange SPV C500/550, en een groot deel van de moderne Nokia smartphones, kun je prima de navigatiesoftware van TomTom of Route 66 draaien, in combinatie met een Bluetooth 'GPS-muis'. Wel een primeur is dat je met de Mio A701 een smartphone koopt waar de navigatie (voor de Benelux) al op is voorgeïnstalleerd én dat de GPS-antenne ('-muis') is geïntegreerd in de telefoon zelf.
De quad-band (GSM/GPRS) Windows Smartphone is gebaseerd op het Microsoft Magneto(Windows Mobile 5) besturingssysteem. Het is niet alleen een draagbaar navigatiesysteem, maar ook een volledig functionele PDA met een 2.7 inch TFT touchscreen.
Ook op deze Mio vind je de ultragevoelige SirfStar III-chipset voor GPS-ontvangst. De telefoon is toegerust met een 520 Mhz processor en 192 MB geheugen. Volgens de Mio voldoende vermogen voor zowel routeberekening als email en gaming. Een 1.3 megapixel camera en Bluetooth 1.2 vullen de lijst aan.
http://www.winmagazine.nl/

Filmpjes

http://www.fs-newmobile.com/
http://www.fs-newmobile.c...701/video_mio_a701_01.avi
http://www.fs-newmobile.c...701/video_mio_a701_02.avi
http://www.fs-newmobile.c...701/video_mio_a701_03.avi

Specificaties

Algemeen
  • 520MHz Intel XScale PXA270 processor
  • 128 MB RAM
  • 64MB ROM
  • Windows Mobile 5
  • 2.7" QVGA screen
  • quad-band GSM/GPRS
  • geintregeerde GPS ontvanger
  • Bluetooth 1.2
  • 1.3MP camera
  • SD/MMC slot
Afmetingen
  • Lengte 10,7 cm
  • Hoogte 1,9 cm
  • Breedte 5,7 cm
  • Gewicht 148 gram
In de doos
  • De A701
  • 1300 mAh batterij
  • Stylus (2x)
  • Thuislader
  • USB-synchronisatiekabel
  • Autolader
  • Autohouder + zuignaparm voor voorruitmontage
  • Leren draagtas
  • Scherm beschermer (3x)
Prijs

Veel gestelde vragen & antwoorden

BLUETOOTH
quote:
quote:
-Baco- schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:44:
Kan iemand een korte uitleg geven over het maken van een bluetooth verbinding? Ik krijg het niet voor elkaar. Dan kan ik het daarna meteen in de startpost meenemen.
quote:
Smarty77 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:22:
[...]

Tis niet zo moeilijk..

- activeer bluetooth op je pc (zorg dat ie gedetecteerd kan worden, meestal standaard)
- start bluetooth op je mio
- start active sync op je mio
- Selecteer via menu "vebinden via bluetooth"
- je krijgt een melding dat ie geen pc kan vinden en of tie een nieuw partnerverband moet maken
- kies dat ie dat moet gaan doen
- je mio gaat zoeken en moet je pc tegen komen
- je klikt je pc aan en volgende
- je moet een code opgeven (ik kies altijd ff een 4 cijferig getal) volgende
- op je pc vraagt ie nu ook om een code, dit is dus de code van hier boven
- en nu komt de truck!!
- je krijgt op je mio nu de beschikbare poorten te zien dit is alleen "serieel"
- je moet nu in activesync van je pc naar verbindingsinstellingen gaan en zorgen dat de juiste poort geslecteerd staan... Soms staat dit in je bluetooth software op je pc... anders is het testen en proberen elke keer een poort selecteren en dan weer op je mio "vernieuwen" selecteren

Op een gegeven moment als je de juiste poort hebt gevonden krijg je op je mio Active sync te zien als keuze... deze klik je aan en tadaaaaaaaa je kunt active syncen.... Als je in verbindings instellingen nu ook nog selecteerd dat de verbinding contact maakt naar internet dan kun je ook nog draadloos internetten!
Ik wil het MIO menu weghalen maar dan valt ook de handige statusbalk, onder aan het scherm, weg
Maak een shortcut naar allinone.exe in je startup map, deze staat in je windows map. Hierna kan je het Mio menu natuurlijk weghalen van je today.

TOMTOM:
Tomtom gestart en gps ingesteld op "andere nmea gps" baudrate 57600 en poort GPS_HWCOM

ROM UPDATE:
Een uitgebreid flash verhaal uit dit topic, ik hoop dat iedereen er wat aan heeft:
quote:
Ten eerste, flash alleen je CE image via USB. Probeer niet te flashen vanuit een sd card of het flashen van bijvoorbeeld je UBOOT. Ten tweede, flash ALLEEN je CE image via USB ;)

Ok, nu je weet dat je alleen je CE image moet flashen, dus laten we beginnen met het uitzetten van Active Sync op je PC.

1. rechtsklikken op het ActiveSync icoontje op je PC
2. selecteer "connection settings..."
3. haal de vink weg bij "allow USB connections"

Je hebt nu ActiveSync uitgezet zodat deze zich niet gaat bemoeien met de Mio als je die aansluit op je PC via USB. Door naar de volgende stap.

1. download de scoter rom update, bijv. van mijn mirror
2. download de Ce Image die je wil gebruiken. Je kan kiezen uit de Basic en de Plus editie
3. pak het zip bestand uit. Het bestand met de naam BDTL0_SCOTERMSFLSH50.bin is je CE image

Je hebt nu alle bestanden die nodig zijn voor het uitvoeren van een flash van je CE image. We gaan nu de Mio gereed maken om een CE image flash te ontvangen.

1. zet je Mio uit en start de UBOOT menu. Hoe je dit het beste kan doen is verschillend. Bij mij werkt het volgende altijd: volume up + keypad down tegelijk indrukken, daarna op de rode telefoon knop 1 seconde lang drukken en dan weer loslaten terwijl je de volume up en keypad down nog steeds vasthoudt. Je komt dan in een menu terecht, de UBOOT menu.
2. kies voor "FlashROM upgrade" (beweeg met je keypad en selecteer met de middelste knop)
3. selecteer "CE img By USB".

je bent nu zover dat je Mio klaar is om een CE image te ontvangen.

1. sluit je Mio aan met de USB kabel
2. start de scoter rom update applicatie en klik op OK
3. selecteer het bestand BDTL0_SCOTERMSFLSH50.bin en klik op OK
4. volg de instructies die het programma aangeeft (je hoeft niks te doen, gewoon naar het scherm van je Mio te kijken

Als alles goed is gegaan na een minuut of 5 tot 10, dan is de flash gelukt. Ga uit het UBOOT menu van je Mio door Watchdog reset te kiezen.

Voordat je iets gaat doen met de nieuwe Rom moet je wel eerst een harde reset uitvoeren. Het maakt niet uit of je al iets geinstaleerd hebt of niet. Altijd na het flashen van een nieuwe ROM eerst een harde reset.

Ik weet niet of je hier voldoende aan hebt maar zolang je alleen kiest voor CE Image upgrade kan er niks mis gaan.

Zoals je ziet hoef je niet eerst naar een andere bootloader. Ik had ook R65 via de officiele installer en draai nu R024 met de bootloader van R65.

oh ja, als je klaar bent met flashen, vergeet dan niet om ActiveSync weer aan te zetten door de optie "allow USB connections" weer aan te zetten.

veel flash plezier...

Op eigen risico natuurlijk !!!
Let op je bent wel al je data kwijt van je telefoon. Om je gegevens te bewaren moet je eerst een backup draaien. (Zie verderop voor tips over back-up)

Batterij besparen:
Hier nog een mooie tip van J.W. welke werkt op alle WM5 apparaten:

J.W

Dit is nog een truc om je batterijduur te verlengen :
Deze truc werkt op alle apparaten die WM5 gebruiken, dus ook onze a701
quote:
:

The all important Solution
This 'server trick' was discovered by another Aximsite forum member known as Invid a little while ago. This information is courtesy of him originally, and copied many times throughout the Aximsite forum, but I am re-writing in easy to follow laymans terms to hopefully make this a sticky, and stop the multiple posting regarding the same old problems. Here we go!

1. Turn on your Axim
2. Go to Start > Programs > Activesync. This will open the Activesync program.
3. Tap Menu at the bottom right hand corner of the screen. This will bring up the Options Menu. Notice the option Schedule... is greyed out? This is the all-critical option we need to get access to. But as it's disabled we can't change Activesync's default synchronisation schedule.

Ok, so how do we enable the Schedule option? Easy!!! Fool Activesync into thinking there is an Exchange Server to sync with:

1. From Activesync's Menu tap on Add Server Source.
2. In the following screens you can enter any old garbage. It does not matter, but just in case your unsure, just type the following in the indicated boxes:

Server Address: fake
Tap Next
User name: fake
Password: fake
Domain: fake
(Ticking save password or going into the Advanced menu makes no difference, so no need to bother).
Tap Next
Untick all of the 'Data you want to synchronise' options
Tap Finish

3. Ok, we're done creating the server. You should now see in Activesync's main screen your normal Activesync connection(s), and a new connection called Exchange Server.
4. Go back into the Menu, and lo and behold the Schedule option is now enabled! Go ahead and tap it!
5. You will see that both options in the Schedule screen are set to Every 5 Minutes (A01 Rom), or Every 10 Minutes (A06 Rom). This simply will not do! ( * Advanced users - please see my note below * )
6. Using the drop downs, change both the Peak times and Off-peak times boxes to Manually.
7. Press the OK button at the top right of the screen.

Congratulations! Activesync is now gagged from opening on it's own and ruining your life! Your work is not done just yet though - time to clean up and get rid of the now unwanted fake Exchange Server.

1. Go back into Activesync's Menu, then Tap Options.
2. Highlight Exchange Server, then tap Delete. A warning message will appear about removing files etc, but as you have no files associated with the fake Exchange Server, it's nothing to worry about - just tap Ok.
3. The list will now only show your remaining PC Sync connection(s). Obviously do not delete these!
Bij mij scheelt het echt een hoop _/-\o_

Waarom heeft de Mio geen geluidsprofielen aan boord, hoe moet dat nou als ik hem snel op "alleen trillen" wil zetten?
Deze freeware tovert profielen op je A701, ze zijn zichtbaar in je Today scherm. Ik gebruik het al een tijdje en het draait als een trein!

Ik wil graag het register op mijn mobiele telefoon editten, hoe moet dat?
Dat doe je door PHM Registry Editor te installeren.

Waarom heb ik alleen maar een on-screen toetsenbordje om in te voeren?
Geen flauw idee, maar met een hack zijn er zo nog 2 bij te toveren: Letter Recognizer en Block Recognizer. Deze invoermogelijkheden worden mogelijk als je het programmaatje van Birdibird draait dat je hier kunt downloaden. Als je het hebt gedraaid kun je het weggooien. (Schaamteloos overgenomen uit het HTC Wizard topic, waar overigens nog veel meer nuttige tips staan!!)

Je kunt ook nog een gratis programma van Microsoft downloaden dat je in staat stelt hele woorden tegelijk neer te kalken op je Mio: Transcriber

Ik wil graag een MP3 als ringtone instellen, hoe doe ik dat?
Heel simpel, ga naar de betreffende MP3 en tik er met je stylus op, hou dat vast, een context menu opent en je krijgt de mogelijkheid "Set As Ringtone". Je kunt je MP3 natuurlijk ook rechtstreeks dumpen in /windows/ring en bij de geluidsinstellingen selecteren.

Ik wil graag een screenshot maken, hoe moet dat?

Dat werkt bij mij heel erg lekker met MagicSS. Een kwestie van programma installeren en koppelen aan een knop. In mijn geval de media knop onder de groene knop omdat ik die toch nooit gebruikte.

HELP MIJN STYLUS VALT UIT ELKAAR!!!
Heh, daar hebben we allemaal een aantal mensen last van. Sommigen knijpen het uiteinde van de buistenste huls met een tang wat tapser, zodat het binnenste hulsje er strakker in zit. Ikzelf heb onder de koperen clipjes een stukje plakband zitten zodat hij net IETS strakker zit. Dit viel na verloop van tijd echter ook weer uit elkaar. Ga naar de support site van Mitac en klaag erover!

Ik wil graag een NS reisplanner op m'n mio, hoe zit dat?
Je kunt voor minder dan 10 euro Pocketwijzer aanschaffen, je hebt dan alle tijden zodat je niet via GPRS op ns.nl hoeft te gaan kloten.
http://i73.photobucket.com/albums/i216/perplexed79/70254e3f.jpg

Je kunt ook op de mobiele versie van de NS site raadplegen op http://mobiel.ns.nl en de mobiele versie van 9292ov raadplegen op http://9292mobiel.nl. Voordeel is dat ns.nl actuele informatie biedt over vertragingen en werkzaamheden.

Ik wil graag een backup maken van alles dat op mijn toestel staat, hoe moet dat?
Dat kun je vrij eenvoudig doen met SPB Backup.

Ik heb zo zitten prutsen met m'n mio dat hij niet meer wil opstarten, hoe los ik dit op?

Je kunt de A701 een harde reset geven door hem uit te zetten en vervolgens de "volume zachter", groen en rood tegelijk ingedrukt te houden, de mio trilt als het proces voltooid is, je kunt dan de knopjes loslaten. Het apparaat is nu teruggezet naar de fabrieksinstellingen, je bent dan dus alles kwijt!

Ik heb een harde reset gedaan en nu is m'n eDialer weg!
Ja, dat klopt, die zit namelijk niet in de ROM, maar is door Mio later toegvoegd. Je kunt wel vanaf de support site de eDialer gratis downloaden.
Als iemand trouwens weet hoe die eDialer werkt, zou ik het graag weten!

Link

http://www.mio-tech.be/en/support/A701-downloads.php
http://www.mio-tech.be/Ma...Manual/A701_manual_NL.pdf

Credits

Mijn dank gaat uit naar de -Baco- en Perplexed voor het gebruik van de gegevens. Heb ze beide samengevoegd tot 1 nieuwe topic start. Mochten er nog aanvullingen zijn meld het in het topic of DM me.

Marientjuh wijzigde dit bericht 29-01-2007 09:22 (12%)

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt!

Software Engineer

Zo ik zal ook even vermelden dat de telefoon ook al even in mijn bezit is! Een geweldige phone met onbeperkte mogelijkheden! Alleen het bellen is af en toe een beetje irritant (maar dat wist ik toen ik hem kocht)

Reg. datum: 03 januari 2003

enkele vervelende problemen/vraagjes waar ik mee zit:

1) Als iemand "mij" belt, dan neem ik gewoon op met de groene button... maar als ik dan gebruik wil maken van de volume knopjes aan de zijkant, dan moet ik de tel eerst unlocken, omdat ik gebruik maak van de autolock functie... iemand enig idee hoe dit te verhelpen?

2) heb soms last van witte schermen, heb al reeds de activesync truk gedaan...
Ook maaak ik gebruik van officiele r65 rom eng.
Heb pocketplus, spb time en phonealarm geinstalleerd
Moet dus gewoon op eender welke button duwen en dan is het weg

Bedankt voor de reacties!!!!!

NoFate wijzigde dit bericht 12-11-2006 10:43 (5%)

Reg. datum: 22 maart 2000

Er is inmiddels een officiele rom update uit:
http://www.mio-tech.be/su...amp;id=264&artlang=en

Reg. datum: 11 november 2005

Ik ben van plan om de mio A701 aan te schaffen.

Zit alleen effe met die 1,3 MP Camera,

Ben toch beetje benieuwd naar de foto,s die het ding maakt.

Heeft er iemand een sample,,gewoon simpel shotje,,bij normaal daglicht?

Asus CrossHair III, AMD Phenom x4 965 Black, 2x2GB, OCZ Vertex Turbo SSD, ATI Radeon 5700

Reg. datum: 30 december 2002

Even niets bij de hand. Maar deze telefoon maakt toch wel 1 van de slechtste foto's van alle 1,3MP CMOS dingetjes.

BTW ik heb de silicone case binnen. Jammer dat het er pas was nadat ik de Mio heb laten vallen :( . Anyway, hij is goed stevig en het klepje vind ik toch wel handig. De clip gebruik ik niet, stop de telefoon weer in mijn broekzak zoals destijds met mijn S100. Baal nog steeds van de beschadigingen, maar ga het niet laten repareren. Wel jammer dat de krasjes nog te zien zijn door die witte hoes.

...heeft geleerd vandaag te doen wat morgen pas moet gebeuren

Stunning!
Reg. datum: 20 maart 2006

quote:
W.Bakker schreef op zondag 12 november 2006 @ 01:07:

Die fotos zijn ruk, net zoals zo'n beetje iedere foto uit iedere telefoon, maar voor de rest is het een fijn apparaat. :)

"Human beings, almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams

Stunning!

quote:
NoFate schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:28:
enkele vervelende problemen/vraagjes waar ik mee zit:

1) Als iemand "mij" belt, dan neem ik gewoon op met de groene button... maar als ik dan gebruik wil maken van de volume knopjes aan de zijkant, dan moet ik de tel eerst unlocken, omdat ik gebruik maak van de autolock functie... iemand enig idee hoe dit te verhelpen?

2) heb soms last van witte schermen, heb al reeds de activesync truk gedaan...
Ook maaak ik gebruik van officiele r65 rom eng.
Heb pocketplus, spb time en phonealarm geinstalleerd
Moet dus gewoon op eender welke button duwen en dan is het weg

Bedankt voor de reacties!!!!!

Dat van dat volume: heb ik ook last van! Sowieso hebben die volume knopjes nooit soepel gewerkt, altijd vertraagd of het blijft te hard of het blijft te zacht.

Ik heb sinds gisteren de Gmail applicatie van Google aan de gang onder ROM64, maar ik moest om de Java .jad file te kunnen runnen WebSphere Everyplace Micro Environment van IBM downloaden (en eerst registreren!) om dat te kunnen doen. De applicatie draait nu heel vloeiend. Het mooie eraan is dat hij alles opslaat en hij dus zuinig met je bandbreedte omgaat.

Ik lees alleen links en rechts dat de JVM (of is het iets anders) die die dingen kan draaien op de een of andere manier ingebouwd zou moet zitten en volgens mij hebben OKI ROM bezitters het ding er gratis en voor niks bij. Bij mij werken die OKI ROMS alleen op de een of andere manier niet!

Zijn er nog meer Gmail users met ervaring met Gmail 1.0 voor PPC?

"Human beings, almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams

Stunning!

Opera mini draait trouwens supersmooth onder WebSphere Everyplace Micro Environment MIDP 2.0.

Je kunt hem downloaden door met je mobiel naar onderstaand adres te surfen en vervolgens de High Memory versie te downloaden, je kunt hem vanuit internet explorer dan gelijk runnen.

http://mini.opera.com/
http://i73.photobucket.com/albums/i216/perplexed79/operamini.jpg

Reg. datum: 13 februari 2001

Nou ik heb dus net geupdate naar de NL versie van R65, ziet er allemaal tot nu toe nog goed uit.

Heb echter nog een vraagje wat ik overigens ook met die nieuwe ROM nog steeds heb. Als ik bel en gebruik maak van de headset (die er standaard bijzit) dan is de geluidskwaliteit echt gaar. Je hoort heel de tijd storing door de verbinding (ook degene aan de andere kant heeft hier last van). Tis net als wat je vroeger had zeg maar, als je je telefoon te dicht bij je monitor hield.

edit: er was ook nog een manier om de icoontjes van mio menu wel weer te geven, maar het mio menu zelf niet. Weet iemand nog waar dit staat? kan het namelijk niet meer vinden.

Executor16 wijzigde dit bericht 13-11-2006 00:01 (15%)

nee, daar staat niet hufter!
Reg. datum: 28 maart 2000

Die pda profiles die in de startpost staat ziet er mooi uit, maar ik baal er een beetje van dattie uit zich zelf in het nederlands is. Weet iemand of je de taal kan zetten want ik heb liever alles in het engels..

Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Reg. datum: 03 september 2006

Ja, anders zet je de offciele engelse rom erop.

Staat er op... dat is het nu juist. Alleen local settings staat op nl omdat je anders geen euro en zo hebt... maar blijkbaar haalt hij zijn taalkeuze uit de local settings en niet uit os taal.

Reg. datum: 13 november 2006

ik heb m'n mio met de engelse versie geupdate kan ik die nu nog veranderen naar de nederlandse versie
als ik de update doe krijg ik de melding dat die niet voor dit toestel is

Software Engineer

Wat voor soort update bedoel je?

Kijk je niet naast...
Reg. datum: 22 februari 2003

Ligt het bij mij of is der iets met de miotech.be website ?

Warning: mysql_pconnect(): Too many connections in C:\Inetpub\vhosts\mio-tech.be\httpdocs\Connections\Press.php on line 17

Fatal error: Too many connections in C:\Inetpub\vhosts\mio-tech.be\httpdocs\Connections\Press.php on line 17

Too many connections ? Tweakers on a move ?

edit: opgelost, maar errug traag

quote:
W.Bakker schreef op zondag 12 november 2006 @ 01:07:

owkay, zal ik maar zo vriendelijk zijn.

binnen
buiten

Niets waard dus.

BlueForce wijzigde dit bericht 13-11-2006 22:18 (46%)

Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.

Reg. datum: 13 november 2006

die rom R65 update

Reg. datum: 14 november 2006

Hoi,

Ik ben nu in het bezit van dit ding en hij bevalt prima, behalve 1 dingetje...
als ik iemand bel die in gesprek is kreeg ik dat vroeger op mijn oude telefoontjes
gewoon te zien iets als "wachtend gesprek ofzo"
als ik nu iemand bel met de a701 die in gesprek is zie ik niks...
dus ik blijf wachten en de gebelde persoon wordt lekker gestoord tijdens zijn/haar gesprek..
zijn hier tooltjes voor zodat ik kan zien of iemand al in gesprek is??
die nokiatjes en SE telefoontjes die ik hiervoor heb gehad deden dit prima.. :s

Thankz!

Tja, lijkt mij echt het probleem van de ontvangende partij, als ze nu eens gewoon dat call waiting uit zouden zetten, dan kreeg jij gewoon rustig een in gesprektoon...

Reg. datum: 14 november 2006

Ha ha ja dat is waar, maar eeh blijft wel triest dat een smartphone die bijna alles kan behalve koffie zetten... dit niet laat zien en mijn oude nokiatje wel...
en heel veel mensen hebben het aan staan kan bij een klant moeilijk aankomen met ja sorry zet je wisselgesprek dan uit ;) dat zou je zelf ook niet doen toch? is best handig om 2 lijntjes tegelijk te kunnen hebben.
maar is dit een bekend probleem van wm5? of zijn er dialers die dit wel kunnen..

Groetjhus!

centersphere79 wijzigde dit bericht 14-11-2006 15:44 (62%)

Kijk je niet naast...

Eindelijk de R65 erop gegooid en ingesteld zoals men oude R45, allemaal erg leuk, enkel één probleem dat bij mij erg wel crutiaal is.

Men A701 was 100% opgeladen, deze nacht naast men bed laten liggen (met display dat uitschakelt na 30 sec (wil niet dat die naar standby gaat) zoals vroeger, wordt ik 's ochtens wakker met een waarschuwing dat de batterij bijna leeg is, iets wat ik vroeger pas na zo'n 3 a 4 dagen kreeg.

Iemand die weet hoe je dit voorkomt ? Heb niet echt zin om om de 12 uur men gsm te moeten laden.

edit: prestatievermogen stond nog op super 8)7
ff naar hoog gezet, ff testen wat die doet, eventueel nog aanpassen later :*)

BlueForce wijzigde dit bericht 14-11-2006 19:06 (11%)

quote:
BlueForce schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:11:
Ligt het bij mij of is der iets met de miotech.be website ?

Warning: mysql_pconnect(): Too many connections in C:\Inetpub\vhosts\mio-tech.be\httpdocs\Connections\Press.php on line 17

Fatal error: Too many connections in C:\Inetpub\vhosts\mio-tech.be\httpdocs\Connections\Press.php on line 17

Too many connections ? Tweakers on a move ?

edit: opgelost, maar errug traag

[...]

owkay, zal ik maar zo vriendelijk zijn.

binnen
buiten

Niets waard dus.

Hee,,hartelijk bedankt,

Vindt dit acceptabel genoeg hoor..

Ga gelijk effe bestellen.
Was voor mij namelijk doorslaggevend.

Asus CrossHair III, AMD Phenom x4 965 Black, 2x2GB, OCZ Vertex Turbo SSD, ATI Radeon 5700

Kijk je niet naast...

quote:
W.Bakker schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:41:
[...]

Hee,,hartelijk bedankt,

Vindt dit acceptabel genoeg hoor..

Ga gelijk effe bestellen.
Was voor mij namelijk doorslaggevend.

Geen probleem, welkom bij de club 8)7

Wel effe bijvermelden dat de foto's gemaakt zijn op standard settings, kan je nog wat mee spelen, maar niet veel wereldschokkend.

quote:
BlueForce schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:52:
[...]

Geen probleem, welkom bij de club 8)7

Wel effe bijvermelden dat de foto's gemaakt zijn op standard settings, kan je nog wat mee spelen, maar niet veel wereldschokkend.

Nou,,,is gewoon al stuk beter als mijn Nokia 6230 en 5140i.
Hier kon ik dus echt niks mee.
Gaat om situatiefoto,s van projecten in groenvoorziening,
Kan ik thuis bij uitrekenen van offerte oid toch weer beetje zien hoe de vork in de steel zat.
Dus die buiten foto van je voldoet dus prima aan wat ik weten wilde.

Reg. datum: 30 december 2002

Er is BTW weer een nieuwe OKI rom met AKU 3.3 en wat verbeteringen. Persoonlijk wacht ik wel tot de volgende. 014 werkt in principe goed genoeg voor mij. Er zal ongetwijfeld wel een nieuwe komen binnen 2 tot 3 weken waar vrijwel alle foutjes uit zijn. dus tot die tijd zit ik het wel uit.

...heeft geleerd vandaag te doen wat morgen pas moet gebeuren

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009