Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel VI

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
smeerbartje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:12:
[...]

En weet je of deze gebruik maakt van Infrarood? M.a.w. kan ik met het (metalen) deurtje dicht gebruikmaken van de controller? En waar is deze via internet te koop? Ik zie namelijk verschillende types, zoals deze of deze. Wat is de goeie?

Jep, ik heb zelf een houten meubel met een grote klep die ik dichtdoe tijdens het kijken van een film of het spelen van een game. Werkt perfect!

Als je een controller koopt die gebruik maakt van infrarood zal dit niet gaan, maar als hij gebruik maakt van een radio frequentie wel.
Hier zijn 2 winkels waar je de controller die ik gebruik kunt vinden. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. :)

Reg. datum: 06 september 2006

goedenacht jongens(en meisjes:p)

Ik heb een brandende vraag, en ik dacht dat ik deze hier wel kon stellen.
Ik heb zelf een xbox360, nu is mijn vraag, dat als ik een spel (iso) heb gedownload, deze vervolgens op mijn hardeschijf zet van de xbox, kan ik deze dan afspelen?( het gaat om een niet omgebouwde xbox). Dit omdat hij dan niet van de dvd lezer afsgespeeld word, want die verhalen ken ik.

Gr, Pascal

Bullie; 70 Tauren Warrior. Member of < broken progress> Al'Akir.

quote:
phoogw schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:12:

Ik heb zelf een xbox360, nu is mijn vraag, dat als ik een spel (iso) heb gedownload, deze vervolgens op mijn hardeschijf zet van de xbox, kan ik deze dan afspelen?( het gaat om een niet omgebouwde xbox). Dit omdat hij dan niet van de dvd lezer afsgespeeld word, want die verhalen ken ik.

Gr, Pascal
Sorry maar dit topic gaat over Xbox Media Center en niet over de Xbox360 :z

Arwen / Kayne

quote:
phoogw schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:12:

Gr, Pascal
Nee

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Reg. datum: 17 september 2000

Ik heb een NAS schijf gekocht alleen blijkt de smb server hiervan niet door mijn xbox ondersteund te worden. Nu wordt ftp wel ondersteund. Als ik nu via ftp stream, worden er ergens dan nog bestanden op mijn xbox opgeslagen? Mijn idee is van niet maar ik hoop dat iemand dit wil/kan bevestigen

http://specs.tweak.to/6635

Arwen / Kayne

Normaalgezien niet. Waarom?

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Blackbolt heeft een aantal eerste indrukken van zijn nieuw te maken skin 'Ex' skin op zijn website geplaatst. Hier de betreffende screens: http://blackbolt.x-scene.com/ex/home_720p_c-login_tb.jpg

http://blackbolt.x-scene.com/ex/home_720p_c-home_tb.jpg

Ziet er schitterend uit!

Heeft iemand enig idee wat er met de XBMC iconen website gebeurd is?
Ik krijg namelijk een error. http://xbmc.ckdvt.com

Normaal gesproken zou ik SMB gebruiken, op de een of andere manier krijg ik dit (nog) niet aan de gang. Ik heb een Fantec landisk en in de wiki van XBMC staat deze als niet ondersteunde schijf met smb. Ik heb hier de firmware van conceptronics ingezet, deze wordt alleen ook als niet ondersteunend aangegeven. De enige mogelijkheid die ik heb is dus om te streamen via ftp. Nu is dat voor MP3 geen probleem maar met avi werkt het niet :-(. Zijn er toevallig mensen met een conceptronic cq fantec landisk die wel met smb werken. Zo ja wat is de instelling die je gebruikt.
Ik heb nu gedaan SMB://192.168.1.70/mp3 maar dit werkt niet.....begin beetje radeloos te worden, dit was nl waarom ik de schijf heb aangeschaft!

Reg. datum: 21 juni 2002

quote:
Bigfoot87 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 00:22:
Blackbolt heeft een aantal eerste indrukken van zijn nieuw te maken skin 'Ex' skin op zijn website geplaatst. Hier de betreffende screens: [afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er schitterend uit!

Heeft iemand enig idee wat er met de XBMC iconen website gebeurd is?
Ik krijg namelijk een error. http://xbmc.ckdvt.com
ziet er echt prachtig uit :) de site werkt bij mij gewoon trouwens

Reg. datum: 30 oktober 2001

ik wil mijn ouwe xbox terug ;( ;( ;(

gisteren 2 uur zitten klooien op de nieuwe xbox om een divx af te kunnen spelen, toen ik hem eindelijk (!) werkend kreeg bleek de film heel erg kut te zijn grrr

C2D Q6600 - GA-P35 DS3R - Antec P180 - 8GB GeIL PC6400 - WD Raptor 74GB & 3 x WD 250GB - 8800GTS 512mb - DELL 2407WFP - Logitech Z-5500

quote:
m3gA schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:23:
[...]
de site werkt bij mij gewoon trouwens
Ik zie de website wel maar hij werkt niet, links onderin zie je een fout: Fatal error: Class 'dmConfig' not found in /home/.dianna/ninet9/xbmc.ckdvt.com/html1/administrator/components/com_docman/classes/DOCMAN_config.class.php on line 88

Ja Ja...

Na een hoop pijn en moeite en dankzij Harry doet mijn uitzendinggemist script het ook weer!

Wat ik zo heb gezien: de meeste streams spelen. Er is 1 issue, en dat is dat ie meteen gaat spelen als je een selectie in de lijst hebt gedaan, terwijl ie eerst even de info moet laten zien, maar goed dat mag de pret voor nu niet drukken.

Downloaden kan hier

Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com

Reg. datum: 07 augustus 2006

ik gebruik mijn xbox veel om films vanaf een externe harde schijf op de computer af te spelen. Dat ging eerst perfect maar de laatste tijd stopt een film na 3 minuten of hij blijft even hangen om vervolgens weer verder te gaan. Waar kan dit aan liggen?

Reg. datum: 28 september 2006

quote:
DennisWeijers schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:19:
ik gebruik mijn xbox veel om films vanaf een externe harde schijf op de computer af te spelen. Dat ging eerst perfect maar de laatste tijd stopt een film na 3 minuten of hij blijft even hangen om vervolgens weer verder te gaan. Waar kan dit aan liggen?
Wat is er veranderd de laatste tijd? Heb je iets geupgrade?

Ben nog even verder aan het stoeien geweest en het wordt nog vreemder. Wanneer ik een verwijzing maak in de sources.xml dan krijg ik de melding kan niet verbinden met netwerkserver. Wanneer ik vervolgens via bestandsbeheer de smb benader werkt het wel.... I dont get it anymore.

Reg. datum: 22 maart 2005

Ik heb de NAS MaPower KC31N en gebruik NAS BASIC44 met loader68.
- Die NAS heeft enige problemen gehad in combinatie met XBMC. XBMC versies tussen 20060328 en 20061022 zullen niet goed met NASBASICv42 of hoger werken. T3CH heeft net een release gedaan waar de fix van 20061023 in zit. Er is een torrent van.

Die Conceptronic heeft volgens mij dezelfde firmware, behorende bij 'RDC 2882 CHIPSET BASED LANDISKS'
Heb zelf slechte ervaring met de experimentele BASIC45/loader69. FTP en SMB komen in een deadlock na wat communicatie.

http://www.station-drivers.com/page/landisk.htm
http://www.xboxmediacente...d.php?t=18282&page=24

Andere vraag.
Ben niet zo'n kei in Python. Heeft iemand al eens hier naar gekeken:
http://www.teletekstbrowser.nl/
http://www.djcbsoftware.nl/code/ttb/
Voor een guru een peuleschil om hem om te zetten ???

Arwen / Kayne

quote:
DennisWeijers schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:19:

Dit heb ik ook gehad toen ik de optie had ingesteld om de schijf uit te schakelen na 1 minuut.
Na enkele minuten hing de boel tot de schijf terug op gang gekomen was om de subtitles terug te cachen..

Ok, en welke gebruik je van de site? die van data storage of die ander? Werkt dit 100% met xmbc? ik heb vandaag de laatste t3ch release erop gezet, dus zou goed moeten gaan. Zou je de string willen posten die jij gebruikt om je smb aan te roepen?

NederVlaming
Reg. datum: 28 november 2000

quote:
bakman schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:40:
Na een hoop pijn en moeite en dankzij Harry doet mijn uitzendinggemist script het ook weer!

Wat ik zo heb gezien: de meeste streams spelen. Er is 1 issue, en dat is dat ie meteen gaat spelen als je een selectie in de lijst hebt gedaan, terwijl ie eerst even de info moet laten zien, maar goed dat mag de pret voor nu niet drukken.

Downloaden kan hier

Wow, dat is echt een heel mooi script wat je gemaakt hebt! Ik had jouw uitzending gemist nog niet in actie gezien, maar hij is echt gaaf. Vooral dat met info en zelfs een thumbnail is mooi gedaan. Alleen moet je even kijken naar de control lists, want als ik bijvoorbeeld Nederland 1 bekijk lopen de titels maar tot de N. Ik denk dat er een maximaal aantal titels in kunnen? Ik zelf vind een indeling per dag handig omdat ik snel kan zien wat er gister op tv is geweest, maar voor het zoeken naar een bepaald programma is dit weer handiger. Al met al een erg mooi script 8)

edit: hmm je schrijft dat hij meteen gaat spelen ipv info showen, maar dat doet hij bij mij wel. Wss heb je dat in de tussentijd ook al gefixed? :*)

Harrie wijzigde dit bericht 29-10-2006 22:19 (6%)

Arwen / Kayne

quote:
Harrie schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:18:
[...]

Wow, dat is echt een heel mooi script wat je gemaakt hebt! Ik had jouw uitzending gemist nog niet in actie gezien, maar hij is echt gaaf. Vooral dat met info en zelfs een thumbnail is mooi gedaan. Alleen moet je even kijken naar de control lists, want als ik bijvoorbeeld Nederland 1 bekijk lopen de titels maar tot de N. Ik denk dat er een maximaal aantal titels in kunnen? Ik zelf vind een indeling per dag handig omdat ik snel kan zien wat er gister op tv is geweest, maar voor het zoeken naar een bepaald programma is dit weer handiger. Al met al een erg mooi script 8)

edit: hmm je schrijft dat hij meteen gaat spelen ipv info showen, maar dat doet hij bij mij wel. Wss heb je dat in de tussentijd ook al gefixed? :*)
Even samenwerken zodat we binnenkort kunnen kiezen uit een alfabetische lijst of gewoon selecteren per dag? :)

Ja Ja...

quote:
Harrie schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:18:
Alleen moet je even kijken naar de control lists, want als ik bijvoorbeeld Nederland 1 bekijk lopen de titels maar tot de N. Ik denk dat er een maximaal aantal titels in kunnen?
hmm was me nog niet opgevallen, zou zo maar kunnen idd, ga ik me nog even in verdiepen.
quote:
Nee heb ik nog niet gefixed. ik draai xbmc2.0, voorheen deed ie het wel altijd goed, heel vaag, soms laat ie wel eerst de info zien en soms gaat ie meteen spelen.

Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com

Reg. datum: 22 maart 2005

@Stampre

<bookmark>
<name>LANDISK Movies</name>
<path>smb://LANDISK/MyDownloads/Movies/</path>
</bookmark>

Let op de forward slashes!!, is net als bij FTP.
Bij WinXP zijn het backslashes: cd \\Landisk\MyDownloads\Movies\

Ik gebruik de MaPower firmware maar heb ze allemaal geprobeerd (41, 42, 43, 44 en verschillende 45betas).
Als je de bin file opent beginnen ze allemaal met: "RDC Semiconductor Co., Ltd. KERNEL"
Ik dacht dus dat ze wel compatibel waren, ze zijn immers allemaal clonen van de TEAC (ik weet, is een gok maar toch).
De Landisk geeft zelf aan of de bin file goed is of niet, zegt men.

Zoals gezegd, ik gebruik de 44/68 combi.
//

Ouwe boxen.
Reg. datum: 11 april 2001

Misschien is het het vermelden waard dat, als je met een FTP client wil uploaden, maximaal 1 thread moet gebruiken. Dat is de reden waarom bijvoorbeeld FlashFXP wel werkt en LeechFTP niet. Alleen de 1e thread heeft rechten om te uploaden.

Mother, will they like this song?

Ik heb inmiddels ook versie 44/68 maar ik blijf de melding krijgen "kan niet verbinden met netwerk server".. Dit is overigens mijn string die ik gebruik.
<bookmark>
<name>SMB KSS7</name>
<path>SMB://KSS7/MP3/</path>
</bookmark>
Ok, het werkt inmiddels. Ik heb een statisch ip op mijn xbox en die had subnetmask 255.255.255.0, ik heb hiervan gemaakt 255.255.0.0 en nu werkt het!

Stampre wijzigde dit bericht 30-10-2006 22:26 (22%)

-=PLACEBO=-
Reg. datum: 03 mei 2004

quote:
bakman schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:40:

Downloaden kan hier

Aan beiden: _/-\o_

De meeste streams geven bij aan geen probleem, het blijft een prachtig script. :)

Dookie Fundamentalist

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: