Behringer BCD-2000 DJ Control
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 11
Reg. datum: 04 november 2006
Ik gebruik de standaard software, dus ik zal daar dan even erges moeten rondneuzen. Wav zal best makkelijk te editten zijn, maar het is zo godsgruwelijk grootquote:Roppenzo schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:17:
[...]
ligt eraan welke software je gebruikt :-)
maar de meeste software ondersteund dit dus wel.. ook de meegeleverde software van xylio.
edit: de meeste mixers nemen op naar wav dacht ik.. is ook wat makkelijker te editen..
Reg. datum: 03 november 2006
Reg. datum: 03 november 2006
quote:m_theloosen2 schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:29:
hey mmidas kun je me ffe in msn invoegen m_theloosen at hotmail dot com. Kunnen we ffe wat gesprekstof uitwisselen. Ik zit met het volgende.
Waar ik dus niet uitkom is dat je bij Traktor samen met de BCD niet afzonderlijk geluid kunt instellen voor je koptelefoon en je speakers. Als ik bijv de crossfader helemaal op links heb wil ik door mijn koptelefoon het geluid rechts kunnen horen. Dit gaat dus niet. Ik krijg het niet voor elkaar met de draai knop PFL mix. Daarom is het nog niet optimaal en super om zo te moeten mixen. Als iemand dit voor elkaar krijgt dan hoor ik het graag.
Hey, ik gebruik geen MSN maar ik ga ermee aan de slag. Het lukt mij ook nog niet namelijk. Wellicht dat er hier wat advies gegeven kan worden van de users?
Grtz,
Mmidas
quote:RoOoYtJuH schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:02:
[...]
Ik gebruik de standaard software, dus ik zal daar dan even erges moeten rondneuzen. Wav zal best makkelijk te editten zijn, maar het is zo godsgruwelijk groot
http://www.mp3towave.com/
rechtermuisknop op wave.. convert to mp3..
gebruik het al jaren met veel plezier
quote:mmidas schreef op donderdag 09 november 2006 @ 22:08:
[...]
Hey, ik gebruik geen MSN maar ik ga ermee aan de slag. Het lukt mij ook nog niet namelijk. Wellicht dat er hier wat advies gegeven kan worden van de users?
Grtz,
Mmidas
misschien heb je hier wat aan:
http://www.native-instrum...=259980&postcount=885
quote:If you are using the current rules and mappings - then the ANALOG INPUT A and ANALOG INPUT B buttons are there for you.
1. Turn the PHONES knob to middle to torn your headphones up.
2. Then set PFL Mix between DECK A and DECK B, maybe 25% to the left.
3. By toggling ANALOG INPUT A or B you set the DECK to CUE-listening.
i hope thats what you meant. You can then hear the track on the other deck playing without needing to crossfade. Of course you need do have the Volume Fader of the Channel up, otherwise you wont hear anyhting
Reg. datum: 07 november 2006
Ik krijg namelijk in Virtual Dj niet eens een map met mijn muziek in beeld
Ja ik gebruik ook een converter, maar dat is zo'n werk iedere keer.quote:Roppenzo schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:06:
[...]
http://www.mp3towave.com/
rechtermuisknop op wave.. convert to mp3..
gebruik het al jaren met veel plezier
quote:barcootje schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 08:11:
![]()
Hoi een goede morgen allemaal. is er niemand die mij kan vertellen of de console ook met BPM Studio werkt? Is namelijk heel simpel pakket haha.
Ik krijg namelijk in Virtual Dj niet eens een map met mijn muziek in beeld
neen. na veel amateuristische websites na een simple search op google:
http://www.bpm-studio.nl/
http://www.deltaequipment.be/bpmstudio/
De internet site van AFP heeft professionele
heb ik een demo kunnen vinden. die toch maar een kans gegeven.. en nee. het werkt niet.
snap trouwens niet dat horecagelegenheden dit in hun tent willen hebben.
Roppenzo wijzigde dit bericht 11-11-2006 22:58 (0%)
Reden: typos
Reg. datum: 23 oktober 2005
Ik heb um gistermiddag binnengekregen en voel nu al een kleine verslaving opkomen
Ik gebruik het icm. VDJ 4.1, maar ik krijg de instellingen nog niet helemaal zoals ik het wil. Als ik in het control panel bij global mode advanced aanklik, dan doet alles het goed, maar dan moet je twee keer op elke knop drukken voor het effect (bijv. twee keer op het 'cut' knopje, voordat deze ook echt eruit gefilterd wordt). Als ik als global mode B-DJ kies, werken de knopjes perfect, gewoon één keer drukken voor het gewenste effect, maar in deze modus werken de volgende knoppen niet:
- Talkover
- On air
- Analog input A
- Analog input B
- Phones split / Master out
Hoe kan ik ervoor zorgen dat alle knoppen maar één keer ingedrukt moeten worden en de bovenstaande vijf knoppen het ook weer doen?
Bvd.
- Talkover
- On air
- Analog input A
- Analog input B
Hoe kan ik ervoor zorgen dat alle knoppen maar één keer ingedrukt moeten worden en de bovenstaande vijf knoppen het ook weer doen?
Bvd.
Welke software wordt er dan aangeraden en werkt lekker simpel, heb al veel gelezen over djdecks en virtual dj maar ik vind de skin niet echt mooi.B-DJ of zo vind ik wel simpel maar weer geen mooie skins en kan daar ook geen anderen van vinden.quote:Roppenzo schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:55:
[...]
neen. na veel amateuristische websites na een simple search op google:
http://www.bpm-studio.nl/
http://www.deltaequipment.be/bpmstudio/
De internet site van AFP heeft professioneleMP3 muzieksystemen
heb ik een demo kunnen vinden. die toch maar een kans gegeven.. en nee. het werkt niet.
snap trouwens niet dat horecagelegenheden dit in hun tent willen hebben.
wat voor skin wil je?quote:barcootje schreef op zondag 12 november 2006 @ 19:18:
[...]
Welke software wordt er dan aangeraden en werkt lekker simpel, heb al veel gelezen over djdecks en virtual dj maar ik vind de skin niet echt mooi.B-DJ of zo vind ik wel simpel maar weer geen mooie skins en kan daar ook geen anderen van vinden.
Reg. datum: 20 oktober 2004
Reg. datum: 20 oktober 2004
Heeft iemand al door hoe ik met traktor de koptelefoon bediening kan laten functioneren. Op die manier dat als ik op de master een nr heb draaien dat ik op de koptelefoon het nr op de andere channel vast kan klaar zetten en het cue punt kan bepalen. Weet iemand dit? Heb het al 3 x gevraagd hier.
quote:
Ik zoek een skin waarin duidelijk te zien is welk nummer er speelt en vooral ook de tijd een beetje duidelijker is.
En voor welke programma's heb je skins dan?
quote:m_theloosen2 schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:53:
Heeft iemand al door hoe ik met traktor de koptelefoon bediening kan laten functioneren. Op die manier dat als ik op de master een nr heb draaien dat ik op de koptelefoon het nr op de andere channel vast kan klaar zetten en het cue punt kan bepalen. Weet iemand dit? Heb het al 3 x gevraagd hier.
dat moet gewoon werken met de howto in de 2e post in dit topic.
Blue Traktor Skinquote:barcootje schreef op maandag 13 november 2006 @ 07:34:
[...]
Ik zoek een skin waarin duidelijk te zien is welk nummer er speelt en vooral ook de tijd een beetje duidelijker is.
En voor welke programma's heb je skins dan?
CDJ-1000 skin
(b-dj)
Ohh dat is voor B-DJ dus dat is wel leuk, waar kan ik die vandaan halen?
En hoe moet ik ze instellen hahaha
Ik raad je aan toch dit topic eerst eens goed door te lezen. kan heus geen kwaad.quote:barcootje schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:45:
Ohh dat is voor B-DJ dus dat is wel leuk, waar kan ik die vandaan halen?
Sorry maar ik heb alles doorgelezen en ik zelf werk al een tijd met BPM werkt lekker makkelijk maar in B-DJ krijg ik geen andere skinquote:Roppenzo schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:37:
[...]
Ik raad je aan toch dit topic eerst eens goed door te lezen. kan heus geen kwaad.
quote:barcootje schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:28:
[...]
Sorry maar ik heb alles doorgelezen en ik zelf werk al een tijd met BPM werkt lekker makkelijk maar in B-DJ krijg ik geen andere skinkan ik B-DJ ook zo instellen dat de headphone per kanaal te luisteren is zoals een headphone ook hoort te werken
Weet iemand het al?quote:RickWagter schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:52:
Ik heb um gistermiddag binnengekregen en voel nu al een kleine verslaving opkomenIk gebruik het icm. VDJ 4.1, maar ik krijg de instellingen nog niet helemaal zoals ik het wil. Als ik in het control panel bij global mode advanced aanklik, dan doet alles het goed, maar dan moet je twee keer op elke knop drukken voor het effect (bijv. twee keer op het 'cut' knopje, voordat deze ook echt eruit gefilterd wordt). Als ik als global mode B-DJ kies, werken de knopjes perfect, gewoon één keer drukken voor het gewenste effect, maar in deze modus werken de volgende knoppen niet:
- Talkover
- On air
- Analog input A
- Analog input B
Bvd.
quote:
Ik denk dat er maar weinig mensen gebruik maken van die laatste knoppen:
- Talkover
- On air
- Analog input A
- Analog input B
dus tsjah.. denk dat het het één of het ander is.. of djdecks natuurlijk
De meeste van die 5 knoppen intresseren me ook niet echt
Alleen de phones split/master out zou ik wel graag werkend willen hebben.. Maar goed.. dan maar zonder
Edit: is er eigenlijk geen manier om de eigenschappen van de advanced modus te veranderen?
Edit: is er eigenlijk geen manier om de eigenschappen van de advanced modus te veranderen?
RickWagter wijzigde dit bericht 15-11-2006 16:03 (22%)
Misschien enigsinds off-topic, maar toch handig voor de djDecks gebruikers:
Er is nu een tooltje beschikbaar dat je op weg kan helpen bij het maken van je eigen skin. Het is (nog) niet in staat om een volledige skin mee te bouwen, maar helpt je wel op weg door het aanmaken van de benodigde xml files, en het helpen bij het specifieren van de xml objecten.
Tooltje vind je hier
Er is nu een tooltje beschikbaar dat je op weg kan helpen bij het maken van je eigen skin. Het is (nog) niet in staat om een volledige skin mee te bouwen, maar helpt je wel op weg door het aanmaken van de benodigde xml files, en het helpen bij het specifieren van de xml objecten.
Tooltje vind je hier
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
quote:Adion schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:13:
Misschien enigsinds off-topic, maar toch handig voor de djDecks gebruikers:
Tooltje vind je hier
Ik wilde het net hier gaan posten Adion.
jesus wat ben jij goed bezig met je software.
echt super man!
Idd lekkere software! djDecks heb je het toch over?
Jammer van die tijdslimiet vooralsnog
Jammer van die tijdslimiet vooralsnog
Read the badge, Bitch!
Zijn er ook mensen die een paar leuke skins hebben voor Djdecks, en vooral hoe ik het precies moet instellen, want wat ik ook probeer het werkt bij mij niet zoals het moet werken.
Van frustratie maar weer van de computer verwijderd en B-DJ gebruiken :-S
Van frustratie maar weer van de computer verwijderd en B-DJ gebruiken :-S
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last