De hulpvaardigheid is niet echt je van het en (ik speel op pvp server) de lame killers heb je altijd wel overal zitten.
Ik denk dat ik dit wel een tijdje blijf spelen.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC MMORPG] Rappelz
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]ooit had ik ook een pop, maar pas op, eens pvp altijd pvp... in een zatte bui wat mensen afmaken was zelfmoord voor mn pop. was vrijwel onmogelijk ooit weer 'wit' te worden en werd dus perma-red ... game over zogezegtquote:StingrayNL schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:46:
Heb dit spel afgelopen weekend gedonload en geinstalled en ik moet zeggen dat het mij wel aardig bevalt. Na 2 jaar wow spelen en nu een kleine 4 maanden gestopt verveelt deze nog niet.
De hulpvaardigheid is niet echt je van het en (ik speel op pvp server) de lame killers heb je altijd wel overal zitten.
Ik denk dat ik dit wel een tijdje blijf spelen.
http://specs.tweak.to/12504
On-Zin Alter of Goddes in Horizon op de alle servers behalve pantera haalt die rode naam zo weg. Echter op de pvp server zoals wat sting aangeeft heb je dat niet daar speel je namelijk om te pvp-en:Dquote:autodidact schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:12:
[...]
ooit had ik ook een pop, maar pas op, eens pvp altijd pvp... in een zatte bui wat mensen afmaken was zelfmoord voor mn pop. was vrijwel onmogelijk ooit weer 'wit' te worden en werd dus perma-red ... game over zogezegt
WoW : EU Turalyon Lv 70 Human Fury Warrior
Zyppora - 80 Warlock
Kom eens bij Lotus Jungs kijken
Zyppora - 80 Warlock
Another Day Another Chapter
Quest : Ja maar ik ben ermee gestopt omdat het heel duidelijk is dat het van Asiatisch naar Engels is translated en veel quests zijn dus onlogisch op de verhaal lijnquote:Chainebuster schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:15:
Ik was op zoek naar een nieuwe MMORPG game. Toevallig kwam ik deze topic tegen. Had er al wat over gehoord. Tja, dan toch even mijn eisen stellen:
- Veel quests en niet te onmogelijke quests
- Goed pvp systeem
- Welke DX? Hoop DX10, zal toch wel weer niet- Minimaal DX8-9
- Als je gaat grinden traint het dan niet zo ''super'' sloom
- Niet teveel bugs
Als deze MMORPG Voldoet aan deze eisen, zal ik hem zeker proberen.
Eerst wil ik jullie feedback horen over deze game
WoW : EU Turalyon Lv 70 Human Fury Warrior
Dat translated gedoe, dat je iets niet kan begrijpen is echt heel hinderlijke, en is een reden om 't niet te installeren. Ik wil aan iemand die rappelz van deze tijd speelt. En wil dus vragen of het nog steeds zo is.quote:ShadowBumble schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:17:
[...]
Quest : Ja maar ik ben ermee gestopt omdat het heel duidelijk is dat het van Asiatisch naar Engels is translated en veel quests zijn dus onlogisch op de verhaal lijn
PVP : Sja Moet je van houden je kan het igg aan en uit zetten tevens heb je Dungeon Sieges
DX : DX9
Grinden : Ja dit gaat traag zeker als je niet genoeg point in het stmina systeem hebt ( stamine is hier dus extra exp als je genoeg hebt. + je client moet ingelogged zijn en idle om stamina op te bouwen.
Bug : Sja ik ben ermee gestopt om bovenstaande redenen. Dit is al ruim een jaartje geleden dus de huidige status weet ik niet aangezien ik inmiddels WoW speel.
De quests zijn verre van onmogelijk. In het begin zijn ze zelfs makkelijk, maar ze worden wel moeilijker. Er zijn ook boss quests die je eigenlijk niet in je eentje kan doen, maar daar zijn parties voor uitgevonden. De meeste bosses zul je samen met een andere character aankunnen. Alleen quests waarbij je een Dungeon Boss moet doden zullen wat langer in je Quest Window blijven staan. Quests geven over het algemeen ook wel acceptabele rewards.quote:- Veel quests en niet te onmogelijke quests
Rappelz heeft een dedicated PvP server (genaamd Pantera) waar je in principe by default PKON (Player-Kill mode ON) bent. Ik heb verhalen gehoord dat je daar meer over je schouders aan het kijken bent dan aan het grinden, maar ik speel er zelf niet op, dus het is maar van horen zeggen. Tevens is het zo dat ge-PK-de characters items uit hun inventory kunnen droppen.quote:- Goed pvp systeem
Rappelz vereist Dx9.0c en heeft geen extras voor Dx10 gebruikers.quote:- Welke DX? Hoop DX10, zal toch wel weer niet- Minimaal DX8-9
Het solo grinden wordt over het algemeen alleen gedaan voor de rare drops (zoals pet cards). Als je echt voor de exp/jp gaat, moet je met een Dungeon Party gaan grinden in een Dungeon. Het stamina systeem zorgt wel voor bonus exp/jp. Bij elke kill krijg je exp/jp. Als je genoeg stamina hebt (voor meer exp/jp heb je dus ook meer stamina nodig), krijg je bonus exp/jp (wat dus neerkomt op een verdubbeling van je exp/jp) ten koste van de stamina. Stamina wordt langzaam regenerated (1 sta point per minuut of zo) wanneer je niet in battle bent. Er zijn ook items die je stamina bijvullen. De meest bekende is de Stamina Saver (of SS), welke je 100 stamina geeft en je een uur lang geen stamina laat verliezen (uitermate gewild in dungeon parties met een hoge killspeed dus).quote:- Als je gaat grinden traint het dan niet zo ''super'' sloom
Ik speel het spel nu ruim een half jaar en ik kan je verzekeren dat er een hoop bugs uitgehaald zijn sindsdien. Helaas zitten er nog wel een paar in, waarvan enkele hardnekkig zijn (na uren spelen ruim 1GB RAM geheugen opvreten bijvoorbeeldquote:- Niet teveel bugs
Zyppora wijzigde dit bericht 28-05-2008 16:17 (9%)
Zyppora - 80 Warlock
Zyppora - 80 Warlock
Zyppora - 80 Warlock
Chainebuster wijzigde dit bericht 21-06-2008 14:57 (8%)
Mijn CRT bak is een gravitaire anomalie!
Amd X2 4400+ Asus A8n32 sli de luxe,OCZ 2 gig Gold GX pc4000,XFX GF7900GTX 2*74gig Raptor raid 0,Highpoint rocketraid 2310 raidcontroller,4*maxtor maxline 300gb raid 5
Mijn CRT bak is een gravitaire anomalie!
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ja, in de steden is het druk genoeg om wat lag te veroorzaken (duurt meestal een seconde of 2 dattie wat schokkerig is, daarna gaat het weer vloeiend). Ligt er ook een beetje aan waar je zit. Katan is niet zo populair, Laksy is al wat drukker, Horizon wordt laggy en het centrum van Rondo (de high-level stad) is bezaaid met usershops.quote:Chainebuster schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:53:
't is zo ver, na ik een tijd bezig was, met een vette shooter. Begin ik weer in me MMORPG fase te komen. Dus morgen of mischien vandaag nog Rappelz aanschaffen. Alleen ik wil 1 ding gewoon zekerweten, is 't een beetje druk of is 't een saaie boel. Weet niet of je de MMORPG Silkroad Online kent, zo'n beetje die drukte, mag natuurlijk ook wat minder. Zolang de steden een beetje vol zitten. 't Moet niet zo zijn dat ik 2 uur bezig ben party leden te zoeken.
EDIT: Weet niet of je een nederlandse guild weet, maar als zou 't wel handig zijn
Ja, er zijn nog een aantal quests na de job transfer quest. Onder andere de Boss Worm Piranha (lv15 [ * ] ). Geeft nogal wat experience. Het beste is om die quest te doen voordat je naar het mainland gaat. Na level15 kun je namelijk niet terugkeren naar Trainee's Island en de Boss Worm geeft je wat ervaring in hoe sterk de Field Bosses (aangegeven met een sterretje) zijn.quote:wimjongil schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 15:47:
Ik ben het gister ook begonnen met spelenHet is iig op tutorial island (jah ik ben noob
) redelijk druk. In de steden zijn altijd wat mensen.
Ik speel op tortus, en ben atm een lvl 12 asura. Ben nu met die jobquest bezig, maak daarna alle overige questen op tutorial island af (als die er zijn), en ga dan naar het mainland.
Ik zit nog niet in een guild, en ik zou ook niet weten of er goeie nederlandse zijn
De rangen (of Ranks) gaan als volgt:quote:Edwin van Cleef schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:24:
momenteel ben ik even druk met andere prioriteiten maar speel het ook.
Ben een lvl 20 fighter en ben ongeveer 3 weken terug begonnen met spelen.
Speel op tanta of danta server en spel onder de naam rietzanger.
ongeveer met een week of 2 heb ik ws weer internet ivm de verhuizing en kom ik weer online en voel wel wat voor een leuke guild en samenwerken.
Met veel dingen ben ik niet op de hoogte over de rangen en dergelijk maar momenteel speel ik met lvl of cat 2 wapens en gaat het al stukken makkelijker tot en met lvl 23 beesten en dergelijke.
Een whistle vind ik bijvoorbeeld een flinke dobber om neer te slaan ook momenteel nog zelfs.
Ga mij nu toeleggen op het uitbreiden van mijn skills ipv mijn levels om wat meer magie te kunnen gebruiken.
We zullen elkaar snel ontmoeten denk ik het is echt een leuk spel om gratis te doen ik hoop alleen dat het continue hakken niet gaat vervelen want heb nog vele punten nodig om enigzins mee te kunnen tellen.
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar ik beloof niksquote:xzaz schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:37:
Als iemand mij een mooie openingspost stuurt kan ik deze er wel even op zetten. Zelfs speel ik geen Rappels meer maar ben blijven hangen op Silkroad online.
Zyppora - 80 Warlock
Schiet tussen de palen en je scoort!
Zyppora - 80 Warlock
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Al met al zijn we er enorm op vooruit gegaan als je het mij vraagt.quote:Epic 5 - Part 1 Patch Notes
Pets:
Pet Skills have been renewed. Angels, Centaurs, Salamanders, and Hawkmen have their own skills.
Pets will gain stat points with every level now.
Pet’s buffs can no longer be cast on random players; they are limited to the pet and the owner.
Two new pets have been added, Cerberus and White Dragon.
Area and Dungeon:
A new area, Veiled Island, and a new dungeon, Temple of the Ancients, have been added. This dungeon contains monsters from level 125 to level 150, the boss: Betrayal. The entrance to this new area is located south of Lasky and northwest of Rondo.
Client:
New logo and loading screen art have been added.
Items:
Rank 6 weapons and shield have been added. All enchanted weapons will now have a “glow.”
New Rank 1- Rank 5 armors and helms have been added.
Weights of certain items have been adjusted.
Players are now able to hold up to 10,000,000,000 rupees and store up to 100,000,000,000 rupees.
Decorative Pets, Helmet Crab and Sun Rabbit, have been added.
Empty bottles and Creature Wind Scrolls have been added to Merchant NPCs.
Drops:
Drop rate for certain consumables have been tweaked.
All monsters can drop a pet card.
Misc:
Idle animation has been added to characters and pets.
Neutral critters, such as Moon Rabbits, no longer follow when healed or buffed.
Roaming town guards have been added to towns.
Tool Tips have been added to character and pet skills.
Rupee rewards from quests have been increased.
Aggressive monsters’ names are now red.
Zyppora - 80 Warlock
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC MMORPG] Rappelz
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius