Specs.. My Electronics Forum... Konica Minolta Dynax 7D, Tamron 17-50/2.8, Minolta 50/1.7N, Sigma 75-300/4.5-5.6 APO, 3600HS, Vosonic VP3320 (20Gb)
[xbox] Xbox media center - Deel VI
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicMother, will they like this song?
Reg. datum: 17 december 1999
Leef je uit Lunaticquote:TheLunatic schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:46:
De TS mag trouwens wel eens worden ge-update, want het bestand waar je instelt welke shares op je PC benaderbaar zijn vanaf je XBOX is niet langer XboxMediaCenter.xml, maar sources.html in de UserData directory. Sinds versie 2.0 that is, denk ik.
De fan hoor je niet meer, maar nu is er blijkbaar iets anders dat nogal luid zoemt. Ik denk hierbij aan de hd (in mijn geval een maxtor 200 gb) of kan het dat kleine fannetje van op die koelblok zijn.
Hebben jullie dit al ondervonden of opgelost?
Ik heb even gelezen in wat tutorials, ik denk dat die fan inderdaad er af kan.
Een andere vraag van mijn kant: Ik heb bij zogenaamde HR HD afleveringen (700mb) het probleem dat het geluid een heel ietsie scheef loopt ten opzichte van het beeld. Misschien heb ik het wel bij meer maar daar merkte ik het beter bij. Iemand een stukje wijsheid hierover? Zit er ergens zo'n afstel instellingkje hiervoor?
sebastius wijzigde dit bericht 02-11-2006 20:05 (36%)
Ja en probeer het nu eens? .... ZET HEM UIT ZET HEM UIT!!!!
Reg. datum: 07 augustus 2006
PS; Het netwerk is bereikbaar via een draadloze Zyxel 2602 model van Tiscali. Uiteraard heb ik de Xbox verbonden met een utp (het lampje op de achterkant brandt groen)
Als een computer "Ram disk" vraagt, is dat geen werkwoord.
Een miskoop heb je zowiezo niet gedaan, enkel een verkeerde instelling. Kun je wel naar je Xbox FTP'en?
Ja en probeer het nu eens? .... ZET HEM UIT ZET HEM UIT!!!!
Reg. datum: 28 september 2006
FTP van laptop naar Xbox kan lees ik. Kun je wel onderling tussen de verschillende 'desktop' of 'laptop'-computers de shares benaderen? Ik denk namelijk dat het gewoon een Windows file-sharing probleem is.quote:sebastius schreef op maandag 06 november 2006 @ 07:10:
Als je wel kan internetten maar niet op locale netwerk hardeschijven dan zit je probleem op je server vermoed ik.
Een miskoop heb je zowiezo niet gedaan, enkel een verkeerde instelling. Kun je wel naar je Xbox FTP'en?
Reg. datum: 01 oktober 2004
probeer eens met je virus scanner uit te zetten, had ik ook nlquote:Didzjeriedoe schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:02:
Ik kan inderdaad wel van de laptop naar de Xbox ftp-en. En het thuisnetwerk is ook voor een groot deel gedeeld. Feit is dat ik bij die vriend op zijn xbox gelijk in het MS-home gedeelte kwam en dat bij mijn xbox op zijn netwerk met dezelfde automatische instellingen de netwerk servers niet gevonden konden worden
Als ik XBMC opstart kan ik geen FTP connectie meer maken. Is dit een normaal probleem of moet ik enige instellingen wijzigen.
Vanuit de standaard boot van de Xbox kan ik wel FTP-en. Nu wil ik graag dat de xbox gelijk XBMC opstart maar dan wil ik er via FTP nog wel graag bij kunnen komen.
Choose Booze
Vroeg me af of het zou kunnen helpen als ik de bios flash, en zo ja, welke versie wordt dan aangeraden?
quote:Didzjeriedoe schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:41:
Zou inderdaad een hele goede mogelijkheid zijn! Heb het ook geprobeerd, maar helaas het mocht niet baten... Blijft het feit dat de xbox van die vriend van mij wel gelijk op het netwerk kon en ik met dezelfde xbox op hetzelfde netwerk niet...
Vroeg me af of het zou kunnen helpen als ik de bios flash, en zo ja, welke versie wordt dan aangeraden?
Bios flash?! wat moet dat met de netwerk configuratie doen?
Het gaat om de software en de instellingen daarvan.
Ik denk dat je probleem de configuratie is. Met windows networking heb je domeinen en werkgroepen. Je kan eens kijken in de xbmc configuratie bestanden wat de workgroup naam is. Ik gok erop dat die vriend van je de werkgroep naam op zijn xbox heeft veranderd naar de werkgroep naam die hij gebruikt. (windows default is 'WORKGROUP' of voor nl 'WERKGROEP').
Ik heb mijn xbox even afgekoppeld staan dus je zal zelf moeten zoeken naar de configuratie plek.
Dat werkt hier eigenlijk altijd..
de leven is hard
Sodeju, het kost wat dagen maar dan lukt het ook eindelijk... Zit nu een filmpje te streamen en kon eindelijk op mijn netwerk! Ga het nog ff verder uitzoeken, maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp! Ik word er nog net niet emotioneel van;)
Reg. datum: 27 juli 2005
Ik heb 500 mp3's overgezet van mijn pc naar de Xbox, maar op de 1 of andere manier pakt Xbmc niet de folder.jpg maar de thumbnails die Windows Media Player aan de mp3'tjes heeft toegewezen.
Wanneer ik de optie "Informatie ophalen uit tags" uitschakel is dit over.
Is het mogelijk dat thumbnails aan de tags worden toegevoegd? Nee toch?
Dingen die ik al geprobeerd heb:
- Thumbnails folder leeggemaakt op de Xbox
- AlbumArt bestanden verwijderd
Iemand een oplossing?
Dat MOET werken, leeg anders ff de cache van XBMC.quote:
de leven is hard
quote:Kaspers schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:47:
[...]
Dat MOET werken, leeg anders ff de cache van XBMC.
Cache heb ik ook al leeggemaakt.
Ik begrijp niet waar XBMC die thumbnails vandaan haalt
Zeg nou zelf, wie wil er nou zo'n thumbnail bij zn muziek zien?:

http://specs.tweak.to/6635
Reg. datum: 01 oktober 2004
quote:Bigfoot87 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:24:
[...]
Cache heb ik ook al leeggemaakt.
Ik begrijp niet waar XBMC die thumbnails vandaan haalt![]()
Zeg nou zelf, wie wil er nou zo'n thumbnail bij zn muziek zien?:
[afbeelding]
foto zit in mp3 bestand, is dan een ID3 tag. ik gebruik altijd TagandRename om mijn mp3 te editten en foto van album erin te zetten en trackname te veranderen.
dit gaat via imdb. weet niet of hoe met window media player werkt. maar die foto zit gewoon in je Mp3 bestand
quote:
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
quote:denhuff schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:45:
[...]
foto zit in mp3 bestand, is dan een ID3 tag. ik gebruik altijd TagandRename om mijn mp3 te editten en foto van album erin te zetten en trackname te veranderen.
dit gaat via imdb. weet niet of hoe met window media player werkt. maar die foto zit gewoon in je Mp3 bestand
Daar heb ik nog nooit van gehoord, een jpg in een mp3 bestand
Behoorlijk irritant, ik ga vanavond direct dat programma proberen
thnx!
EDIT:
Gelukt! dank je Denhuff
Bigfoot87 wijzigde dit bericht 08-11-2006 17:22 (3%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.