ik wil geen signature! :(
Reg. datum: 20 oktober 2006
heb zelfde verhaal gehad.. echt wazigquote:Deathscythehell schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:29:
Nou gisteravond was dus echt ff de ergste avond qua lag die ik persoonlijk mee heb gemaakt...
eerst een jumpque in een .0 system waar ik het nog nooit heb gehad....resultaat was uiteindelijk stuck en daarna opnieuw ingelogd maar stuck op het enteren met character..na 5 min kon ik er wel weer in.
Toen na een uur of iets langer hetzelfde verhaal...jumpque die na 3 minuten verlopen was en ik zat vast tussen het jumpen van 2 systemen in..kon ook niet meer inloggen daarna met dat character dus maar met een alt petition ingevuld.Bleek dat er op helpchannel tientallen mensen een char hadden die vast zat.
Hoop dat dat na vandaag toch wel een beetje verholpen is
Crashes met Dual-Core, Inlogproblemen, Slechte fps, donkere seamless map, mining lasers dwars door seamless map, World control Panel die vast blijft hangen, iconen van stargates en stations verdwijnen in seamless map als je jumped, het blijven hangen van de muis wanneer je over een ster gaat in de seamless map, overview die afmetingen niet onthoudt, wrecks die onduidelijk zijn omdat je niet weet of je ze al gehad hebt of niet, probleem met weergave van iemand standing/kill icoon in local, Killmails die niet binnen komen.quote:ravenger schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:49:
[...]
veel bugs nog? Noem er eens een paar dan...
Die nieuwe map is inderdaad niet echt praktisch, voornamelijk omdat de info die je erop krijgt lastiger te vinden is, zoals waar je corpmembers zich bevinden enzovoorts.
Dat is alleen nog maar uit m'n hoofd en sinds Kali. Misschien dat sommige ervan gefixed worden met de patch van vandaag, maar er zijn er nog stukken meer.
Vind EVE nogsteeds heel erg leuk hoor, maar er zitten gewoon veel bugs en die soms voor erg lange tijd niet gefixed worden.
Eve-online:[MailFan]
Ben benieuwd wat ze nu weer hebbenquote:Extended downtime Tuesday, December 5th for patch deployment. We will come up at 15:30, we just had a possible breakthrough, stay tuned!
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
bijnaquote:Hydra schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:19:
Meh, ik had me beter niet kunnen haasten vanmiddag. Nog steeds down, en die Retriever zal ook wel niet in m'n hangar liggen
Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]
W00t!quote:
Wanna take her out for a spin
Grrr. "Starting up...(0 sec.)"
Jaja
Hydra wijzigde dit bericht 05-12-2006 16:35 (11%)
Reg. datum: 13 april 2005
Wilde altijd al iets over computers weten
Nja, patchday, dit is niet 'normaal'.quote:SirDarkAngel schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:43:
"laatste reboot" 15 minuten te gaan. Pfff wil vandaag eens gaan beginnen met dit spel, maar dit motiveert niet. Nog rassen die ik niet moet kiezen? Want dat zal wel een gok worden
Wat wil je precies gaan doen eigenlijk? Scheelt wel dat je tegenwoordig erg veel starters-skills krijgt, veel meer dan toen ik begon.
Wil je beginnen met agent missions of met minen om geld te verdienen?
Reg. datum: 13 april 2005
(opnieuw 15 min )
Wilde altijd al iets over computers weten
- crashes met dual core heb ik geen last van, ik heb ook dual core...quote:MailMan schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:11:
[...]
Crashes met Dual-Core, Inlogproblemen, Slechte fps, donkere seamless map, mining lasers dwars door seamless map, World control Panel die vast blijft hangen, iconen van stargates en stations verdwijnen in seamless map als je jumped, het blijven hangen van de muis wanneer je over een ster gaat in de seamless map, overview die afmetingen niet onthoudt, wrecks die onduidelijk zijn omdat je niet weet of je ze al gehad hebt of niet, probleem met weergave van iemand standing/kill icoon in local, Killmails die niet binnen komen.
Dat is alleen nog maar uit m'n hoofd en sinds Kali. Misschien dat sommige ervan gefixed worden met de patch van vandaag, maar er zijn er nog stukken meer.
Vind EVE nogsteeds heel erg leuk hoor, maar er zitten gewoon veel bugs en die soms voor erg lange tijd niet gefixed worden.
- ik heb geen inlog problemen
- ook geen slechte fps
- problemen met standing/kill icons geen last van
- wrecks worden gefixed
- killmails worden gefixed
Mbt de seamless map was het alleen zo dat de dingen onduidelijk weergegeven waren en dat de map niet lekker weergegeven werd met 3d, is ook gefixed...
Al met al vind ik je dus wel een beetje cranky.
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Ah, nou, dan raad ik je zeker aan bij het creeren van je character rekening te houden met die richting en voor miner skills te gaan.quote:SirDarkAngel schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:02:
Ik was van plan te gaan minen, lijkt me het makkelijkste om te beginnen.
(opnieuw 15 min )
Race maakt niet heel erg veel uit overigens, sommige schepen zijn iets betere miners dan andere, maar op den duur ga je toch voor een Mining Barge, en dus maakt het niet uit welk ras je kiest. En bovendien kun je altijd nog skillen voor de schepen van een ander ras. Zelf heb ik Gallente gekozen omdat ik de schepen mooi vind.
En ja, knap irritant dat die teller steeds opnieuw begint, was van plan ff flink te gaan minen zo, en bovendien is een half uur geleden een skill afgelopen.
Geduld is niet bepaald m'n sterkste puntquote:Dennis B. schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:07:
dit is best wel normaal hoor dat opstarten enzoheb het al vaker meegemaakt ...gewoon geduld leren hebben
Hydra wijzigde dit bericht 05-12-2006 17:09 (14%)
Reg. datum: 05 oktober 2004
Status: Not accepting connections
2 players
btw @ MailMan, zou zelf maar precies nazoeken waar het aan ligt, want ik heb geen last vand e problemen die je op noemde. Enige waar ik wel last van hem zijn de dikke qeue's @ Jita/Saila waar ik vaak door heen moet >.<
lijkt me niet handig dat je charactar op 1 punt heel sterk gaat maken maar gewoon verdeeld houden want je gaat niet je hele leven minen in eve lijkt mequote:SirDarkAngel schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:02:
Ik was van plan te gaan minen, lijkt me het makkelijkste om te beginnen.
(opnieuw 15 min )
Dat jij dat probleem niet hebt houdt niet in dat ik en anderen dat probleem niet hebben. Om dus bij voorbaat al te zeggen dat ik een beetje cranky ben vind ik wat overdreven. Aangezien ik zelf in die post nog zeg dat ik genoeg lol beleef aan EVE.quote:ravenger schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:04:
[...]
- crashes met dual core heb ik geen last van, ik heb ook dual core...
- ook geen slechte fps
- wrecks worden gefixed
- killmails worden gefixed
Mbt de seamless map was het alleen zo dat de dingen onduidelijk weergegeven waren en dat de map niet lekker weergegeven werd met 3d, is ook gefixed...
MailMan wijzigde dit bericht 05-12-2006 17:57 (11%)
Reg. datum: 20 oktober 2006
gaat nu niet meer, als je een nieuwe char maakt heeft hij veel skills in bepaalde richting...quote:Dennis B. schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:28:
[...]
lijkt me niet handig dat je charactar op 1 punt heel sterk gaat maken maar gewoon verdeeld houden want je gaat niet je hele leven minen in eve lijkt me
je kan later natuurlijk nog wel switchen, maar dan heb je toch 900k skillpoints weggegooit
FPS is bij mijn een flink stuk achteruit gegaan. Lijkt door de seamless map te komen. Verder heb je zo nu en dan dat de standings icoontjes in local niet kloppen (heb al een negatieve standing op mezelf gezien bv). Wat betreft de dual core crashes, lees het eve-o forum maar eens, zijn genoeg mensen die er last van hebbenquote:ravenger schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:04:
[...]
- crashes met dual core heb ik geen last van, ik heb ook dual core...
- ook geen slechte fps
Ik heb zelf sinds kali ook een aantal renderfouten. Bv schaduwen op planeten renderen verkeerd net als ringen om planeten, het deel wat achter de planeet hoort vallen knippert er zo nu en dan doorheen. En veeeeel last van jump queues en lag terwijl ccp op de website vrolijk beweerde dat de server op dat moment pas op 47% capaciteit zat.
Canon PowerShot S2 IS
Die renderfouten heb ik wel gezien inderdaad, ik zal vanavond eens kijken of daar een oplossing voor is te vinden.
Je weet dat je om Saila heen kunt via Oichiya oid mits je niet in Aramachi hoeft te zijn ? (dat is voor mij iig wel de reden dat ik vaak door Saila kom)quote:TeamxSunnYx schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:22:
lol @ EVE Online servers -
Status: Not accepting connections
2 players
btw @ MailMan, zou zelf maar precies nazoeken waar het aan ligt, want ik heb geen last vand e problemen die je op noemde. Enige waar ik wel last van hem zijn de dikke qeue's @ Jita/Saila waar ik vaak door heen moet >.<
900k skillpoints is als je verder komt in het spel minder dan een maand trainen. En je gooit niets weg, je gebruikt die skills alleen wat minder. Ik heb bijvoorbeeld ook nog hoge miningskills en gallente indy 5 uit mijn begintijd. Indy 5 is altijd handig om veel te verslepen en als ik eens een keer ga minen gaat het lekker rapquote:RamsesII schreef op woensdag 06 december 2006 @ 07:56:
[...]
je kan later natuurlijk nog wel switchen, maar dan heb je toch 900k skillpoints weggegooit
Wind me up, put me down, start me off and watch me go
I'll be running circles around you sooner than you know
A little off center and I'm out of tune
Just kicking this can along the avenue
But I'm alright
? Vsync is iets wat je gewoon zelf Softwarematig op kan leggen in o.a. control pannel van je videokaart. Heb deze ook altijd uit staan. Je hebt altijd al door AdvancedDevices=1 aan te zetten de optie gehad om Vsync zelfs in EVE uit of aan te zetten. Daarnaast houdt het niets anders in dat je max fps gelimiteerd wordt aan je refreshrate. Ik zit daar gewoon dik onder met mijn fps.quote:ravenger schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:58:
nah dat de FPS achteruit gegaan lijkt te zijn komt mijnziens doordat men gebruik maakt van VSync nu. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de FPS slechter is wanneer je de seamless map niet open hebt staan, bovendien heeft de seamless map niet echt een graphics update gekregen maar er zijn slechts wat zoomdingetjes toegevoegd. Jumpqueues zijn idd wel irritant, maar dat waren ze voor de patch ook al.
Die renderfouten heb ik wel gezien inderdaad, ik zal vanavond eens kijken of daar een oplossing voor is te vinden.
Ik zeg niet dat het door de Seamless Map komt dat ik minder fps heb. Ik zeg alleen dat ik visueel alleen een nieuwe seamless map zie (eigenlijk bedoel ik de nieuwe sterren in de achtergrond) en dat het wellicht daardoor komt. Misschien wordt het slecht geimplementeerd. Hoorde namelijk ook van mensen op de Testserver dat de Kali build eerst heerlijk liep, totdat Seamless map werd ingevoerd.
Jumpqueue heb ik wel eens last van, maar echt enkelt in erg drukke systemen.
Die Renderfouten heb ik ook. Vaak op stations maar nu ook op randen van planeten in de ringen van planeten. Volgensmij heb ik dit ooit gefixed door Anistrophic Filter aan te zetten.
[edit] Net getest. Dacht doe AF eens aan en zet wat handmatige optimizations aan van mn videokaart. EVE start op. Ik hang in space 60fps
MailMan wijzigde dit bericht 06-12-2006 11:25 (7%)
koop eens een goeie pc danquote:
Als ik in mijn eentje buiten een station hang heb ik een prima FPS, maar als ik in een POS zit met een fleet om me heen gaat mijn FPS nogal drastisch omlaag, terwijl een Core2Duo en een 7900GT genoeg zou moeten zijn voor eve.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dit topic is gesloten. ![]()