Reg. datum: 19 november 2006
[xbox] Xbox media center - Deel VI
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 19 november 2006
of een ander script:quote:Peertje schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:25:
Heeft iemand een mirror voor het uitzending gemist script? De links in dit topic vragen om een login
Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com
Als aanvullende vraag: Ik gebruik de controllers niet, maar slechts de afstandsbediening (Xbox Remote). Is er met dat mormel ook een snellere methode?quote:jacobras schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:54:
[...]
Je kan, net zoals bij de normale skin, gewoon op de rechterstick drukken en dan op A voor afsluiten drukken.
Peace is not simply the absence of war. || American beer is like sex in a canoe, it's fucking close to water.
Standaard wordt de waarde van zero niet gebruikt..
XML:
1 | <keymap>
|
The Tweaker Pin Show | Bjusterbaarlik lekker
vuurwerkmoetblijven.petities.nl
Reg. datum: 15 januari 2001
Ik heb al geprobeerd een remote action toe te voegen aan de keymap.xml, maar dit werkt niet, bijv:
code:
1
2
3
4
5
| <MyVideoFiles>
....
<remote>
<zero>Delete</zero>
....
</remote> |
Ik kan natuurlijk de films wissen via de File manager, maar echt handig is dit niet. Iemand nog andere ideeen ? Kan ik bijv. ergens het context-menu binnen MyVideo aanpassen ?
Reg. datum: 14 februari 2005
is er een mogelijkheid om ze allemaal automatisch te scannen en dan altijd de 1ste te pakken? (ik heb mapnamen zoals Spiderman 2, x-men 3 etc.. dus geen dvdrip enzo eraan..)
heb al gezocht maar nog niets gevonden
Reg. datum: 11 november 2006
kijk ff in de settings, staat ergens een optie waar je delete aan kan zetten in de info menu'squote:sverzijl schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:40:
In vroegere XBMC releases (2005) kon je vanuit MyVideo middels het context menu (druk op Title op remote) files direct deleten (filmpje gekeken, klik op Title -> Delete file). Vond ik persoonlijk erg handig. Nu ik heb geupgrade naar 2006-11-05T3CH is deze optie verdwenenIs er een manier om deze zelf terug te toveren ?
Ik heb al geprobeerd een remote action toe te voegen aan de keymap.xml, maar dit werkt niet, bijv:
code:
1 2 3 4 5<MyVideoFiles> .... <remote> <zero>Delete</zero> .... </remote>
Ik kan natuurlijk de films wissen via de File manager, maar echt handig is dit niet. Iemand nog andere ideeen ? Kan ik bijv. ergens het context-menu binnen MyVideo aanpassen ?
staat standaard uit om te voorkomen dat je per ongeluk films verwijdert
Reg. datum: 15 januari 2001
thanks, much better now (nu werkt de ´zero´shortcut ook ineens)quote:c-r-all schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:46:
[...]
kijk ff in de settings, staat ergens een optie waar je delete aan kan zetten in de info menu's
staat standaard uit om te voorkomen dat je per ongeluk films verwijdert
Reg. datum: 23 juni 2002
Weet iemand of er een script is dat mmst:// streams kan openen?
Ook word ik het een beetje beu om telkens omhoog te moeten komen uit bed om m'n xbox aan te zetten. Is er neit een manier om de xbox met de officiele remote aan te zetten? Heb wel mods gezien om het met de conrtoller te doen, maar die gebruik ik nooit.
"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."
de leven is hard
Reg. datum: 11 november 2006
naja draait toch meestal cvs builds, probeer het over een tijdje wel weer
Correct me if i'm wrong, maar een standaard xbox heeft toch geen stand-by. Dus als de xbox uit staat dan zal het oogje ook weinig ontvangen.quote:Maverick schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:46:
Ook word ik het een beetje beu om telkens omhoog te moeten komen uit bed om m'n xbox aan te zetten. Is er neit een manier om de xbox met de officiele remote aan te zetten? Heb wel mods gezien om het met de conrtoller te doen, maar die gebruik ik nooit.
The Tweaker Pin Show | Bjusterbaarlik lekker
vuurwerkmoetblijven.petities.nl
helaas kon ik niet vinden of dit ook subs voor divxjes kun afspelen, syncronisheren en in degenslijke richting.
Zo ja dan kun ik mijn ouwe bak laten pimpen. dat van subs vind ik erg belangrijkst van alle stuffs rondom XMBC, (doof hierzo
Ja dit kan met de officiele remote met een mod.quote:Maverick schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:46:
Standaard blijft er altijd spanning staan op bepaalde onderdelen, helaas niet op de controllerpoorten maar daar zijn gelukkig mods voor;quote:Peedjeeh schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:02:
Correct me if i'm wrong, maar een standaard xbox heeft toch geen stand-by. Dus als de xbox uit staat dan zal het oogje ook weinig ontvangen.

de leven is hard
Hij doet alle soorten subs perfect.quote:Zandhaas schreef op maandag 20 november 2006 @ 01:29:
ik heb het begrepen dat het alles kan afspelen,
helaas kon ik niet vinden of dit ook subs voor divxjes kun afspelen, syncronisheren en in degenslijke richting.
Zo ja dan kun ik mijn ouwe bak laten pimpen. dat van subs vind ik erg belangrijkst van alle stuffs rondom XMBC, (doof hierzo)
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
COOL!!!! Alleen zie ik bij dit artikel het volgende staan: Xbox Linux for instancequote:Bigfoot87 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:18:
[...]
Ja dat is wat ik bedoel, je kunt een externe harde schijf op je Xbox aansluiten door middel van dit kabeltje. De schijf zal wel read-only zijn maar als je films wilt kijken is dat geen probleem.
Ik heb Avalaunch draaien op dit ding met XBMC 2.0.1. Kun je me vertellen of deze oplossing hiervoor ook werkt?
Geen commentaar
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_file_systemsquote:MADG0BLIN schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:24:
Is het trouwens zo dat hij geen bestanden groter dan 4.1GB ondersteunt? Gister een bestand van 8,4 GB er proberen op te zetten, maar dat knipt hij dan tot 4,1 GB en de rest verdwijnt.
Volgens de tabel daar is de max van FATX 2GB (zal gewone FAT dus).
Maw, niet klagen, je krijgt al 2GB extra.
Avalaunch en XBMC hebben niks met elkaar te maken.quote:robbydw schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:35:
[...]
COOL!!!! Alleen zie ik bij dit artikel het volgende staan: Xbox Linux for instance
Ik heb Avalaunch draaien op dit ding met XBMC 2.0.1. Kun je me vertellen of deze oplossing hiervoor ook werkt?
XBMC ondersteunt het, maar niet alle HD's. Heeft iets te maken met block sizes en zo.
Gewoon testen dus.
Fire69 wijzigde dit bericht 20-11-2006 09:43 (33%)
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Ok. Ik wist niet eens dat hij op FAT draaide. Dacht dat een linux achtig file system was.quote:Fire69 schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:42:
[...]
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_file_systems
Ok, weet ik dit ook weer.
MADG0BLIN wijzigde dit bericht 20-11-2006 09:47 (15%)
Heeft dat te maken met het gebruikte bestandssysteem, fat(32) of NTFS of moet dat niet uitmaken?quote:Fire69 schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:42:
[...]
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_file_systems
[...]
Avalaunch en XBMC hebben niks met elkaar te maken.
XBMC ondersteunt het, maar niet alle HD's. Heeft iets te maken met block sizes en zo.
Gewoon testen dus.
Geen commentaar
Heeft er mee te maken. NTFS wordt niet door de xbox ondersteund.quote:robbydw schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:06:
[...]
Heeft dat te maken met het gebruikte bestandssysteem, fat(32) of NTFS of moet dat niet uitmaken?
98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both
Toestel van MS en jij verwacht een linux-achtig FS. Grapjas!quote:MADG0BLIN schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:47:
[...]
Ok. Ik wist niet eens dat hij op FAT draaide. Dacht dat een linux achtig file system was.
Ok, weet ik dit ook weer.Voortaan dus streamen met grotere bestanden.
Nee, heeft er volgens mij niet mee te maken.quote:Crusader schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:48:
[...]
Heeft er mee te maken. NTFS wordt niet door de xbox ondersteund.
Sluit maar eens een usb stick aan en ga naar je MS-dash. Heb je geluk, dan kan je hem formatteren en gebruiken als Memory Unit. Geen geluk => geen format.
Het heeft iets met de hardware te maken.
Ben ook niet heel erg thuis in de XBMC wereld, maar had ik inderdaad zo niet aan gedacht.quote:Fire69 schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:21:
[...]
Toestel van MS en jij verwacht een linux-achtig FS. Grapjas!
FAT32 wel of enkel FAT?quote:Crusader schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:48:
[...]
Heeft er mee te maken. NTFS wordt niet door de xbox ondersteund.
Geen commentaar
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.