Reg. datum: 24 februari 2005
Reg. datum: 24 februari 2005
kritiek is leuk bedoeld, maar dit vindt ik wel erg negatief maar dat kan aan mij liggen.quote:Dannr schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:16:
Even inhalen maar weer
@woudew: Compositie vind ik leuk en origineel, maar hij is wel erg grauw, en er is eigenlijk ook wel erg veel grijze lucht zo. Maar het idee met de straatstenen is zeker goed. Beetje meer contrast heeft hij wel echt nodig imho.
@Laukui: Mooie plaat! Heeerlijke kleuren, mooie scherpte, mooi hoe de lijn van het gebouw langs de rand van de foto loopt (nou ja, ongeveer dan).
@Spits: Leuk abstract, geen idee wat het was tot je het zei, maar wel eens met MIJ: Haal dat zwart onderaan weg.
@tonysettanta: Te breed voor het forum. Het idee is leuk, maar technisch kan er nog veel verbeterd worden, bijv: de appel is grauw (lekker kleurig is een stuk mooier, denk ik), het lampje loopt rechts zo over in de achtergrond (kies een andere kleur) en het mag allemaal wel wat scherper.
@hansvanzet: Qua scherpte, compositie en kleuren van de bloem natuurlijk dik in orde, maar ik had liever een andere kleur achtergrond gezien dan dat sombere zwart.
@ThomasW: Crossprocessing vind ik altijd wel mooi, zo ook hier. Had van mij nog wel iets extremer gemogen zelfs, hardere contrasten bijv. Verder had ik hem graag rechtop gezien (dus de verticale lijnen graag verticaal), en vind ik het jammer dat je een stukje hand en een stukje voet mist. Erg scherper had idd ook nog wel gemogen. Maar, nevertheless, erg leuke plaat van het joch.
@Sharky: Prettige scherpte, duotone vind ik goeie keuze. Had van mij onderin nog wel iets lichter, of bovenin iets donkerder gemogen. Nu wordt mijn aandacht wat teveel naar het voorhoofd en daarboven getrokken, dat is jammer, want de ogen hebben zeker wel iets. Ik vind de "bozige" (nofi) blik ook jammer.
@Enanoe: Ik ben niet heel enthousiast; de lucht is me wat te uitgebeten. Wordt misschien beter als je een dun kadertje om je foto zet, want nu loopt dat wit over in de achtergrond van 't forum. Kortom: De zon in het hoekje is zonder meer mooi gezien, maar de uitwerking wordt ik nog niet vreselijk enthousiast van.
@Vaal: Hij doet een beetje gerenderd aan, ik weet niet hoe dat komt. Verder vind ik hem *super*.
@Exigence: Wat een geweldig mooie plaat. Ik wou dat ik zulke foto's maakte, echt, ik vind hem ontzettend mooi, en de keuze voor zwart/wit is ook een heel goede. Super, meer kan ik er niet van maken. Respect ook voor je kunsten met een relatief eenvoudige A95.
@hansvanzet: Eensch met nomad85: zoals je hem neerzet is het niet veel (mijn mening), de poging van nomad85 vind ik al wat beter, maar wordt ik ook nog niet gillend enthousiast van. Sorry, hij doet me gewoon niet zoveel.