Hoofdcategorieën
Topicacties

Behringer BCD-2000 DJ Control

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Misschien ook nuttig om te weten: sinds een tijdje draai ik met het programma Deckadance. Is nieuw, maar kan alles van VirtualDJ kan en nog iets meer. Daarnaast is het echt gemaakt voor ASIO. Op mijn laptop (waar audio-out via de BCD toch regelmatig voor crashes zorgde en ik de BCD dan ook alleen voor het besturen van de knopjes gebruikte) werkt dat met Deckadance vlekkeloos. Nog een tip voor als je dat programma gaat gebruiken: standaard is het niet mogelijk om met de knoppen op de BCD te kiezen welk van de twee decks je hoort op de monitor (je kunt met de DeckA/DeckB knop kiezen tussen het master-geluid en de monitor op je monitor). Wil je toch kunnen kiezen, kies dan voor 'BCD3000' in het setup-scherm. Hierbij kun je met de Analog A/B knoppen monitoring van de decks afzonderlijk aan of uitzetten. Helaas is hierbij wel de Cue en Play-knop bij beide decks omgedraaid, maar een echt probleem vind ik dat zelf niet :)

On the eigth day, God started debugging

Reg. datum: 20 november 2002

quote:
sjaakduhuuhl schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:02:
@ malfunction in "Behringer BCD-2000 DJ Control":
Dat is een oude bekende met de BCD. Zoek de thread maar eens door.
ik blijf zoeken, word er een beetje moe van dit draadje bestaat al uit tig pagina's

Reg. datum: 12 mei 2007

quote:
Nice ;). Onder welk genre valt deze muziek? Elektro, Techno....?

Gr. René

quote:
IceBearBitch schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:26:
[...]

Je zou me ook heel blij maken met die skins !
Kun je ze doormailen naar janblues@eastwestradio.nl?
Alvast hartelijk bedankt begin net ermee en ziet er heel mooi uit.

gr jan

Reg. datum: 31 januari 2004

'middag!

Vandaag heb ik na een tijdje niet gemixed de hebben de BCD2000 weer 'ns onder het stof vandaan getrokken en blijkt dat er ineens een vreemd tweetal 'foutjes' de kop op steken. Geen flauw idee of iemand hier dit herkent en misschien een oplossing weet maar ach je kan 't altijd proberen ;)
Alleerst weigert m'n systeem nu om alles wat via de BCD2000 m'n computer binnenkomt (line-in geluidskaart) in 5.1 af te spelen, dit is iets wat vroeger wel gewoon gewerkt heeft, heel vreemd, niet bijzonder erg.
Verder merk ik ineens dat in Traktor *alle* knobs éérst een stukje opengedraaid moeten worden (vanuit de middenstand) voordat Traktor 'm onder de helft pakt. Ook erg vreemd, niet vreselijk maar wel storend.

Nja ik betwijfel of iemand hier iets van weet maar toch 8)

Overigens ben ik na zo'n anderhalf jaar nog steeds zeer tevreden met 't apparaatje en ik moet 't mixen binnenkort toch echt weer eens op gaan pakken xD

Mochten er toevallig nog mensen geinteresseerd in m'n 'werk' zijn, er zijn een stuk of 8 mixjes te downloaden vanaf http://sjagga.onzeboomhut.nl (Trance/Progressive) ;)

En anders niet..

Hoi Allemaal

Ik heb zelf de BCD2000 nu een paar maandjes en oh oh oh
wat een geweldig apparaat. ik gebruik het in combinatie met
Virtual dj en Cool edit pro.

voor de liefhebbers van Hardstyle hier 2 mixen:

http://rapidshare.com/fil...D_2000_Harstyle_Event.mp3
http://rapidshare.com/files/122475757/mix_2_bcd2000.mp3

Beide zijn gemaakt met de bcd2000:
Dat wil zeggen, mix overgangen gedaan met bcd2000
overgangen opgenomen via de virtual dj software en dan
berwekt en afgemixt in cool edit pro. Ik hoop dat jullie
er plezier mee hebben (met de mixjes)

spam geknipt, en groetjes zijn niet nodig

teacher wijzigde dit bericht 15-06-2008 13:47 (13%)

Hey iedereen,

Ik heb zojuist de BCD2000 ontvangen, en ik ben bezig met hem te installeren. Ik heb Vista, dus misschien ligt het probleem daar.

Ik ben bezig met een driver te installeren, maar ik heb het gevoel dat het niet helemaal goed is:
http://i30.tinypic.com/14xmi6d.jpg
(Sorry voor de slechte kwaliteit)

Ik heb de CD niet. Maar de driver werkt niet goed, want als ik op Relaunch druk, dan gebeurt er niets. Er moet dus een Control Panel komen, maar die komt niet.

Ik heb ook software voor de BCD2000 gedownload: B-DJ, maar die werkt ook weer niet, omdat B-DJ de BCD niet kan vinden, en dat ligt denk ik weer aan de driver.

http://i25.tinypic.com/28j8ozl.jpg

Kan iemand hier mij mee helpen?

Groeten Melvin

Reg. datum: 19 december 2006

TVP :-)
(ik heb hem aan deforcer verkocht, en 't lijkt me wel zo fijn dat hij m ook aan de praat krijgt)

Radio Tweeeeee!111one

Linux!
Reg. datum: 01 september 2001

En hier staat niets tussen? Wat heb je verder al geprobeerd?
Eigenlijk open je met deze vraag een nieuw topic en zo zou je je vraag ook moeten formuleren (dus genoeg info geven en eigen inzet tonen). Anders kunnen we je moeilijk helpen, he :)

Error -48621: Signature expired

quote:
Webhawkjuh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:15:
TVP :-)
(ik heb hem aan deforcer verkocht, en 't lijkt me wel zo fijn dat hij m ook aan de praat krijgt)
cd niet kwijtraken met de drivers en software erop wil ook wel eens werken :x

Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D

CD? Wadiesda? Daar hebben we internet toch voor?

Voorheen Cubefanatic

quote:
Cubefanatic schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:29:
CD? Wadiesda? Daar hebben we internet toch voor?
blijkbaar volgens een tutorial hier in het topic moet je eerst de driver die op de cd staat instaleren en vervolgens de nieuwere. gezien behringer het niet zo heeft op archieven..... en ik vindt het netter om bij je verkoop alles mee te leveren ipv bijna compleet :) dus ook driver cd's zijn wel netjes (maar dat is persoonlijk ;) )

maargoed de link naar oude driver enzo:

http://www.4shared.com/fi.../CD_ORIGINAL_BCD2000.html

schoutenkevin85 wijzigde dit bericht 21-06-2008 12:14 (13%)

Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D

Reg. datum: 19 december 2006

Ik heb er zelf helaas ook nooit een cd bij gehad.ik heb hem ook niet nieuw gehad :+
Mij lukte het echter wel met de diverse downloads, alleen deforcer dus niet :/

Radio Tweeeeee!111one

Ik heb dus nog steeds een probleem. De oude driver heb ik geïnstalleerd, maar dan moet ik mijn BCD2000 weer aanzetten om de hardware in te stellen, maar dan mislukt het steeds bij de 'hardware manager'. En Windows zeurt ook dat de BCD2000 73% van de USB bandbreedte pakt, en dat er te weinig is. Kan de oorzaak daar liggen?
Ik heb een USB muis en toetsenbord, dus kan er geen 1 missen.

Iemand die me kan helpen?

Reg. datum: 02 juli 2008

ik heb er net 1 gekocht, voor 85 euro tweedehands maar alles werkt nog. En ik dacht, stroomtoevoer inpluggen en USB inpluggen en draaien maar. Maar je moet dus ook nog een versterker hebben .... Of niet dan? Wil iemand even uitleggen hoe dat allemaal werkt met die versterker wat ik nodig heb enz.

Linux!

@ markieDJ in "Behringer BCD-2000 DJ Control":
Klopt, de output is gewoon een "line-out". Die gaat dus naar een versterker of actieve speaker (speakers met een ingebouwde versterker).

Reg. datum: 02 juli 2008

ja het is al opgelost, het lag gewoon aan de instellingen van VDJ met outputs etc..toch bedankt.

Reg. datum: 05 februari 2004

Goedemiddag,

Ik ben in het bezit van een bcd2000, alleen nu heb ik een probleem dat ik mijn Phono A en B niet kan gebruiken.
nu schijnt er een mapper te zijn 3.4 uit mijn hoofd, heeft iemand deze mapper ?

Ik werk nu even met die crappy b-cd software maar dat is helemaal niks..

Thnx!

Reg. datum: 20 november 2006

ik zoek me ook scheel naar BCD Mapper 3.4

de 2.1 heb ik nog wel, maar die 3.4 is nergens te vinden :)

Reg. datum: 20 april 2008

Ik heb deze thread al meerdere malen doorgelezen maar krijg mijn bcd2000 niet aan de praa

Althans, in VDJ 5 werkt het niet naar behoren (na 15 sec stopt ie gewoon, kan ik niks meer doen)
En in Bdj software loopt ie de hele tijd vast (alleen de eerste keer deed deze het redelijk)

maar dan nog wil ik niet met die bdj werken, liefst met deckadance of vdj5.

Ik kom er echt niet meer uit (ik werk op een laptop, met een versterker , 2 speakers/subwoofer en bcd2000 met headphones, vista)

Hopelijk wilt iemand me helpen, ik word er panisch van (al 2 dagen nu mee bezig geweest)
Thijs [apenstaart] fuff [punt] nl

quote:
Fuff schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:29:
Althans, in VDJ 5 werkt het niet naar behoren (na 15 sec stopt ie gewoon, kan ik niks meer doen)
En in Bdj software loopt ie de hele tijd vast (alleen de eerste keer deed deze het redelijk)
Zelfde probleem met djDecks, speelt voor max 1 minuut, houdt er dan onherroepelijk met op. Traktor daarentegen speelt wel verder, maar na die 15sec tot 1 min hoor ik duidelijk een audio onderbreking. Dit doet me vermoeden dat er een soort buffer-underflow in de driver gebeurd, maar Traktor na het probleem kan verderspelen terwijl "primitievere" programma's zoals djDecks en VDJ crashen.

Dit "audio gap" probleem, dat djd en vdj doen crashen, is voor mij wel nieuw. Vroeger (XP SP2) ging alles perfect, maar na een reinstall (XP SP3) met volledig dezelfde setup, loopt alles brak. Op internet lees ik meer gevallen van een crashende BCD2000, en de posts zijn altijd tamelijk recent. Het doet me vermoeden dat het iets met SP3 te maken heeft.

Iemand ervaring met dit probleem, of wat informatie hoe ik de schuldige zou kunnen vinden?
Probleem gevonden: uitschakelen van wireless controller. Instabiele drivers dus :/
Linux!

quote:
MALEADt schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:39:
Probleem gevonden: uitschakelen van wireless controller. Instabiele drivers dus :/
Maar goed, dat was dus al ~210 posts duidelijk ;)

@vvv: Klopt helemaal. Achteraf is het al snel: "Ooh duh!" ;)

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 03-08-2008 01:01 (13%)

quote:
sjaakduhuuhl schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 00:25:
[...]

Maar goed, dat was dus al ~210 posts duidelijk ;)
Merkte ik ook achteraf, eenmaal je de juiste keywords gevonden hebt lijkt het allemaal zo vanzelfsprekend ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: