Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Final Fantasy XI deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 62 63 64 65 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 september 2002

@Baha:helaas niet op phoenix, maar op cerberus :)
Reg. datum: 30 mei 2002

quote:
Baha schreef op maandag 13 november 2006 @ 06:30:

[...]

Herinner me nog dat we vorig jaar (dankzij onze events in EU tijd) op 3 uur tijd alles in sky hadden gepakt, soms zelfs twee keer faust, zipacna of despot op een avond als we wat langer bezig waren. Toen je nog kon gaan xp'en in Ulli's Aery en mensen gewoon terug weg-escapeten als ze zagen dat je er zat. Paar uurtjes matige xp/hr en bam, autumnstone zonder al teveel moeite. Hadden we toen maar meer daar gezeten. ._.
Als Byakko en Kirin drops de enige overblijvende drops van tel zijn is het echt kut om zo gecockblocked te worden door RMT. Gelukkig dropten onze laatste kirins vrij goed: 2 Dbody, 2 cloths, 2 osode, 1 W legs.
Nu we die W legs hebben voor onze PLD gaan we sky maar laten voor wat het is voorlopig, beetje sea doen totdat er iets gebeurt met sky. :x
Wat een geluk met Kirin zeg, uit de laatste 6 (of 7) Kirin's heeft hij ons welgeteld 2 osodes, 0 w.legs, 2+ n.body, 1+ d.body opgeleverd (ik heb alleen de laatste 3 Kirin's meegemaakt die dropte 1: d.body, 2: osode+n.body 3: n.body). Daarnaast zijn we sinds dat ik er ben 0/2 op seiryu's kote en 0/1 op suzaku's sune-ate. Grappig, vooral omdat ik ze nu voort ook kan gebruiken >.> toen ik sky een jaar geleden met die amerikaanse shell deed dropte god gear links en rechts, maar dan krijg je niets als thf of blm zijnde (heb er welgeteld één dragon talon en één nog steeds niet uncursed n.feet aan overgehouden). "Had ik toen maar een lvl75 nin,rng,sam,mnk,war of w/e gehad, dan had ik nu tenminste niet zo'n probleem gehad".

Reg. datum: 06 mei 2004

quote:
6K schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:39:
@Baha:helaas niet op phoenix, maar op cerberus :)
Helaasch, my bad. :)
quote:
deTwisj schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:07:
[...]

Wat een geluk met Kirin zeg, uit de laatste 6 (of 7) Kirin's heeft hij ons welgeteld 2 osodes, 0 w.legs, 2+ n.body, 1+ d.body opgeleverd (ik heb alleen de laatste 3 Kirin's meegemaakt die dropte 1: d.body, 2: osode+n.body 3: n.body). Daarnaast zijn we sinds dat ik er ben 0/2 op seiryu's kote en 0/1 op suzaku's sune-ate. Grappig, vooral omdat ik ze nu voort ook kan gebruiken >.> toen ik sky een jaar geleden met die amerikaanse shell deed dropte god gear links en rechts, maar dan krijg je niets als thf of blm zijnde (heb er welgeteld één dragon talon en één nog steeds niet uncursed n.feet aan overgehouden). "Had ik toen maar een lvl75 nin,rng,sam,mnk,war of w/e gehad, dan had ik nu tenminste niet zo'n probleem gehad".
Idd wel geluk met die 3 laatste kirins, maar we hebben ook al ons aandeel aan Shining cloth/Kirin's pole onry drops gehad, en zelfs een keer gewoon enkel een damascus ingot, maar ik weet niet meer of het enkel die ingot was. (is mijn haub+1 van gesynth, dat weet ik nog wel ;p)

http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?15662 FFXI Thief ^^

heb afgelopen weekend eindelijk mijn optical hat gehaald :)

ben ook 71 thf geworden :)
Kortom was redelijk positief. Vrijwel dood gegaan toen ik in vazhl aan het farmen was maar was niet erg lucratief :(

Heb beetje cash flow probleem omdat er ruim 850k uit ging ivm hat en behemoth dagger.
Ik zou momenteel gewoon niet weten wat ik moet farmen :(

Had aan iolites gedacht (100k per gem) maar kan nooit lvl 75 mobs soloen, toen die ahriman wings (25k) maar had dubbele aggro en stierf bijna... damn casting mobs...

Nin scrolls zijn allemaal gezakt naar een 45k ofzo van de 100k+ en zijn dus niet meer interessant. (heel lage droprate), ga misschien eens proberen om cuttings te farmen

Ook nog kijkje genomen bij sozu (thiefs knife) maar waren 10 RMT's daar 0.0

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

wie het kleine niet eert ;)

Ik weet niet hoe het op jullie server is, maar coeurl meat is snel en eenvoudig te farmen voor een level 71 thf (dan wel in yhoator, dan wel in sauromonge champaign). Deze zijn door een level 60 kok goed om te zetten in pet food zeta, wat behoorlijk snel en goed verkoopt bij ons voor 15-20k per stack.
een bst buddy van me sleept zo op het moment een miljoen per week binnen...

silent oils is ook zo'n snelle profit, maar dan moet je dus wel de beehive chips en slime oils zelf farmen, hetgeen voor een 71 thf vrij goed te doen zou moeten zijn. (de slimes in korolloka zijn hier goed voor, maar worden bij ons net iets te vaak gecamped hiervoor)...

edit:

ow ja en je kunt ook de blm scrolls gaan farmen in oztroja of beadeaux, maar ik vind dat niet echt rewarding, zeker omdat je met 2 man moet zijn en de droprate beroerd is)

6K wijzigde dit bericht 14-11-2006 14:59 (12%)

quote:
Lord_T schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:19:Heb beetje cash flow probleem omdat er ruim 850k uit ging ivm hat en behemoth dagger.
Ik zou momenteel gewoon niet weten wat ik moet farmen :(

Had aan iolites gedacht (100k per gem) maar kan nooit lvl 75 mobs soloen, toen die ahriman wings (25k) maar had dubbele aggro en stierf bijna... damn casting mobs...

Grats met de optical hat en 71. :)
Denk niet dat je tot aan 75 nog echt veel uber essentiële gear nodig hebt, gewoon wat dragon stukken en dat is het zowat. Als je wilt grinden voor grotere dingen (Flame/Thunder rings, Pcharms, Dragon Harness, Blau dolch en consorten) kan je imho beter eerst gewoon gelijk naar 75 gaan. Utsusemi Ni en die extra levels (meer eva, atk, acc en racc) maken een enorm, enorm verschil om te bepalen wat je efficiënt kan farmen. Coffer mobs gaan veel sneller en veiliger neer, adds zijn niet meer levensbedreigend maar slorpen gewoon 3 sleep bolts extra op etc.

Farmen op EP+ is imho het meest productieve als je het aankan (denk niet dat het voor 74 echt efficiënt doenbaar is, met enkel ichi moet je waarschijnlijk teveel bolts spammen): buffer xp + drops + mogelijke NM in de buurt (ideaal gezien) + beastman en kindred seals.
Hopelijk heb je wat vrienden rond je waarmee je kan BCNM'en, die laatste twee zijn dan echt een enorm makkelijke bron van inkomsten.

Beastman seals kan je gebruiken om BC40 under observation te spammen (trio, peacock charm, rare drop). Lukt al met 2xNIN en een RDM of SMN om te kiten, kan ook gemanaburnt worden en weet ik veel wat nog allemaal. Of je kan BC20-30-40's doen met 2 of 5 extra mensen, ik prefereer de trio BCNM's omdat het makkelijker te organiseren valt. Kijk vooral naar de BCNM's die mannequin pieces droppen (hands in balga's dais bvb) zijn veelal 100% drop, redelijk wat cash waard en makkelijk om te doen.

Kindred seals worden vaak gezien als manaburn voer, al de shouts in Jeuno en Whitegate hebben velen gebrainwasht tot het denken dat enkel BLM's KS30 kunnen doen als mercenary service. Ok, zelfs dat is nog redelijke cash als je echt geen andere optie hebt, maar er zijn genoeg KS30's die met een standaard tank/healer + melee's combinatie kunnen gewonnen worden.
Al heb je nu misschien zo een groep nog niet, als je wat tijd spendeert in een Dynamis of uiteindelijk HNM shell kom je al snel aan connecties, zelfs uit gewone social linkshells.

Ga niet meteen alles uit de doeken doen, maar de buffalo's in Uleguerand zijn een goed voorbeeld : buffalo meat+hides (vooral de hides) en Bonnacon (Cure Clogs en Trecedim Scythe) in de buurt. Ik maak er dan wel zelf Bison Steaks van met mijn cooking, maar moet zoiezo wel winstgevend zijn.
quote:
Ook nog kijkje genomen bij sozu (thiefs knife) maar waren 10 RMT's daar 0.0
Same here, minstens vier, maar rond poptijd steevast twaalftal gilsellers daar. Vorig jaar kon je nog hopen dat ze stierven, omdat het THF of NIN op hun eentje waren, maar nu hebben ze steeds een half leger persoonlijke healers. Een van de laatste keren hebben ze gewoon moeten zombie'en, THF vokete maar was blijkbaar afk en werd doodgemept (lolbots), NIN vokete net toen de THF stierf, WHM raiset de THF, NIN word ge throatstabd, WHM curespamt, WHM krijgt hate en sterft, NIN krijgt hate terug en sterft ook, weakened THF hold hem met cures van BRD, WHM reraised, raised NIN en zo krijgen ze hem uiteindelijk neer. Fucking zielig. ._.

Als je daar zit is het redelijk profijtelijk om de tonberry coats te desynthen (iets in de 20-ish clothcraft), te proberen white steel te krijgen (bazaart voor een deftige price, is nodig om odorous knives te synthen om uggalepih pendant NM mee te poppen, dropt van stabbers dacht ik) en uiteraard gold coins te stealen. Zo spendeer je je tijd daar nog semi nuttig.
Persoonlijk raad ik echter 15minuten FFXII tussen windows aan. ;)

Baha wijzigde dit bericht 14-11-2006 18:52 (8%)

quote:
Baha schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:50:
Same here, minstens vier, maar rond poptijd steevast twaalftal gilsellers daar. Vorig jaar kon je nog hopen dat ze stierven, omdat het THF of NIN op hun eentje waren, maar nu hebben ze steeds een half leger persoonlijke healers. Een van de laatste keren hebben ze gewoon moeten zombie'en, THF vokete maar was blijkbaar afk en werd doodgemept (lolbots), NIN vokete net toen de THF stierf, WHM raiset de THF, NIN word ge throatstabd, WHM curespamt, WHM krijgt hate en sterft, NIN krijgt hate terug en sterft ook, weakened THF hold hem met cures van BRD, WHM reraised, raised NIN en zo krijgen ze hem uiteindelijk neer. Fucking zielig. ._.

Of je doet dit: http://www.youtube.com/watch?v=D3Yqg8mOV8c

;)

FOR PONY!!!

quote:
Hahaha. "Onze" Elmer. Die gast is zo cool. Hoe gaat het eigenlijk met hem en Porkchop?

Al is de fiets nog zo snel, de motor beperkt het wel. - Challenge Fujin "piloot". - weblog

Ik zou het niet weten, ik heb niet bijster veel contact met hun. Als ik voort online ben zit ik alleen nog maar in PeacefulMemories LS. Mja, dan zijn er tenminste meer dan 10 mensen online als ik online ben. Is ook iets makkelijker om dingen te doen, maakt meteen het spel weer wat interessanter :)
Vorige zondag nog 3x Golden-Tongued Culberry gedaan (de death-spammende spells-only Tonberry) met een miniem aantal mensen uit P.M. Ik moet zeggen dat beviel me prima, tov het allemaal alleen te doen. Ik zal dat nog eens moeten doen voor megamichan, één van de weinige items die dat glazen kanon nog mist.

--

Gisteren wilde ik nog proberen te gaan campen voor shikigami (21h+0-15m na maintenance = first pop) heb ik weer het geluk dat de maandmeeting van het werk uit liep tot 9 uur 'savond (+1.5h reistijd). Kan ik het weer vergeten om die te campen (~01:00 mon/tue -> ~22:00 tue -> ~19:00 vandaag) met mijn reistijd erbij ben ik meestal pas om 18:45-19:00 thuis laat staan dat ik m'n shit voor 19:30 in ro'maeve heb staan (moet eerst eten ed). Donderdag en Vrijdag kan ik het dan helemaal vergeten (~16:00 en ~13:00) dus dan wordt het maar zaterdag ochtend om ~10:00, zal wel weer niets worden...

quote:

Yeah, ook al gedaan. :)
Sapling van Decimation WSNM werkt trouwens ook, moet warrior maar eens 'ff' naar 71 brengen. ;)

FOR PONY!!!

quote:
deTwisj schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:36:
Ik zou het niet weten, ik heb niet bijster veel contact met hun. Als ik voort online ben zit ik alleen nog maar in PeacefulMemories LS. Mja, dan zijn er tenminste meer dan 10 mensen online als ik online ben. Is ook iets makkelijker om dingen te doen, maakt meteen het spel weer wat interessanter :)
Vorige zondag nog 3x Golden-Tongued Culberry gedaan (de death-spammende spells-only Tonberry) met een miniem aantal mensen uit P.M. Ik moet zeggen dat beviel me prima, tov het allemaal alleen te doen. Ik zal dat nog eens moeten doen voor megamichan, één van de weinige items die dat glazen kanon nog mist.

--

Gisteren wilde ik nog proberen te gaan campen voor shikigami (21h+0-15m na maintenance = first pop) heb ik weer het geluk dat de maandmeeting van het werk uit liep tot 9 uur 'savond (+1.5h reistijd). Kan ik het weer vergeten om die te campen (~01:00 mon/tue -> ~22:00 tue -> ~19:00 vandaag) met mijn reistijd erbij ben ik meestal pas om 18:45-19:00 thuis laat staan dat ik m'n shit voor 19:30 in ro'maeve heb staan (moet eerst eten ed). Donderdag en Vrijdag kan ik het dan helemaal vergeten (~16:00 en ~13:00) dus dan wordt het maar zaterdag ochtend om ~10:00, zal wel weer niets worden...
Beetje goede LS? Enige naam die ik er in ken zo uit mn hoofd is die maffe belg Drshall.

Al is de fiets nog zo snel, de motor beperkt het wel. - Challenge Fujin "piloot". - weblog

Ik moet zeggen voor een endgame shell zijn de meeste mensen niet zulke lootwhores als dat ik had verwacht. Voor de meeste mensen is het ook hun social shell, maar een groot deel heeft een andere social shell en die zie ik dus alleen op zaterdag/zondag avond. De linkshell is een verzameling van (voornamelijk) europeanen, amerikanen en zelfs eentje uit nieuw zeeland. Het zijn tenminste ook niet van die spelers met het verstand/geheugen van een deurknop. De meeste kunnen de route in sky nog wel onthouden (ondanks dat is er toch nog _altijd_ iemand die het vergeet :p)

Shikigami was dinsdag blijkbaar om ~23:00 - ~23:15 doodgegaan aangezien hij gisteren om 20:15 was gespawned. Ik heb zelfs wonder boven wonder nog claim kunnen krijgen ook (ongeveer tegelijk met iemand anders in mijn alliance) en wat nog wonderbaarlijker was dat yinyang robe is gedropped!!

Laat het nou juist zijn dat ik daar was omdat een smn uit PM aan het campen was. Wie weet heb ik hetzelfde geluk / vrienden die me helpen, wanneer dat het 'mijn beurt' is.. :P Uiteindelijk veranderd er niets aan de planning behalve dan dat ik weet dat hij waarschijnlijk niet om ~11:00 zal spawnen op Zaterdag, maar eerder rond ~12:00 - ~12:30 (precies rond de tijd dat ik met de familie aan het lunchen ben, perfect :P)

Zippy dinsdag lekker afgepakt van de GS. Zij probeerden ons vervolgens te MPK-en, want nog bijna lukt ook.
Het was de meest rommelige kill die ik daar ooit gezien heb, maar ja, we hadden hem wel.
Dus Genbu maar gelijk omgelegd, helaas 1x a.head en dat was het.

Gisteren eindelijk tijd om een keer mee te gaan naar dynamis beaucedine. Nu kan ik eindelijk ook mee naar de xarcabard dynamis.
Daar gebeurde overigens nog wel wat vervelends. Na de win heeft iedereen hourglass gedropped en we hadden nog 20 minuten over. Dus snel weer naar binnen en 10 minuten weakened geweest. Nog snel 10 minuten farmen en waarempel... SAM AF dropped daar, een erge rare drop. Wat denk je, er ligt iemand dood te wezen (die was aan het kiten vanwege agro) en die was lekker gaan dineren :(
Kortom, die kon niet passen en na een minuutje of 2 werden we uit de dynamis geworpen (we konden hem dood niet teleporteren of warpen en hij had gemakshalve zijn hourglass maar niet in zijn bazaar gedaan)... AF niet verdeeld en dus verloren (onze SAM nam het best goed op)

Daarnaast is mijn BST-linkshell leader in gesprek met Square over het un-nerfen van Bst om zodoende de gilsellers aan te pakken. Daarnaast heeft hij nog een 5-tal suggesties gedaan om ze tegen te gaan.
4 verschillende GM's vonden het stuk voor stuk goede ideeen en hij is nu ingesprek met POL. Ben benieuwd of er daadwerkelijk wat gaat gebeuren.
quote:
6K schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:39:
Daarnaast is mijn BST-linkshell leader in gesprek met Square over het un-nerfen van Bst om zodoende de gilsellers aan te pakken. Daarnaast heeft hij nog een 5-tal suggesties gedaan om ze tegen te gaan.
4 verschillende GM's vonden het stuk voor stuk goede ideeen en hij is nu ingesprek met POL. Ben benieuwd of er daadwerkelijk wat gaat gebeuren.
???
Dit klinkt ZEER onwaarschijnlijk. Ik wil je niet afvallen aangezien je al zeer lang meegaat als ffxi GoT-er _/-\o_ , maar ik heb hier zo mijn twijfels bij.

quote:
wappie1980 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:27:
???
Dit klinkt ZEER onwaarschijnlijk. Ik wil je niet afvallen aangezien je al zeer lang meegaat als ffxi GoT-er _/-\o_ , maar ik heb hier zo mijn twijfels bij.
Same, vooral het "un-nerfen van BST om gilsellers aan te pakken" gaan ze MPK'en aanmoedigen ofzo? ;p

tja... het zijn even 1 op 1 zijn woorden, persoonlijk geloof ik er ook niet in. Un-nerfen van Bst is inderdaad aanmoedigen van MPK-en. Ik bedoel: als ik zou kunnen mpk-en had ik het inmiddels als verschillende keren 'per ongeluk' gedaan bij parties in GC en Boyada tree. Je bent daar lekker op je gemak aan het exp-en en dan komen ze gewoon ijskoud op je plek staan. (en nog klagen dat je aan 'hun' exp-mobs zit. bah

Ik heb het zelfs al meegemaakt dat ze me een bomb laten pullen en vervolgens als bezetenen alle pets in die area in gebruik nemen. Dat zijn momenten dat ik echt wel 'iets' uit zou willen halen.

Maar goed, tot op heden nog geen nieuws van Playonline, dus ik ben benieuwd.

Ze kunnen het niet bepaalde un-nerfen aangezien dan ook de 'eerlijke' speler de dupe is van MPK. Als een 'oneerlijke' speler de mogelijkheid ziet schroomt deze echt niet om het te gebruiken (alles in de naam van phat lewt en epeen). Ach je ziet het nu toch ook nog, zelfs met de anti MPK regels. In plaats van een normaal monster te zonen/escapen doen ze het gewoon met een NM (sozu rogberry MPK met die mission NM bronzeberry) of ze doen bind+cfh met aura statues/groundkeepers bij ullikumi/despot.

Dit weekend maar Shikigami gaan campen (zaterdag om 12:15, zondag om 9:15), frapant dat wanneer ik aan het campen ben ik een hele 2 mensen kan overhalen om te komen helpen en ik mag gaan proberen te claimen tegen minimaal 18 andere mensen. Kortom, 2x geen claim en maar weer wachten op de volgende keer dat ik alleen mag campen...

Zaterdag avond Divine Might bcnm gedaan met de linkshell, ik heb er een filmpje van gemaakt welke je hier kan vinden (~82mb groot). Dat was trouwens de tweede poging, bij de eerste kregen de kiters geloof ik in het begin bindga op hun wat voor de nodige problemen zorgde. Ik snap nog steeds niet waarom ze HU als derde deden en GK als vierde, maarja.

Zondag avond de triljoenste N.Body drop, natuurlijk weer geen osode (2/8+) en 0/8+ op vruuuum.legs.

quote:
6K schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:39:
4 verschillende GM's vonden het stuk voor stuk goede ideeen en hij is nu ingesprek met POL.
Weet je hoe ik me dit in beeld?

Bst: Wat vind je van dit idee?
GM: Heel goed idee, je zou hem moeten opsturen naar de suggestie box op de playonline site. Weet je trouwens dat [insert idee] ook dankzij de suggestie box is ontvangen?
Bst: Echt? Zal ik zeker doen!
GM: Jaaa, de suggestie box is heel belangrijk want daar halen we al onze ideen vandaan!

Zo zie je het ook altijd op screenshots van GM conversaties, is ook logisch eigenlijk want dat is hetgene wat je wil horen (dat ze naar je luisteren) :P

Tis de eenvoudigste manier om snel van "lastige" klanten af te komen: "stuur maar in als suggestie!"

(ja, mijn vertrouwen in SE is vrij laag ;) )

Poekie McPurrr wijzigde dit bericht 20-11-2006 09:53 (20%)

Sputnik @ Division Brabant ^^

Jullie hebben daar dan ook helemaal gelijk in, maar... het probleem met de GS ligt er toch echt (hoewel ik wel begrijp dat het op andere servers nog veel erger is).
SE zal toch wel 'iets' moeten doen lijkt me. Want dit tolereren maakt de game behoorlijk kapot lijkt me.

Ik zie op onze server overigens ook meer en meer GS-parties van low tot high level. Ze levelen op de meest vreemde plaatsen... (bijv. bij de zone naar rongemont pass in beaucedine, bij de trail markings).
Dus ze worden nog vindingrijk ook ;;

Eindelijk mijn gaudy harness gehaald. paar mensen geholpen (bst) met star necklace (cactuar NM zat daar van dune boots dropped, maar we waren maar met 3 man (75,71 en 61), dus we hebben hem maar laten schieten :)
Dynamis Xarcabard trial run. Total wipe (maar dat wisten we vantevoren) om strategy te bepalen.
Bst 62 met kabrakan's axe inmiddels. Het wordt nog steeds leuker dat bst gebeuren ^^

Tja, dat GS een probleem is dat is overduidelijk. Maar waar ik het wel mee eens ben is het feit dat SE zegt dat ze niet zomaar mensen kunnen bannen omdat ze aan een bepaalde omschrijving voldoen. Een leuk voorbeeld is dat ik met een paar taru's uit de shell wel eens voor de grap in een groep GS gaan zitten zonder LS (of met iets in bazaar) en /anon terwijl we errant gear aan hebben. Dan zien je echt geen verschil tussen de echte GS en ons. Hoe kun je dan van SE verwachten dat ze mensen gaan bannen omdat ze aan een bepaalde omschrijving voldoen?

Nog een voorbeeld is dat ik wel eens met de linkshell in een alliance doe expen (dunes bijvoorbeeld) met een whm75 PL gewoon omdat het grappig is. Daarnaast speel ik zelf al geregeld met 3+ account tegelijk (dus het bekende treintje van spelers die GS ook altijd hebben). Ik zou in de ogen van de community aan best veel GS punten voldoen (ni hao!~), straks wordt ik nog gebanned :(

dat klopt, maar ze moeten dan ook wel monitoren wat je doet ;)
ben jij ook 24 uur online en actief? Als ze NM's monitoren is dat wel eruit te halen.
waarom maken ze de echte goede gear niet allemaal rare/ex (en geef men wat extra opslagruimte desnoods)
Alle goede, verkoopbare gear via BCNM, KSNM. (hoewel de GS daar ook al sterker aan het worden zijn)

ach ik weet dat het allemaal maar een nobel streven is, maar je moet toch wat ;)
FOR PONY!!!

quote:
6K schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:08:
dat klopt, maar ze moeten dan ook wel monitoren wat je doet ;)
ben jij ook 24 uur online en actief? Als ze NM's monitoren is dat wel eruit te halen.
waarom maken ze de echte goede gear niet allemaal rare/ex (en geef men wat extra opslagruimte desnoods)
Alle goede, verkoopbare gear via BCNM, KSNM. (hoewel de GS daar ook al sterker aan het worden zijn)

ach ik weet dat het allemaal maar een nobel streven is, maar je moet toch wat ;)
Bij ons lopen/liepen de gilsellers al rond in zo ongeveer complete god gear, en er zijn er met cursed gear (ook de bodies) etc etc. Wat ze niet kunnen verpatsen, gooien ze echt niet weg. Gillsellers op andere servers (weet de situatie op gilga zo even niet meer), lopen al sea gods te campen. Zo ongeveer overal doen ze dynamis, enzovoorts. En ze hebben overal betere gear, en weten de klasse beter te spelen dan menig legit speler ook nog eens.

Ik hoop het niet, maar ik ben echt bang dat het te laat is voor S-E om het nog echt recht te kunnen trekken.

Wat ze in mijn opinie eigenlijk zouden moeten hebben, is instanced encounters (net als in WoW), ben je in ieder geval van al dat gecamp/killsteal gezeur af.

En, zo lang mensen gil/gold whatever kopen, is er een markt. En waar een markt is, zijn handelaren.

frustrerend om te zien dat die gasten al complete god gear hebben terwijl ik #100 in de lot list ben bij wijze van spreken.
Aan de andere kant, heb dat wel losgelaten en doe lekker bst :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 62 63 64 65 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: