Gathering of Tweakers

Quicksearch
EVE is a way of life

Hoezo voordeel met kerst? Revelations is gratis dus of ze het nu voor kerst of erna doen ze zullen niet snel meer verdienen :P

ik wil geen signature! :(

Acties: [view]

Door: archetta DPC-Crew Woordvoerder
* archetta had iets gehoord over eind november een Revelations update

Maar pin me er niet op vast :P
quote:
Maverick-X schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:21:
Hoezo voordeel met kerst? Revelations is gratis dus of ze het nu voor kerst of erna doen ze zullen niet snel meer verdienen :P
Ik kan me voorstellen dat zo'n uitbreiding weer nieuwe leden aanbrengt. Dat zullen er wellicht veel meer zijn als ze er mee komen rond de kerstdagen, het moment dat er sowieso veel meer games worden verkocht dan in tijdens de rest van het jaar.

Idd, voor kerst lijkt me gewoon logisch.
Vorige expansies zijn toen ook geintroduceerd.
Mensen meer tijd, zoeken naar kadootjes en al die andere commerciele meuk.

En als noob begin je al met 800k aan skillpoints tegenwoordig.
Dus is het veel makkelijker om redelijk snel het op te pakken.
(Maar veel moeilijker om op par te komen met de oudjes.)

Is net nieuw

quote:
wouter veltmaat schreef op woensdag 08 november 2006 @ 01:12:
Idd, voor kerst lijkt me gewoon logisch.
Vorige expansies zijn toen ook geintroduceerd.
Mensen meer tijd, zoeken naar kadootjes en al die andere commerciele meuk.

En als noob begin je al met 800k aan skillpoints tegenwoordig.
Dus is het veel makkelijker om redelijk snel het op te pakken.
(Maar veel moeilijker om op par te komen met de oudjes.)

Het is te hopen dat er een lading nieuwe BPO's voor T2 lichte wapens gaat komen omdat die nu door een hoop mensen al heel snel gebruikt kunnen worden.

Die starter met Leadership V is wel handig als je je Charisma heel laag hebt gezet en je nu die Fleet en Squadron Command skills moet trainen voor de Gang bonus. Het hele nieuwe Fleet systeem kan fantastisch cool worden als het niet aan de bestaande lag en crash problemen onderuit gaat. Op SiSi was er al wel een "warp to 0 km" optie gesignaleerd, misschien kunnen ze nu die 500 miljoen bookmarks bij gates uit de database gooien en zo wat beter draaien.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Mja ik heb ook wel het idee dat het nieuwe fleetsysteem de lag met fleets ook reduceert. Op dit moment is het zo namelijk dat telkens als er een nieuwe gangmember bijkomt (dus ook wanneer een gang in een bepaald system is en er iemand vanuit een ander system bij de gang komt), dan moet worden gekeken of de skills van diegene invloed hebben op de rest van de gang, en eventueel moeten dan van alle gangmembers de attributes worden geupdate. Dat is een erg kostelijk proces en hoe groter de gang dus hoe erger het word.

Zoiezo word een gang maximaal 50 man groot nu met Revelations; Met het nieuwe systeem is het zo dat initieel de skills niet zijn enabled, maar pas met het creeeren van een fleet worden enabled wanneer gangmembers in wings en squadrons worden onderverdeeld. Een fleet opzichzelf kan best groot zijn, 256, maar nu gelden alleen de skills van de squadron/wing/fleet commander ipv de rest van de gangmembers; dit scheelt echt enorm in fleet lag.

quote: Dev-Blog
Gang Boosting Bonuses

Gang bonuses can now only be received from commanders in a gang that has been converted to a fleet, which is quite a change to current gang bonus mechanics. The reason for this change is to make more use of gang command/bonus based characters and to make specialized characters that focus on gangs a more common choice for players.

Commanders can only give gang bonuses and receive their own bonuses but can not receive bonuses from other commanders or normal members. A normal Squad Member how ever can receive bonuses from three possible parties: his Squad Commander, his Wing Commander or the daddy Fleet Commander himself.
Hetzelfde geld eigenlijk voor de healthbars;
quote:
-Health bars are now also just shown for specific part of the group, based on where you are in the gang. The main reason for this is to optimize the gang service performance as status on health won’t be send to hundred of gang mates. In detail:

Al met al ben ik er wel vrij positief over qua performance, en het is gewoon veel vetter om squadrons en wings te hebben ofcourse :)

Als ze dan ook nog de Bookmarks aanpakken, dan scheelt dat ook weer een hoop performance, en dan word het samen met de 40 extra clusters die er ook nog aankomen best wel wat denk ik :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Is net nieuw

Er kan nog steeds door iedereen een gang worden gestart van max. 256 spelers. Totdat de leider de Gang in een Fleet omzet is er echter geen enkele bonus actief, en voor die omzetting naar een Fleet heb je de Command skills nodig.

Weet iemand wanneer de kaart van Alliance Map wordt bij gewerkt.
En is er een site waar alle plaatjes er zijn.
Wil wel eens zien hoe alles verandert is.
Heb al een hele oude keer gezien dat was helemaal anders dan wat nu is.
De oude alliances zijn allemaal al weg nu.

Ik heb wel een site maar die is niet helemaal compleet van 2003 tot nu.
http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=201323

quote:

Bedankt.
Is echt grappig hoe alles verdeel is geweest.
RED is echt heel oud in EVE.
En is ook al vaak weg en dan komt die weer terug.

Calamor wijzigde dit bericht 08-11-2006 15:07 (49%)

Is net nieuw

quote:
Calamor schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:39:
Weet iemand wanneer de kaart van Alliance Map wordt bij gewerkt.
En is er een site waar alle plaatjes er zijn.
Wil wel eens zien hoe alles verandert is.
Heb al een hele oude keer gezien dat was helemaal anders dan wat nu is.
De oude alliances zijn allemaal al weg nu.

Ik heb wel een site maar die is niet helemaal compleet van 2003 tot nu.
http://myeve.eve-online.c...topic&threadID=201323
http://www.eve-iss.com/external/maps/territoryanimated.gif

quote:
IJzerlijm schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:14:
Er kan nog steeds door iedereen een gang worden gestart van max. 256 spelers. Totdat de leider de Gang in een Fleet omzet is er echter geen enkele bonus actief, en voor die omzetting naar een Fleet heb je de Command skills nodig.
Nope, zoals ik het heb begrepen niet;
quote:

The Gang

The old gang still exists as you know it and is formed in the same way as it always has been. The gang has been changed however so that you can not have more than 50 members in a flat gang and gang bonuses of any kind (skills, modules) have been disabled completely.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

In een GANG heb je nu max 50. In een gang krijg je ook GEEN "gangbonussen" [die krijg je alleen in fleets].
Fleets [met squads enzo] hebben een max van 256 members.

Je hebt straks 1 Fleet met maximum 5 wings.
Elke wing kan maximaal 5 squads hebben.
Op deze manier zijn er maximaal 256 members in een fleet.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Is net nieuw

quote:
ravenger schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:02:
[...]

Nope, zoals ik het heb begrepen niet;

[...]

Het EVE team spreekt zichzelf een beetje tegen:

quote:
You'll be capable of having a Fleet of 256 members right away, the only problem is that you won't be capable of having the Fleet Commander active until he has sufficient skills to run an army of that size. So the only difference is that this single Commander can't be giving gang bonuses to this big group of players.

TomB
Lead Designer
EVE Online

mwa wat daar staat is dat je best een fleet commander kan hebben, maar wanneer die geen skills heeft om fleetcommander te zijn zullen er geen bonussen aan de fleet worden gegeven. Het gaan dan nog wel steeds om een fleet en niet om een gang :) Klinkt opzich wel raar imo, dat moet ik wel toegeven.

ravenger wijzigde dit bericht 08-11-2006 19:37 (10%)

Reg. datum: 07 september 2006

Trouwens, die 0km warp optie die ze nu op sisi hebben lopen, lijkt die enige kans op overgang naar TQ?

Lijkt me een goede oplossing om de BM en de daarmee gepaard gaande lag op te lossen.
Echter zal het voor een deel een nieuwe speelervaring meegeven.

Plus op een of andere manier moeten ze spelers de BM's zien te laten deleten... ik zie niet hoe dat snel en efficient zal of kan gebeuren...

Deleten?

Laat Valar dit even typen:
delete from bookmarks;

Klaar!

quote:
Majari schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:55:
Trouwens, die 0km warp optie die ze nu op sisi hebben lopen, lijkt die enige kans op overgang naar TQ?

Lijkt me een goede oplossing om de BM en de daarmee gepaard gaande lag op te lossen.
Echter zal het voor een deel een nieuwe speelervaring meegeven.

Plus op een of andere manier moeten ze spelers de BM's zien te laten deleten... ik zie niet hoe dat snel en efficient zal of kan gebeuren...

Die 0 km optie die komter zeer waarschijnlijk wel (scheelt heel veel lag schijnbaar).

En die BM's deleten is natuurlijk niet zo moeilijk, die kun je met de patch gewoon automatisch wegknikkeren. Enige wat ik me afvraag is of ze dat wel een beetje slim gaan doen zodat BM's van can's en safespots e.d. wel blijven bestaan, maar dat blijft afwachten.

Lijkt me wel logisch dat ze dan iig gaan zeggen dat je een max aantal BM mag hebben omdat er anders nog harries zijn die nog steeds BM gaan gebruiken om lag te creeeren.

Heeft iemand enig idee waarom gallente t2 med drones zo fockin duur zijn in vergelijking met andere races? voor een hammerhead II betaal je al snel 2 mil per stuk terwijl dit voor alle andere races gewoon dik onder 1 mil per stuk ligt....kan natuurlijk zijn dat dit ergens anders niet het geval is maar in de region waar ik zit is dit echt belachelijk...voor zover ik heb gehoord is het in jita precies hetzelfde verhaal.

Ohh en is het iemand anders ook al opgevallen dat er tegenwoordig t2 cargo expanders zijn? 100 mil per stuk 8)7
Prijzen blijven alsmaar stijgen blijkbaar :X

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

Dat komt omdat 1 of 2 spelers alle BPO's hebben en dus zo de prijs flink kunnen opdrijven. Zolang mensen het geld ervoor neerleggen zullen de prijzen NOOIT lager worden.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

rond 28 november komt Kali :D (Door Ovreur confirmed op Fanfest :))

Aarrgghh!!!! Iemand misschien een idee waar het volgende aan kan liggen? Ik heb namelijk geen zin om opnieuw een installatie te moeten doen.

Telkens als ik ingelogd ben, dan knalt mijn connectie er om de haverklap uit. Bijvoorbeeld: Ik undock warp naar een belt en knal de rats neer. Echter na het neerhalen van de eerste rat, zijn mijn launchers nog steeds actief, maar schieten niet meer. Na enkele seconden (lees tientallen) verdwijnt dan mijn beeld en krijg ik een nieuw inlogscherm te zien met de mededeling "Connection Lost".

Nadat ik opnieuw ben ingelogd is het vaak zelfs dat ik mij gewoon nog op dezelfde plek bevind, en niet ben weggewarped.

Dit gebeurde mij bijvoorbeeld gisteren een stuk of zes keer achter elkaar. Het komt zelfs voor als ik dit probleem buiten de station heb meegemaakt en daarna gedockt ben.

Ik heb het volgende al geprobeerd:

1- mijn tweede character (op een andere resolutie en op windowed) uitgeschakeld.
2- mijn upload van mijn tweede pc (download etc.) uitgezet.

Iemand een idee?

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

Ik weet wel dat er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem, maar waar het aan kan liggen, k heb geen idee, je hebt zeker niet toevallig Planet? :P

quote:
ravenger schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:21:
Ik weet wel dat er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem, maar waar het aan kan liggen, k heb geen idee, je hebt zeker niet toevallig Planet? :P
Yup heb idd Planet als provider. :X

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

Ik heb ook Planet en hetzelfde probleem. Ben ondertussen al 2x een tempest erdoor kwijtgeraakt. Ligt aan de nieuwe provider in London. Lees ook dit topic maar eens:
http://myeve.eve-online.c...hreadID=422634&page=1

Is net nieuw

Interview met opperhoofd Marketing van CCP (korreltje zout dus) over wat er te komen staat kan je lezen op http://razorwire.warcry.com/

-Warp to 0 komt erin en alle bookmarks binnen 40 km van een Celestial Object worden verwijderd.
-Maximum aantal bookmarks per speler
-Ingame teamspeak met command-chat opties
-Veranderingen in POS/Sovereignty systeem

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws