Hoofdcategorieën
Topicacties

Behringer BCD-2000 DJ Control

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Reageer Nieuw Topic
if(!broke) mod();

quote:
J-air schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:31:
...
NEEE!!!!!! :'( :'( loopt toch weeer vast O-)
Geef anders even je msn, dan help ik je eruit ;)

// Intel C2D E8500 @ 3,8 GHz // Asus P5Q-Pro // 4GB DDR2-8500 Dominator // Asus ENGTX295 //

Reg. datum: 08 januari 2001

hmm op xylio forum hebben ze ook wat tips betreft het werken met een laptop:
http://www.xylio.com/site/forum/viewtopic.php?p=3576#3576
Reg. datum: 13 oktober 2004

Topic komt niet super op gang :/

vandaag bij Feedback apeldoorn mijne gehaald voor 180E met 2 jaar garantie :D, leek mij handiger qau garantie aangezien een bcd bij feedback ook een jog wheel stuk had en op internet daar ook al overlas, dus bij een inkoopactie zou dat teveel gezeik opleveren

Er staan in apeldoorn nog meer van die dingen :o

eerste indruk; mooi apparaat, software zuigt HARD

zowel VDJ als de meegeleverde *kuch* dj-software loopt soms een beetje vast,
waarschijnlijk zijn het maar wat kut instellinkjes die verkeerd zijn, maar ik wordt er nogal jefrustreerd van. Echter de kwaliteit van het apparaat en de toekomstige fun op feestjes in mijn ogen maken het een goede aankoop, aangezien ik wel vertrouewn heb in updates in de toekomst _/-\o_

Verschrikkelijke doos met reclame tekst; Scratch mp3 like it's vinyl |:(
http://img63.imageshack.us/img63/9481/pict1301ew2.jpg
in goede verpakking
http://img517.imageshack.us/img517/1395/pict1302qp0.jpg

http://img274.imageshack.us/my.php?image=pict1304uf6.jpg
zonder BCD
http://img63.imageshack.us/img63/9851/pict1305ag9.jpg
Met BCD
http://img63.imageshack.us/img63/8215/pict1306xc3.jpg
Close-up
http://img413.imageshack.us/img413/6609/pict1307ss1.jpg

J-air wijzigde dit bericht 01-11-2006 15:32 (5%)

Seven-Forty, Aight!
Reg. datum: 01 maart 2000

Wil er ook een halen!

Alleen in Ehv en Valkwanswaard hebben ze die niet...(bij die dealer locaties iig...) Edit: Nu zie ik dat Feedback ook in Ehv zit, morgen eens bellen!)

Iemand nog een bedrijfje in de buurt van Ehv, waar ze ze verkopen?

Lijkt me wel een vet ding, sta regelmatig bij de DJ te kijke hoe hij het voor elkaar krijgt...wil ik ook leren.

gewoon voor de fun!

heb traktot 3 al, maar toch lastig mixen met je muis en zonder koptelefoon...

Zeeuw wijzigde dit bericht 01-11-2006 01:00 (11%)

Read the badge, Bitch!

if(!broke) mod();

quote:
J-air schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:00:
Topic komt niet super op gang :/

...

eerste indruk; mooi apparaat, software zuigt HARD

zowel VDJ als de meegeleverde *kuch* dj-software loopt soms een beetje vast,
waarschijnlijk zijn het maar wat kut instellinkjes die verkeerd zijn, maar ik wordt er nogal jefrustreerd van. Echter de kwaliteit van het apparaat en de toekomstige fun op feestjes in mijn ogen maken het een goede aankoop, aangezien ik wel vertrouewn heb in updates in de toekomst _/-\o_

Zoals ik al zei, als je even je e-mail geeft, dan help ik je met VDJ4.1 om die helemaal werkend te krijgen, dit heb ik al eerder gepost, dan moet je niet eigenwijs gaan zeggen dat dit topic niet op gang komt }:O

// Intel C2D E8500 @ 3,8 GHz // Asus P5Q-Pro // 4GB DDR2-8500 Dominator // Asus ENGTX295 //

quote:
Liquid-Man schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:40:
[...]

Zoals ik al zei, als je even je e-mail geeft, dan help ik je met VDJ4.1 om die helemaal werkend te krijgen, dit heb ik al eerder gepost, dan moet je niet eigenwijs gaan zeggen dat dit topic niet op gang komt }:O

Email Jr

thx mate :D, ik bedoelde niet op die manier daat het topic niet op gang komt er zijn gewoon op dit moment niet erg veel verschillende bezoekers die wat posten.

J-air wijzigde dit bericht 01-11-2006 15:29 (5%)

Seven-Forty, Aight!

quote:
J-air schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:42:
[...]

thx mate :D, ik bedoelde niet op die manier daat het topic niet op gang komt er zijn gewoon op dit moment niet erg veel verschillende bezoekers die wat posten.
Kan verandering in komen, heb hem net besteld

Read the badge, Bitch!

if(!broke) mod();

quote:
J-air schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:42:
[...]

als je daat zou willen O+ <edit door liq: moet ik het zelf ook doen natuurlijk.... :+ >

Ik zou wel je e-mail even anders daar neerzetten als ik jou was, zo kan je nogal snel spam krijgen :p

Liquid-Man wijzigde dit bericht 01-11-2006 15:40 (8%)

Krijg nou tieten }:O (liever niet :z ) iig ik lag lekker in bed en dacht van televisie kijken slaap je meestal zo kut, dus laten we maar wat gaan lezen, oke dus wat gaan we lezen, uhm, o een users manual van mijn Bcd-2000 leuk!! 8)7 , ik ff door gebladert en allemaal dingen gelezen die ik toch al wist, maar ik zag dat Direct X wel een hele belangrijke punt was in de systemrequirements, nou dacht ik, ik ga toch niet slapen, dus eerst een DirectX 9.0c update gedaan (ik had uiteraard al 9.0c maar dit was een update van oktober) en daarna een windows-update met wat usual beveiligingsupdates. Nou ik opnieuw opstarten werkt het hele geval niet meer |:( , oke ik nog een keer opnieuw opstarten en tot mijn verbazing heb ik net 25 hele minuten :9 :P &gt;:) ;) :P :9 staan mixen en opgenomen zonder dat hij vastliep _/-\o_

Haleluia :)

Ik denk dat nu er steeds meer ondersteuning komt voor de BCD en aangezien ik ergens las dat behringer zijn driver binnenkort gaat updaten, het echt een succesjje gaat worden.

Ik raad het product dan ook aan iedereen aan, het is ff slikken als het niet goed loopt, maar loopt het goed dan gaat ie als een speer,

BTW: In de user MANUAL staan ook tips voor mensen met problemen met laptops, als mensen dr behoefte aan hebben wil ik wel ff posten wat dr staat O-)

(liguid-man jou versie van VDJ gaf nog steeds soms stops alleen minder vaak btw, iig heel erg bedankt voor je hulp)

J-air wijzigde dit bericht 02-11-2006 00:10 (86%)

Hmmm cool weet-je... Duke Dumont, remixer van het o zo geweldige Mekon - Yes Yes Y'all

heeft de award " diesel u-music best electronic " gewonnen..

http://www.diesel-u-music.com/index.cfm?page=1086

Leuke is dat tie dus opgetreden heeft met jawel... een BCD2000 :-)

en dat voor iemand die Missy Elliot's tracks remixt :-)
j-air... waar haal je de wijsheid vandaan dat behringer bezig is met een nieuwe driver???

Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D

Reg. datum: 02 november 2006

Mooi dat er nog veel meer mensen zijn die mixen een leuke hobby vinden of je er nou wel of niks mee verdient tis altijd leuk om te doen. Ik ga ook zo'n leuk apparaatje aanschaffen en is kijken of het mij ook weer handmatig gaat lukken. Ik mix al een hele tijd met VDJ en dat bevalt me prima maar tis allemaal met de muis en daar gaan we verandering in brengen. Ik hoop dat het goed gaat komen en ga nog een hoop van jullie leren. _/-\o_

aangaande traktor met midi yoke:

http://home.hetnet.nl/~robhop/midiyoke.gif

Ik heb maar 2 poorten nodig..

heel erg irritant dat ik dit niet kan veranderen omdat in elk audio programma waar ik mee werk de hele rits ports van midi yoke wordt gevonden..

quote:
schoutenkevin85 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:44:
j-air... waar haal je de wijsheid vandaan dat behringer bezig is met een nieuwe driver???
khad het ergens gelzen volgens mij, er zitten nogal wat bugs in de latency driver van de V1.1.1.0

quote:
J-air schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:35:
[...]

khad het ergens gelzen volgens mij, er zitten nogal wat bugs in de latency driver van de V1.1.1.0
nja laten we het hopen :) er zijn een hoop verbeteringen te doen :)

if(!broke) mod();

quote:
J-air schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:30:
...

(liguid-man jou versie van VDJ gaf nog steeds soms stops alleen minder vaak btw, iig heel erg bedankt voor je hulp)

Tja, dat ie soms nog stops gaf, dat is dan wel vreemd, want ik heb hier geen last van, wel een keer liep het zaakje vast en wilde de bcd niet meer reageren, maarja toen kwam ik er pas achter dat heel m'n pc was vastgelopen :+

Ik blijf wel van mening dat de drivers van de BCD nog met een aantal kinderziektes zitten, want helemaal lekker werken wil hij niet altijd (laatst moest ik rebooten voordat de bcd pas wilde werken met welk programma dan ook...) dus laten we hopen dat er snel een nieuwe driver uitkomt O-)

Seven-Forty, Aight!

Ik heb Traktor 3, maar ik hoor via mijn koptelefoon hetzelfde als de output.

Nou kan ik bij Audio setup -> Soundcard kiezen tussen BCD2000 ASIO en DS BCD-2000

Als ik DS BCD-2000 kies kan ik wel (bijna) alle knopjes gebruiken, maar alsik BCD2000 ASIO kies dan kan ik helemaal niks, zelfs niet met de muis op Play klikken!

Ik heb driver versie 1.1.1.0 in de B-DJ optie.

Ow ja, de Pitch werkt ook nie, de link wel, maar dan pakt ie ze voor allebei, de rechter doet niks...

Zeeuw wijzigde dit bericht 03-11-2006 14:32 (12%)

Read the badge, Bitch!

Reg. datum: 20 oktober 2004

Ik zie dat er verschillende programma's zijn. Wat is nou het makkelijkste en meest veelzijdige programma wat met de Behringer BCD2000 samenwerkt? Waar je makkelijk de knoppen bovenaan kunt programmeren en wat gewoon lekker werkt.

Reg. datum: 03 november 2006

Hoi,

Bedankt voor de uitleg in deze topic. Helemaal top!

Ik heb alles geprobeerd om traktor aan de praat te krijgen maar hij synchroniseert niet nav de uitleg. De lampjes gaan niet flashen....?? Ik zal vast iets verkeerd deon. Please help....

Grtz,
Bob

Seven-Forty, Aight!

quote:
mmidas schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:06:
Hoi,

Bedankt voor de uitleg in deze topic. Helemaal top!

Ik heb alles geprobeerd om traktor aan de praat te krijgen maar hij synchroniseert niet nav de uitleg. De lampjes gaan niet flashen....?? Ik zal vast iets verkeerd deon. Please help....

Grtz,
Bob

Heb je wel de goede folder voor midi rules?Ik moet in mijn C: root een folder maken genaamd: "programmi" kijk maar eens en dan daar die 'midi rules' folder inzetten!

En bij pref in traxtor ff je BCD2000 selecteren, maar daar ben ik ook nog niet helemaal achter hoe dat werkt, zit nu in B-DJ, daar werkt alles naar behoren, zonder vastlopers...

Read the badge, Bitch!

quote:
m_theloosen2 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:53:
Ik zie dat er verschillende programma's zijn. Wat is nou het makkelijkste en meest veelzijdige programma wat met de Behringer BCD2000 samenwerkt? Waar je makkelijk de knoppen bovenaan kunt programmeren en wat gewoon lekker werkt.

dat is helemaal aan jezelf, maar zoizo progamma's met native support werken het fijnste.

ik heb jaren met Virtual dj gewerkt maar sinds dat ik dj decks heb wil ik niks anders meer (of het moeten 2 cdj 1000's zijn).....

probeer gewoon de demo's:

www.djdecks.be
www.virtualdj.com

dan heb je ook nog traktor met de work around... werkt ook fijn...

quote:
Zeeuw schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:29:
[...]

Heb je wel de goede folder voor midi rules?Ik moet in mijn C: root een folder maken genaamd: "programmi" kijk maar eens en dan daar die 'midi rules' folder inzetten!

En bij pref in traxtor ff je BCD2000 selecteren, maar daar ben ik ook nog niet helemaal achter hoe dat werkt, zit nu in B-DJ, daar werkt alles naar behoren, zonder vastlopers...
offtopic:
WTF zeeuw! good old times back again.. das lang geleden... eghegheghehegehgehge

maakt in principe niet zoveel uit waar je de folder zet trouwens

als de tsk en de batch maar in C:\-whatever-\MIDI-Rules-Protoype_20060826\rules\BCD2000-Traktor3 - Cycokrauts Extended Flavor A\

staat
Reg. datum: 03 november 2006

quote:
Zeeuw schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:29:
[...]

Thx for je reply. Ik heb alles gedaan zoals in het voorbeeld. Zelfde map etc... De lampjes van de bdj gaan niet ff flitsen. Iemand nog een tip? MAar waar in traktor moet ik de bcd selecteren. Ik moet toch bij midi interface midi yoke kiezen?

Thx,
Bob

mmidas wijzigde dit bericht 03-11-2006 17:34 (7%)

Reg. datum: 20 oktober 2004

-

m_theloosen2 wijzigde dit bericht 04-12-2006 18:48 (100%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: