Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 29 september 2000

quote:
NitroX infinity schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:00:
Nee, dat begin ik ook wel door te krijg dat dat niet opschiet. Maar goed, voor een cruiser moet ik eerst nog minimaal 3 dagen skilltrainen. En in die tussentijd kan het niet zoveel kwaad om lekker rustig te doen :D
Je kunt ook een frigate met 2 minings lasers uitrusten natuurlijk en alles in een secure can droppen. Mine je altijd nog 2 keer zo snel.

Nou, ik ben dus gisteravond aan het spelen geweest op m'n gloednieuwe trial account, en heb nu m'n Imicus bijmekaar gespaard. 2 mining lasers en 400m3 cargo space, jeuj! :P Vanavond heb ik Frigates 3 getrained en met een beetje geluk genoeg ISK om een Incursus te kopen, dan ga ik wat meer ratten. Ik heb al aardig wat rats afgeschoten in m'n Velator, levert ook aardig wat geld op :)

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

quote:
Hydra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:20:
[...]

Je kunt ook een frigate met 2 minings lasers uitrusten natuurlijk en alles in een secure can droppen. Mine je altijd nog 2 keer zo snel.

Nou, ik ben dus gisteravond aan het spelen geweest op m'n gloednieuwe trial account, en heb nu m'n Imicus bijmekaar gespaard. 2 mining lasers en 400m3 cargo space, jeuj! :P Vanavond heb ik Frigates 3 getrained en met een beetje geluk genoeg ISK om een Incursus te kopen, dan ga ik wat meer ratten. Ik heb al aardig wat rats afgeschoten in m'n Velator, levert ook aardig wat geld op :)
Als je het goed doe kan je gelijk met lvl 4 frigate beginnen.
Scheelt heel erg veel tijd om dat te doen.

quote:
Calamor schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:46:
Als je het goed doe kan je gelijk met lvl 4 frigate beginnen.
Scheelt heel erg veel tijd om dat te doen.
Ga ik ook wel doen waarschijnlijk, wil natuurlijk zo snel mogelijk weer een Thorax hebben ;)

Kan iemand het programma EVEmon van http://evemon.evercrest.com/
Het ziet er goed uit. Maar is het wel legaal ben nog aan het zoeken of dat zo is.
En of het wel een veilig programma. Dat ben ik ook al aan het zoeken maar ik kan nog niks vinden in NLs.

EVE is a way of life

Je kan het ook gebruiken zonder je login/pass te geven, moet je naar EVE-O webpagina, my character, je character selecteren en dan rechtsbovenin de xml data downloaden, die kan je dan importeren in EVEmon.

ik wil geen signature! :(

quote:
Calamor schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:10:
Het ziet er goed uit. Maar is het wel legaal ben nog aan het zoeken of dat zo is.
En of het wel een veilig programma. Dat ben ik ook al aan het zoeken maar ik kan nog niks vinden in NLs.
Waarom zou het niet legaal zijn? Eve-online biedt je zelf de mogelijkheid aan character info te exporten.

Is de eve-online site vaker zo ontzettend slecht te bereiken trouwens? Beetje jammer dit.

Hydra wijzigde dit bericht 21-11-2006 13:20 (8%)

quote:
Je wilt ongetwijfeld de nieuwste versie, deze kan je vinden op http://evemon.battleclinic.com
Dit progsel is niet in overtreding met de regels van Eve, het is simpelweg een planner en verandert/automatiseert niets aan je Eve-client.

quote:
Hydra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:19:
[...]

Waarom zou het niet legaal zijn? Eve-online biedt je zelf de mogelijkheid aan character info te exporten.

Is de eve-online site vaker zo ontzettend slecht te bereiken trouwens? Beetje jammer dit.
Ik kan niet zo maar overdag EVEen op me werk.
Zit nu in zuid afrika en heb thuis geen internet.

Dus ik kan nu bijna alleen lange skills trainen. Met dit programma kan ik nu ook onder het werken de korte skills doen.
Want dit programma kan ook de skills wijzigen. Vandaar dat ik me afvroeg of het wel legaal is.
Op de site heb ik nu ook gelezen dat het door CCP myeve support was op de site.
http://evemon.battleclini...n/trac.cgi/wiki/EvemonFAQ

ik was te snel om het te posten.
Maar ik denk dat het wel handig is om het in het forum te noemen dit.
Wat ik heb gezocht in alle topic hier en er was niks te vinden.

Zo te zien is het wel veilig want je kan zelf de code inzien en compile.
Maar het is wel op altijd op eigenverantwording.
Dus ik ga het app gebruiken.

quote:
FireFly schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:23:
Je wilt ongetwijfeld de nieuwste versie, deze kan je vinden op http://evemon.battleclinic.com
Dit progsel is niet in overtreding met de regels van Eve, het is simpelweg een planner en verandert/automatiseert niets aan je Eve-client.
Oeh! Heb 'em net ff geinstalleerd. Mooi tooltje! Lekker op kantoor m'n character plannen :P

Is het al mogelijk skills te queuen trouwens? Ik moet een hele zooi level 1 skills leren, en ik kan Eve niet starten op kantoor.

Edit: de app kan daadwerkelijk skills wijzigen? Oeh!

Hydra wijzigde dit bericht 21-11-2006 14:34 (5%)

quote:
Hydra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:34:
[...]

Oeh! Heb 'em net ff geinstalleerd. Mooi tooltje! Lekker op kantoor m'n character plannen :P

Is het al mogelijk skills te queuen trouwens? Ik moet een hele zooi level 1 skills leren, en ik kan Eve niet starten op kantoor.

Hoe doe je dat? Ik loop al te zoeken waar ik dat kan doen.
Verkeer gelezen.
Ik dacht dat ik het gelezen had dat het kon.

Calamor wijzigde dit bericht 21-11-2006 14:46 (7%)

Ah, hmm. Ik zat me al helemaal suf te zoeken :)

quote:
Hydra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:34:
[...]

Skill queues worden overwogen door CCP, voorlopig nog niets concreets.

Volgens mij kan evemon GEEN skills voor je trainen hoor, het is puur en alleen een programma wat aangeeft wanneer je skill klaar is, welke skills je moet trainen voor bepaalde items/ships etc. Het kan wel een popup geven als je skill klaar is met trainen, maar niet automatisch een nieuwe voor je starten. Zo'n programma zou door CCP absoluut niet toegestaan worden en binnen de korste keren geblokkeerd zijn.
Het is hopen dat CCP zelf met een goede "oplossing" komt, misschien in Kali2 :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

heheh ik zal ook al te kijken, het kan idd gewoon niet, zoals het hoort :) Anders zou het waarschijnlijk ook niet toegestaan zijn als tooltje, en het lijkt me ook sterk dat CCP uberhaubt een mogelijkheid heeft opengelaten om iets te maken dat wel je skills kan changen.

Iemand trouwens al een concrete datum voor Kali? Ik dacht dat ie morgen al kwam, maar blijkbaar is ie nog niet uit de testing?

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

de 28e van deze maand :)

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]

quote:
Hydra schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:02:
Ah, hmm. Ik zat me al helemaal suf te zoeken :)
Ik las dat je overnieuw was begonnen dus vroeg me af of je misschien nog een Corp zocht :) Zoja kijk dan maar even op de site van onze corp als je interesse hebt!

Kali zou idd de 28ste op TQ kunnen staan. Ik ben benieuwd, als je het testforum leest zie je gewoon dat er nog een boel ontevredenheid heerst, met name over invention.

Eve-online:[MailFan]

Reg. datum: 03 november 2006

En we staan allemaal te popelen! :D
Ik wil wel eens die Tier2 battlecruiser uitproberen :)

Btw

@ravenger

Ik denk niet dat het zozeer is dat ze iets open zouden laten hoor, ik denk meer dat ze dan iets zouden moeten toevoegen :+

ASUS A8N SLI-Deluxe, AMD Athlon X2 4200+, 2 GB, ATI X850XTPE, 3x200GB S-ATA

quote:
MailMan schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:49:
Ik las dat je overnieuw was begonnen dus vroeg me af of je misschien nog een Corp zocht :) Zoja kijk dan maar even op de site van onze corp als je interesse hebt!
Will do :) Ik zit nu nog op een trial account, maar ga dat in ieder geval een maand verlengen op 't moment dat ik tegen limitaties aanloop (tijd danwel skills training e.d.). Ik weet alleen niet hoe lang ik deze keer blijf spelen ;) Zoals je kan zien aan m'n sig ben ik een maand ofzo geleden met WoW gestopt.

Ik wil op zich wel graag weer in een corp, vooral omdat ik de vorige keer gemerkt heb dat dat A) gezellig is en B) nogal scheelt kwa income, maar ik ga me niet direct committen ;) Mijn short-term doel is weer een Thorax te verzamelen inc. 5 miner 2s, van daaruit zie ik wel ff verder.

Edit: ik heb ff je recruitment regels gelezen, de enige die wat lastig is, is de 1-keer-per-week minen. Ik heb namelijk geen idee wanneer/hoe vaak ik online ben, dus als jullie een beetje flexibel zijn... ;)

Waar is jullie corp gebaseerd trouwens (Gensela XI?)? Ik ga voorlopig nog niet 0.4 en lager in, wil het nog ff bij empire space houden.

Hydra wijzigde dit bericht 21-11-2006 17:13 (15%)

Onze corp zit atm idd rond Gensela, dat is 0.5. We minen in 0.4 met genoeg support om niet bang te hoeven zijn dat er iets gebeurt :).

Die mining minimaal 1x in de week is te bespreken. Ik kan zelf ook niet altijd en dan wordt er gewoon een afspraak gemaakt om een bepaalde hoeveelheid ore in te leveren in die week. Maar het is voor jezelf ook gewoon makkelijk om ondersteuning te hebben bij het minen en bovendien een stuk gezelliger!

Daarnaast word je door ons op weg geholpen met vanalles en nog wat. Je kan o.a. een retriever en covetor kan je gratis van de corp krijgen als je de skills hebt.

Contact me maar ingame ( MailFan ).

Ow en die Thorax krijg je ook wel van de corp als je wilt ;)

MailMan wijzigde dit bericht 21-11-2006 23:41 (8%)

Eerder deze avond was er een stresstest gehouden op Singularity, die zou beginnen om 18:30.

In het kort: enorm veel lag.

Op een gegeven moment waren we met z'n allen bezig met een gatecamp aan het wachten om te jumpen: screenshot :P

Achievements? SteamStats!

EVE is a way of life

Heb het jammer genoeg gemist maar vindt het wel zeer goed van CCP dat ze tegenwoordig deze tests zo vaak doen.

ik wil geen signature! :(

W00t! Ik heb m'n oude account terug! Als m'n Thorax daar nog op staat ben ik enorm happy! Ik ga m'n trial account dan ff gebruiken om te dual-boxen :P

Hydra wijzigde dit bericht 23-11-2006 12:49 (61%)

quote:
Hydra schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:18:
W00t! Ik heb m'n oude account terug!
Cool! :)

Heb je toevallig mn eve-mail al gelezen? En kan ik je nog op je oude account bereiken of niet?

quote:
MailMan schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:49:
Cool! :)

Heb je toevallig mn eve-mail al gelezen? En kan ik je nog op je oude account bereiken of niet?
Zeker! Als ik van 't weekend wat meer tijd heb om te spelen zal ik ff contact met je opnemen. M'n oude account heeft dus een Thorax met (als het goed is) 5 Miner IIs en bovendien heb ik een Iteron Mark IV met cargo-extensions die ik dus ook kan vliegen.

quote:
Ik gebruik het sinds ik EVE Online speel (5 maanden) ik heb er nog geen problemen mee gehad en denk de meerderheid van de EVE Community ook niet. Het staat zelfs gestickied op EVE Forums, dus ik heb zoiets van "zal wel goed zijn".

btw als iemand hulp nodig heeft of what ever, contact me @ xSunnYx of Cieltje in-game.. (servers nu weer online, dus ga gelijk weer spelen lol)

TeamxSunnYx wijzigde dit bericht 23-11-2006 12:57 (10%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws