Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel VI

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
Fire69 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 08:09:
[...]

Dat lukt je dus alleen als je een chip hebt zitten. Als je softmod op je niet-aangesloten HD staat, zie ik je niet van die cd starten. ;)

:P ok weer wat geleerd 8)
Ik heb inderdaad een chip :)

Ik heb net de laatste XBMC erop gezet in de hoop dat er nu een equalizer in zat..

maar helaas.. Ik heb zo Logitech z-680 setje en als ik die op modus [Stereo x2] zet dan is die bass op de laagste stand nog steeds overdreven zwaar.

Weet iemand of er een plugin hiervoor is of hoe ik dit kan oplossen :?

"Always remember that you are unique, just like everyone else...."

Arwen / Kayne

Waarom hoopte je plots op een equalizer? :?

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Powered By Mozilla

-

Kaspers wijzigde dit bericht 14-11-2006 12:06 (100%)

de leven is hard

Sith Lord
Reg. datum: 25 augustus 2004

Err... idee: gewoon ff je bas anders instellen op de pod?
quote:
RelaXXinG schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:22:
Ik heb net de laatste XBMC erop gezet in de hoop dat er nu een equalizer in zat..

maar helaas.. Ik heb zo Logitech z-680 setje en als ik die op modus [Stereo x2] zet dan is die bass op de laagste stand nog steeds overdreven zwaar.

Weet iemand of er een plugin hiervoor is of hoe ik dit kan oplossen :?

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

Arwen / Kayne

quote:
offtopic:
Net via je signature je Vista 10-style ontdekt. Mega mooi! _o_

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

quote:
Fire69 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:51:
[...]

offtopic:
Net via je signature je Vista 10-style ontdekt. Mega mooi! _o_
offtopic:
Beetje heel erg offtopic maar istie van jou Kaspers!?!? Ik gebruik hem al een hele tijd... in 1 woord fantastisch! thnx _/-\o_

Powered By Mozilla

offtopic:
Ja heb hem zelf gemaakt, check de oudere versies maar eens in de gallery, daarvan is het steeds opgebouwd, hier begon het mee, ben er nu trouwens mee gestopt aangezien ik osx86 draai

Kaspers wijzigde dit bericht 14-11-2006 16:21 (29%)

de leven is hard

Reg. datum: 09 augustus 2002

Er is nu een mplayer.dll beschikbaar die de Windows Mediacenter tv opnamen goed afspeelt op je Xbox :-)

Je kunt hem hier downloaden: http://www.megaupload.com/?d=L1OK3BCH

Reg. datum: 16 september 2005

Mediacenter Keyboard voor XBMC

Is het ook mogelijk om een Windows MediaCenter Keyboard op de Xbox MediaCenter aan te sluiten?
Dit is de keyboard en deze werkt normaal gesproken met een reciever die je kan aansluiten op je pc of mediacenter. Hij werkt met InfraRood. http://www.microsoft.com/...are/RemoteKeyboard_lg.jpg

Djerique wijzigde dit bericht 14-11-2006 16:57 (4%)

Powered By Mozilla

Nee werkt volgens mij niet...
Heb je drivers voor nodig a.f.a.i.k.

Kaspers wijzigde dit bericht 14-11-2006 17:47 (85%)

de leven is hard

Reg. datum: 11 maart 2001

Welke soorten HD kan ik allemaal in de XBox stoppen? ATA/S-ATA of maakt dit niets uit?

Arwen / Kayne

ATA

Powered By Mozilla

quote:
ehuurman schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:55:
Welke soorten HD kan ik allemaal in de XBox stoppen? ATA/S-ATA of maakt dit niets uit?
Bekijk je xbox eerst eens van binnen ;).

de leven is hard

quote:
Fire69 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:03:
Waarom hoopte je plots op een equalizer? :?

Omdat mijn versie van een half jaar geleden komt.

quote:
Darth Malak schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:48:
Err... idee: gewoon ff je bas anders instellen op de pod?

Err... lezen is een kunst.

als ik die op modus [Stereo x2] zet dan is die bass op de laagste stand nog steeds overdreven zwaar.

"Always remember that you are unique, just like everyone else...."

Sith Lord
Reg. datum: 25 augustus 2004

quote:
RelaXXinG schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:50:
[...]

Omdat mijn versie van een half jaar geleden komt.

[...]

Err... lezen is een kunst.

als ik die op modus [Stereo x2] zet dan is die bass op de laagste stand nog steeds overdreven zwaar.
Ja, hatelijk zijn ook....

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

Arwen / Kayne

quote:

Tja, ik moet hem toch gelijk geven hoor, 't stond duidelijk in zijn post :P

Ik weet eigenlijk niet of er in XBMC zelf een bass/treble-regeling zit?

Reg. datum: 16 september 2005

quote:
Djerique schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:56:
Mediacenter Keyboard voor XBMC

Is het ook mogelijk om een Windows MediaCenter Keyboard op de Xbox MediaCenter aan te sluiten?
Dit is de keyboard en deze werkt normaal gesproken met een reciever die je kan aansluiten op je pc of mediacenter. Hij werkt met InfraRood. http://www.microsoft.com/...are/RemoteKeyboard_lg.jpg

---------------------------------------------------------------------------------
Kaspers schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:46

Nee werkt volgens mij niet...
Heb je drivers voor nodig a.f.a.i.k.
Met drivers werkt het dus wel? :?

Arwen / Kayne

quote:
Djerique schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:40:
[...]

Met drivers werkt het dus wel? :?
Zal wel, maar de vraag is, waar ga jij drivers voor xmbc halen? ;)

Reg. datum: 07 augustus 2006

ik gebruik sinds kort dat nieuwe script voor dailymotion video's live te streamen naar de box. je hoeft alleen maar rechtermuisklik te klikken in firefox en dan op send link to xbmc en de file begint af te spelen. via deze website: http://tvlinks.voodeedoo.org/ kom je bij de video's. alleen werken de southpark video's bij mij niet heeft iemand die aan de praat gekregen misschien. want simpsons en andere links werken wel allemaal.

Reg. datum: 31 augustus 2001

Na veel gestoei is het me eindelijk gelukt om met xbmx naar vista share (RTM Home Premium) te verbinden. Ik heb dit uiteindelijk met het al eerder genoemde programma ccx_gui voor elkaar gekregen.

Op de normale samba manier zal voorlopig nog niet werken aangezien er conflicten zijn tussen de huidige samba versie en vista zelf.

Ik ben ook nog de volgende oplossing tegen gekomen op internet:
- Under "Security Options", make the following Changes:
Network access: Let Everyone permissions apply to anonymous users - Change to Enable
Network access: Shares that can be accessed anonymously - I put in my computer name here
Network access: LAN Manager authentication level - Change to LM & NTLM, send NTLMv2 if negotiated

Ik kon deze echter zelf niet testen omdat "local security policies" er gewoon weg niet is in Vista Home Premium (wat heel raar is)

Misschien handig voor op de TopicStart:

:? Hoe zorg ik ervoor dat XBMC er net zo uitziet als het Xbox 360 menu?
Hiervoor heb je MC360 nodig. MC360 is een skin voor Xbox Media Center die ervoor zorgt dat het net lijkt alsof je in het menu van de Xbox 360 bent. MC360 kun je ook Nederlands maken: Dutch Includes.xml

Zo ziet Xbox Media Center eruit met de MC360 skin:
http://sheridan.gx-mod.com/photopress/xlink.jpg

http://sheridan.gx-mod.com/photopress/games1.jpg

http://sheridan.gx-mod.com/photopress/media1.jpg

http://sheridan.gx-mod.com/photopress/system1.jpg

Zelf gemaakt :*) (Behalve de screenshots dan)

jacobras wijzigde dit bericht 15-11-2006 19:30 (3%)