Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multiplatform] Need for speed - Carbon [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Burn it down!
Reg. datum: 18 augustus 2001

quote:
MadMeph schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:10:
Hey guys, dikke miserie met Carbon (PC)denk ik :-/

In mijn tier 2 stuk zag ik het toffe reward cardje staan voor de Murcielago LP640, ben daar als een gek voor beginnen racen en heb dat kaartje ook vrij snel vol gekregen maar het probleem is dat ik de wagen nergens zie, noch in career (in de car lots dus), noch in 'my cars' voor de non-career races.
Ik vrees er een beetje voor dat het komt doordat ik die unlocked heb voodat ik aan mijn tier 3 wagens zat en dat door een of andere bad programming vibe dat die wagen ook niet gaat tevoorschijn komen... Ik zit nun aan de tier 3 en nergens een Murcielago LP640 te zien. Heeft iemand dit ook nog voor gehad, en zo ja, hoe kan ik dit rechtzetten? :(
bij quickrace enzo kan je em wel kiezen, staat ie bij Custom ;)
idd lame dat ie niet gewoon te kiezen/kopen is, net als een paar andere bakken die je nog zult unlocken.

Bier, Whiskey en Metal!!

Sheepproductions (503794)
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
SuB-ZeuZ schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 23:33:
[...]

Moet je van die offline races winnen, weet zo niet meer hoe het heet, in NFS MW was het Challenge Series ofzo.

Weet je wat lollig is? Ik heb een Corvette Z06 gekocht, helemaal getuned, en dat ding haalt op de snelweg 460 :/, die auto trekt ook als de tierelier op, niet normaal. Een Carrera GT of Ford GT is er niks bij vergekelen....

Hoezo lomp spel... :/
Ik haal net iets over de 200, maar jij zult het wel ergens op km's/uur gezet hebben (waar zit dat trouwens want ik heb die optie nog steeds niet gevonden). Het is wel een geinige wagen om de politie kwijt te rijden. Ik heb net nog mijn achtervolgers afgeschut met twee lekke banden :)

Zolang de storyline duurt best een leuk spel, maar als je het uitgespeeld hebt is er niet veel meer aan eigenlijk (in tegenstelling tot bijvoorbeeld GTA waarin ik het wel leuk vind om zo maar een stukje rond te rijden buiten de storyline).

Marzman wijzigde dit bericht 19-11-2006 16:12 (13%)

☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Canona
Reg. datum: 20 oktober 2005

quote:
internaut schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 19:23:
[...]
Ik begon ook wanhopig te worden.
Al veel geprobeerd met verschillende wagens maar met de Ford GT is het me dan toch
gelukt.
Ik rij Ford GT en Murcièlago, maar na 4x is het me nog niet gelukt :&#039;(
't Is dat die 4 races bij elkaar zolang duren, anders had ik het wel wat vaker geprobeerd.
Die bochten van de Canyon Challenge neemt Darius érg soepel, moet nog maar een beetje trainen daarop :+

30D | 350D | 18-50 | 50 | 85 | 70-200

Reg. datum: 13 november 2006

Ik heb een probleem met dit spel dus ik vraag het hier maar even:

Ik heb dit spel laatst gekocht om het te spelen met mijn racestuur (Microsoft sidewheel forcefeed back). Alle knoppen kan ik instellen en ook het gaspedaal in het spel, maar niet het rempedaal deze pakt hij gewoon niet?, Ik ben er 100% zeker van overtuigd dat deze werkt, want met andere spellen pakt hij hem gewoon wel.

Hebben jullie dit probleem ook?

zonder O

quote:
PlayProline schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:42:
Ik heb een probleem met dit spel dus ik vraag het hier maar even:

Ik heb dit spel laatst gekocht om het te spelen met mijn racestuur (Microsoft sidewheel forcefeed back). Alle knoppen kan ik instellen en ook het gaspedaal in het spel, maar niet het rempedaal deze pakt hij gewoon niet?, Ik ben er 100% zeker van overtuigd dat deze werkt, want met andere spellen pakt hij hem gewoon wel.

Hebben jullie dit probleem ook?
Probleem is eerder langsgekomen. Ik geloof dat opnieuw callibreren (in Control Panel/Configuratiescherm) de oplossing was.

[Liv]

Zou je me dat even kort uit kunnen leggen :)?

Reg. datum: 04 september 2005

quote:
Cyclonist schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:19:
[...]

Ik rij Ford GT en Murcièlago, maar na 4x is het me nog niet gelukt :&#039;(
't Is dat die 4 races bij elkaar zolang duren, anders had ik het wel wat vaker geprobeerd.
Die bochten van de Canyon Challenge neemt Darius érg soepel, moet nog maar een beetje trainen daarop :+
Ik weet niet of jij je auto nog "getuned" heb. Dus ofwel volop acceleratie of volop topspeed? Ik had zelf een maxxed acceleratie Evo en trok Darius eruit bij de race voor de canyon. In de canyon zelf ook niet al te veel problemen gehad omdat ik in en na een bocht weer stukken inliep.

E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01

Reg. datum: 13 oktober 2005

quote:
PlayProline schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:30:
Zou je me dat even kort uit kunnen leggen :)?
Je zou ook even kort kunnen zoeken op GoT. Of google.

Dus...

+2 Ondergewaardeerd

quote:
Jepz schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:14:
[...]

Heel stiekem wil ik opzich wel wat screens zien van tofgetunede bolides! *O*
Heb er niet veel gezien namelijk... -O-
Reg. datum: 01 juni 2001

Hmm, ik heb Darius in een keer verslagen, was niet eens echt moeilijk. Had nog 5000 punten over.
Heb het gedaan met een Subaru Impreza, max getuned, alles naar acceleratie (torque en transmission), turbo op high rpm, banden op drift, suspension op understeer en brakes op rear...
Was echt makkelijk.
Had echt véél meer moeite met die gast er voor, Wolf, die laatste Canyon race zeg maar...

Drive it like you stole it.

XFX HD5870 powered

Die eerste drie gebieden vond ik echt veel te makkelijk. Die races won ik vrijwel altijd met gemak (en anders won een teammate hem wel). Maar die Silver Town (laatste gebied rechtsbovenin) was echt niet te doen met mijn maximaal getunede Mercedes 65 AMG zoiets. Die auto is echt traaaaag, nooit kopen. Met canyon race verlies je in elke bocht 20 meter en in de speedtrap ben je structureel 30KM/u langzamer. Ik dacht dat ik met die auto het spel wel uit zou kunnen spelen, nee dus. Met veel moeite heb ik een paar races in het laatste gebied gehaald en zodoende de Murcielago Gallardo :X kunnen unlocken. Eindelijk een fatsoenlijke auto zo bleek, want met een volgetunede Murcielago Gallardo :+ won ik alle races weer zonder al te veel moeite.

Ik heb het spel vandaag uitgespeeld, die Darius had ik in 1x verslagen.

http://www.knopers.net/webspace/tweakers/murcielago_nfsc_small.jpg
Op verzoek een plaatje van de auto. ;)

Edit: Murcielago en Gallardo lijken ook zoveel op elkaar.. :P

frankknopers wijzigde dit bericht 21-11-2006 08:46 (22%)

Reg. datum: 08 september 2001

Ben zonder veel moeite tot in het laatste gebied geraakt met een Alfa Brera. Alle races gewonnen. In het laatste gebied heb ik nog een 4-tal races kunnen winnen (challenges en 1 canyon race). Maar ze (carrera/labo's/etc) zijn daar echt veel sneller dan mijn Brera. Nu begin ik met mijn Brera races te verliezen in mijn gebied (eerste 3 gebieden), omdat ik ze gewoon amper kan volgen. Dus ik moet toch eens een ander karretje zoeken. Jammer, begon die Brera net zo mooi/goed te vinden. :)

Server: X2 5050e 1GB 4.5TB | Game: PhenomII 940 X4 8GB 1150GB 4870DK G25 2333HD | Laptop: ThinkPad T60

Twingo RS

quote:
Noel schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:40:
Ben zonder veel moeite tot in het laatste gebied geraakt met een Alfa Brera. Alle races gewonnen. In het laatste gebied heb ik nog een 4-tal races kunnen winnen (challenges en 1 canyon race). Maar ze (carrera/labo's/etc) zijn daar echt veel sneller dan mijn Brera. Nu begin ik met mijn Brera races te verliezen in mijn gebied (eerste 3 gebieden), omdat ik ze gewoon amper kan volgen. Dus ik moet toch eens een ander karretje zoeken. Jammer, begon die Brera net zo mooi/goed te vinden. :)
Ja daar heb je toch wel een Tier3 auto voor nodig, met dito aanpassingen.

Mijn favo is en blijft de EVO, haalde zelfs onze grote vriend Kenji in met deze bak, Darius kon ik goed volgen, hij mij niet echt. :P

Vista Ultimate 64 bit, AMD X2 7750+ BE Kuma@3.1ghz,, Zalman 9700 LED, Asus M3A78Pro,Sapphire 4850 512mb, 4GB Ram PC8500.

Reg. datum: 12 mei 2006

Mijn favoriet is nu RX-7. Rijd nog steeds goed en heel erg lekker :D Heb hem zwart gespoten, en de layer van Kenji erop gelaten (via pink-slip zijn auto gejat :o ) Nog 1 / 2 races en ik moet tegen Wolf. Een vriend van me die is net iets verder dan mij en heeft Wolf al verslagen. Hij vond hem 1 van de makkelijkste bazen (zijn bijna allemaal makkelijk alleen Darius is een beetje lastig :P) . Hopelijk krijg ik zijn Aston Martin via pink-slip en dan ga ik die tunen en daar verder mee kont schoppen :D Daarna is Angie aan de beurt, en ik zie wel hoe ik Darius aanpak. &gt;:)

robvanderaart wijzigde dit bericht 20-11-2006 10:09 (107%)

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

brul!
Reg. datum: 08 november 2003

AM zuigt kont.... verkopen die hap, geen geld in steken.
Angie is peanuts, maar wat je met die amerikaan moet.... glijen? hehe
RX7 is wel leuk, maar de 3e racewars lukt er niet mee.
Evo rijdt erg lekker trouwens, misschien beetje spijt dat ik de Skyline gekocht heb :P
quote:
dôh schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:13:
Waar ik wanhopig van wordt is dat ik nu het hele spel heb uitgespeeld, en dat ik niet die f*cking Toyota AE86 Trueno kan kopen... hij zit er bij mij niet in... Ik heb zelfs uit wanhoop de trainer geprobeerd... :(

Heeft iemand een idee hoe ik die wel krijg? Dat is namelijk de enige bak die ik nog wil...
Iemand op het forum van EA zei dat je de Toyota AE86 krijgt wanneer je de Toyota MR2 wint met de Reward card.

Of waar is weet ik niet, aangezien ik eerst nog de MR2 moet verdienen.

Mijn computer specificaties
Nissan Micra: You can with a Nissan

Reg. datum: 04 november 2004

quote:
Dat is een Gallardo geen Murcielago! ;)
Ik heb eerst Wolf verslagen, geen pink slip helaas, had die AM best willen hebben maar ja dan koop ik die wel een keer, wel de pink slip van Angie en die Charger van haar gebruik ik nu voor de drifts, voor de andere races een Lotus Elise, ben nu net begonnen met het 3e gebied, ben benieuwd naar Darius maar speel het spel maar een uurtje af en toe dus ben voorlopig nog wel zoet!

Compassion will be your downfall! Khaosclan

XFX HD5870 powered

quote:
Cyclonus schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 07:57:
[...]

Dat is een Gallardo geen Murcielago! ;)
Oeps, gefixed ;)

quote:
Jepz schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:14:
[...]

Tis al gelukt, was alleen ff Kalibreren

Waar kan ik die auto's kopen in dit spel? Kan het nergens vinden

\o/
Reg. datum: 27 februari 2004

car lot?

www.audi-fan.nl

is er een manier om na het uitspelen van Carbon alle unique upgrades te unlocken? dus die dingen je bij het overwinnen van de Boss'es kunt krijgen? en jah dan bedoel ik een cheat/trainer whatever ;)

http://www.audi-fan.nl - 100 jahre vorsprung durch technik

Reg. datum: 12 mei 2006

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Ik ben nog steeds bezopen
Reg. datum: 11 september 2002

wat is de xbox (360) versie toch een crime als je het ook op de pc speelt, die blur geeft echt een wazig effect waardoor je de shortcuts altijd te laat spot. Zie je in het echt ook blur ofzo als je 200 rijdt? kan me moeilijk voorstellen of je moet erg stoned zijn.

Amd x2 4400 @ 2.65 |ASUS 32-MRP| 2 GB OCZ | X1900XT CF @ 660/840 | 3x maxtor HD (400gb) |

\o/
Reg. datum: 27 februari 2004

Nee geen blur, maar je bent wel gefocused op wat er voor je gebeurt, daarom mis ik op de snelweg ook altijd alle shortcuts ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: