quote:
klaasopurk schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:50:
Ik heb een probleem met albumprinter. Ik heb namelijk met de software een compleet boek gemaakt en wilde de volgende avond deze nog wel controleren. Maar nu kan de software niet meer opstarten door de fout: invalid pointer in apc.exe. Ik heb gegoogeld maar anderen heb dit probleem ook, maar nergens staat een oplossing. De helpdesk van albumprinter geeft niet thuis.
Wie weet iets zodat ik dit kan oplossen. Anders moet ik het opnieuw maken in myphotofun (leek nog beste software alleen minder lettertypen)
Als ik het opnieuw moet maken in myphotofun heb ik nog 1 vraag. Op de site van fun staat kunstleer bij luxe album. Dit bij colormailer ook(zelfde organisatie) maar in de software van fun staat dit niet, alleen bij exclusive album. Wat is nu waar?
De software van albumprinter is niet alleen slecht maar ook de helpdesk en de kwaliteit.
Tijdje geleden had ik er een album besteld keer 2. na 1 1/2 week tijd 1 boek ontvangen. Erg vreemd had er toch 2 besteld.
Ik een mail naar ze kreeg na 2 weken reactie. Hij zit nog in productie proces. Geloof je ghet zelf. Ik heb zelf ervaring met drukken en dat drukken ze in 1 keer. Dus nog aantal dagen gewacht toen weer een mail. 2 weken later pas reactie. Ja het is een fout van ons en vreemd dat die niet gedrukt is binnen 5 dagen kunt u hem ontvangen.
5 weken na het ontvangen van het eerste boek eindelijk het 2de. Ik leg hem weg want ja iedereen heeft inmiddels de eerste gezien op 1 vriend na. Dus pak het album na 2 dagen na ontvangst en tot mijn grote verbazing en na een oplettende vriend. Blijkt de kwaliteit echt zo slecht. Er zat in dit 2de album gewoon geen kleur meer en geen diepte. Eerste boek ging nog qua kwaliteit maar de 2de was echt slecht.
Ik weer een boze mail naar ze voor mijn vakantie van 2 weken. Na mijn vakantie geen reactie. Ik nog keer boze mail en daarna in 2 weken tijd nog 2. In totaal dus 4 boze mails want telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Maand na mijn laatste mail eindelijk antwoord. U mag het album terug sturen en u krijgt uw geld terug(dit was ook de enigste optie die ik ze gaf want een nieuwe boek hoef ik niet meer, heb er toch al 1). Twee dagen na die mail krijg ik weer een mail van z ja sorry dat we het 2de album niet hebben kunnen drukken(vreemd want dat stond niet in mijn klacht, alleen dat kwaliteit slecht was) dus daarom krijgt u uw geld terug. En op dat geld mag ik 6 weken wachten volgens de eerste mail.
Conclusie: Albumprinter: slecht service en kwaliteit(de besteling is begin juli geplaatst en nog steeds geen geld of klaar met dit bedrijf)
Inmiddels heb ik mijn zomervakantie ook verwerkt als album en bij photobuch xxl besteld. En nog geen week later een perfect en mooi gedrukt album ontvangen.
Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L