koud he!
Behringer BCD-2000 DJ Control
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Reageer Nieuw TopicNieuw vraagje:
Ik werk nu vanaf een desktop, waarop ik geen B-DJ heb staan, maar ik krijg VDJ niet aan de praat met de BCD. Nuja, ik kan wel met de muis alles besturen, de ledjes gaan aan en er komt geluid uit, maar als ik op de BCD op de knopjes druk, gebeurd er niets in VDJ...
Heb al overal gezocht op VDJ fora, maar blijkbaar hebben de meesten meer problemen om het omgekeerde te bereiken...
edit: nevermind, een upgrade naar de nieuwste versie van Virtual DJ heeft het verholpen. Heerlijk
Ik werk nu vanaf een desktop, waarop ik geen B-DJ heb staan, maar ik krijg VDJ niet aan de praat met de BCD. Nuja, ik kan wel met de muis alles besturen, de ledjes gaan aan en er komt geluid uit, maar als ik op de BCD op de knopjes druk, gebeurd er niets in VDJ...
Heb al overal gezocht op VDJ fora, maar blijkbaar hebben de meesten meer problemen om het omgekeerde te bereiken...
edit: nevermind, een upgrade naar de nieuwste versie van Virtual DJ heeft het verholpen. Heerlijk
twabi2 wijzigde dit bericht 26-12-2006 01:07 (11%)
http://www.shuttlesim.be => Free Space Shuttle simulator!
Reg. datum: 05 april 2006
helemaal correct, krijg je een soort artifacts zeg maar, drop outs van audio en zulk soort rommel....quote:DoubleJ schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:56:
Ik zal de latency eens rond de 5 zetten. Te laag, dat je pc het niet trekt zeg maar, werkt averechts he?
heb er nu last van met vinyl control.... stomme bcd2000 drivers.... nja toch maar een esi u46dj erbij halen!
nja en wat dat cue-en betreft, u're right... maarja het is wel makkelijker op die manier
als ik het goed begrijp lukt gewoon het beatmatchen je niet??quote:Blacksnak schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:59:
[...]
Van die latency heb ik geen last. Reageert zo goed als onmiddelijk hier. Alleen kan ik onmogelijk liedjes gelijk zetten mbv de voorbeluistering vermits die niet gelijk loopt met de master-output. Zeer vervelend en spelen met latency heeft het nog niet opgelost voor mij.
neem 2 rustige house/dance/trance nummers die je wel kan dromen
van ongeveer de zelfde snelheid.... zet m in een 4 of 8 beats loop en start beatmatching till you got it right! lukt het dan..... pak 2 andere nummers en weer andere etc.... maak het ook moeilijker voor jezelf.... it's all practice...
ik wil niet zeggen dat ik er erg goed in ben... maar ben nu 6 maandjes bezig en zit er maar 2 keer per uur naast ofzo...... (en net overgestapt naar vinyl en vinyl control) en dat lukt me tot dusver gewoon door simpel weg... elke dag ff een paar nummertjes te doen
Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D
Voor mij persoonlijk lukt het `ingooien` van de plaat wel, mij lukt het alleen niet met BDJ om zonder op de BPM op rode metertjes te kijken het tempo gelijk te krijgen. Als ik dat nu ook op gehoor kon....
koud he!
Reg. datum: 21 december 2006
Reg. datum: 21 december 2006
Keb em zaterdag ook aangeschaft
(was volgens mij Nationale-Schaf-een-BCD2000-aan-Dag
)
Het werkt heerlijk,.
en ik krijg em voor t grootste gedeelte aan de praat met Traktor,
maar nu lukt het niet om t kunne voorluisteren via de Headphones,.
Als ik als geluidskaart de "BCD-2000 Asio" kies, stoptie er helemaal mee, (kan zelfs nix afspelen)
en met "DS BCD-2000" kan je niet voorluisteren,..
iemand een idee waar t aan ligt??
en hoe ik t kan oplossen,..
(t gaat trouwns om Traktor 3)
(was volgens mij Nationale-Schaf-een-BCD2000-aan-Dag
Het werkt heerlijk,.
en ik krijg em voor t grootste gedeelte aan de praat met Traktor,
maar nu lukt het niet om t kunne voorluisteren via de Headphones,.
Als ik als geluidskaart de "BCD-2000 Asio" kies, stoptie er helemaal mee, (kan zelfs nix afspelen)
en met "DS BCD-2000" kan je niet voorluisteren,..
iemand een idee waar t aan ligt??
en hoe ik t kan oplossen,..
Je begrijpt het niet goed ;-)quote:schoutenkevin85 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 01:54:
als ik het goed begrijp lukt gewoon het beatmatchen je niet??
Het beatmatchen is geen probleem (heb al ervaring met cd-spelers) echter is het niet mogelijk om dit te doen vermits er vertraging zit op het geluid dat in m'n koptelefoon komt. Ik luister normaal het in te mixen nummer op mijn koptelefoon terwijl ik die gelijk probeer te zetten met het geluid uit m'n boxen. Dit gaat echter niet vermits die niet gelijk zijn (goed merkbaar als ik het liedje dat speelt ook op mijn koptelefoon zet), hetgene in m'n koptelefoon heeft vertraging op hetgene dat ik hoor door m'n speakers.
og gewoon genoeg oefenenquote:jopie schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:12:
Voor mij persoonlijk lukt het `ingooien` van de plaat wel, mij lukt het alleen niet met BDJ om zonder op de BPM op rode metertjes te kijken het tempo gelijk te krijgen. Als ik dat nu ook op gehoor kon....
dat het met asio niet werkt is het handig om te weten of je een desktop of een laptop gebruikt om daar beter antwoord op te kunnen geven. (lees: een zinvol antwoord kan wel dingen suggeren maar daar kom je ook niet ver mee)quote:DJ_One_Love schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 12:32:
en met "DS BCD-2000" kan je niet voorluisteren,..![]()
als je de ds gebruikt zal je de bcd2000 waarschijnlijk aanspreken door middel van directsound/wdm oid iig geen asio. en dan heb je maar beschikking tot 1 kanaal
Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D
Reg. datum: 30 december 2001
Reg. datum: 30 december 2001
Xylio (de maker van B-DJ) heeft recent nieuwe software gelanceerd: Futerdecks Pro. Deze software is -zoals ze zelf zeggen- vanaf de grond af aan opgebouwd, en is volledig compatible met de BCD-2000. Volgens de eerste berichten is deze software erg stabiel (geen vastlopers / hangers meer), zie ook het forum aldaar. Futuredecks Pro is niet gratis, maar voor de mensen die in het bezit zijn van B-DJ is er een erg aantrekkelijk 'update' aanbieding. Als je je B-DJ versie hebt geregistreerd bij Xylio, dan heb je waarschijnlijk al een mail in huis gehad met een aanbod. Zo niet, dan kun je even contact opnemen met sales@xylio.com, met de melding dat je -als eigenaar van een BCD-2000- nog geen aanbieding hebt gehad. Je betaald in dat geval slechts 24,50 Euro voor Futuredecks Pro i.p.v. 139 Euro. Voor dergelijke software volgens mij niet erg duur.
Ik ga deze week Futuredecks Pro even proberen, en meldt mij wel weer met een review.
Ik ga deze week Futuredecks Pro even proberen, en meldt mij wel weer met een review.
quote:ErikRad schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 15:09:
Volgens de eerste berichten is deze software erg stabiel (geen vastlopers / hangers meer), zie ook het forum aldaar.
Reg. datum: 27 december 2006
Reg. datum: 27 december 2006
Ze hebben het eindelijk voor elkaar bij virtual dj bij de nieuwste versie 4.2 heb ik eindelijk geen last meer van het tikken en kraken in me koptelefoon en kan gewoon mijn 5.1 kaart als master out gebruiken en de koptelefoon op me bcd zetten!!!
Aanrader voor iedereen die hetzelfde probleem heeft.
Aanrader voor iedereen die hetzelfde probleem heeft.
Werkt in 4.2 de eq wel als je hem voorbeluisterd over de koptelefoon?
Eddie!!!
Reg. datum: 29 december 2006
Vol enthousiasme de BCD2000 uitgepakt, maar nu zit ik met een installatie-probleem:
Tijdens het installeren vraagt de setup naar het bestand BCD2000.sys, ik verwijs dan naar de drivers map van de installatie-cd. Dezelfde vraag krijg ik voor BCD2000WMD.sys en ik reageer met dezelfde actie. Na het installeren krijg ik dan van Windows de mededeling dat er een fout is opgetreden tijdens de installatie ("het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden") en dat het apparaat mogelijk niet werkt.
Installatie gaan op uitzondering van de vraag naar de sys-bestanden goed.
Als ik dan B-DJ opstart, wordt de BCD niet eens gedetecteerd. Ik heb al reeds de nieuwste driver-versie van internet afgehaald (Behringer-site) maar ook dit mag niet baten.
Wie helpt me verder?
Tijdens het installeren vraagt de setup naar het bestand BCD2000.sys, ik verwijs dan naar de drivers map van de installatie-cd. Dezelfde vraag krijg ik voor BCD2000WMD.sys en ik reageer met dezelfde actie. Na het installeren krijg ik dan van Windows de mededeling dat er een fout is opgetreden tijdens de installatie ("het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden") en dat het apparaat mogelijk niet werkt.
Als ik dan B-DJ opstart, wordt de BCD niet eens gedetecteerd. Ik heb al reeds de nieuwste driver-versie van internet afgehaald (Behringer-site) maar ook dit mag niet baten.
Wie helpt me verder?
Reg. datum: 17 augustus 2004
Goed opletten bij het installeren, heb je eerst de installatie van de cd gedaan, en dan pas de bcd aangesloten en verder gedaan met installeren? belangrijk puntquote:JHABEK schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:09:
Vol enthousiasme de BCD2000 uitgepakt, maar nu zit ik met een installatie-probleem:
Wie helpt me verder?
\o/
* BaBoOn heeft net ook z'n BCD 2000 uitgepakt en vind 't een leuk speeltje icm Virtual DJ
* BaBoOn heeft net ook z'n BCD 2000 uitgepakt en vind 't een leuk speeltje icm Virtual DJ
Gele banaan is overleden, stop met toeteren!!! || Op zoek naar servies?
"My software never has bugs, it just develops random features."
Heb ik inderdaad zo uitgevoerd, maar mocht niet baten. Maar toch bedankt!quote:Goed opletten bij het installeren, heb je eerst de installatie van de cd gedaan, en dan pas de bcd aangesloten en verder gedaan met installeren? belangrijk punt
En hij doet het....
Probleem zat hem in een onderling conflict tussen de drivers van mijn onboard geluidskaart en de drivers van de BCD. Na het compleet verwijderen van beide geluidskaarten (onboard & BCD) het opnieuw installeren van de nieuwste drivers voor mijn onboard chipsetje en daarna de BCD was het probleem ten einde.
Probleem zat hem in een onderling conflict tussen de drivers van mijn onboard geluidskaart en de drivers van de BCD. Na het compleet verwijderen van beide geluidskaarten (onboard & BCD) het opnieuw installeren van de nieuwste drivers voor mijn onboard chipsetje en daarna de BCD was het probleem ten einde.
Vandaag ook aangeschaft in Groningen . Dacht de eerste keer toen ik BCD zag van hoe kan zoiets nou werken,toen had ik er al veel over gelezen. Vandaag toch maar de knoop door gehakt en de BCD gehaalt. Werkt boven mijn verwachtingen en ook het software gedeelte bavalt me eigenlijk best goed om heel eerlijk te zijn. Mensen die nog twijfelen, niet twijfelen maar halen die BCD. Ook de installatie verliep vlekkeloos. Alleen nu wil ik het software gedeelte nog even registreren op de site of via het venster in het B-DJ programma zelf maar die heb ik weg geklikt en waar staat de serial vermeld?
The One And Only
Is gewoon hetserie nr. van t apparaat.quote:Fordman schreef op zondag 31 december 2006 @ 05:31:
Vandaag ook aangeschaft in Groningen . Dacht de eerste keer toen ik BCD zag van hoe kan zoiets nou werken,toen had ik er al veel over gelezen. Vandaag toch maar de knoop door gehakt en de BCD gehaalt. Werkt boven mijn verwachtingen en ook het software gedeelte bavalt me eigenlijk best goed om heel eerlijk te zijn. Mensen die nog twijfelen, niet twijfelen maar halen die BCD. Ook de installatie verliep vlekkeloos. Alleen nu wil ik het software gedeelte nog even registreren op de site of via het venster in het B-DJ programma zelf maar die heb ik weg geklikt en waar staat de serial vermeld?
staat op de doos en op t apparaat.
succes.
is er een manier om met de standaard software het cut-off filter ook met de bcd2000 zelf te besturen. De software heeft daar 2 draaiknopje voor, maar die zitten niet op de het apparaat zelf. Ik wil daar dan wel een FX-control knopje of 2 voor gebruiken
[ Ik was vroeger jozy2002 | Maak hier je eigen WhatPulse grafiekjes!!! | Appget - Versie beheer tool ]
Reg. datum: 19 september 2001
Reg. datum: 19 september 2001
Heeft iemand 'em al geprobeerd met de native ondersteuning in VirtualDJ 4.2?
Die is net uit...
En kent iemand deze controller trouwens? Zit geen geluidskaart/mixer in, maar die heb ik toch al hier...
En kent iemand deze controller trouwens? Zit geen geluidskaart/mixer in, maar die heb ik toch al hier...
MisterData wijzigde dit bericht 02-01-2007 12:00 (45%)
On the eigth day, God started debugging
Reg. datum: 07 november 2006
Zijn er al mensen die BPM Studio aan de praat hebben gekregen met de BCD?
Zo ja laat het even weten, heb zeker belangstelling.
Zijn er ook al mensen die voor de B-DJ software een skin hebben gemaakt die op BMP studio lijkt.
De remaining time vind ik zelf nog al klein om te lezen,graag hulp
Groetjes
Zo ja laat het even weten, heb zeker belangstelling.
Zijn er ook al mensen die voor de B-DJ software een skin hebben gemaakt die op BMP studio lijkt.
De remaining time vind ik zelf nog al klein om te lezen,graag hulp
Groetjes
Reg. datum: 03 januari 2007
ik heb vorige week de bcd 2000 aangeschaft. ik vind het een geweldig ding alleen het enige wat het bij mij niet doet is dat er geen geluid uit de speakers van mijn computer komt. weet iemand hoe ik dat op kan lossen. ik heb alle originele software.
ik heb midi amsterdam ook al gebeld maar die wisten ook niet goed uit te leggen hoe ik dat moest instellen. en aangezien mijn kennis van een computer niet verder gaat als het instaleren van software zal het mij zelf ook niet lukken om uit te vinden.
het enige wat ik kan bedenken is dat ik het misschien kan oplossen als ik er gewoon maar een versterker om gooi met een aantal boxen wat ik eigelijk nog niet wil.
alvast bedankt voor degene die mij kan helpen
groeten mitchel
ik heb midi amsterdam ook al gebeld maar die wisten ook niet goed uit te leggen hoe ik dat moest instellen. en aangezien mijn kennis van een computer niet verder gaat als het instaleren van software zal het mij zelf ook niet lukken om uit te vinden.
het enige wat ik kan bedenken is dat ik het misschien kan oplossen als ik er gewoon maar een versterker om gooi met een aantal boxen wat ik eigelijk nog niet wil.
groeten mitchel
Heb je de speakers aangesloten op de behringer zelf? heb je de geluidskaart uitgezet/uninstalledquote:mitchelderoock schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:23:
ik heb vorige week de bcd 2000 aangeschaft. ik vind het een geweldig ding alleen het enige wat het bij mij niet doet is dat er geen geluid uit de speakers van mijn computer komt. weet iemand hoe ik dat op kan lossen. ik heb alle originele software.
groeten mitchel
ik heb mijn speakers niet op mijn behringer aangesloten. als ik muziek afspeel op mijn computer doen ze het gewoon wel. en ik zou helemaal niet weten waar ik kan zien of mijn geluidskaart uitstaat of iets dergelijks.
alvast bedankt voor je reactie
groeten mitchel
groeten mitchel
Je hebt een kabel van de Behringer in de audio ingang van je computer aangesloten?quote:mitchelderoock schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:09:
ik heb mijn speakers niet op mijn behringer aangesloten. als ik muziek afspeel op mijn computer doen ze het gewoon wel. en ik zou helemaal niet weten waar ik kan zien of mijn geluidskaart uitstaat of iets dergelijks.
groeten mitchel
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last