Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
IJzerlijm schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:16:
Interview met opperhoofd Marketing van CCP (korreltje zout dus) over wat er te komen staat kan je lezen op http://razorwire.warcry.com/

-Warp to 0 komt erin en alle bookmarks binnen 40 km van een Celestial Object worden verwijderd.
-Maximum aantal bookmarks per speler
-Ingame teamspeak met command-chat opties
-Veranderingen in POS/Sovereignty systeem
Klinkt op zich wel goed. Hopen dat het met de bugs een beetje meevalt en dat ze de lag ook op gaan lossen :P

Maak je maar klaar voor minstens 2 weken schelden en tieren. Zou een uitzondering zijn als het deze keer wel goed zou gaan. 8)7

Aan hardware capacitiet zal het in ieder geval niet gaan liggen. Vrijdag extended downtime ivm et een 40% uitbreiding van de nodes :)

Eve-online:[MailFan]

Mag ook wel...hadden gister ff een probleempje met jump in que's in een .0 choke...(heeft outbreak daar nooit last van gehad toen ze hier zaten rise te knallen?) alliance camp werdt ff bezocht door een aantal BS en support ed. en top in local zal denk ik tussen 20-30 hebben gelegen...flinke lag waardoor het wel leek op een fleet battle ipv gewoon een kleine battle..laat die nodes maar komen zou ik zeggen. :(

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

quote:
MailMan schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:57:
Aan hardware capacitiet zal het in ieder geval niet gaan liggen. Vrijdag extended downtime ivm et een 40% uitbreiding van de nodes :)
Dat werd tijd ja :) Hopelijk is het dan gedaan met de lag.

Canon PowerShot S2 IS

EVE is a way of life

Mja, heel erg mooi dat ze het uitbreiden met 40% alleen jammer dat ze er niet bij melden dat die dingen er komen omdat er 8 nieuwe 0.0 regions komen met Kali en daardoor absoluut noodzakelijk zijn. Vraag me af hoeveel % verbetering het dan is als je die nieuwe regions/systemen mee telt.

ik wil geen signature! :(

Het zal wel mooi zijn als Kali op 28 nov komt.
Dan verloop me account en dan ga ik weer verlengen als me BC lvl 5 klaar is.
Zijn de nieuwe bug er weer uit.

Als je account verloopt stopt ook je skill progressie. Dus je hebt er alleen maar jezelf mee om je account te laten verlopen.

Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion

EVE is a way of life

quote:
Deathraven schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:21:
Als je account verloopt stopt ook je skill progressie. Dus je hebt er alleen maar jezelf mee om je account te laten verlopen.
Nope, als je je account stilzet loopt je skill gewoon door, zit er ook over te denken om bij m'n covop alt een maand stil te zetten en Recon lv5 te trainen.

ik wil geen signature! :(

Reg. datum: 04 juni 2003

Precies, het trainen loopt gewoon door. Ik heb verschillende keren één dag voor het verlopen van mijn TC's een skill van 30d getagged en een maand later het account weer geactiveerd. Skill done :)

Specs 3dmark2003: 6048

quote:
Maverick-X schreef op donderdag 16 november 2006 @ 13:18:
Mja, heel erg mooi dat ze het uitbreiden met 40% alleen jammer dat ze er niet bij melden dat die dingen er komen omdat er 8 nieuwe 0.0 regions komen met Kali en daardoor absoluut noodzakelijk zijn. Vraag me af hoeveel % verbetering het dan is als je die nieuwe regions/systemen mee telt.

Maar aangezien 8 nieuwe regio's niet betekend dat er in het totaal meer mensen rondvliegen en dat dat toch degene zijn die de meeste resources van zo'n node nodig hebben (lege systemen zullen niet echt veel resources nodig hebben) krijg je dus echt wel richting die 40% aan extra rekenkracht beschikbaar :)

En over die skilltraining van hierboven, ik train al een tijdje mijn alt zo (30 day GTC nemen, aan het eind een skill aanzetten van 20+ dagen en na die 20+ dagen pas weer verlengen). Dit werkt dus zonder problemen :)

redwing wijzigde dit bericht 16-11-2006 18:33 (13%)

Echt nederlands weer he. Je accountje toch gratis laten door skillen. Kan zijn dat je dat geld uitsparen wel handig vind maar voor mij hoeft het niet.

Wellicht dat ze dat als ze skill queues gaan introduceren dat niet meer kan. Anders zet je gewoon een rijtje skills aan en kom maar over een half jaartje weer terug. Daar krijg je allemaal gedoe van.

quote:
wouter veltmaat schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 10:57:
Echt nederlands weer he. Je accountje toch gratis laten door skillen. Kan zijn dat je dat geld uitsparen wel handig vind maar voor mij hoeft het niet.

Wellicht dat ze dat als ze skill queues gaan introduceren dat niet meer kan. Anders zet je gewoon een rijtje skills aan en kom maar over een half jaartje weer terug. Daar krijg je allemaal gedoe van.
Dat wil CCP zelf ook niet, dus dat zou nooit mogelijk zijn :)
Ze hebben het zelf over dat je 2 skills tegelijk zou kunnen trainen, waarbij ze allebei op de halve snelheid gaan [uiteraard afhankelijk van attributes etc] of dat je 1 skill kan queuen :)
Op het forum zijn ook wel goede ideen geweest, een die ik een van de betere vind is het idee dat je een aantal skilltraining "slots" hebt en je die kan vullen, waarbij rank en level allebei slots innemen, zo kan je dus wel 5 low rank level 1 skills naar level 2 queuen, maar kan je niet 4 keer battleship 4 > 5 trainen. Zo'n systeem lijkt me wel aardig handig, flexibel en waterdicht, maar het is afwachten wat CCP er van vindt :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

En TQ is weer in de lucht :)

Nog een weekje voordat Kali er misschien opkomt. Helaas lees ik net wel de de Drake heel erg generfed is. -1 Launcher slot en RoF bonus weg. Die launcher eraf vind ik wel ok, Drake was overpowered, maar dit is wel weer een grote stap achteruit voor de Drake.

MailMan wijzigde dit bericht 17-11-2006 13:34 (26%)

Eve-online:[MailFan]

dan nog is de Drake een betere missileboot dan de ferox, dat moet je niet vergeten :) Een ferox is zoiezo een beetje een rare boot, iedereen gooit er maar missiles op terwijl ie een turretbonus geeft. Blaster-ferox zie je niet zovaak tho, en een railferox is ook vrij zeldzaam terwijl ie toch 5x 250 t2 kan fitten en een optimal range bonus heeft.

Ikzelf ga voor de Hyperion eerst, die moet ik gewoon hebben heheh.

Verder zie ik net op de map dat Veritas Immortalis aardig klappen krijgt in Scalding Pass, 1 station al kwijt aan Goonswarm en 1V- staat nu op de tocht en heeft 380 man in system :P Toch jammer want het was best een aardige alliance, tot de top-3 pvp corps weggingen daar een half jaartje geleden ongeveer.

ravenger wijzigde dit bericht 17-11-2006 14:30 (27%)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
[b][message=26868847,noline]

Verder zie ik net op de map dat Veritas Immortalis aardig klappen krijgt in Scalding Pass, 1 station al kwijt aan Goonswarm en 1V- staat nu op de tocht en heeft 380 man in system :P Toch jammer want het was best een aardige alliance, tot de top-3 pvp corps weggingen daar een half jaartje geleden ongeveer.
Goon heeft de outpost gebugclaimed... CCP heeft vandaag de outpost weer teruggegeven... Maar voor de rest hadden wij (v & friendlys) toch wel alles lekker onder controle.. Tijd lang een goonswarm station gecampd en toen kwamen ze met een aantal dreads en carriers... Paar honderd miljoen aan fighters afgeknalt dus dat was wel lekker

Reg. datum: 29 september 2000

Hmm. Ik wil dus ook weer beginnen, maar ik ben m'n account-into kwijt :( Hoe lang worden Eve characters eigenlijk bewaard? Het is al weer tijden geleden dat ik het gespeeld heb. Ik had een miner met een Thorax en alle upgrades/skills om 5 miner lasers te equippen, zou jammer zijn als ik opnieuw moest beginnen.

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

quote:
Hydra schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:09:
Hmm. Ik wil dus ook weer beginnen, maar ik ben m'n account-into kwijt :( Hoe lang worden Eve characters eigenlijk bewaard?
Characters worden voor zover ik weet alleen verwijderd als je dat zelf doet.

Ben je alleen je wachtwoord vergeten of ook je gebruikersnaam? Als je je gebruikersnaam nog weet heb je hier hopelijk iets aan: https://secure.eve-online.com/forgotpassword.asp

Achievements? SteamStats!

quote:
Zr40 schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:18:
Characters worden voor zover ik weet alleen verwijderd als je dat zelf doet.

Ben je alleen je wachtwoord vergeten of ook je gebruikersnaam? Als je je gebruikersnaam nog weet heb je hier hopelijk iets aan: https://secure.eve-online.com/forgotpassword.asp
Helaas ook de gebruikersnaam. Die mailtjes zijn 'vroegah' gestuurd naar een mailaccount waar ik nu volgens mij geen toegang meer toe heb. Mja, ik heb dus al een mailtje gestuurd naar hun support, maar daar vooralsnog geen antwoord op gekregen, en aan telefonische support doen ze niet :(

/63 Roeleert!!!

* NitroX infinity heeft sinds een paar minuten een Minmatar Industrial 'Mammoth' :*)
Met vier keer 'Expanded Cargohold 1 (18%)' en meer als 13000m³ aan ruimte :P
Alleen is ie zo langzaam, 84m/sec. :X

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

Hmmmm, waar vlieg je? Met zoveel Expanded Cargoholds staat je armor op bijna nul zeker. Een ronde van mijn 6 Arbaleth Cruise Launchers, gefit op een Raven, en je bent het haasje denk ik >:) .

Maar, just kidding. Ik heb een hekel aan pirates. Totdat ik de skills heb om zelf een pirate worden. Dan wordt het misschien anders ;) .

Maar 84 m/s is niet snel. Gebruik je hem trouwens voor logistics of voor mining?

www.bandit.nl

/63 Roeleert!!!

Ik will 'm voor mining gebruiken. Maar jah, ik zal wel voor gek verklaard worden aangezien dat schip maar 1 turret hardpoint heeft :+

En met m'n armor staat het wel goed, stukken beter dan m'n Frigate.

NitroX infinity wijzigde dit bericht 20-11-2006 17:35 (21%)

quote:
NitroX infinity schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:24:
Ik will 'm voor mining gebruiken. Maar jah, ik zal wel voor gek verklaard worden aangezien dat schip maar 1 turret hardpoint heeft :+
'Vroeger' minede ik in een Thorax en haalde daarna de ore op met een Hauler. 1 hi slot schiet niet op :)

/63 Roeleert!!!

Nee, dat begin ik ook wel door te krijg dat dat niet opschiet. Maar goed, voor een cruiser moet ik eerst nog minimaal 3 dagen skilltrainen. En in die tussentijd kan het niet zoveel kwaad om lekker rustig te doen :D

In het beging dee ik dat ook toen ik ging eten of ff een tijdej weg was in 1.0 of 0.9.
Was die zo een uur bezig.
Maar nu heb ik een covetor en dan heb je al veel meer in die tijd.
Dan is het zelf nog sneller om elke keer terug te warpen en weer terug naar de mining field.

Maar het is straks wel lekker als de nieuwe BC's komen.
Heb dan lvl 5 BC skill.

Ik wil erg graag hebben die van Gallente die is echt mooi.

Jammer dat er geen nieuwe Command schepen komen.
Kan er al bijna 1 vliegen na dat ik de BC lvl 5 heb.

Calamor wijzigde dit bericht 21-11-2006 09:51 (14%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws