Hoofdcategorieën
Topicacties

Behringer BCD-2000 DJ Control

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 07 november 2006

Help, hoe kan het dat als ik BDJ gebruik die bij de behringer geleverd is mijn pc spontaan opnieuw opstart?
Heb ook de nieuwe versie van internet gehaald maar als ik die installeer dan komt er door het geluid een soort echo en een krakend geluid, HELP HELP wie weet hier de oplossing voor.
Krijg ook een windows foutmelding als ik BDJ opstart.

quote:
barcootje schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:17:
Help, hoe kan het dat als ik BDJ gebruik die bij de behringer geleverd is mijn pc spontaan opnieuw opstart?
Heb ook de nieuwe versie van internet gehaald maar als ik die installeer dan komt er door het geluid een soort echo en een krakend geluid, HELP HELP wie weet hier de oplossing voor.
Krijg ook een windows foutmelding als ik BDJ opstart.
En wat betekent V-DJ versie 4.1 R2 want dit zie ik overal staan. Is dit een proggie of zo?

Reg. datum: 08 september 2000

Heeft iemand de bcd2000 mapper voor vdj 4.1 al geprobeerd? ik ben wel heel beniuwd naar de werking ervan.

Eddie!!!

Progressive \o/

quote:
Volgende keer op edit drukken ipv quote. ;)

V-DJ staat voor Virtual DJ en is een mix programma, zoals Traktor en BDJ. :)

quote:
Krizzie schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:06:
[...]

Volgende keer op edit drukken ipv quote. ;)

V-DJ staat voor Virtual DJ en is een mix programma, zoals Traktor en BDJ. :)
Ohh en werkt dat goed.

Progressive \o/

Geen idee heb de bcd2000 (nog) niet. :+

Virtual DJ werkt wel prettig opzich. :)
Reg. datum: 13 oktober 2004

quote:
werkt prima, beter dan de standaart meegeleverde troep :)

quote:
J-air schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:12:
[...]

werkt prima, beter dan de standaart meegeleverde troep :)
Kijk eens aan en hoe kan ik daar aan komen?
ik ken dat proggie namelijk helemaal niet

www.purken.org
Reg. datum: 01 juli 1999

Mijn BCD 2000 is onderweg, nu heb ik echter nog een vraag. Draait deze naast de al aaanwezige geluidskaart en wordt alleen het B-DJ geluid hierheen geleid? Of moet je de al aanwezige geluidskaart uitschakelen? Dit omdat ik graag media center via de huidige geluidskaart laat lopen. Hierover vindt ik niets in de manual.

koud he!

quote:
jopie schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:10:
Mijn BCD 2000 is onderweg, nu heb ik echter nog een vraag. Draait deze naast de al aaanwezige geluidskaart en wordt alleen het B-DJ geluid hierheen geleid? Of moet je de al aanwezige geluidskaart uitschakelen? Dit omdat ik graag media center via de huidige geluidskaart laat lopen. Hierover vindt ik niets in de manual.
Je kan toch de BCD op je huidige geluidskaart aansluiten

Reg. datum: 19 januari 2001

Zoals altijd als je meerdere geluidskaarten geinstalleerd hebt, kan je gewoon bij de windows geluidsinstellingen instellen welke kaart als standaard wordt gebruikt.
In je dj programma's kan je dan nog steeds instellen om daarvoor de bcd te gebruiken ipv de standaard geluidskaart.
www.purken.org

quote:
Adion schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:27:
Zoals altijd als je meerdere geluidskaarten geinstalleerd hebt, kan je gewoon bij de windows geluidsinstellingen instellen welke kaart als standaard wordt gebruikt.
In je dj programma's kan je dan nog steeds instellen om daarvoor de bcd te gebruiken ipv de standaard geluidskaart.
Perfect!

koud he!

quote:
Adion schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:27:
Dus in principe kan ik de BCD2000 output aansluiten op de input van m'n Soundblaster X-Fi en op die manier gewoon luisteren via m'n surroundsysteem van de pc?

Of is dat teveel gevraagd voor het beestje? :9
quote:
Blacksnak schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:15:
[...]

Dus in principe kan ik de BCD2000 output aansluiten op de input van m'n Soundblaster X-Fi en op die manier gewoon luisteren via m'n surroundsysteem van de pc?

Of is dat teveel gevraagd voor het beestje? :9
nope zo gebruik ik m ook ;)

Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D

quote:
Mooi mooi >:)

Draait vlot? Dubbel gebruik van pc (mixsoftware + inkomend geluid verwerken) heeft verder geen invloed ivm haperen ofzo?

* Blacksnak begint koopgoesting te krijgen }:O
Reg. datum: 19 januari 2001

quote:
Blacksnak schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:17:
Mooi mooi >:)

Draait vlot? Dubbel gebruik van pc (mixsoftware + inkomend geluid verwerken) heeft verder geen invloed ivm haperen ofzo?

* Blacksnak begint koopgoesting te krijgen }:O
Aan dat inkomend geluid moet in principe niets verwerkt worden, volgens mij verlaat zeker bij een audigy ofzo het geluid in dit geval de kaart niet eens (oftewel geen cpu usage)
Verder is het (tenzij misschien als je de bdj software wil gebruiken) nogal nutteloos om het op die manier te doen. Je kan dan namelijk net zo goed het geluid onmiddelijk naar je audigy sturen ipv naar de bcd.
quote:
Adion schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:58:
[...]
Verder is het (tenzij misschien als je de bdj software wil gebruiken) nogal nutteloos om het op die manier te doen. Je kan dan namelijk net zo goed het geluid onmiddelijk naar je audigy sturen ipv naar de bcd.
Geluid gaat toch automatisch naar BCD via USB, of begrijp ik het hier helemaal verkeerd?
quote:
Blacksnak schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:12:
[...]

Geluid gaat toch automatisch naar BCD via USB, of begrijp ik het hier helemaal verkeerd?
nee kan je wel omzetten.

@ adion waarom is dit nutteloos?? ik vind het makkelijker om de bcd te gebruiken voor cue en master out en de audigy z'n line in voor streamen naar web ookal kan ik daarvoor een plugin inladen...

Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D

www.purken.org

Zojuist de mijne ontvangen, en het ziet er goed uit. Wel heb ik dat de rechter volume fader minder weerstand heeft dan de linker. Maar ik zie me daar geen RMA voor regelen.

PS: Weet iemand of je ergens aan kunt passen dat de fader niet naar maximaal volume gaat bij het laden van een mp3? Ik kom het niet tegen in de software, en wil dat hij het volume niet aanpast, of minimaliseert. Juist bij het laden wil je eerst voorluisteren, en niet hardop spelen.

PS 2: ik hoor ook kraken in nummers, net alsof het vinyl is, maar dan veels te vaak. Gebeurt dit vaker?

jopie wijzigde dit bericht 28-11-2006 23:57 (10%)

koud he!

quote:
jopie schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:49:
Zojuist de mijne ontvangen, en het ziet er goed uit. Wel heb ik dat de rechter volume fader minder weerstand heeft dan de linker. Maar ik zie me daar geen RMA voor regelen.

PS: Weet iemand of je ergens aan kunt passen dat de fader niet naar maximaal volume gaat bij het laden van een mp3? Ik kom het niet tegen in de software, en wil dat hij het volume niet aanpast, of minimaliseert. Juist bij het laden wil je eerst voorluisteren, en niet hardop spelen.

PS 2: ik hoor ook kraken in nummers, net alsof het vinyl is, maar dan veels te vaak. Gebeurt dit vaker?
Welk programma gebruik je om de muziek af te spelen, want met B-DJ die je via internet kan downloaden gaat het namelijk niet goed, dan heb ik ook een krakend geluid en als ik dan de software van de cd gebruik gaat het wel goed.

www.purken.org

ik gebruik inderdaad de software van internet. Ik dacht 1.1 is beter dan 1.0.... Ik zal de cd versie eens proberen. Thanks!

Ik stel het proberen nog even uit, ervaar nu geen problemen, dus eerst eens kijken wat er precies wanneer fout gaat.

jopie wijzigde dit bericht 30-11-2006 22:43 (32%)
Reden: uitstellen van 1.0 testen.

koud he!

quote:
jopie schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:54:
ik gebruik inderdaad de software van internet. Ik dacht 1.1 is beter dan 1.0.... Ik zal de cd versie eens proberen. Thanks!
Okee en probeer het even en laat even weten of het dan wel werkt, want dan kunnen we er hier een melding van doen

Reg. datum: 16 maart 2006

quote:
barcootje schreef op woensdag 29 november 2006 @ 07:34:
[...]

Welk programma gebruik je om de muziek af te spelen, want met B-DJ die je via internet kan downloaden gaat het namelijk niet goed, dan heb ik ook een krakend geluid en als ik dan de software van de cd gebruik gaat het wel goed.
Ik heb hier precies hetzelfde probleem: Laatst B-DJ 1.1 gedownload, in de hoop een paar bugjes op te lossen, maar ineens viel het kraken gedurende de totale mix.

Ik zal ook eens teruggaan naar 1.0 en het verschil beluisteren. Vreemd, je zou toch eerder zeggen dat het de drivers zijn, maar daar heb ik niks aan gedaan.

quote:
Tuinboonkwark schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:42:
[...]

Ik heb hier precies hetzelfde probleem: Laatst B-DJ 1.1 gedownload, in de hoop een paar bugjes op te lossen, maar ineens viel het kraken gedurende de totale mix.

Ik zal ook eens teruggaan naar 1.0 en het verschil beluisteren. Vreemd, je zou toch eerder zeggen dat het de drivers zijn, maar daar heb ik niks aan gedaan.
Voor zover ik weet ligt het zeker niet aan de drivers van de BCD want daar heb ik echt niets meegedaan, wel de nieuwe versie inderdaad van B-DJ op de pc gezet en toen had ik dus ook een krakend geluid door zowel hoofdtelefoon als master out, na het verwijderen van B-DJ 1.1 en de oude versie terug zetten was dit probleem weg.

Wat kijk je nou?

quote:
Krizzie schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 06:08:
[...]
Ik ben zelf geen pro DJ ofzo, maar luister gewoon eens naar een aantal sets van andere DJ's die je leuk vind. Luister waar zij de overgangen maken en hoe en probeer dat een beetje na te doen. Op een gegeven moment gaat dat steeds beter en kun je wat effectjes/samples toevoegen om het allemaal een beter geheel te maken. :)
Nou luisteren naar dj sets doe ik alleen maar. Vooral techno. Maar gaat me puur om de mix techniek, ik heb zelf al een en ander uitgevonen hoe het werkt. Maar lijkt me cool te zien hoe andere mensen het doen. En bovendien is het zo dat wanneer je alles zelf uit moet vinden erg lang bezig bent. Enige wat ik helemaal niks van snap is zijn die cue dingen. Wat kun je er _percies_ mee, en hoe werkt het/hoe moet je die gebruiken?

Digital DJ - Gratis en zonder account een plaatje hosten? Plaatjesdump.nl

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: