fotos http://members.lycos.nl/kwakkel01/ DII: *NG-kwakke
Ben gister weer even met men HC necro bezig geweest.
Nu lvl 14 en begin aan Malus quest en verder in act 1.
Gaat lekker zo, heb 3 skelletjes en 1 mage mee lopen en een Clay.
Mijn Merc Kill redelijk snel nu met een rare short bow
Hopelijk ben ik en mijn merc/army sterk genoeg voor andy
Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]
quote:Derr_Hans schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:48:
Gaat lekker kobiedeeltje 32
Hopelijk ben ik en mijn merc/army sterk genoeg voor andyprobeer namelijk niet meer dan 1 skill point in skellies te doen. Wordt wel lastig later denk ik
kan vast wel eff helpen vanaaf (wel laat op de avond; ben zeker niet voor 21:00 thuis)
met een act 2 merc gaat alles toch net iets makkelijker ( heb gister andy gekilld in een 2p game, dus het mag geen probl zijn. Moest alleen eff terug naar town om m'n merc op te halen...
Insight gaat ik zelf dragen.
Kijk wel even hoever ik kom
Andy is vaak niet echt een probleem.
Maar nu is het HC en ga je voorzichtig doen
AD is nu lvl 6 en blijft wel een tijdje aan.
Doe wel oude wetse manier.
Potions droppen voordat ik de deur naar andy open doe.
Derr_Hans wijzigde dit bericht 04-10-2006 11:44 (10%)
Het mooist zou een stafje zijn met + sumon resist, maar dat haal je niet bij andy. Tp zetten in het begin van het level en slaan maar. Skellies dood? Opnieuw halen in je tp en weer ee niewue zetten bij terugkomst natuurlijk. Zo ben ik er door gekomen met 5x opnieuw skellies revivenquote:Derr_Hans schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:48:
Gaat lekker kobiedeeltje 32
Hopelijk ben ik en mijn merc/army sterk genoeg voor andyprobeer namelijk niet meer dan 1 skill point in skellies te doen. Wordt wel lastig later denk ik
Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.
Reg. datum: 09 februari 2006
dit ligt niet aan jouw maar aan diablo2, ik heb het ook regelmatig, denk dat het bugje is ergens in, heb ook heel vaak dat het lang duurt voordat er gear en wapens kwamen te staan, dacht ik eerst van jahoor geen wapens en dan 10 seconden later kwamen ze toch nog, het blijft gewoon af en toe hangen lijkt hetquote:kwakke01 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:18:
[...]
voor act 3 en hoger zal ik wel wat meer resist/def kunnen gebruiken, maar op lvl 5 zag ik in act 4/5 dus HELEMAAL GEEN GEAR. er stonden gewoon geen items/weapons tabs bij de NPC's...
hoop dat dat nu anders is nu ik wat geleveld heb
quote:Pheno79 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:49:
[...]
Het mooist zou een stafje zijn met + sumon resist, maar dat haal je niet bij andy. Tp zetten in het begin van het level en slaan maar. Skellies dood? Opnieuw halen in je tp en weer ee niewue zetten bij terugkomst natuurlijk. Zo ben ik er door gekomen met 5x opnieuw skellies reviven
Idd, zo lang mogelijk in act1 blijven tot ik summon resist heb is ook niet echt prettig
Maar lvl 16 naar act2 is te doen, en serwers zou ik lvl 18 moeten kunnen krijgen
Einde van act 2 wil ik wel op de lvl 21 a 22 zitten en act 3 de lvl 24 behalen zodra ik in act 4 ben blijf ik even chaos runnen
Hopelijk heb ik wat gear die mij help onderweg, head / wand met raise skeleton skills en een edge bow voor mijn merc.
Ik heb travi schoon kunnen maken, ben in durance 2: zie poort naar 3 maar wil de wp nog even halen: ploep: connection interrupeted.
GVD kan ik Travi weer een keer doen. Er door heen rennen en durance 1 in duiken lijkt me onverstandig, dus weer teen voor teen daar doorheen strompelen....
Ik heb wel de duskshroud van de disciple gevonden in travi, dus aardig zijn ze wel (die van laying of hands, ben zo 1 2 3 de naam kwijt). Ik heb nog nooit zo veel bonewalls moeten gooien, de hele counsel rende me tegemoet, normaal blijven er wel een stuk of 4 zitten. 2x terug moeten gaan om 14 skellies te reviven
Pheno79 wijzigde dit bericht 04-10-2006 12:22 (32%)
Specs: P4-2.4C@3.3Ghz, Abit IC7-G, 2x512MB Corsair PC3500 Plat. Heatspr. , Hercules 9500 Pro, Audigy 2 Platinum Ex, 2x Maxtor 120GB 8MB cache LB SATA, Pioneer DVD-106s, Antec Case PLUS1080AMG + Antec Truepower 430 Watt, CPU Watercooled.
quote:Pheno79 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:16:
Overigens haat ik chello/battlenet:
Ik heb travi schoon kunnen maken, ben in durance 2: zie poort naar 3 maar wil de wp nog even halen: ploep: connection interrupeted.
GVD kan ik Travi weer een keer doen. Er door heen rennen en durance 1 in duiken lijkt me onverstandig, dus weer teen voor teen daar doorheen strompelen....
Krijg je wel weer exp
Maar is je army niet sterk genoeg voor travi ?
Mijn build zou ook wel moeite hebben met travi, de counsil doet niet super vaak physical damage om van edge gebruik te maken.
Maar de fire golem zou het wel even moeten uithouden
quote:Derr_Hans schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:21:
[...]
Krijg je wel weer exp
Maar is je army niet sterk genoeg voor travi ?
Mijn build zou ook wel moeite hebben met travi, de counsil doet niet super vaak physical damage om van edge gerbruik te maken.
Maar de fire golem zou het wel even moeten uithouden
Ik heb geen torch, anni en full Trang Oul op HC beschikbaar: dus ja, mijn army heeft best moeite met ze
Skin of Vipermagi en tarnhelm geven mij +2 to all, en mijn staff +2 (of 3), normaal zou ik wel items hebben die me rond 35 mastery zouden laten zitten: helaas....
quote:Pheno79 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:31:
[...]
Ik heb geen torch, anni en full Trang Oul op HC beschikbaar: dus ja, mijn army heeft best moeite met ze
Skin of Vipermagi en tarnhelm geven mij +2 to all, en mijn staff +2 (of 3), normaal zou ik wel items hebben die me rond 35 mastery zouden laten zitten: helaas....
als je nog even geduld hebt; met een lightsorc liggen de normals instantly. Er is er geloof ik 1 die LI is, dus dat moet op een andere manier,
@ dedl, heb van vidala ook de boog die je op je merc zou kunnen zetten (weet niet of je er iets mee opschiet though), maar ik kan wel eff uitkijken naar socketed bogen
heb ook nog een isenhart armor liggen waar ik nix mee doe. daarnaast een hele hoop unique meppers met lage lvlv-reqs. Zal ook wel eff zoeken naar +3raise of +3mastery wands anls ik toch in town ben
quote:kwakke01 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:44:
[...]
als je nog even geduld hebt; met een lightsorc liggen de normals instantly. Er is er geloof ik 1 die LI is, dus dat moet op een andere manier,
@ dedl, heb van vidala ook de boog die je op je merc zou kunnen zetten (weet niet of je er iets mee opschiet though), maar ik kan wel eff uitkijken naar socketed bogen
heb ook nog een isenhart armor liggen waar ik nix mee doe. daarnaast een hele hoop unique meppers met lage lvlv-reqs. Zal ook wel eff zoeken naar +3raise of +3mastery wands anls ik toch in town ben
ik krijg ze op hell wel neer, alleen niet op "twinked summoner style"snelheid
De curse attract neemt heel wat klappen weg voor mijn minions.
Als iemand een boog nodig heeft: skystrike (% on meteor on striking) ligt op mijn mule....
quote:tollo71 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:09:
Mijn HC-summoner is inmiddels weer lvl43. Zit in A2, NM. Nog geen enkel probleem gehad. Ik mis tegenwoordig alleen op een of andere manier net Pheno en Kwakke (uitslapen tegenwoordig?) als die online zijn. Is helaas dus solo spelen de laatste tijd.
We zagen je gisteren online komen, kwakke heeft ook nog naar je gewhisperd?
En de laatste tijd heb ik niet veel kunnen spelen, nogal wat interrupted problemen , bah.
maar wordt snel overbodig.
De partial bonus is niets op de bow.
Maar voor mij necro zelf zijn de Boots + Amu wel oke, maar die zou je zelf ook goed kunnen gebruiken.
8% res all / 50% mf / 30% FRW
Voor merc is het dus niets.
quote:Derr_Hans schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:16:
`Vidala's is op zich wel nuttig.
maar wordt snel overbodig.
De partial bonus is niets op de bow.
Maar voor mij necro zelf zijn de Boots + Amu wel oke, maar die zou je zelf ook goed kunnen gebruiken.
8% res all / 50% mf / 30% FRW
Voor merc is het dus niets.
gebruik zelf idd vidala's amu +boots voor de 50% mf en 30%faster run Boog is alleen leuk met de hele set; want dan heeft ie pierce (moet de armor nog)
@tollo had je gister idd nog gewhispt, en ja, ben de laatste tijd 's avonds erg laat nog bezig, en om er dan om 5:30 al weer uit te gaan, dus ben 's morgens meestal pas on 07:00 online, en dan ben jij natuurlijk al net weg...
moet nu dus nog eff 3 levels halen voor ancients, kan ik daarna nog wat koeien doen (als pheno ze wil klaarzetten
in-party baalies mag ik toch niet meer van GoT
kwakke01 wijzigde dit bericht 04-10-2006 14:21 (10%)
quote:Pheno79 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:15:
[...]
We zagen je gisteren online komen, kwakke heeft ook nog naar je gewhisperd?
En de laatste tijd heb ik niet veel kunnen spelen, nogal wat interrupted problemen , bah.
Was zeker rond 22.00u? Ik had mijn account-gegevens aan een collega "uitgeleend"zodat hij eens met mijn chars kon spelen. Ik ben hem een beetje "warm" aan het maken voor D2
Hij snapte dat whisperen natuurlijk niet......
quote:tollo71 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:20:
[...]
Was zeker rond 22.00u? Ik had mijn account-gegevens aan een collega "uitgeleend"zodat hij eens met mijn chars kon spelen. Ik ben hem een beetje "warm" aan het maken voor D2.
....en hij zich maar afvragen waar die tekstjes vandaan kwamen
volgende keer dat ie online komt:
/f m *tollo71 This account will be terminated after you close down your system due to proven irregularities in account usage. All current charakters/equipment will be lost.
Hij dan:

ehhh, Tollo, er is iets dat ik je moet vertellen...
kwakke01 wijzigde dit bericht 04-10-2006 16:17 (44%)
Whehehehehe, die zal ook denken....quote:tollo71 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:20:
[...]
Was zeker rond 22.00u? Ik had mijn account-gegevens aan een collega "uitgeleend"zodat hij eens met mijn chars kon spelen. Ik ben hem een beetje "warm" aan het maken voor D2.
Reg. datum: 28 oktober 2005
*Don_holio
quote:yago schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:08:
Kan ik iemand blij maken met 3 socket death mask en/of 5 socket ogre axe?
@SCL? heb geloof ik nog wel een death mask liggen (of hij moet op m'n necro hebben gezeten dei ik per ongeluk gedelete heb
zal vanaaf wel eff kijken.
Reg. datum: 28 oktober 2005
Heb net 4 socket schield gevonden dus die spirit komt eraan, moet enkel nog tal en amn. Als iemand die teveel heeft ik heb nog dol en sol op overschot en andere low runes ook wel
edit: komt nog een radiance (runeword) bij in de aanbieding, def 133
net +1 to pal skills, +14 res all, +9 min damage gevonden daarmee komt deze vrij
En een grim's burning dead met +3 to necro skill level
yago wijzigde dit bericht 04-10-2006 22:07 (29%)
*Don_holio
gamer progs: driver cleaner | directx | ati drivers | nvidia drivers
quote:yago schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:52:
bedoelde ik iemand blij maken...toch bedankt voor snele reactie!
Heb net 4 socket schield gevonden dus die spirit komt eraan, moet enkel nog tal en amn. Als iemand die teveel heeft ik heb nog dol en sol op overschot en andere low runes ook wel
edit: komt nog een radiance (runeword) bij in de aanbieding, def 133
net +1 to pal skills, +14 res all, +9 min damage gevonden daarmee komt deze vrij
oh, ja, srry, lees verkeerd.
eehhh, nou nee dus , want die heb ik zelf al
tenzij je nog items hebt @HC,
Verder zoek ik een goed wapen voor mijn Zealer-pala. Grief werkt wel (heb ik geleend van een vriend), maar is er niet iets nóg beters?
pc | "So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?" | De gustibus non est disputandum
Dit topic is gesloten. ![]()