Hoofdcategorieën
Topicacties

Behringer BCD-2000 DJ Control

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 07 november 2006

quote:
kippetjuh schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 20:11:
[...]

Hij werkte hier ook prima hoor, nu dus alleen niet meer helaas. Met Traktor trouwens ook het probleem dus heb echt het idee dat het aan de drivers ligt.
Heb je de drivers van internet gebruikt?

Reg. datum: 14 februari 2002

quote:
barcootje schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 20:13:
[...]

Heb je de drivers van internet gebruikt?
ja, 1.1.1.0, firmware is 1.3

AMD Xp 1800+ met win XP, 512DDR, radeon8500, 60gig + 160gig HD + 8*24 LCD schermpie!!

quote:
kippetjuh schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 20:18:
[...]

ja, 1.1.1.0, firmware is 1.3
Misschien toch iets beter dit forum lezen, is al eerder tersprake gekomen dat als je de nieuwste drivers gebruikt er problemen ontstaan, ik had ook problemen en na het installeren van de software die bij de BDC geleverd was geen problemen meer gehad.

quote:
Helaas alles geprobeerd maar is mij niet gelukt, als er mensen zijn die het wel is gelukt laat dit even weten, heb zeker belangstelling en met mij meerdere

Reg. datum: 21 december 2006

ik wil em met Traktor gaan gebruiken,.
en t boeit mij niet dat t in t begin zo'n gedoe is (je moet er wat voor over hebben),, :P
maar als je pc niet meer wil opstarten :?
ik begrijp t zegmaar niet helemaal,.. :X
ligt t dus aan Traktor, midiyoke of de BCD ??

Reg. datum: 19 januari 2001

quote:
DJ_One_Love schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:16:
en het is USB 1.1 of niet??
en merk je dat ook??j
Zou best kunnen dat hij USB 1.1 is, je hebt namelijk gewoon niet meer snelheid nodig voor 4 audiokanalen en wat knopjes/ledjes.

Overigens voor diegenen die het nog niet gezien moesten hebben, sinds gisteren is er een nieuwe versie van djDecks uit, te downloaden via www.djdecks.be uiteraard.

quote:
DJ_One_Love schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 20:42:
ik wil em met Traktor gaan gebruiken,.
en t boeit mij niet dat t in t begin zo'n gedoe is (je moet er wat voor over hebben),, :P
maar als je pc niet meer wil opstarten :?
ik begrijp t zegmaar niet helemaal,.. :X
ligt t dus aan Traktor, midiyoke of de BCD ??
het ligt aan de nieuwste driver versie voor de BCD

Popcorn Hour!
Reg. datum: 18 augustus 2003

with adion,

Of je dat merkt ligt eerder aan je geluidskaart (en mindere mate je processor), afhankelijk
of je hem via de geluidskaart in je pc laat lopen of de geluidskaart in de bcd.

Lijkt me niet dat ze de BCD met 1.1 usb uitbrengen als het niet naar behoren werkt :?
Het is niet dat er bakken met data over en weer wordt gestuurd.

Bij deze dit topic weer in mn myreact :P

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

ik begin steeds meer zin te krijgen om em ook aanteschaffen... :)
oftewel,.. arrgh,. ik wil em ook :9~ 8)7

ik ga morgen ff checken,..
hoe die aanvoelt enzo,.. :)

nog ff un vraagje,..

hij werkt wel met traktor?? of met de update van de driver (voor de BCD) niet??

Popcorn Hour!
Reg. datum: 18 augustus 2003

Geen idee of ie nog steeds met die nieuwe driver werkt, wist namelijk niet eens dat er weer een nieuwe driver uit was.

Maargoed ik gebruik hem zelf met Traktor3 en de vsti van Angular Momentum (en midi Yoke);
http://www.amvst.com/inde...mp;file=details&id=31

Works like a charm :*)

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

ik voel nu wel heel erg een nieuwe aankoop aankomen,. 8)7
je moet wat :P

Jari Litmanen

Mss een rare vraag,

maar is het ook nu ook mogelijk om de output van je mixer via je pc over je boxen die op de pc aangesloten zijn te laten lopen??

Vraag geld met name voor de BCD-2000 en de Hercules DJ console MK2

Ajax 4 ever

quote:
Ajaxno1 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:11:
Mss een rare vraag,

maar is het ook nu ook mogelijk om de output van je mixer via je pc over je boxen die op de pc aangesloten zijn te laten lopen??

Vraag geld met name voor de BCD-2000 en de Hercules DJ console MK2
Gaat perfect. Zo doe ik het ook met m'n BCD-2000.
Tiriiii

Heb mij er net een gekocht, was de laatste van heel de winkel (was showroom-model).
Ziet er zalig apparaat uit, ga er meteen mee aan de slag!

(nog es bedankt assassin505 ;) )

http://www.shuttlesim.be => Free Space Shuttle simulator!

Reg. datum: 20 oktober 2004

dat laatste bericht is niet echt interessant twabi2

Reg. datum: 24 december 2006

Ik heb gisteren ook de BCD2000 aangeschaft. :D
In de orginele software (B-DJ) kun je FX plugins laden, standaard zit alleen 'beatwav' erin.
Waar haal je andere vandaan?

www.purken.org
Reg. datum: 01 juli 1999

quote:
RoNoS schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:18:
Ik heb gisteren ook de BCD2000 aangeschaft. :D
In de orginele software (B-DJ) kun je FX plugins laden, standaard zit alleen 'beatwav' erin.
Waar haal je andere vandaan?
www.xylio.com, en dan op exact hier

koud he!

Reg. datum: 24 december 2006

quote:
Dank u hartelijk ;-)
Heb met google niets gevonden, nooit over gedacht om op hun eigen site te kijken.
Toevallig nog meer/andere plugins ergens??

Heb nu ook pas door dat je de BEND knop ingedrukt moet houden voor resultaat |:(
Jaja, ik kom net kijken 8)7

Een ninjja!

Dit begint wel heel erg een "Jippie, ik heb hem" topic te worden zeg.

Heeft iemand ervaring met andere (betere?) manieren om traktor te gebruiken dan met Midi-Rules?
Hoe hebben jullie de latency ingesteld? Merken jullie ook zo'n vertraging? Ik merk het enorm als ik een beat van nummer 2 meer wil laten tikken met track 1 (handmatig met 'cue'). Erg lastig om een X ms van te voren te drukken, je wilt namelijk automatisch op de maat mee tikken.

Ik zie ook veel mensen praten over XYLIO software, is dit inmiddels al wat beter? Mijn eerste ervaringen met die software was echt om te huilen.

DoubleJ wijzigde dit bericht 24-12-2006 19:16 (26%)

quote:
DoubleJ schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:13:
Dit begint wel heel erg een "Jippie, ik heb hem" topic te worden zeg.

Heeft iemand ervaring met andere (betere?) manieren om traktor te gebruiken dan met Midi-Rules?
Hoe hebben jullie de latency ingesteld? Merken jullie ook zo'n vertraging? Ik merk het enorm als ik een beat van nummer 2 meer wil laten tikken met track 1 (handmatig met 'cue'). Erg lastig om een X ms van te voren te drukken, je wilt namelijk automatisch op de maat mee tikken.

Ik zie ook veel mensen praten over XYLIO software, is dit inmiddels al wat beter? Mijn eerste ervaringen met die software was echt om te huilen.
mijn mening: als je onder de 7 ms zit heb je echt nergens last van... en anders zet je m toch in een loop al goed.... blijft ie dan niet goed lopen moet je toch een keer opnieuw nagaan of je m goed gepitched heb ;) (weet niet of je dat met de hand of met auto pitch doe)

7 to 5ms is toch al te snel om nog te kunnen merken voor jezelf.... alles onder die waarde gaat als "bijna" direct voor je

Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D

quote:
DoubleJ schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:13:
Van die latency heb ik geen last. Reageert zo goed als onmiddelijk hier. Alleen kan ik onmogelijk liedjes gelijk zetten mbv de voorbeluistering vermits die niet gelijk loopt met de master-output. Zeer vervelend en spelen met latency heeft het nog niet opgelost voor mij. ;(
Een ninjja!

quote:
schoutenkevin85 schreef op maandag 25 december 2006
mijn mening: als je onder de 7 ms. zit heb je echt nergens last van... en anders zet je 'm toch in een loop al goed.... blijft ie dan niet goed lopen moet je toch een keer opnieuw nagaan of je 'm goed gepitched heb ;) (weet niet of je dat met de hand of met auto pitch doe)
Beidde, ik kan wel aardig inschatten wanneer de beatmatch gaat werken, en zo niet dan hoor ik dat wel en stel ik zo nodig bij. Loopen kan, maar door de te "cue-en" (is dat het goede woord hier voor?) heb je iets meer controle vind ik.

Heb je bijv een 1/4e maat waar je een kick, hi hat en snare hoort dan kies ik er bijvoorbeeld voor om 3 keer in de maat alleen de kick te laten horen, en de 4e keer ook de hihat en de snare, zodat het wat natuurlijker klinkt (lees: je minder snel hoort dat er een nieuwe track gestart is). Af en toe er een klein beetje naast zitten kan nog best cool zijn ook, dan hoort "men" (alsof ik ooit voor iemand gedraaid heb :P ) dat je echt live bezig bent ook...
quote:
7 to 5ms is toch al te snel om nog te kunnen merken voor jezelf.... alles onder die waarde gaat als "bijna" direct voor je
Ik zal de latency eens rond de 5 zetten. Te laag, dat je pc het niet trekt zeg maar, werkt averechts he?
quote:
Blacksnak schreef op maandag 25 december 2006
Van die latency heb ik geen last. Reageert zo goed als onmiddelijk hier. Alleen kan ik onmogelijk liedjes gelijk zetten mbv de voorbeluistering vermits die niet gelijk loopt met de master-output. Zeer vervelend en spelen met latency heeft het nog niet opgelost voor mij. ;(
Ik weet eigenlijk niet hoe dit bij mij zit, ik heb wel opgemerkt dat het me absoluut beter afgaat als ik het beatmatchen gewoon allemaal op de koptelefoon doe (flink hard zetten en gaan staan, scheelt ook enorm, maar dat terzijde), dus zowel track A als B luisteren door de PFL knob halverwege te zetten en dan syncen , vervolgens zet ik de PFL helemaal rechts zodat ik de final output hoor en dan ga ik het juiste moment kiezen om in te mixen. Gaat niet altijd zo natuurlijk, maar da's wel de manier waar ik altijd vanuit ga.

Heeft iemand de BCD2000 al opengemaakt? ik heb namelijk dat een aantal van die plastic cirkels naar beneden gevallen zijn. Ik heb een poging gewaagd hem open te maken, toen brak ik meteen een plastic ding af 8)7 (verder gelukkig geen merkbare schade). Daar baalde ik wel van en was ook een beetje bang om verder te gaan eigenlijk. Iemand ervaringen hiermee? (met het open maken, niet het mollen van je BCD ;))

DoubleJ wijzigde dit bericht 25-12-2006 16:24 (27%)
Reden: dingetjes toevoegen enzo

Reg. datum: 20 oktober 2006

ik zit hier met een probleempje . ik heb gisteren van mn vrouw een logitech z4 geluidsystem gekregen , maar voor zover ik weet kan ik mijn bcd nu niet aansluiten . ik had hiervoor een gewone stereo met aux .
ik heb dus geen idee wat ik kan doen om de bcd aan te sluiten , weet iemand hier meer van ?

Tiriiii

Is het mogelijk om met de B-DJ software de master output te laten horen op je laptop?
Ik heb hier geen speakers bij me, maar zou toch graag wat spelen (hoewel de kwaliteit van die laptopspeakertjes echt op niets trekt)...
Iemand een idee? In de help vond ik niets hierover

http://www.shuttlesim.be => Free Space Shuttle simulator!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: