Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
[xbox] Xbox media center - Deel VI
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 27 juli 2005
Onder Linux en Avalaunch zou ik het niet weten, Linux ondersteund uiteraard wel toetsenbord en muis (net als XBMC) Ik heb zelf geen externe HD dus kan het niet testen. Heeft er iemand praktijk ervaring met de combinatie Externe HD - Xbox?quote:robbydw schreef op maandag 20 november 2006 @ 09:35:
[...]
COOL!!!! Alleen zie ik bij dit artikel het volgende staan: Xbox Linux for instance
Ik heb Avalaunch draaien op dit ding met XBMC 2.0.1. Kun je me vertellen of deze oplossing hiervoor ook werkt?
door het topic te lezen?quote:jan33333 schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:05:
Iemand eenig idee hoe ik met vista bij me shares kan komen?
Stefmeister in "[xbox] Xbox media center - Deel VI"
Reg. datum: 04 juli 2004
Ja dat kon ik al, maar het is me nu eindelijk gelukt.quote:m3gA schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:07:
[...]
door het topic te lezen?
Stefmeister in "[xbox] Xbox media center - Deel VI"
Evengoed bedankt.
FATX (fat xbox) zoals Fire69 al aangaf, en je memorystick ook FATX.quote:
Kaspers wijzigde dit bericht 20-11-2006 16:01 (52%)
de leven is hard
Reg. datum: 09 april 2004
Bij de huidige versies is dit niet meer mogelijk volgens mij
Nu heb ik een redelijke collectie mp3's en als ik een bepaald nummer wil luisteren is het ontzettend knullig zo (alle mappen doorzoeken)
Nou is de vraag of je toch kunt zoeken op de 1 of andere manier
Reg. datum: 14 februari 2005
mag niet vermoed ik .. maar voor xbmc maakt het weinig uit.. softmod gaat ook..quote:Zandhaas schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:52:
er zijn veel chips op de markt. ik weet niet welke goede is, ik wil gewoon met XMC 2.0.1 werken, welke chip is meeste recent voor? Of mag ik dat niet hier vragen?
ik zou een kopen met de mogelijkheid tot een LCDschermpje
Icekiller2k6 wijzigde dit bericht 20-11-2006 18:15 (9%)
Kijk, dit moet ik hebben, enig idee waar je zoiets kunt bestellen?quote:Kaspers schreef op maandag 20 november 2006 @ 07:09:
[...]
Ja dit kan met de officiele remote met een mod.
[...]
Standaard blijft er altijd spanning staan op bepaalde onderdelen, helaas niet op de controllerpoorten maar daar zijn gelukkig mods voor;
[afbeelding]
"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."
Mag niet, maar zoek naar eender welke solderless chip (wel kijken welke xbox je hebt, v1.6 is beetje anders), en je komt er wel.quote:Zandhaas schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:52:
er zijn veel chips op de markt. ik weet niet welke goede is, ik wil gewoon met XMC 2.0.1 werken, welke chip is meeste recent voor? Of mag ik dat niet hier vragen?
Of een softmod, maar daar ben ik zelf geen voorstander van.
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Hier of hier of hier.quote:Maverick schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:34:
Kijk, dit moet ik hebben, enig idee waar je zoiets kunt bestellen?
de leven is hard
Heb het kabeltjes besteld en is morgen binnen. Nu wilde ik zojuist echter mijn externe HD formatteren en partitioneren als FAT(32) maar het lijkt erop dat ik alleen maar kan kiezen voor NTFS?quote:Bigfoot87 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:18:
[...]
Ja dat is wat ik bedoel, je kunt een externe harde schijf op je Xbox aansluiten door middel van dit kabeltje. De schijf zal wel read-only zijn maar als je films wilt kijken is dat geen probleem.
Iemand anders dit wel eens gezien / meegemaakt en hoe eventueel aan te passen?
Geen commentaar
Hm ziet er goed uit, maar kan ik die wel zonder problemen met een X3 modchip gebruiken? Ik zie alleen anderen genoemd wordenquote:
"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."
Hij speelt ze namelijk wel af maar stotterd erg veel omdat de cpu het niet aankan en hiervoor schijnen er upgrade setjes te zijn.
Dit bedoel je? http://xbox.fuzzymuzzle.com/DreamX/cpuupgrade.htmquote:Fraggler schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:49:
Zijn er hier mensen die een andere processor in de xbox hebben laten zetten zodat je wel vloeiend HD content af kan spelen? Ik ben hier heel erg benieuwd naar omdat xbmc gewoon verreweg de beste media speler is en het enige wat ik nu nog mis is de mogelijkheid om mijn hd films af te spelen.
Hij speelt ze namelijk wel af maar stotterd erg veel omdat de cpu het niet aankan en hiervoor schijnen er upgrade setjes te zijn.
Het lijkt me niet dat een 1.4 Ghz processor (misschien wel als het een Merom was ipv een Tualatin) wel full HD kan gaan afspelen, maar ik heb er dan ook geen ervaring mee. Ik denk dat we gewoon moeten wachten op XBMC360.
Roamor wijzigde dit bericht 21-11-2006 20:57 (3%)
Dookie Fundamentalist
Ik heb nog geen aparte upgrade kits gezien, maar wel aanbieders van aangepaste xboxen met een 1480MHz CPU (1.48GHz). Zoek eens op dreamx-1480. Hier is een review ervan: http://firingsquad.com/hardware/friendtech_dreamx_xbox/quote:Fraggler schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:49:
Zijn er hier mensen die een andere processor in de xbox hebben laten zetten zodat je wel vloeiend HD content af kan spelen? Ik ben hier heel erg benieuwd naar omdat xbmc gewoon verreweg de beste media speler is en het enige wat ik nu nog mis is de mogelijkheid om mijn hd films af te spelen.
Verder wordt er op dit forum ook nog wat over gezegd:
edit: nu las ik net ergens dat de normale xbox al wel instaat is 720p movies af te spelen. Is er iemand die dit kan bevestigen? Het lijkt me al vrij zwaar voor de xbox.quote:however playing back native hdtv media in mpeg-4 (divx/xvid) is a different matter, a dreamx 1480 should at the very least be capable of playing back a mpeg4 movie that's in 720p (1024x720 progressive), but i'm not sure if it has enough resourses (that's cpu and system memory combined) to playback 1080i (1920x1080 interlaced) without a hitch (with that i mean; no dropped frames).
Harrie wijzigde dit bericht 21-11-2006 21:05 (6%)
[/quote]
Ik kan wel gewoon alle hd content afspelen maar het loopt dan maar op 10-15 fps, niet kijkbaar dus... Verder werkt upscalen naar 720p prima op mijn LG LCD-TV.
Net die link naar firingsquad gelezen en voor spellen is het idd niet aan te raden om die 1,4ghz cpu te plaatsen. Kon helaas nog niks vinden over afspeelbaarheid van HD content.
Ga dan voor een X3 frontpanel & X3 IR modquote:Maverick schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:37:
Hm ziet er goed uit, maar kan ik die wel zonder problemen met een X3 modchip gebruiken? Ik zie alleen anderen genoemd worden

Heb hem zelf ook:

Spider.007 wijzigde dit bericht 22-11-2006 09:39 (9%)
de leven is hard
Je kon dacht ik ook een standaard LCD zelf aansluiten, zonder gelijk een duur nieuw frontpaneel te gebruiken.
Toch van een kant wel jammer dat ik de simpelste mod chip heb zonder lcd aansluiting.
de leven is hard
Zo duur is die LCD niet... Geloof iets van 30 euro ofzo....quote:arnob schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:49:
heel mooi zo'n nieuw frontpaneel met display. Lijkt me zeker handig om wat beperkte menu navigatie te doen. Elke keer de TV aan om van cd naar (Internet) radio te wisselen of om van zender te veranderen is niet zo handig.
Je kon dacht ik ook een standaard LCD zelf aansluiten, zonder gelijk een duur nieuw frontpaneel te gebruiken.
Toch van een kant wel jammer dat ik de simpelste mod chip heb zonder lcd aansluiting.
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
Reg. datum: 14 februari 2005
hij bedoelt waarschijnlijk heel het 'voorstuk' met de LCD ingebouwd..quote:Darth Malak schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:52:
[...]
Zo duur is die LCD niet... Geloof iets van 30 euro ofzo....
The Flow wijzigde dit bericht 22-11-2006 17:49 (93%)
God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.