Gathering of Tweakers

Quicksearch
Frontpage artikeltje zou onze redding kunnen zijn, oude members die er weer aan herinnert worden en veel nieuwe members. Zou iemand niet een poging willen doen om iemand van de FP over te halen?
quote:
FreeShooter schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:29:
Frontpage artikeltje zou onze redding kunnen zijn, oude members die er weer aan herinnert worden en veel nieuwe members. Zou iemand niet een poging willen doen om iemand van de FP over te halen?
Zou zeker de redding zijn. 99% van de users zal deze thread nooit lezen, of überhaupt vinden. FF een leuk berichtje op de frontpage en je hebt de aandacht.
10100111001

Een FP bericht komt er dus niet helaas.. Ook een meuktracker-bericht komt niet; ik heb hiervoor ooit een request gedaan, en er is niets uit voort gekomen.

Helaas zullen we nog wel een boel zakken in keys, als het 'prunen' van de inactieve accounts begint. Ik hoop dan ook dat 1.4.7 snel geblokt wordt, en LL een niet al te grote mega-cheat houdt als 1.5 final wordt.. :9~

Over dat 'fuseren', ik had eens een leuke naam bedacht.. "DPC GoT FOK!ked" oid :+
Maargoed, we kunnen het wel overleggen, als de subteams komen. De naam veranderen we natuurlijk niet, maar dingen als 'PulsingLandgraaf' enzo zie ik er nog wel bij komen.. Zitten een paar ex-tweakers..

qed

Team ColdFusion

quote:
TheMajor schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:15:
Ik denk dat we gewoon met z'n allen ET moeten gaan spelen. Daarmee haal ik wel rond de 5000-8000 per uur, en het is nog leuk ook.
WTF is ET? Extra Terrestrial? Erg Teut? ElecTronisch? zeg het eens?

Trotse eigenaar van een Opel Astra 1.7 Station Wagen Executive Edition (kleur Metro)

Zo stoned als een garnaal...

Volgens mij Wolfenstein Enemy Territory :)
volgens mij maakt dat flushen van inactive users niet zo heel veel uit hoor. Kijk wij hebben er een hoop, LUE zeer waarschijnlijk ook. Dus ik zie het probleem niet. Die mafkees die vorige week 60M pulsed zijn ze dan volgend jaar ook kwijt. et voila 60M in de plus.

kortom Boeiend.

*mits ze natuurlijk alleen maar active users hebben en ze er dus niets op achteruit gaan.

Wij hebben iedere dag ongeveer 200 pulsers, hoeveel hebben zei?

TheMajor wijzigde dit bericht 26-10-2006 15:33 (16%)

10100111001

quote:
beefstick schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:29:
volgens mij maakt dat flushen van inactive users niet zo heel veel uit hoor. Kijk wij hebben er een hoop, LUE zeer waarschijnlijk ook. Dus ik zie het probleem niet. Die mafkees die vorige week 60M pulsed zijn ze dan volgend jaar ook kwijt. et voila 60M in de plus.

kortom Boeiend.

*mits ze natuurlijk alleen maar active users hebben en ze er dus niets op achteruit gaan.
Ze gooien dus alleen de users weg, die anderhalf jaar niet gepulsed hebben. Oude pulses blijven dus gewoon bewaard, zolang je maar blijft pulsen..

En inderdaad; LUElinks heeft maar 3 users die op dit moment weg zouden gaan oid, wij een stuk of 200 gok ik..

qed

Is het een idee om alle members is te gaan emailen? Ik heb er zo al een paar gevonden, even emailtje sturen en ze komen misschien weer terug?
quote:
FreeShooter schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:43:
Is het een idee om alle members is te gaan emailen? Ik heb er zo al een paar gevonden, even emailtje sturen en ze komen misschien weer terug?
Ik weet niet of ze dat op prijs stellen; maar als je dat leuk vindt, is het probereb waard.
Ik heb pagina 80 gedaan, het kost best wel veel tijd. Andere die nog willen helpen?
Team ColdFusion

quote:
TheMajor schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:31:
[...]

Ja, sorry. Wolfenstein: Enemy Territory inderdaad.

Ow.. jammerz.. die speel ik niet. Maarruh, mag Transport Tycoon: Deluxe Edition ook? (over nostalgie gesproken... _/-\o_ )

Mjah, toch maar een x een makkelijke tetris installeren die wel vloeiend verloopt op me compu. Dan gaat het wel lekker snel (of Windigger :D hehehehe)

Trotse eigenaar van een Opel Astra 1.7 Station Wagen Executive Edition (kleur Metro)

quote:
FreeShooter schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:07:
Ik heb pagina 80 gedaan, het kost best wel veel tijd. Andere die nog willen helpen?
Dat moet toch makkelijk met een scriptje kunnen? O-)

CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt

10100111001

Op zich zou je dan het beste gewoon even iedereen uit ons team een mailtje kunnen sturen. Puur als reminder.. Scheelt je een paar minuutjes scripten, én is misschien iets effectiever :P

@Onderbuur: Een bericht op WhatPulse sturen kan Mr. Bondt nóg gemakkelijker, is geen script voor nodig.. :P Nee, hij doelt ook gewoon op mailen denkk ;)

TheZeroorez wijzigde dit bericht 26-10-2006 20:08 (28%)

qed

quote:
Mr. Bondt schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:29:
[...]

Dat moet toch makkelijk met een scriptje kunnen? O-)
Wat is het nut van mensen een berichtje sturen op WP als ze er toch nooit kijken? Ik zocht de namen op GoT op en stuurde vervolgens een emailtje naar hun email adres, werkt denk ik een stuk beter. :)
Hr?

quote:
The_Zeroorez schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:50:
Een FP bericht komt er dus niet helaas.. Ook een meuktracker-bericht komt niet; ik heb hiervoor ooit een request gedaan, en er is niets uit voort gekomen.

Helaas zullen we nog wel een boel zakken in keys, als het 'prunen' van de inactieve accounts begint. Ik hoop dan ook dat 1.4.7 snel geblokt wordt, en LL een niet al te grote mega-cheat houdt als 1.5 final wordt.. :9~

Over dat 'fuseren', ik had eens een leuke naam bedacht.. "DPC GoT FOK!ked" oid :+
Maargoed, we kunnen het wel overleggen, als de subteams komen. De naam veranderen we natuurlijk niet, maar dingen als 'PulsingLandgraaf' enzo zie ik er nog wel bij komen.. Zitten een paar ex-tweakers..
Kan Whatpulse 1.5 niet als Software Update aangemeld worden?

Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!

10100111001

Als het final is wordt dat inderdaad gedaan. Alle users zullen een mail krijgen, of het programma het zelf meldt? Nee, dat kan 1.5 wel, maar 1.4.7 niet. Alle users krijgen dus een mail, met daarin '1.5 is uit, over xx weken doet 1.4.7 het niet meer.. blablabla'.

1.5 heeft een auto-updater, zo kunnen updates dus geforceerd worden.

@onder: Als jij 'check for updates' aan hebt staan zal hij dat doen ja. Als dat uit staat zal het niet gebeuren, maar door dit systeem kan wasted waarsch. wel updates forceren, ook al staat de 'check for updates' op 'never'.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 26-10-2006 20:40 (25%)

qed

Zolang de keys dan maar niet verloren gaan ...
quote:
Pskutte schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:09:
[...]

Ow.. jammerz.. die speel ik niet. Maarruh, mag Transport Tycoon: Deluxe Edition ook? (over nostalgie gesproken... _/-\o_ )
Is waarschijnlijk goed voor je clicks, maar voor keys lijkt het mij minder geschikt.
Rock Werchter '08

quote:
TheMajor schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 21:46:
[...]

Is waarschijnlijk goed voor je clicks, maar voor keys lijkt het mij minder geschikt.
Als ik het speel gaan de clicks inderdaad heel hard, maar de keys amper. Maar daar heb ik op het moment FIFA07 voor, dat werkt ook wel. :P Heel hard gaan mijn keys op het moment niet, maar ik ben dan ook amper thuis geweest de laatste week. Er staat nu ongeveer 50k op mijn pc en nog een beetje op mijn laptop, maar voorlopig wacht ik nog even et pulsen, ik wil wel weer eens in de chatslet komen. ;)
Team ColdFusion

quote:
FreeShooter schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:13:
[...]

Wat is het nut van mensen een berichtje sturen op WP als ze er toch nooit kijken? Ik zocht de namen op GoT op en stuurde vervolgens een emailtje naar hun email adres, werkt denk ik een stuk beter. :)
Kijk, nu snap ik hoe jij aan al je clicks en keys komt.. jij zit me daar te surfen op GoT om aan je clicks te komen en daarna tik je aan iedereen een email uit, om zo ook nog eeens aan je aantallen keys te komen... smiechterd :P

quote:
Muse schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:20:
[...]

Als ik het speel gaan de clicks inderdaad heel hard, maar de keys amper. Maar daar heb ik op het moment FIFA07 voor, dat werkt ook wel. :P

Joepie! Eindelijk iemand die ook van Fifa houdt! :)
Mijn moeder heeft btw ook WP op haar computer. En ze moet nog een rapport gaan typen :9~
Zat ik nog maar op school; had ik heel wat keys met al die werkstukken. Alhoewel de meeste wel van scholieren.com kwamen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws