Dit is uiteindelijk niet ook echt duur op deze manier. Nog steeds +/- 240 Euro. Heb je momenteel een nieuwe smartphone nodig - maar zit je nog aan een ander abbo vast - dan is de oplossing. Of je knupt er een cheapy sim-only abonnementje aan. (Wel ff een evt. simlock verwijderen dan)quote:koksie schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:11:
[...]
Als ik de site lees staat er volgens mij dat je ook een 12 maanden abo kunt afsluiten of direct het toestel kunt kopen, maar dan is de prijs anders. Wat die prijs dan is kan ik nergens vinden, daar zou je dus ff de klantenservice voor moeten bellen, maar ik neem aan dat ie dan flink hoger ligt. Wat je wel kunt doen is het toestel nemen met 24 maanden 8.95 per maand, direct opzeggen en de 8,95 de volle 24 maanden door betalen. Dan kom je dus op 24x8.95 +3x10 (opzegtermijn)=244.80 euro uit.
Als je na een jaar het toestel zat bent verkoop je hem weer, maar zit je nog wel 12 maanden aan de 8.95 per maand vast.
Kan me voorstellen dat Rabobank zeer snel de voorwaarden verandert indien veel mensen van deze constructie gebruik gaat maken. Beginnersfoutje
ferdius wijzigde dit bericht 20-11-2006 17:22 (11%)
I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..