Reg. datum: 29 december 2002
[xbox] Xbox media center - Deel VI
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 189
Tot nu toe heb ik alle films kunnen afspelen. Alleen HD films zou ik zo niet weten.
Ik heb er een sinds 2 maanden ofzo en vind het erg handig als media center.
Ik heb er een sinds 2 maanden ofzo en vind het erg handig als media center.
Reg. datum: 27 juli 2005
quote:badkuip schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:51:
Ik zit er aan te denken om ook een xbox te nemen en om te bouwen.
Nu kan ik deze krijgen via Vraag en aanbod, maar mijn vraag is eigenlijk, is dit nog steeds interresant?
Kunnen alle films nog afgespeeld worden? Of is het misschien handiger om te wachtten totdat de xbox 360 tegen dumpprijzen verkocht worden?
Met XBMC kun je nog altijd meer afspelen dan op de Xbox360.
Alleen HD wordt voor zo ver ik weet niet ondersteund. Daarbij heb je als je op de Xbox360 bestanden van je computer wilt afspelen (mp3 of wmv) een originele (wordt gecontroleerd) versie van Windows Media Center nodig. En daarbij kun je met Xbmc ook Divx en Xvid films afspelen.
Dus als ik jou was zou ik voor de Xbox gaan, of je moet HD films willen kijken en de nieuwste spellen willen spelen natuurlijk.
Maar dat is mijn mening...
Reg. datum: 01 oktober 2004
Reg. datum: 01 oktober 2004
quote:Bigfoot87 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:19:
[...]
Met XBMC kun je nog altijd meer afspelen dan op de Xbox360.
Alleen HD wordt voor zo ver ik weet niet ondersteund. Daarbij heb je als je op de Xbox360 bestanden van je computer wilt afspelen (mp3 of wmv) een originele (wordt gecontroleerd) versie van Windows Media Center nodig. En daarbij kun je met Xbmc ook Divx en Xvid films afspelen.
Dus als ik jou was zou ik voor de Xbox gaan, of je moet HD films willen kijken en de nieuwste spellen willen spelen natuurlijk.
Maar dat is mijn mening...
geheel mee eens. HD kan de processor van de xbox niet aan.
maar niet te vergeten voor degene die een lcd scherm/tv hebben, films worden geupscaled naar 720
en als je de xbox op ntsc heb en ntsc spellen, er meerdere spellen op 480/720 draaien.(wel een advance cable gebruiken)
was lang van plan een oppo dvd speler te kopen ivm upscalen,maar das nu overbodig.
heb deze xbox al meer dan 4 jaar, beste koop tot nu toe
Inderdaad, ik heb er kort geleden zelfs eentje bijgekocht voor op de slaapkamer. 70 euro, grotere schijf erin, XBMC erop. Perfect! Vooral het benaderen van shares is ideaal. Er hoeven geen films/mp3's meer gebrand of ge'ftp'ed te worden dus eigenlijk is die grotere schijf niet eens nodig...
Ik kan een divx formaat prima streamen, maar is het normaal dat een dvd (hogere kwaliteit misschien) vanaf mijn draadloze netwerk op mijn pc erg veel hapert?
Als een computer "Ram disk" vraagt, is dat geen werkwoord.
Daar heb ik nooit last van, misschien dat je iets aan kunt passen bij de buffer instellingen?quote:Didzjeriedoe schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:42:
Ik kan een divx formaat prima streamen, maar is het normaal dat een dvd (hogere kwaliteit misschien) vanaf mijn draadloze netwerk op mijn pc erg veel hapert?
Tot vandaag kon ik via FLASHfxp altijd connecten naar mijn XBOX vanaf PC om zo data over te zetten. Sinds vanavond gaat het echter fout.
Er lijkt wel een connectie opgezet te worden maar ik zie de partities van mijn XBOX niet. Connectie vanuit XBMC naar PC in netwerk gaat wel goed en kan gewoon media streamen.
Dit is wat ik aan info krijg na het connecten:
[R] Connecting to 192.168.1.37 -> IP=192.168.1.37 PORT=21
[R] Connected to 192.168.1.37
[R] 220-
[R] 220----------------------------------------------------------------------------
[R] 220-XBMC:FileZilla version 1.5.6, (based on FileZilla Server 0.8.8)
[R] 220-
[R] 220-http://sourceforge.net/projects/xbmc/
[R] 220----------------------------------------------------------------------------
[R] 220
Iemand idee waar het mis gaat? Heb XBOX al aantal keren uit en aan gezet en heb ftp connectie XBOX nagelopen.
Zie nu trouwens dat deze connectie uiteindelijk wordt afgebroken:
[R] 421 Login time exceeded. Closing control connection.
[R] Connection failed
Ik niet snap.
Er lijkt wel een connectie opgezet te worden maar ik zie de partities van mijn XBOX niet. Connectie vanuit XBMC naar PC in netwerk gaat wel goed en kan gewoon media streamen.
[R] 220-
[R] 220-
[R] 220
Iemand idee waar het mis gaat? Heb XBOX al aantal keren uit en aan gezet en heb ftp connectie XBOX nagelopen.
[R] Connection failed
Ik niet snap.
robbydw wijzigde dit bericht 10-11-2006 21:47 (8%)
Geen commentaar
Heb je erg lange namen die je probeert over te zetten? Of veel items in je Transfer lijst?
Dookie Fundamentalist
Het gaat bij het maken van de connectie naar XBOX (FTP) al mis. Transfer kom ik niet eens aan toe.quote:Roamor schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:50:
Heb je erg lange namen die je probeert over te zetten? Of veel items in je Transfer lijst?
Geen commentaar
Maar je hebt al wel files in de transfer box staan? Als je die eens leeg maakt?quote:robbydw schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:58:
[...]
Het gaat bij het maken van de connectie naar XBOX (FTP) al mis. Transfer kom ik niet eens aan toe.
Dookie Fundamentalist
Nope is helemaal leeg. Ik start flash fxp op en klik op connect. Voer in het ip adres en vul bij username en password xbox in. (as usual)quote:Roamor schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:09:
[...]
Maar je hebt al wel files in de transfer box staan? Als je die eens leeg maakt?
Geen commentaar
Waarschijnlijk is je FileZilla Server.xml dan brak. Dat kan gebeuren als er bij het wegschrijven daarvan iets mis gaat. Even een ander dashboard met FTP erbij pakken en het bestandje opnieuw uploaden, of even wat knip- en plakwerk met de ingebouwde filemanager van XBMC.quote:
This can no longer be ignored.
Reg. datum: 11 november 2006
mss iets veranderd in de time voordat hij je een timeout geeft?
gewoon ff filezilla server.xml overschrijven met het orgineel
kan je weer inloggen met xbox/xbox
edit:
zijn hier trouwens in het forum nog scripters?
ik ben een online mp3 player script aan het scrhijven
bijna af, maar ik heb nog wat probleempjes
gewoon ff filezilla server.xml overschrijven met het orgineel
kan je weer inloggen met xbox/xbox
edit:
zijn hier trouwens in het forum nog scripters?
ik ben een online mp3 player script aan het scrhijven
bijna af, maar ik heb nog wat probleempjes
c-r-all wijzigde dit bericht 11-11-2006 11:04 (32%)
quote:robbydw schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:41:
Tot vandaag kon ik via FLASHfxp altijd connecten naar mijn XBOX vanaf PC om zo data over te zetten. Sinds vanavond gaat het echter fout.
[R] 220-
[R] 220-
[R] 220
[R] Connection failed
Ik niet snap.
Precies hetzelfde probleem had ik ook, ik had wat verschillende builds gebruikt de laatste tijd, en vorige week wou ik weer even mijn XBMC updaten, maar kreeg hetzelfde probleem.
Ik heb toen me xbox opgestart met een slayers schijfje en toen ik weer normaal ftp'en.
dus nieuwe build erop en daarna werkte ftp ook weer goed.
ik heb een scriptje gemaakt. Mss vinden jullie em ook leuk.
Het is een online mp3 player. Je voert naam en/of artiest in en hij vind dan nummers voor je.
Deze kan hij vervolgens naar jou toe streamen. Soort van u vraagt wij draaien radio :-)
readme staat in de zip
http://test.familie-gerbers.nl/OMPlayer.zip
Het is een online mp3 player. Je voert naam en/of artiest in en hij vind dan nummers voor je.
Deze kan hij vervolgens naar jou toe streamen. Soort van u vraagt wij draaien radio :-)
readme staat in de zip
http://test.familie-gerbers.nl/OMPlayer.zip
nog ff een vraagje
ik heb net een nieuwe tv (phillips 20pf5320/01) en ik wou wel 720p vanuit mijn xbox willen
dus ik was op zoek naar een hd kabel ervoor
ik heb dit gevonden:
http://www.consoleshop.nl...xbox-component-cable.html
de tv heeft een dvi ingang dus ik denk dat dat wel goed komt
maar kan hd signaal ook over scart verstuurt worden? ik heb een advanced scart kabel (niet van ms)
en mijn scherm kan ook ntsc aan las ik in de specs. Kan ik met de videomode switcher niet de xbox op ntsc zetten en dan vervolgens hd aanzetten?
ik heb net een nieuwe tv (phillips 20pf5320/01) en ik wou wel 720p vanuit mijn xbox willen
dus ik was op zoek naar een hd kabel ervoor
ik heb dit gevonden:
http://www.consoleshop.nl...xbox-component-cable.html
de tv heeft een dvi ingang dus ik denk dat dat wel goed komt
maar kan hd signaal ook over scart verstuurt worden? ik heb een advanced scart kabel (niet van ms)
en mijn scherm kan ook ntsc aan las ik in de specs. Kan ik met de videomode switcher niet de xbox op ntsc zetten en dan vervolgens hd aanzetten?
als je xbox 720p aankan zou het erg mooi zijn, helaas lukt het de pentium !!! 733 niet echt om dat te doen
dus je zult toch je xbox moeten aanpassen voor 720p
Ik heb zelf een keer 1080i getest, maar dat gaat met een framerate tussen de 10-15 per seconde
de kwaliteit is wel erg goed
dus je zult toch je xbox moeten aanpassen voor 720p
Ik heb zelf een keer 1080i getest, maar dat gaat met een framerate tussen de 10-15 per seconde
de kwaliteit is wel erg goed
me systeem en natuurlijk whatpulse
ow ik had al aardig wat verhalen gehoord dat 720p goed liep 
Ja het is maar net met welke framerate je voldoening hebt he..
de leven is hard
Reg. datum: 30 oktober 2005
Reg. datum: 30 oktober 2005
Jaa dat zou echt geweldig zijn, zit hier ook op zoiets te wachten! ;-)quote:Stampre schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:42:
Ik zie zojuist dat op http://www.rtl.nl nu ook oude programma's gratis te bekijken zijn. Wellicht is dit iets voor een scriptje?
quote:Erik Jan schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:15:
[...]
Waarschijnlijk is je FileZilla Server.xml dan brak. Dat kan gebeuren als er bij het wegschrijven daarvan iets mis gaat. Even een ander dashboard met FTP erbij pakken en het bestandje opnieuw uploaden, of even wat knip- en plakwerk met de ingebouwde filemanager van XBMC.
Standaard start XBMC (met mc360 schil) op. Als ik hierna vanuit XBMC Avalaunch start kan ik vervolgens wel FTP'en.
Zou dan toch de genoemde xml file brak zijn? Weet namelijk niet of Avalaunch dezelfde XML file gebruikt als XBMC.... please advise.
Geen commentaar
Haha nee XBMC gebruikt niet dezelfde xml file daarvoor.
Avalaunch heeft namenlijk geen apparte xml file voor de ftp configuratie, XBMC maakt gebruik van filezilla, dat wel een apparte xml file voor de configuratie heeft en die ook met een pc client kan worden aangepast.
Avalaunch heeft namenlijk geen apparte xml file voor de ftp configuratie, XBMC maakt gebruik van filezilla, dat wel een apparte xml file voor de configuratie heeft en die ook met een pc client kan worden aangepast.
de leven is hard
ik kom niet meer in mijn ms dash 
probeer via xbmc dan krijg ik error 21 ( ga dan naar e:\backups\cdrive\XboxDash.xbe )
ik heb shadow-c aan waardoor ik ze op c dus niet kan zien, wat ik ook niet kan veranderen omdat je dan in de dash moet zijn.
hoe pak ik dit aan zonder mijn softmod te mollen (en mijn spul op de hdd kwijt te raken)
ik heb alle orginele bestanden nog op mijn pc hdd staan
probeer via xbmc dan krijg ik error 21 ( ga dan naar e:\backups\cdrive\XboxDash.xbe )
ik heb shadow-c aan waardoor ik ze op c dus niet kan zien, wat ik ook niet kan veranderen omdat je dan in de dash moet zijn.
hoe pak ik dit aan zonder mijn softmod te mollen (en mijn spul op de hdd kwijt te raken)
ik heb alle orginele bestanden nog op mijn pc hdd staan
quote:Kaspers schreef op zondag 12 november 2006 @ 09:55:
Haha nee XBMC gebruikt niet dezelfde xml file daarvoor.
Ja lach me maar uit
Had ik kunnen weten natuurlijk
Geen commentaar
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.