Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hebben er ook mensen nu last van dat ze niet op EVE online komen en ook niet op de site zelf?
Lijk er wel op dat de verbinding naar eve helemaal weg is.

quote:
Calamor schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:32:
Hebben er ook mensen nu last van dat ze niet op EVE online komen en ook niet op de site zelf?
Lijk er wel op dat de verbinding naar eve helemaal weg is.

Wereldvreemd :p

Vandaag worden er een zooi nieuwe nodes bij op gegooid en EVE zal waarschijnlijk het merendeel van de dag niet bereikbaar zijn.

Eve-online:[MailFan]

quote:
MailMan schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:50:
[...]

Wereldvreemd :p

Vandaag worden er een zooi nieuwe nodes bij op gegooid en EVE zal waarschijnlijk het merendeel van de dag niet bereikbaar zijn.
aye maar dat zou pas vanaf 10/11 uur onze tijd zijn, vanmorgen rond 8 uur kon ik al niet meer inloggen.

Zelfde probleem, niet meer loggen.
Daar sta ik dan met me 2 retrievers ... drones zijn natuurlijk weg en een hele hoop
omber. Wat me meer zorgen baart is dat morgen de mission spawn terug is en
retrievers zijn nogal traag in weg warpen :-/
Heb geen zin om 2 retrievers te verliezen natuurlijk.

welke missie ben je aan het minen?

Je account mag je idd niet verkopen.

Echter heeft hij geen zin in de game meer en wilt daarom zijn char doorgeven.
Je kan als je het account heb de char gewoon overplaatsen naar je eigen account.
En je kan niet zomaar je char terugeisen, want dan vraagt ccp gewoon waarom je hem niet meer hebt...

Dan ben je dus het haasje.

quote:
Omak Topal schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:32:
welke missie ben je aan het minen?

Rogue Slavers (L3 missie). Part 2 bevat een 8-tal omber roids van 50K omber elks :)
Lekker voor tussendoortje.

Ik heb nog net kunnen inloggen voor upgrade-dag, dus m'n retrievers zijn safe.
M'n drones waren er gelukkig ook niet maar m'n uur werk is natuurlijk verloren gegaan omdat
ik in mission spawns gewoon jetcans gebruik.
Nu 24h iets anders doen ... hm ...

FireFly wijzigde dit bericht 01-11-2006 10:47 (32%)

lekker dan 2x post :S

Omak Topal wijzigde dit bericht 01-11-2006 10:59 (95%)

quote:
FireFly schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:45:
[...]

Rogue Slavers (L3 missie). Part 2 bevat een 8-tal omber roids van 50K omber elks :)
Lekker voor tussendoortje.

Ik heb nog net kunnen inloggen voor upgrade-dag, dus m'n retrievers zijn safe.
M'n drones waren er gelukkig ook niet maar m'n uur werk is natuurlijk verloren gegaan omdat
ik in mission spawns gewoon jetcans gebruik.
Nu 24h iets anders doen ... hm ...
aaah ja die missie is teh nice. 8 * 50 = 400.000 omber per dag * 8 x dagen = lots of omber ;)

Baby, Vissie, Gamepie

Dus het heeft vandaag weinig zin om de client te dllden, je account te (her)activeren en al een potje te spelen?

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:04:
Dus het heeft vandaag weinig zin om de client te dllden, je account te (her)activeren en al een potje te spelen?

Server is normaal gesproken al down hoor. 10hr Eve time is 11hr CET nu met 't winteruur.
Morgen vanaf 11hr CET kan je terug spelen moesten er geen complicaties zijn uiteraard, ik
heb mezelf al ingedekt een 2dagen+ skill gestart :)

En dan niet te vergeten dat de eerste paar dagen er meestal nog wel wat bugs opduiken zodat je beter niet alteveel kunt gaan doen. Ik zou maar een paar daagjes wachten met dat opnieuw activeren :)

Kan ik eens avonds spelen is de server nog down :(
Dan maar lost vikings maar spelen.

EVE is a way of life

quote:
Calamor schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:26:
Kan ik eens avonds spelen is de server nog down :(
Dan maar lost vikings maar spelen.
Ehm server is 24h down vanwege extra hardware toevoeging is toch goed bericht van gegeven :P

ik wil geen signature! :(

quote:
redwing schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:50:
En dan niet te vergeten dat de eerste paar dagen er meestal nog wel wat bugs opduiken zodat je beter niet alteveel kunt gaan doen. Ik zou maar een paar daagjes wachten met dat opnieuw activeren :)

Het is geen patch, maar een hardware upgrade, zal dus niet zo erg zijn deze keer.
Met kali daarentegen... :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

He Who Rules

Inderdaad, plus dat ik het idee krijg dat ze op schema zitten! Wanneer je op het forum kijkt, of tenminste, wanneer je op de link naar het forum klikt, staat dat ze rond 22.00 GMT up zijn!

Whishfull thinking, en ik denk niet dat we het moeten jinxen, maar het zou wel eens kunnen zijn dat we vanavond weer kunnen vliegen rond 23.00 uur onze tijd!

quote:
Database server maintainance. Estimated completion time is 22:00

Coreantes wijzigde dit bericht 01-11-2006 19:23 (10%)

".. Good is only skin deep, but evil is dead down to the bone.."

Reg. datum: 22 december 2004

quote:
Coreantes schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:21:
Inderdaad, plus dat ik het idee krijg dat ze op schema zitten! Wanneer je op het forum kijkt, of tenminste, wanneer je op de link naar het forum klikt, staat dat ze rond 22.00 GMT up zijn!

Whishfull thinking, en ik denk niet dat we het moeten jinxen, maar het zou wel eens kunnen zijn dat we vanavond weer kunnen vliegen rond 23.00 uur onze tijd!

[...]

Zo'n zelfde bericht stond er gister ook al, terwijl de server nog draaide, ze hebben volgens mij ook problemen met hun provider atm. Vanmorgen stond er 17:30 GMT, nu al 22:00, reken er maar niet op :P

[edit] En nu staat er weer 17:30 :P

A64 3200+, 512 ddr400, xfx gt6600 GT

Reg. datum: 08 april 2000

Als je de EVE Client opstart zie je in dat boxje staan dat het van 10.00 tot 10.00 (24 uur) is, dus lijkt me erg wishfullt thinking ja. :)

Je kan wel hopen dat het forum het zo weer doet natuurlijk want daar staat idd een andere tijd.

Snap wijzigde dit bericht 01-11-2006 22:38 (26%)

AMD Athlon 64 pwn's :) Specs

quote:
StarLite schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:25:
[...]

Het is geen patch, maar een hardware upgrade, zal dus niet zo erg zijn deze keer.
Met kali daarentegen... :P
Maar wel met extra ISP verbindingen waarbij er vast wel eentje tussen zit die een foutje maakt en er daarmee voor zorgt dat een kwart van de mensen er uitgeknikkert wordt :P Ik zorg er iig voor dat ik de komende dagen een skill heb lopen die wat langer duurt :)

quote:
redwing schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:47:
[...]

Maar wel met extra ISP verbindingen waarbij er vast wel eentje tussen zit die een foutje maakt en er daarmee voor zorgt dat een kwart van de mensen er uitgeknikkert wordt :P Ik zorg er iig voor dat ik de komende dagen een skill heb lopen die wat langer duurt :)
Ik zet dan altijd een heel lange skill training aan, zoals nu bijv exhumer naar lvl 5. Dat kost me nog zo'n 20 dagen :)

Nou server is dus alweer een tijdje up...niet veel te merken maar heb nou ook niet echt veel gedaan...corp buddy van me is wel een harpy kwijt geraakt vanwege lag..was in een belt aan het ratten en werdt op mysterieuse wijze gewoon 100% geraakt door rats (zelfs door BS) terwijl hij al in orbit was bij een van de rats...warpte uit op 20% shield maar volgens hem "warpten de rats met hem mee en shoten hem vervolgens af". bad case of wel de warp tunnel te zien krijgen maar in werkelijkheid dus nog gewoon in dezelfde belt rondhangen en afgeschoten worden...

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

rats warpen soms toch ook mee? of is dat veranderd.

quote:
Omak Topal schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:36:
Ik heb nog nooit gehoord dat rats actually meewarpen tbh.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
Omak Topal schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:36:

Nope, die komen je echt niet achterna, het enige wat je in warp kan volgen zijn fighters van een carrier.

Bovenstaand is trouwens typische lag/syncprobleem. rats die door blijven knallen terwijl je al in warp zit. Gewoon petitionen en dan krijgt ie zijn schippie wel weer terug. Alleen niet vergeten de equipment die is overgebleven in de lootcan op te halen want die krijg je niet terug.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws