Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Trekstor Vibez

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 07 november 2006

Vanaf vandaag is hij te verkrijgen de 8 gb versie, zijn er al mensen die hem in de pre-order hebben. Ik ben op zoek naar een nieuwe mp3 speler en ik zit te kijken naar deze en die van Iaudio. Iaudio heeft alleen maar een 4gb versie en voor ongeveer dezelfde prijs heb je deze 8 gb versie.

Enige vrees voor mij is, ik ken het hele merk niet, en ondanks dat ik hier goede verhalen lees, ben ik even benieuwd wat de anderen er van vinden ( het bekende verhaal, wat de boer niet kent wat de boer niet weet )

Grote voordeel is dat de speler Flac accepteerd, en er strak uitziet. Is de speler ook in nederland te bestellen ? ( via een nederlandse internetwinkel ) een duitse internetwinkel is ook geen probleem, alleen het is wat lastiger wat betreft de garantie

alvast bedankt

Reg. datum: 03 oktober 2003

quote:
straydog-50 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:36:
Vanaf vandaag is hij te verkrijgen de 8 gb versie, zijn er al mensen die hem in de pre-order hebben. Ik ben op zoek naar een nieuwe mp3 speler en ik zit te kijken naar deze en die van Iaudio. Iaudio heeft alleen maar een 4gb versie en voor ongeveer dezelfde prijs heb je deze 8 gb versie.

Enige vrees voor mij is, ik ken het hele merk niet, en ondanks dat ik hier goede verhalen lees, ben ik even benieuwd wat de anderen er van vinden ( het bekende verhaal, wat de boer niet kent wat de boer niet weet )

Grote voordeel is dat de speler Flac accepteerd, en er strak uitziet. Is de speler ook in nederland te bestellen ? ( via een nederlandse internetwinkel ) een duitse internetwinkel is ook geen probleem, alleen het is wat lastiger wat betreft de garantie

alvast bedankt

Ik heb nog niets besteld en wacht op de 15 GB versie.
Ik zie wel dat Norrod de 8 GB versie in het assortiment heeft zitten. Hij is dus ook in NL te bestellen.

Lees de draad voordat je blaat!

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
Goed nieuws dat de 8 en 12 GB versie nu leverbaar zijn. Wel jammer dat de 15 GB pas in het tweede kwartaal 2007 komt. Waarom zou men hier zo lang mee wachten??

Het zal wel geen wachten zijn, ik kan me niet voorstellen dat het voordelen oplevert om ermee te wachten. Wellicht dat ze tot nu toe aleen maar 8GB en 12GB versies geproduceerd hebben om er snel genoeg te hebben om de speler te kunnen lanceren. Wellicht een leveringsprobleem van 15GB hdd's bij de leverancer, enz.
Maargoed, het is wel jammer.

Reg. datum: 28 november 2003

Ik ben in staat de sprong te wagen. Ben echt toe aan een nieuwe speler. Is het garantietechnisch echt een hoop rompslomp als ik hem in Duitsland bestel? (in NL is de 12gb versie er nog niet, in Duitsland (op mp3player.de) wel)

quote:
eswa schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:54:
Ik ben in staat de sprong te wagen. Ben echt toe aan een nieuwe speler. Is het garantietechnisch echt een hoop rompslomp als ik hem in Duitsland bestel? (in NL is de 12gb versie er nog niet, in Duitsland (op mp3player.de) wel)
In NL is de 12GB ook al leverbaar, dus als je geen rompslomp wilt hebben met bestellen en garantie in Duitsland dan kun je hier kijken: KLIK!
Nog niet op voorraad zo te zien maar dat kan ook haast niet omdat de spelers net pas sinds en paar dagen uitgeleverd worden.

Ik zou wel eens een min of meer onafhankelijke review willen lezen over de Vibez.

Ik ook. De specs zijn geweldig, maar ik zou wel eens willen weten hoe het kwalitatief nou allemaal zit. Bouwkwaliteit, afwerking van de speler, geluidskwaliteit, schermkwaliteit, dat soort dingen. Maargoed, wellicht dat we hier de eerste gebruikerservaringen binnenkort kunnen verwachten :)

Ik wil ook zo graag een onafhankelijke review lezen. Ben echt benieuwd naar de kwaliteit.
Wat voor (garantie-)rompslomp zou er kunnen zijn als ik em in Duitsland koop?

Volgens mij moet je em gewoon opsturen naar de winkel waar je hem koopt. Naar Duitsland zal dat wel niet zo gek veel kosten, maar altijd meer dan gewoon naar een shop in Nederland versturen natuurlijk.

Reg. datum: 04 oktober 2000

De 12 GB versie is inmiddels leverbaar bij MMPort voor 239,95.

quote:
ginkgo schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:13:
De 12 GB versie is inmiddels leverbaar bij MMPort voor 239,95.
Da's mooi.
Factoryprices levert hem nu ook snel volgens de voorraadindicator voor vrijwel dezelfde prijs.
KLIK !

Ik heb hem besteld bij MMPort. Ik ben benieuwd, levertijd is 3-5 dagen, ik hou jullie op de hoogte (12GB).

Reg. datum: 18 oktober 2004

heb je em al binnen eswa? ben erg benieuwd naar je ervaringen. :)

quote:
MredZ schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:08:
heb je em al binnen eswa? ben erg benieuwd naar je ervaringen. :)
En anders ik wel :P
Ik zag dat MMport de 8 GB versie in de "aanbieding" heeft gedaan voor net iets onder de ¤ 200.
Het prijsverschil met de 12 GB is dus nu ¤ 40.

In dit topic op Dapreview zijn inmiddels al wat ervaringen te vinden.

Ik heb hem nog niet binnen. Ik hou dat topic op DAPreview ook een beetje in de gaten. Samengevat had er iemand gezeik met MTP of MSC, maar iemand anders weer niet, het wiel heeft een kleine learningcurve en het geluid en gapless zijn super! Ben nu wel benieuwd! :)

Kort filmpje van een Fransman die de Vibez heeft. Niet erg compleet maar wel leuk. Klik

quote:
eswa schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:01:
Ik heb hem nog niet binnen. Ik hou dat topic op DAPreview ook een beetje in de gaten. Samengevat had er iemand gezeik met MTP of MSC, maar iemand anders weer niet, het wiel heeft een kleine learningcurve en het geluid en gapless zijn super! Ben nu wel benieuwd! :)
Nog niks binnen Eswa?

Ik hoop dat je bestelling bij MMport sneller gaat dan die van mij met de Meizu M6 player.
Dat duurde meer dan 4 maanden en toen had ik hem nog niet. Heb uiteindelijk maar de Meizu order geannuleerd. Maar goed ook want hij is nu nog steeds niet leverbaar. Levertijd van 5 maanden lijkt me een beetje teveel van het goede ...

Ik heb nog niks...
Ik hoop niet op zo'n lange levertijd! Ik heb van meer gehoord achteraf dat MMPort traag is. Ik heb het geld al over gemaakt. Ik heb nog wel even geduld, maar als ie in andere (wel snelle) webshops ook verschijnt, ga ik misschien wel actie ondernemen...

Er zijn ook nog nergens reviews toch? Vreemd, hij is toch al uit, en redelijk geliefd volgens mij.
Verder dan dit kom ik niet:
quote:
DaHarder, Dec 02 (2006) 05:59PM @ Dapreview.net:
The Good –

1. Feels Very Good in the hand… Maybe the best EVER I this respect.
2. Very attractive design (overall).
3. ‘Rubberized’ coating nicely slip-resistant.
4. Nicely packaged.
5. Both MTP and MSC compatible.
6. Highly customizable EQ.
7. Solid battery life
8. Awesome codec support.
9. Solid sound quality (though it’s no SAMSUNG Z5 or Rio Karma)
10. (Future) User upgrades for FM/Video… Very Cool!

The Bad –

1. Chrome back plate is just impractical and so 2004.
2. Headphone amp is very weak (can’t properly drive my Grados)
3. ‘Magnetic’ scroll wheel is poorly weighted/balanced… feels imprecise.
4. Screen is far too small in relation to the size of the entire player.
5. Does Not display album/cover art yet has a color screen… just silly.

http://www.dapreview.net/...m_viewtopic.php?45691.240

Ik kon inderdaad ook nergens reviews vinden, behalve wat ervaringen op DAPreview. Merk is natuurlijk onbekend en hij ziet er ook niet interessant uit (lees: hij lijkt niet op de iPod) dus wordt er weinig aandacht aan geschonken.

quote:
RoD schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 20:39:
Ik kon inderdaad ook nergens reviews vinden, behalve wat ervaringen op DAPreview. Merk is natuurlijk onbekend en hij ziet er ook niet interessant uit (lees: hij lijkt niet op de iPod) dus wordt er weinig aandacht aan geschonken.
Reviews zullen er nog wel meer komen, de Trekstor Vibez is pas uit dus veel ervaringen zul je nog niet tegenkomen.
Juist omdat de Vibez niet op de iPod lijkt zou hij interessant moeten zijn. Er zijn al genoeg iPod lookalikes, daar hebben we geen behoefte meer aan .....

De halve wereld loopt al met een iPod rond, ik wil er niet mee gezien worden! :P

Zo denk ik wel, maar het overgrote deel van de wereld helaas niet :P Maargoed, wellicht als deze speler wat bekendheid krijgt dat er dan reviews volgen.

quote:
RoD schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:55:
Zo denk ik wel, maar het overgrote deel van de wereld helaas niet :P Maargoed, wellicht als deze speler wat bekendheid krijgt dat er dan reviews volgen.
Het grootste deel van de wereld zijn kuddedieren en lopen gewoon achter elkaar aan....
Als iedereen een iPod mooi en goed vindt zal dat ook wel zo zijn :?

Vandaar dat ik meer waarde hecht aan reviews waaruit vaak (verrassend!) zal blijken dat het lang niet alleen om iPods gaat. Of het nu om Cowon iAudio, Trekstor of andere merken gaat maakt niet zoveel uit.

quote:
HoppyF schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:08:
[...]

Het grootste deel van de wereld zijn kuddedieren en lopen gewoon achter elkaar aan....
Als iedereen een iPod mooi en goed vindt zal dat ook wel zo zijn :?

Vandaar dat ik meer waarde hecht aan reviews waaruit vaak (verrassend!) zal blijken dat het lang niet alleen om iPods gaat. Of het nu om Cowon iAudio, Trekstor of andere merken gaat maakt niet zoveel uit.
Ik ben het met je eens :)
Echter, we zullen binnenkort de eerste ervaringen wel mogen verwelkomen in dit topic.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: