Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 9

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 november 2006

ik heb anders wel eens mensen uit warp zien komen bij een station waar even later rats om heen waren te schieten...

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

jep, is mij ook al een paar keer gebeurd in een belt. Maar zeeeeer zelden. (denk 3 x in m' hele eve life).

traktor scratch!

Reg. datum: 13 juni 1999

Mij nog nooit gebeurt iig, maar inderdaad wel eens rats bij een station zien hangen.
Maar ja, als ze blijven schieten terwijl je in warp hangt is het iig een duidelijk geval van lag :P Wat zijn eigenlijk de ervaringen nu met de nieuwe servers ? Heb zelf nog niet kunnen spelen maar ben wel benieuwd of er al verbetering te merken is.

Reg. datum: 12 juni 2001

Is er ergens een GoT alliance? of een alliance waar GoT members veel invloed hebben?

Ik ben CEO van een mini-corp, we zoeken plezier, rat hunten, af en toe minen, wat haulen, op zn tijd PVP. We zijn niet -tegen- het piraten principe, maar zelf wel anti-pirate.

We zoeken een plek, liefst in 0.0 waar we terecht kunnen om te rathunten, minen etc. zonder dat er 'eigenaren' langskomen. (tegen 6 BS die zeggen dat dit van hun is, doe je weinig)..

wie heeft er aan mijn signature gezeten!?

Reg. datum: 07 oktober 2006

Vergeet je corp en join een andere corp, er zijn geen GoT corpen.
Wil je eve goed en snel leren dan is aansluiten bij een alliance de snelste oplossing.

Verder sterkte.

/63 Roeleert!!!
Reg. datum: 15 januari 2002

EVE is echt leuk. Kreeg vandaag van iemand 100.000 ISK omdat ik na 9 dagen nog steeds in een beginnersschip vloog (vooral skilltraining gedaan). Kreeg ik later nog eens 300.000 van die persoon.

Ik een nieuwe frigate kopen in een ander stelsel, kom ik daar aan, krijg ik zomaar 1 miljoen ISK van iemand :D

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

Reg. datum: 08 november 2001

lol. Tjah dan heb je geluk :P ik heb no mercy voor beginners :P iig niet kwa isk.
Helemaal als ze vage namen hebben :P (macrominers). Macrominer pesten is leuk >:)

Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion

quote:
Burner23 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:22:
Vergeet je corp en join een andere corp, er zijn geen GoT corpen.
Wil je eve goed en snel leren dan is aansluiten bij een alliance de snelste oplossing.

Verder sterkte.

Mijn corp is kapitaalkrachtig, kennis genoeg en heeft goede banden met meerdere alliances waardoor wij 'veilig' in vele 0.0 sectoren terecht kunnen.

Onze eigen corp gaan we dus echt niet vergeten :)

maar, een corp met veel GoT'ers is een indicatie voor het 'denk en werkniveau' altans, dat hoop ik. Dus minder 12-16 jarigen die teveel emotie hebben..

quote:
Tasma schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:50:
[...]

maar, een corp met veel GoT'ers is een indicatie voor het 'denk en werkniveau' altans, dat hoop ik. Dus minder 12-16 jarigen die teveel emotie hebben..

Het is geen World of Warcraft!

Maar even serieus, ik heb nog nooit in een alliance of corp mensen jonger dan 18 gezien. Blijkbaar is eve toch wat te ingewikkeld ;)

quote:
Timonv schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:18:
[...]

Het is geen World of Warcraft!

Maar even serieus, ik heb nog nooit in een alliance of corp mensen jonger dan 18 gezien. Blijkbaar is eve toch wat te ingewikkeld ;)
Ik helaas wel :X

Tasma je praat jezelf tegen.

Je begint eerst met ik zoek een 0.0 plek en nu beweerje dat jehem al hebt.
En als je kapitaal krachtig bent waarom heb je 0.0 dan nodig?

Verder is het beter om naar een alliance te gaan, dan heb je juist beveiliging van je alliance m8's
Denk je werkelijk dat iemand zegt kom maar langs Wij beschermen jou wel hoor. Tis geen kids game he... Vecht maar waar je recht op wilt hebben zo niet ben je het niet waard.

Reg. datum: 05 december 2002

quote:
Tasma schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:50:
[...]
Dus minder 12-16 jarigen die teveel emotie hebben..

Geen emoties boven de 16??? Nou ik kan je vertellen dat dat absoluut niet waar is..... Ben zelf het dubbele qua leeftijd, en kon sinds vorige week eindelijk mijn Cerberus uitproberen. Zat ik gisteren in 0.0, roept een corp m8 in local om hulp.

Ik undock, target en direct na mijn eerste missile, verschijnt er een blob. Opnieuw docken was er helaas niet meteen bij, maar het vreemde was wel, dat toen ik in mijn pod zat wel meteen kon docken.

Je kunt dus wel nagaan, dat het huilen mij nader stond dan het lachen.... Dus geen emoties boven de 16? Bullsh*t!!!!

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

Is net nieuw
Reg. datum: 06 mei 2000

Ik dacht in m'n eerste HAC ook wel die agressie-timer te overleven en schoot op een interceptor die buiten een station rondhing. En toen sprong 8 man het systeem in en schoot m'n Muninn aan stukken. Een dure les, gelukkig met een niet super dure HAC. Die Cerberus is echt idioot duur, meer als een Vagabond.

In overig nieuws hebben we gisteren een carrier gestolen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Bij undocken heb je altijd een dock tijd, agresje heb je die ook.
Als er 1 persoon in een systeem zit, en hij valt een vriendje aan dan kan je verwachten dat hij maatjes heeft. Hij was gewoon scout en probeerde jullie uit de tent te locken door te laten agressen dat is hem gelukt.

Het verliezen van een ship is altijd wel een beetje pijnlijk doordat je ervoor gewerkt hebt.
Echter moet je niet iets vliegen wat je niet terug kan kopen.

Gewoon zorgen dat je genoeg isk hebt dan maken je verliezen ook geen kont meer uit.

/63 Roeleert!!!

Argh! Een bult Golden Omber geharvest met een verkoopwaarde van dik 260.000 ISK. Dus ik denk, als ik refine krijg ik nog meer, ja daaag! Dik 100.000 ISK minder :(

Reg. datum: 14 oktober 2004

Zijn er hier nog mensen die een corp. zoeken?

Stuur me dan ingame even een mailtje ( Bull NL ).

De corp. ( [BoB-W] Best of Both Worlds ) is voor beginnende en gevorderde spelers.
Het is een startende corp.
Misschien ook leuk om hier een "GoT" corp van te maken?

* HQ zit in Stacmon.

grtz

Jasper

jlammertink wijzigde dit bericht 06-11-2006 15:17 (92%)

Gedoe
Reg. datum: 20 december 2000

quote:
Snowy112 schreef op maandag 06 november 2006 @ 08:39:
[...]

Geen emoties boven de 16??? Nou ik kan je vertellen dat dat absoluut niet waar is..... Ben zelf het dubbele qua leeftijd, en kon sinds vorige week eindelijk mijn Cerberus uitproberen. Zat ik gisteren in 0.0, roept een corp m8 in local om hulp.

Ik denk wel dat er een verschil zit tussen emotie in de zin van: "zwaar pissed zijn dat iemand je mooie schip kapot knalt" en "anderen afzeiken in chat-channels omdat je meer ISK / betere ships hebt".

Het eerste is IMO een (mooie :P ) vorm van spelbeleving, het tweede een vorm van pre-adolescente brugklas agressie (zoals je dat idd te veel in WoW ziet: "mwuahaha u nub I omgwtfpwn u in duel with my zomfglzrpiewpiew epiexxxx!!!!oneoneeleven")

Draeg 70 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 47 / 14

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

quote:
NitroX infinity schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:14:
Argh! Een bult Golden Omber geharvest met een verkoopwaarde van dik 260.000 ISK. Dus ik denk, als ik refine krijg ik nog meer, ja daaag! Dik 100.000 ISK minder :(
Als je geen enkele refine skills hebt is het meestal beter om gewoon de ore te verkopen aangezien je teveel verliest op je skills + standing met het station waar je refined.

ik wil geen signature! :(

/63 Roeleert!!!

Ik heb refining op level 3. Kennelijk moet ik er nog wat skills bij halen. Ach jah, Die 40000+ die ik nu krijg per keer is ook wel leuk :)

quote:
Burner23 schreef op maandag 06 november 2006 @ 00:16:
Tasma je praat jezelf tegen.

Je begint eerst met ik zoek een 0.0 plek en nu beweerje dat jehem al hebt.
En als je kapitaal krachtig bent waarom heb je 0.0 dan nodig?

Verder is het beter om naar een alliance te gaan, dan heb je juist beveiliging van je alliance m8's
Denk je werkelijk dat iemand zegt kom maar langs Wij beschermen jou wel hoor. Tis geen kids game he... Vecht maar waar je recht op wilt hebben zo niet ben je het niet waard.

ehm nee? Ik zeg dat ik op zoek ben naar een alliance. Op dit moment kunnen wij in 0.0 terecht, maar enkel bij de gratie van een alliance.

Zoals ik postte, zoek ik een degelijke alliance, met ook -eigen- 0.0 space. Niet om het kapitaal, maar om de invloed die een alliance wel heeft, welke een kleine kapitale corp niet heeft.

Over emoties:
De emoties die loskomen bij enkele spelers zijn NIET te vergelijken met de emoties van 12-16 jarigen waar ik op doel. De scheldende, schreeuwende, alles eisende, irritante, kinderachtige, zeurende, kortzichtige jonge spelers die enkel roepen HELP en GA DOOD (insert scheldwoord).

Die jeugd, ben ik helaas al meer dan genoeg tegengekomen, dat is ook de reden dat wij nu ver van 'start systemen' onze basis hebben.

Tasma waarom zoek je een alliance met invloed?

Ik denk dat jullie je best vergissen in het feit dat mensen van volwassen leeftijd net zo hard schelden en zeiken etc. Eve is een game wat tijd kost, en zodra iemand er echt inzit en veel tijd erin door brengt en wat verliest kan hij zeker door het lint gaan. En het dan typen van dingen is heel snel gebeurd. En persoonlijk vindt ik dat ook wel erg leuk, een email krijgen met give me my ship back..

Reg. datum: 05 december 2002

quote:
Seraphin schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:45:
[...]

Ik denk wel dat er een verschil zit tussen emotie in de zin van: "zwaar pissed zijn dat iemand je mooie schip kapot knalt" en "anderen afzeiken in chat-channels omdat je meer ISK / betere ships hebt".

Het eerste is IMO een (mooie :P ) vorm van spelbeleving, het tweede een vorm van pre-adolescente brugklas agressie (zoals je dat idd te veel in WoW ziet: "mwuahaha u nub I omgwtfpwn u in duel with my zomfglzrpiewpiew epiexxxx!!!!oneoneeleven")

Het was ook idd een mooie spelbeleving, en een goede les voor mij 8)7

Ik baalde op dat moment alleen enorm, omdat mijn dockingrequest pas uitgevoerd werd op het moment dat ik in mijn podje zat (en met pas bedoel ik direct na het verlies van mijn schip)

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Snowy112 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:12:
[...]

Het was ook idd een mooie spelbeleving, en een goede les voor mij 8)7

Ik baalde op dat moment alleen enorm, omdat mijn dockingrequest pas uitgevoerd werd op het moment dat ik in mijn podje zat (en met pas bedoel ik direct na het verlies van mijn schip)
Dan raak je volgens mij je aggro timer kwijt, dus kan je inderdaad direct docken, want je pod heeft geen aggression timer :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Lost in Space?
Reg. datum: 09 juni 2002

Iemand enig idee wanneer Revelations gelaunched gaat worden? Op verschillende fora's vind ik daar geen info over, misschien dat iemand hier ergens wat uit het geruchtencircuit gehoord heeft? :*)

Reg. datum: 23 oktober 2000

Ze moeten wel voor kerst die Revelations eruit hebben eigenlijk, anders pikken ze dat voordeeltje niet mee.
Ze hadden al een featurestop op die nieuwe versie dus zijn ze alleen nog bezig met bugfixing.
Maar goed, dat kan tot in oneindigheid nog wel doorgaan natuurlijk. (Soms heb ik wel eens het idee dat het een stelletje prutsers zijn qua c proggers. En ja ik heb er verstand van.)

Reken er trouwens niet op dat bij Revelations alles ineens beter gaat of zo. Je zal zeker nog wel een paar maanden met van alles en nog wat te maken krijgen. Inclusief lang wachten op petitions.
Daarna ben je het klagen moe en vind je het allang goed zoals het is. ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: