When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
i-mate SPL
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 12
Reg. datum: 23 december 2004
Ik heb de I-mate net besteld, maar is het geen idee dat de mensen zoals roma welke al flink aan het spelen zijn geweest een lijstje met software opzetten welke ze nu gebruiken en waar deze vandaan komen? Lijkt me erg handig en ik ben zelf niet echt into windows mobile tot nu toe.
Reg. datum: 04 juni 2006
Dit toestel is niet gemaakt door Motorola of I-mate zelf, maar door TechFaith Wireless.
Bron: http://www.theunwired.net/?itemid=3111
Persoonlijk vind ik dit een behoorlijk interessant model, jammer dat hij pas op beperkte plekken verkrijgbaar is. Ik ga hem zeker binnenkort aanschaffen.
Bron: http://www.theunwired.net/?itemid=3111
Persoonlijk vind ik dit een behoorlijk interessant model, jammer dat hij pas op beperkte plekken verkrijgbaar is. Ik ga hem zeker binnenkort aanschaffen.
Nee, jij bekijkt het verkeerd.quote:poepeneesje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:09:
Dit toestel is niet gemaakt door Motorola of I-mate zelf, maar door TechFaith Wireless.
Wat je eigenlijk behoort te zeggen is: Dit toestel wordt óók door TechFaith Wireless uitgegeven, wat Imate ook doet.
Motorola heeft niks met dit toestel qua fabricage te maken..
de leven is hard
Reg. datum: 29 november 2006
Reg. datum: 29 november 2006
@jpheuvel:
lijkt mij ook een goewd idee om ervaringen uit te wisselen met mensen die de i-mate SPL reeds in hun bezit hebben inzake software wat geschikt is voor windows mobile 5.0 en waar je deze vandaan kan halen. Weet iemand al hoe het 'internetten' met dit toestel gaat? Snel - traag? Veel - weinig zichtbare webpagina's?
lijkt mij ook een goewd idee om ervaringen uit te wisselen met mensen die de i-mate SPL reeds in hun bezit hebben inzake software wat geschikt is voor windows mobile 5.0 en waar je deze vandaan kan halen. Weet iemand al hoe het 'internetten' met dit toestel gaat? Snel - traag? Veel - weinig zichtbare webpagina's?
Wat ik opmaak uit onder andere de bron, is dat dit toestel van TechFaith Wireless is, welke door I-mate onder de naam SPL van I-mate wordt uitgebracht.quote:Kaspers schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:02:
[...]
Nee, jij bekijkt het verkeerd.
Wat je eigenlijk behoort te zeggen is: Dit toestel wordt óók door TechFaith Wireless uitgegeven, wat Imate ook doet.
Motorola heeft niks met dit toestel qua fabricage te maken..
Dit toestel is waarschijnlijk "geïnspireerd" op de Motorola L6 en L7.
Reg. datum: 30 november 2006
Reg. datum: 30 november 2006
Hi, weet iemand of je in de I-mate SPL meerdere telefoonnummers onder 1 naam kan opslaan. Heb nu namelijk een Nokia 6230 en deze kan dat wel, is erg handig.
Met Windows Mobile moet dat kunnenquote:a.doorn schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:09:
Hi, weet iemand of je in de I-mate SPL meerdere telefoonnummers onder 1 naam kan opslaan. Heb nu namelijk een Nokia 6230 en deze kan dat wel, is erg handig.
Sterker nog, je kan ze via bluetooth doorsturen en dan slaat de imate alles goed op (zelfs de beller afbeelding!)
Ik heb dit toestel nu een paar dagen en ik ben redelijk positief. Wat me vooral meevalt is de batterij levensduur. Zelfs met bluetooth aan. Ik heb er nog mijn vodafone kaartje inzitten, want ik neem mijn nummer mee. Met RaboMobiel (Orange) heb ik nog geen ervaringen, aangezien je via RaboMobiel bijna alleen nog maar dit toestel kan krijgen.
Minpuntje wel is, dat je niet in je contactpersonen kan aangeven of je alleen de sim wilt zien, of alleen de vkaartjes. Heel lastig want nu heb ik de helft dubbel en wil ze wel dubbel in mijn telefoon hebben staan ivm synchronisatie met outlook.
Minpuntje wel is, dat je niet in je contactpersonen kan aangeven of je alleen de sim wilt zien, of alleen de vkaartjes. Heel lastig want nu heb ik de helft dubbel en wil ze wel dubbel in mijn telefoon hebben staan ivm synchronisatie met outlook.
Reg. datum: 21 maart 2002
De meegeleverde headset wordt via de USB aansluiting aangesloten. Nu ben ik aan het kijken of er ook een soort van converters bestaan 'mini-USB--> mini-jack' zodat je je eigen headset aan kan sluiten. Iemand enig idee of dit bestaat?
edit:
Dit lijkt erop, maar is nog wel vrij prjizig:
converter mini-USB--> mini-jack
edit:
Dit lijkt erop, maar is nog wel vrij prjizig:
converter mini-USB--> mini-jack
vantHerman wijzigde dit bericht 02-12-2006 13:51 (26%)
En dat zit ook kut
, er zou eigenlijk een stukje draad aan moeten zitten, dit breekt op het laatst je usb poort stuk natuurlijk..
de leven is hard
Inderdaad. Zeker als je bedenkt dat de aansluiting aan de zijkant zit.quote:Kaspers schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:32:
En dat zit ook kut, er zou eigenlijk een stukje draad aan moeten zitten, dit breekt op het laatst je usb poort stuk natuurlijk..
Reg. datum: 18 september 2000
Reg. datum: 18 september 2000
zit ook aan dit toestelletje te denken. speelt ie filmpjes schock vrij af in full screen (340x230 25fps)
en wat kan je doen met 1 MB datavekeer, hoelang SMS of brouwsen.
dirk38 wijzigde dit bericht 03-12-2006 14:09 (4%)
Of hij filmpjes schok-vrij afspeelt ligt aan de bitrate, resolutie, en de applicatie.
In de SPL zit dezelfde processor als in de C500, welke ik bezit, en deze speelt filmpjes netjes af als ze in dezelfde resolutie zijn als het display (hoeft hij niks om te zetten), met TCPMP.
In de SPL zit dezelfde processor als in de C500, welke ik bezit, en deze speelt filmpjes netjes af als ze in dezelfde resolutie zijn als het display (hoeft hij niks om te zetten), met TCPMP.
de leven is hard
Reg. datum: 14 januari 2006
quote:_FlasH_ schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:11:
Hij is vanmiddag thuis bezorgt, ik heb hem vorige week donderdag bij de Rabo besteld.
Toestel en de verbruikskosten staan los. Je kan best bank & bel plus bestellen (overeenkomst + toestel) en dan na 3 maanden de overeenkomst opzeggen. Kost je dus 30 euro plus de directe (of gespreide) kosten van het toestel.
volgens mij zijn de algemene voorwaarden laatst geweizigd, en -zoals ik begrijp- moet je nu dus als je opzegt de prijs van de telefoon in een keer aflossen -zoals eerst ook al was- maar nu ook nog de abonnementskosten voor die 2 jaar... kan je net zo goed gratis je nummer laten wijzigen naar rabo mobiel...quote:De Cliënt is gerechtigd de Overeenkomst voortijdig te beëindigen met in achtneming
van een opzegtermijn van tenminste 3 maanden na het eind van de maand waarin in de opzegging plaatsvindt,
met dien verstande dat de Cliënt verplicht is bij voortijdige beëindiging de totaalsom van het tot het verstrijken
van de duur van de Overeenkomst verschuldigde Abonnementsvergoedingen te betalen, waaronder ook
begrepen Abonnementsvergoedingen voor het Toestel. Indien er in de aanbiedingsvorm een afwijkende
opzegtermijn is overeengekomen, prevaleert deze boven de standaard opzegtermijn van 3 maanden.
hier een quote vanaf de rabobank site:quote:dirk38 schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:01:
zit ook aan dit toestelletje te denken. speelt ie filmpjes schock vrij af in full screen (340x230 25fps)
quote:Bij Rabo Mobiel krijgt u per maand 1 MB gratis mobiel internet voor gebruik binnen Nederland. Hiermee kunt u bijvoorbeeld ongeveer 60 keer uw saldo checken of 30 keer een overboeking doen met mobielbankieren.
ChaosZ0ne wijzigde dit bericht 03-12-2006 20:50 (17%)
http://www.marcovannoord.nl , mijn simpele website die nog in aanbouw is
Reg. datum: 20 april 2003
Even een update van mij.
Leuk toestel.
Het is prachtig om overal en nergens je mail te ontvangen en een beetje te surfen.
TomTom nav 6 draait probleemloos. Aandachtspunt is echter wel de bediening, die is niet helemaal lekker op dit toestel. Als je door een lijst met plaatsen of straatnamen wilt scrollen kan dat niet, want pijl omhoog en omlaag bedienen dan in eens het volume. Dit is in andere schermen ook zo. Bijvoorbeeld bij kaartselectie. Ik kan alleen de bovenste kaart gebruiken. In bepaalde schermen werkt het omhoog/omlaag scrollen wel. En zo zijn er nog wat eigenaardigheden qua bediening. Toestel wordt officieel ook niet ondersteund volgens de TomTom site. Heeft iemand ervaring met de bediening van TomTom 5?
Het installeren van applicatie's geeft problemen. TCPMP installeren ging prima. Maar bij alle (ARM) programma's die ik nu probeer krijg ik de melding dat het installatiebestand niet bestemd is voor dit apparaat. Erg jammer want ik heb juist een 2GB kaart gekocht om ondermeer veel toepassingen te kunnen proberen.
Iemand ook deze ervaring en wel verder gekomen?
Leuk toestel.
Het is prachtig om overal en nergens je mail te ontvangen en een beetje te surfen.
TomTom nav 6 draait probleemloos. Aandachtspunt is echter wel de bediening, die is niet helemaal lekker op dit toestel. Als je door een lijst met plaatsen of straatnamen wilt scrollen kan dat niet, want pijl omhoog en omlaag bedienen dan in eens het volume. Dit is in andere schermen ook zo. Bijvoorbeeld bij kaartselectie. Ik kan alleen de bovenste kaart gebruiken. In bepaalde schermen werkt het omhoog/omlaag scrollen wel. En zo zijn er nog wat eigenaardigheden qua bediening. Toestel wordt officieel ook niet ondersteund volgens de TomTom site. Heeft iemand ervaring met de bediening van TomTom 5?
Het installeren van applicatie's geeft problemen. TCPMP installeren ging prima. Maar bij alle (ARM) programma's die ik nu probeer krijg ik de melding dat het installatiebestand niet bestemd is voor dit apparaat. Erg jammer want ik heb juist een 2GB kaart gekocht om ondermeer veel toepassingen te kunnen proberen.
weet je zeker dat de toepassingen wel voor windows mobile 5 zijn bedoeld, en niet voor eerdere versies?quote:_FlasH_ schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:44:
Het installeren van applicatie's geeft problemen. TCPMP installeren ging prima. Maar bij alle (ARM) programma's die ik nu probeer krijg ik de melding dat het installatiebestand niet bestemd is voor dit apparaat.
http://www.marcovannoord.nl , mijn simpele website die nog in aanbouw is
Nope, maar ik haal uit jouw woorden dat toepassingen niet backwards compatible zijnquote:ChaosZ0ne schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:28:
[...]
weet je zeker dat de toepassingen wel voor windows mobile 5 zijn bedoeld, en niet voor eerdere versies?
Hmm dan kan ik helaas een flinke hoeveelheid niet bruikbare software weggooien. Iemand tips voor leuke freeware programma's die ik kan gebruiken om deze phone te testen?
mm dit klinkt niet leuk!
Zou je Cell Profile switcher voor me willen proberen ?
http://maniac.fschreiner....download/gid,16/Itemid,3/.
Handig programma om bijvoorbeeld op school je profile automatisch te laten switchen naar 'silent' met behulp van network id's.
Zou je Cell Profile switcher voor me willen proberen ?
http://maniac.fschreiner....download/gid,16/Itemid,3/.
Handig programma om bijvoorbeeld op school je profile automatisch te laten switchen naar 'silent' met behulp van network id's.
de leven is hard
Heeft iemand al geprobeerd om een MP3-tje als ringtone in te stellen? Hier speelt hij er geen één af.
-edit:
Het duurt ongeveer een minuut of 3 eer hij de MP3-tjes herkend.
-edit:
Het duurt ongeveer een minuut of 3 eer hij de MP3-tjes herkend.
ZFLaSH wijzigde dit bericht 05-12-2006 21:08 (27%)
Reden: oplossing
Ik heb de SPL net binnen maar loop al heel de tijd te stoeien met alles.
Zflash; waar heb je de ringtone ergens geplaatst? ik heb nu al diverse dingen via google gevonden en getest maar tot nu toe wil het nog niet heel hard.
Werkt bij de andere gebruikers de bluetooth wel fatsoenlijk? ik krijg geen bestanden overgestuurd vanaf mijn pc én Samsung D500 hij koppelt wel maar het verzenden gaat steeds fout.
Zoals ik al eerder gezegd heb mensen die al ervaring hebben met bepaalde software of tips laat het weten heeft iedereen nog iets aan! Ik zal verder gaan spelen met de SPL en mijn ervaringen posten
Zflash; waar heb je de ringtone ergens geplaatst? ik heb nu al diverse dingen via google gevonden en getest maar tot nu toe wil het nog niet heel hard.
Werkt bij de andere gebruikers de bluetooth wel fatsoenlijk? ik krijg geen bestanden overgestuurd vanaf mijn pc én Samsung D500 hij koppelt wel maar het verzenden gaat steeds fout.
Zoals ik al eerder gezegd heb mensen die al ervaring hebben met bepaalde software of tips laat het weten heeft iedereen nog iets aan! Ik zal verder gaan spelen met de SPL en mijn ervaringen posten
onder settings -> connections -> beam vinkje aangevinkt ?
de leven is hard
Thanks dat was hem! vervelend dat alles onder verschillende menu's verstopt zit.
jpheuvel wijzigde dit bericht 06-12-2006 14:29 (46%)
Ja hij zit niet echt netjes, dat ben ik met je eens, ik weet ook nog steeds niet waar ik de bluetooth naam kan veranderen.. vast 100 keer overheen gegaan..
Kaspers wijzigde dit bericht 06-12-2006 14:37 (11%)
de leven is hard
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last